|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 21 Mai 2011, 16:34 | |
| - maryus74 a scris:
- @ karpaty: aia de care spui tu e varianta pe centura ce iese la ramif buciumeni-buftea/chitila, vlad stie ceva de 2 linii dinspre Mogosoaia numai ca una din ele electrificata o tine tot inainte si se ramifica spre chitila, buc triaj, bucurestii noi, in timp ce cealalta neelectrificata vireaza la stanga spre depou buc triaj h-pajura halta de unde se uneste cu fir electrificat chitila (fir 4 k) si merge spre buc nord, de aici confuzia lui vlad, fir 4 k vine chitila-depou triaj (pe deal ) pajura-ramif pajura-buc baneasa si pajura-buc nord (fir 700 in livret).
Linia intre Mogosoaia si Dep Bucuresti Triaj numai e electrificata de mult. Exista o linie pe care se circula (neelectrificata niciodata) si cea care a fost circulata si electrificata de multisor. Acum nu se mai poate circula pentru ca au invadat-o balariile si chiar au crescut arbusti pe ea. Scuzati off topic-ul |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 21 Mai 2011, 22:52 | |
| - riciu a scris:
- maryus74 a scris:
- @ karpaty: aia de care spui tu e varianta pe centura ce iese la ramif buciumeni-buftea/chitila, vlad stie ceva de 2 linii dinspre Mogosoaia numai ca una din ele electrificata o tine tot inainte si se ramifica spre chitila, buc triaj, bucurestii noi, in timp ce cealalta neelectrificata vireaza la stanga spre depou buc triaj h-pajura halta de unde se uneste cu fir electrificat chitila (fir 4 k) si merge spre buc nord, de aici confuzia lui vlad, fir 4 k vine chitila-depou triaj (pe deal ) pajura-ramif pajura-buc baneasa si pajura-buc nord (fir 700 in livret).
Linia intre Mogosoaia si Dep Bucuresti Triaj numai e electrificata de mult. Exista o linie pe care se circula (neelectrificata niciodata) si cea care a fost circulata si electrificata de multisor. Acum nu se mai poate circula pentru ca au invadat-o balariile si chiar au crescut arbusti pe ea.
Scuzati off topic-ul Eu am intervenit vizavi de raspunsul lui Vlad la adresa unui user : daca mai sunt functionale cele 2 linii intre Mogosoaia si Buc Nord (de fapt fiind doar unul direct - nota mea), si am explicat cum stau treburile in teren, faptul ca acel fir (a doua linie ce merge in paralel cu cea spre Buc pana la un anumit punct) este dezafectata de ceva timp am omis sa specific, cu scuzele de rigoare
Scuzati off topic-ul |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 600 Lun 30 Mai 2011, 20:30 | |
| Stie cineva care mai este situatia liniilor ferate industriale din Vaslui ? Ma refer la cele doua linii ale fabricii de mobila ("Movas"), si la linia spre zona industriala "Rediul"! In anii din urma, in statia Vaslui, se mai efectua manevre, cu o locomotiva clasa 80, dar am "prins" si o locomotiva LDH-25/BDM ! La Barlad, din cate am inteles, linia industriala mai este folosita de Rulmentul si Fepa, dar celalalte fabrici barladene ("Fabrica de ulei Mandra", "Agrocomplex", "Abrom", Abatorul, Fabrica de ciment, Fabrica de prelucrarea tutunului), care aveau si ele acces la linia ferata industriala, nu stiu daca o mai folosesc. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Linia 600 Lun 30 Mai 2011, 20:32 | |
| Cand a fost desfiintat triajul statiei Vaslui (liniile de manevra de dupa pasajul denivelat spre Crasna) ? |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 30 Mai 2011, 21:58 | |
| Acum o săptămână nu era niciun vagon de marfă nicăieri... Doar o drezină de mică capacitate DC cu 4 remorci de mică capacitate(RDC) în Buhăiești și două drezine cu câteva remorci fiecare în Vaslui... În Bârlad nu era nici țipenie de marfar, toate liniile fiind goale. Tot acum câteva zile a plecat o drezină sau cam așa ceva, cu un vagon 21-47(era garat într-o curte a Infra), pe Racordarea Nicolina cred. În schimb, a venit o drezină, posibil chiar cea din stația Buhăiești(e același fel de drezină). Drezina în Buhăiești: Cele din Vaslui nu le-am putut prinde, oricum am remarcat lipsa oricărui vagon de marfă... Stația Bârlad: |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 05 Iun 2011, 23:26 | |
| Marfar GFR cu vagoane de ecartament larg de tip E transpuse (pe 26 mai 2011)!!!
Pentru întreaga poveste, vedeți musai http://www.forumtrenuri.com/t58p120-trenurile-marfare#50346
---
De asemenea, miercuri 1 iunie 2011, în jurul orei 5 PM marfar GFR pe magistrala 600(desigur, prin denumire exclud secțiunea Iași - Ungheni)!
Nu am apucat să văd decât o frântură din ultimul vagon... părea să o fi luat pe Racordarea Nicolina, deși la 5 min după trecerea lui macazurile erau pe directa Ciurea - Nicolina. Vineri garnitura era încă în Triaj Socola și am recunoscut imediat vagoanele: 6 Habfis-uri inscripționate Grup Feroviar Român, unele goale(două cred), altele încărcate ș-incă bine, cu diverse mărfuri și destinații. Sâmbătă mi s-a părut că văd din mașină un astfel de vagon chiar și în dreptul pasarelei din zona Frumoasa.
Revin cu poze! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mier 08 Iun 2011, 22:56 | |
| |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 10 Iun 2011, 18:34 | |
| Linia V din gara Nicolina a fost scoasa din doua motive: declinul CFR Marfa si invecinarea garii cu un cartier plin de copii. Legat de primul motiv, linia era folosita pentru trenurile de marfa care nu aveau verde la intrare in triajul Socola, a fost un moment intr-o zi de vara cand doua marfare asteptau sa intre in Socola, unul dintre ele pe linia V. Nemaiexistand cerere de stationare a trenurilor de tranzit, multa vreme erau garate pe aceasta linie vagoane ale RDZ cu probleme. Si acum vine si al doilea motiv: au murit copii care s-au urcat pe aceste vagoane, electrocutandu-se. In plan departat se vede catenara si semnalul de iesire spre Iasi pentru linia V. Imaginea face parte din colectia personala si e realizata in 1997. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 10 Iun 2011, 20:57 | |
| Mulțumim de informații! Știi vreun articol din vreun ziar sau ceva asemănător despre moarte acelor copii? O să mai întreb și eu, sincer nu știam de acest aspect. Interesant...
Din păcate, acum toată marfa spre Socola e băgată pe linia 4, care arată jalnic de tot în zona macazului (spre Socola, acela de sub pod)... |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Vin 10 Iun 2011, 21:05 | |
| Articole de presa sunt, dar la vremea aia, doar pe hartie. Exista la Palatul Culturii, la Biblioteca "Gh. Asachi" o sala de lectura unde poti citi din presa romaneasca din toate timpurile.
|
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5178 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 11 Iun 2011, 02:26 | |
| - redeme a scris:
Cel mai ușor lucru care s-ar putea face în prezent ar fi electrificarea liniei Socola - Cristești Jijia, pentru că este efectiv păcat... să schimbi de fără rost locomotiva la Socola când ai putea expedia direct. La călători, electrificarea se termină chiar înaintea gării Socola(chiar dacă au mai fost puși câțiva stâlpi până mai încolo, acum nefolosiți), teoretic și cocoașa este electrificată(linie dublă), în rest în grupa B se află ultimul stâlp și ultima catenară(sper că nu greșesc; de asemenea câteva linii pt. niște chestii a Infra sunt și ele electrificate)...
Din cate imi amintesc eu, la fel ca si in cazul Triajului Socola, multe din liniile curente ale statiilor Cristesti Jijia si Socola, s-au construit dupa 1986. Initial s-a venit cu electrificarea pana la Socola in 1986, intre 1987 si 1988 s-au construit si cele din statia Cristesti Jijia, aici, tot din amintirile mele erau 4 sau 5 linii, urmand ca in perioada imediat urmatoare sa se ajunga cu electrificarea pana in Cristesti Jijia. Ce incerc sa subliniez este ca electrificarea liniei pana in Cristesti Jijia nu-si avea rostul pana in 1988. Tot ce insemna transbordare pt ecatarmentul larg folosit de URSS, se realiza in Triajul Socola. Deci, de aici, trenurile de marfa erau preluate direct de locomotivele rusesti. :z6: |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 11 Iun 2011, 22:37 | |
| Da, toți cei din familie pe care i-am întrebat știau despre accident. Azi am mers și am văzut urme clare ale fostei linii, înspre capătul Y(revin cu poze)... În Socola se făcea(și încă se face) și transpunere(boghiuri Diamond, logic), aici fiind singura stație de translație din țară. Transbordare se face și la Cristești Jijia. Ca o precizare, chestiile ale Infra(3 linii dacă nu mă înșel) nu sunt deloc electrificate, ea continuând până în grupa de expediere D(cele cincii linii; oricum catenara este fără purtătoare, dând un aspect mai ciudățel ). Acum însă s-ar renta electrificarea porțiunii, strict pentru marfă(a se citi, în special, GFR). |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iun 2011, 00:24 | |
| Nu mai renteaza nimic. Vezi cu ochii ca marfa e la pamant. Pe viitor, triajul Socola va suferi ciopartiri, vor fi scoase linii din grupa B pentru ca nu mai exista zona industriala in Iasi. Grupa D se va multumi cu doua linii din cinci. Nu vad un viitor pentru aces triaj pe care l-am iubit enorm. Si despre electrificarile de care vorbesti, nu mai exista temei economic. Totul se limiteaza la Cristesti. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 12 Iun 2011, 14:25 | |
| Da, CFR Marfă e la pământ. Linii sigur vor mai fi scoase, și din grupa A - văd că au mai „eliberat” linia 9, care avea vagoane în coneservare; de asemenea, dacă în februarie-martie linia 14 mai era folosită, acum e toată ruginită, am mai văzut doar o drezină și un LDH pe ea mai demult, deci soarta îi este cam pecetluită; ...și din B - liniile cocoașei sunt totuși folosite, se mai triază în Socola, dar e clar că multe linii din B stau cu vagoane în conservare; ... din D nu știu, nu aș zice chiar că vor rămâne doar 2, deoarece două-trei sunt mai mereu ocupate. ...în schimb grupa C nu-și mai are rostul, e goală toată, liniile nu mai sunt deloc folosite... CFR Marfă dă răruț prin Socola cu expediții mai mari, n-am mai văzut de vreo 2 săptămâni dacă nu și mai bine nimic de-a Mărfii. În schimb privații duc, Servtrans are naveta de Mittal Steel(dar acum stă „pe dreapta” ), iar GFR duce multe, am văzut și GFR cu vagoane tip E rusești transpuse(la Socola?), deci e sigur că Marfa va pierde cam orice legătură cu Moldova, iar GFR va lua totul(de altfel la Cristești toată zona aceea de transbordare e numai GFR)... Iar asta nu-i neapărat rău. La Socola Mărfuri linia lucește bine, deci se duce ceva acolo. Eu am văzut doar Eacs-uri, Gbs-uri, Zaes/Zas(dar nu în garnituri compacte) și Eaos/ cu fier vechi. LDH-uri cu Eaos/Eacs cu fier vechi sunt destul de dese, de altfel nu ai cum să stai o zi în Iași și să nu vezi măcar câteva camioane ale REMAT cu fier vechi spre centrele alea de colectare de acolo. De asemenea, am fost uimit să văd marfar pe M600 dinspre Ciurea, dar marfarul era, desigur, a GFR. P.S.: O fermă din Holboca și-a construit în ultimii ani linie de ecartament larg până în curte și mereu sunt vagoane de cereale pe care scrie ceva în genul Belaruskalin(cu litere chirilice), astfel de vagoane sunt destul de multe și la Cristești. --- Cât despre linia 5 din Nicolina, revin cu pozele așa cum am promis. Înspre capătul X nu este mare lucru, doar am văzut o stivă de traverse care mi-a revenit puternic în minte, după niște bălării(doar că în amintiri zona era mai „curată” și stiva parcă era mai mare). În schimb, înspre capătul Y se vede mai clar terasamentul fostei linii, piatra spartă, etc., dar mai ales stâlpii care susțineau catenara(inscripționați așa cum se face doar în cazul lor!) Un indicator care acum e cam prea departe de linii. Mai este unul exact la fel la capătul peronului linie 1. Se vede „golul”... |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 20 Iun 2011, 21:42 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |