|
| M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
+98Lineus646 Katalyn florin.lifticariu Semafor lifetec bobi marius664 Luca tgv impuls j o a n t a mielutu zburator get. bubu dan tm kristi kkk Simply18 baiazid Balto NicuS vanchorusebulgaria 92Dragos Amiralul Bobby_TM DUAL Razvan Tudor DAS 2011 spsdc7 alliens seby1998 Adirmvl Dutzu user dezactivat... Caravelle_Zg chatnoir401 Radu.B Sergiu rmn cfr500 Mihay spiderpc Kriszti219 COSTACHE MIHAIL Katalin4653 Tomi13leu popovici cstefan stefan_br didinul dexter23 ravers75 liviulav33 razvan - trenuri lovekomotive AlexD manuela srazvi Dr2005 cardinal cristi CFR bogdan srl iDorin Vitosa Cobra cont dezactivat . redeme sorin TVlad riciu mureseanu_976 joanta sorinucu decward ultras Marius Iulian buldozer2 halmarius mihaiuc Nesebar Marian.B alinx3330 ldh80 jionutz ATM vrabieionut @ndrey didi mishu88 Hurricane mi.tudor PrisecaruFlorin MariusM IonutCFR2009 marius_catalin84 Ionutz cortexedge Vlad marius_m mardaryroby myster2008 102 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Mai 2011, 16:00 | |
| Daca nu ma insel un triunghi de intoarcere de acest fel era si in gara Buhaiesti cand am fost in februarie pe acolo nu l-am mai vazut |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Mai 2011, 16:52 | |
| - alinx3330 a scris:
- ca nu le ai vazut tu ziua nu inseamna ca nu circula noaptea circula in voie trenurile de marfa chiar si pe racordarea aia de care spui. asta iti spun ca am auzit prin statie acu 2 zile cand un marfar iesea din socola si o lua in voie spre barnova
aud orice tren care trece noaptea pe m600 in limita in care nu sunt cu totul adormit. Iar vineri sigur nu a trecut nimic pana la 1. Am stat alteori treaz si pana la 4-5 am...si nu auzeam decat pesonalul ala de Vaslui de la ora 3, Prietenia si internationalul de Ungheni... Oricum, linia de pe racordare arăta azi ca si cum ultima chestie ar fi trecut acum o saptamana(doar frunzele mai vechi ale buruienilor strivite, etc.). Cat despre marfa spre Iași, se circula foarte bine pe Pașcani-Socola...
Ultima editare efectuata de catre redeme in Dum 15 Mai 2011, 17:54, editata de 1 ori |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Dum 15 Mai 2011, 17:02 | |
| - @ndrey a scris:
- Trafic de marfa de M 600 este foarte scazut, mai des trec trenurie de lucru.matise, profilatoare ,dinspre socola, Baza Rk catre Ciurea,etc, dar trenuri de marfa nu,locuiesc in zona si cunosc foarte bine situatia,cele mai multe sunt cele spre/dinspre Pascani din cauza avantajului tractiunii electrice si a sectiiei de remorcare relativ usoara fata de Barnova unde ar trebui 2-4 locomotive 2100 Cp sa remorci un tren acceptabil ... .
Confirm ceea ce a spus DanTm despre triunghiul de intoarcere din st Crasna ,am gasit despre el date in Instoricul Tractiunii pe reg Iasi. Salut! Exact. Stai in zona Libertatii |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 16 Mai 2011, 15:20 | |
| - ldh80 a scris:
- Multumesc de precizare! Imi amintesc ca, in anii 90', in statia Crasna, erau stationate zeci de vagoane de marfa dezafectate!
De asemenea, tot prin 1996-2001, in statiile de pe ruta Crasna-Tecuci erau garate siruri intregi de vagoane de marfa scoase din uz si "conservate" in aer liber! Ca o ironie, la fosta gara Rosieste, desi macazele din liniile curente fusesera desfiintate, pe fostele linii abatute, erau garate vagoane de marfa dezafectate! Cum l-au mai scos de acolo, nu stiu! Probabil că ori le-au ridicat cu macaraua și le-au încărcat în camioane, ori le-au tăiat chiar acolo. |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 16 Mai 2011, 16:16 | |
| - mardaryroby a scris:
- ldh80 a scris:
- O intrebare: in statia Crasna, am vazut urmele (inclusiv un podet) a unui racord ce permitea trecea din directia Husi in directia Vaslui- Iasi, fara rebrusare in Crasna. Stie cineva cand a fost construit, respectiv desfiintat acest racord ?
Din amintirile mele de demult, exista un fel de racord, dar nu se lega de linia directa ce vine de la Husi. Linia respectiva se oprea aproape de trecerea la nivel cu soseaua Barlad-Vaslui. Linia, cu macazuri prezentate in schita de mai jos, era folosita pentru vagoanele defecte. Si eu visam pe vremea respectiva ca este un racord...
Sper sa primesc intre timp si acceptul userului Cobra pentru utilizarea si modificarea imaginii de mai sus ce ii apartine. Nicio problema, ai acordul meu. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Lun 16 Mai 2011, 20:04 | |
| Lucrari care ar mai trebui efectuate pentru o alternativa la M500: -Dublarea liniei intre Grajduri- Rebricea HM, Buhaiesti- Vaslui, Vaslui- Munteni (se poate utiliza tersamentul fostei linii industriale), Barlad- Tecuci Nord hc.- Tecuci- Faurei- Urziceni, Armasesti- Caciulati- Balotesti- Mogosoaia. Intre Mogosoaia si Bucuresti Nord nu stiu daca spatiul permite dublarea liniei.
-Echiparea cu BLA a sectoarelor: Buhaiesti- Vaslui, Munteni- Crasna (intre aceste doua statii nu sunt semnale trecere BLA), Crasna- Zorleni, Armasesti- Caciulati- Balotesti
-Echiparea cu instalatii CED a statiilor: Banca, Dridu HM, Fierbinti, Moara Vlasiei HM, Caciulati si Balotesti.
-Reabilitarea electrificarii intre Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia si electrificarea liniei Mogosoaia- Armasesti- Urziceni- Faurei- Tecuci si Tecuci Nord hc.- Barlad- Nicolina.
-Reabilitarea infrastructurii pentru o viteza de 120 km/h (din ce am vazut in statia Vaslui sina de 60 exista deja).
Daca s-ar dori, bani pentru aceste lucrari s-ar gasi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 16 Mai 2011, 20:15 | |
| - ldh80 a scris:
- Lucrari care ar mai trebui efectuate pentru o alternativa la M500:
-Dublarea liniei intre Grajduri- Rebricea HM, Buhaiesti- Vaslui, Vaslui- Munteni (se poate utiliza tersamentul fostei linii industriale), Barlad- Tecuci Nord hc.- Tecuci- Faurei- Urziceni, Armasesti- Caciulati- Balotesti- Mogosoaia. Intre Mogosoaia si Bucuresti Nord nu stiu daca spatiul permite dublarea liniei.
-Echiparea cu BLA a sectoarelor: Buhaiesti- Vaslui, Munteni- Crasna (intre aceste doua statii nu sunt semnale trecere BLA), Crasna- Zorleni, Armasesti- Caciulati- Balotesti
-Echiparea cu instalatii CED a statiilor: Banca, Dridu HM, Fierbinti, Moara Vlasiei HM, Caciulati si Balotesti.
-Reabilitarea electrificarii intre Depoul Bucuresti Triaj h.- Mogosoaia si electrificarea liniei Mogosoaia- Armasesti- Urziceni- Faurei- Tecuci si Tecuci Nord hc.- Barlad- Nicolina.
-Reabilitarea infrastructurii pentru o viteza de 120 km/h (din ce am vazut in statia Vaslui sina de 60 exista deja).
Daca s-ar dori, bani pentru aceste lucrari s-ar gasi. Echiparea cu BLA pe acel tronson nu isi are rostul din cauza traficului scazut |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 16 Mai 2011, 20:24 | |
| Ai dreptate, problema este însă mentalitatea conducătorilor... Desigur că magistrala 600 ar putea fi o alternativă excelentă pentru coridorul ix(are și avantajul de a fi mai „liber” față de M500).
Cel mai ușor lucru care s-ar putea face în prezent ar fi electrificarea liniei Socola - Cristești Jijia, pentru că este efectiv păcat... să schimbi de fără rost locomotiva la Socola când ai putea expedia direct. La călători, electrificarea se termină chiar înaintea gării Socola(chiar dacă au mai fost puși câțiva stâlpi până mai încolo, acum nefolosiți), teoretic și cocoașa este electrificată(linie dublă), în rest în grupa B se află ultimul stâlp și ultima catenară(sper că nu greșesc; de asemenea câteva linii pt. niște chestii a Infra sunt și ele electrificate)...
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: M600 Lun 16 Mai 2011, 20:33 | |
| Si electrificarea tronsonului Cristesti Jijia- Ungheni Moldova. In felul acesta, schimbarea locomotivei s-ar realiza o singura data, la Ungheni-Moldova (ca tot se pierde cca 1 ora jumate cu schimbarea boghiurilor), si de la Ungheni-Moldova la Bucuresti Nord sau Constanta s-ar merge cu tractiunea electrica. La fel si pentru tronsonul Darmanesti- Dornesti- Vicsani- Vadu Siretului. Nu stiu de ce inainte de 1989 nu s-au electrificate aceste doua scurte sectoare (Socola- Ungheni URSS si Suceava Nord- Vadu Siretului). Este posibil sa fi fost si niste neintelegeri cu sovieticii. |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Lun 16 Mai 2011, 21:19 | |
| Da. Iar grupa de Iași pentru Prietenia ar atașa-o la semnal(capătul trenului)... Oricum, pentru marfă mi se pare strigător la cer să trebuiască să schimbi locomotiva în Socola pentru câțiva km până la Cristești Jijia.
Iar ținând cont că aici e vorba nici măcar de 20 km! |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 17 Mai 2011, 08:57 | |
| - ldh80 a scris:
Nu stiu de ce inainte de 1989 nu s-au electrificate aceste doua scurte sectoare (Socola- Ungheni URSS si Suceava Nord- Vadu Siretului). Este posibil sa fi fost si niste neintelegeri cu sovieticii. Explicatia e simpla: inainte de 89 electrificarea acestor sectoare nu era pe lista de prioritati, programandu-se a se executa dupa 1989 si, dupa cum stiti, dupa 1989 nu s-a mai realizat nimic - ldh80 a scris:
- Intre Mogosoaia si Bucuresti Nord nu stiu daca spatiul permite dublarea liniei.
Intre Mogosoaia si Bucurest Nord sunt deja 2 fire, insa nu stiu daca sunt functionale amandoua. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 17 Mai 2011, 11:59 | |
| Mogosoaia-Bucuresti este fir simplu pe care circula trenurile de Aeroport si cele spre Galati plus ca nu este electrificat , firul electrificat ce ajunge in Mogosoaia este cel ce se desprinde din M-1000 la P.O. Buciumeni inainte de Buftea adica linia de centura , pe acolo se poate merge electric din Buc. la Mogosoaia . Firul direct Buc.-Mogosoaia nu poate fi dublat pentru ca nu permite terenul . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 17 Mai 2011, 20:40 | |
| @ karpaty: aia de care spui tu e varianta pe centura ce iese la ramif buciumeni-buftea/chitila, vlad stie ceva de 2 linii dinspre Mogosoaia numai ca una din ele electrificata o tine tot inainte si se ramifica spre chitila, buc triaj, bucurestii noi, in timp ce cealalta neelectrificata vireaza la stanga spre depou buc triaj h-pajura halta de unde se uneste cu fir electrificat chitila (fir 4 k) si merge spre buc nord, de aici confuzia lui vlad, fir 4 k vine chitila-depou triaj (pe deal ) pajura-ramif pajura-buc baneasa si pajura-buc nord (fir 700 in livret). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Mar 17 Mai 2011, 21:51 | |
| Asa este maryus74 numai ca linia electirificata ce mergea in triaj nu mai este folosita de multi ani , daca mergi in teren linia este foarte ruginita si firul de contact este dezafectat demult . |
| | | mardaryroby V.I.P Member
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 46 Localizare : Iasi, Romania Reputatie : 6217 Data de inscriere : 21/08/2008
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni Sam 21 Mai 2011, 08:08 | |
| Mi-a sarit inima din loc... credeam ca vorbiti de linia electrificata din triajul Socola... sper sa va opriti si sa continuati la topicul unde trebuie. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
| |
| | | | M 600 : Faurei - Tecuci - Vaslui - Iasi - Ungheni | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |