|
| 512 : Leorda - Dorohoi | |
|
+31marius664 Luca tgv IonutCFR2009 deconectat ldh80 Semafor cata j o a n t a Dutzu dan tm @ndrey Cont.dezactivat Amiralul Norbi Adrian78 Adirmvl Andrey_tm Bobby_TM joanta Andrei Huiala Vlad cfr500 Dr2005 DAS 2011 alinx3330 Balto Nesebar mishu88 cristi CFR arianul myster2008 35 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Joi 01 Oct 2015, 22:13 | |
| |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Joi 01 Oct 2015, 22:14 | |
| Ce memorie si ce rabdare sa cauti postarea veche. Bravo.
marturisesc insa ca vazind scandalul pe Malaxele din Muntenia mi-a trecut perin cap ca ar fi bune la legatura pe aici, desi trebuie sa recunoastem ca oamenii nu prea mai merg cu trenul pe linia asta.
Am mers cu 1766 si erau calatori pentru Botosani care mergeau la Ungureni, Todireni incolo si mi-au spus ca nu schimba in Leorda pentru ca e mai avantajos sa ia un autobuz din autogara din apropierea garii Botosani. |
| | | deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4121 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Joi 01 Oct 2015, 22:18 | |
| N-am cautat postarea veche.. Am citit tot topocul deoarece voiam sa vad poze de pe linie si am dat peste acel post |
| | | deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4121 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Sam 12 Dec 2015, 19:48 | |
| Stie cineva tonajul maxim pe sectia asta? P.S. Ajunge in noaptea asta un marfar DB pentru a incarc cereale la Dorohoi |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12458 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Sam 12 Dec 2015, 21:34 | |
| 750 tone cu 1x060DA 1340 tone cu 2x060DA 1500 tone cu 1x060DA+1x060DA(impingatoare) |
| | | Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4115 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Lun 14 Dec 2015, 16:59 | |
| Dacă Regiotrans-ul ar mai intra măcar aici si pe Jimbolia Lovrin ar fi mai mult ca perfectul... Plus ca in rest ar mai putea reveni CFR... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Lun 14 Dec 2015, 20:11 | |
| RT pe 512 circula gol, nu ai cum sa ai calatori atata timp cat linia e sus pe deal si soseaua e prin fata caselor iar dubele Botosani-Dorohoi-Botosani sunt foarte dese. Practic sunt sectii unde nu ai ce sa mai faci, concurenta auto a castigat. Desigur ca si pasionat te doare si e normal sa vrei trenuri dar daca judecam rational observam ca asta e realitatea. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 14:35 | |
| In primul rand, e vorba de starea liniei, care, ca de altfel intreaga retea feroviara romaneasca, necesita lucrari majore de reparatie si intretinere. In 1988/1989, un tren de la Botosani la Dorohoi facea 1 h si 9 minute, din care 16 minute stationare in Leorda pentru rebrusare. Astazi cred ca ar face mai mult, din cauza starii liniei (cat era VS in 1990 pe aceasta linie si cat este acum ?).
Cu dubele am mai spus solutia- anularea oricarei licente de transport interurban auto de calatori, pe traseele unde exista cale ferata.
Solutia ar fi in primul rand repararea liniei (pentru a o readuce in parametri optimi de exploadare), si apoi introducerea unor trenuri Botosani- Suceava si Botosani-Dorohoi, formate (in functie de numarul de calatori) ori din locomotive clasa 82+ 4-5 vagoane, ori din automotoare Desiro, iar aceste trenuri sa fie cate 4 sau 5 perechi pe zi, si care intre statiile Leorda si Botosani sa circule combinate (pentru un consum cat mai mic de combustibil).
De exemplul un automotor Desiro, daca linia ar fi in starea din 1990, ar putea acoperi distanta Botosani- Dorohoi in cca o ora, incluzând si cca 10 minute stationare in Leorda, pentru cuplare/decuplare cu un automotor Botosani- Suceava.
Bineinteles ca pentru exploadarea si intretinerea corespunzatoare a unui astfel de material rulant, ar trebui complet modernizate si reabilitate remizele din statiile Botosani si Dorohoi, dar eventual (daca s-ar utiliza garnituri compuse din vagoane si locomotive) si revizia de vagoane Botosani.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 14:47 | |
| De remarcat ca in 1988/1989 circulau pe aceasta linie un numar de 5 perechi trenuri C/zi. Aici ca o curiozitate- nu inteleg de ce atunci acele trenuri C circulau numai pe distanta Leorda- Dorohoi si nu Botosani- Leorda- Dorohoi! Cumva vagoanele tot trebuiau aduse la Botosani, pentru revizie si pregatirea tehnica, radica si sanitara (deoarece nici la Dorohoi si cu atat mai putin la Leorda nu existau nici atunci facilitati pentru asa ceva). Compunerea era ori rame TE, ori 21-47 si 11-47, trenurile avand fie o rama TE, fie 4 sau 5 vagoane, plus vagon de posta-bagaje.
La aceste 5 perechi/zi se mai adaugau inca doua perechi/zi de trenuri C Botosani- Iasi, care parcurgeau intreaga distanta Botosani-Iasi in cca 6 ore (dar incluzând stationarile de 16 minute in Leorda si 16 minute in Dorohoi, pentru rebrusare). Daca se reusea terminarea caii ferate Harlau- Botosani, cel mai probabil aceste doua perechi trenuri C/zi Iasi-Botosani, ar fi circulat prin Iasi- Podu Iloaei- Harlau- Botosani, cu un timp de mers mult mai mic. |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6914 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 14:49 | |
| - ldh80 a scris:
Cu dubele am mai spus solutia- anularea oricarei licente de transport interurban auto de calatori, pe traseele unde exista cale ferata. Nu este legala acesta solutie plus ca aici intervine si eficienta.O duba de 16 locuri pe jumatate plina si fara bilete taiate...este mai profitabila decat un Desiro plin.Plus ca nu poti impune oamenilor sa circule cu trenul, unii nu vor sa auda de acesta la fel cum sunt unii care nu vor sa auda de dube...Singura solutie ca CFR sau ceilalati operatori sa bata dubele si microbuzele este pretul... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 14:53 | |
| Daca nu este legala acum aceasta solutie, atunci trebuie schimbata legislatia ca sa fie legala! Oricum, nu vreau sa insist pe acest aspect, deoarece am depasi subiectul topicului.
Poate ar fi o idee buna ca administratorul forumului sa infiinteze un topic special, unde sa putem discuta despre masurile legislative, economice, legale, politice, etc care ar trebui luate pentru ca transportul feroviar sa redevina ceea ce era in 1990 in Romania. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 15:18 | |
| Nu poţi impune monopolul sau o legislaţie anti-concurenţială. De aia suntem în UE. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 15:35 | |
| Atunci poate ar fi mai bine sa nu mai fim in UE! Dar haideti sa nu intram in politica (sau sa discutam aceste aspecte pe un topic special dedicat pentru asta).
Poate ar fi mai potrivit sa discutam aici aspecte tehnice sau istorice legate de aceasta linie- VS acum si in 1990, tipul de sina, tipul traverselor, când a fost facut ultimul RK la linie, evolutia istorica a liniei, materialul rulant utilizat de-a lungul timpului pe aceasta linie, etc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 18:32 | |
| Şi înainte de '89 liniile secundare se reparau cu material ,,semibun" (exprimare oficială), chiar se refacţionau complet cu ce se recupera de pe magistrale. De aia cam tot ce e neinteroperabil acum are multe şine din 194x - 195x, eventual 196x. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier 23 Dec 2015, 20:19 | |
| Pe linia asta viteza a fost 50 km/h la RT. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi | |
| |
| | | | 512 : Leorda - Dorohoi | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |