| 512 : Leorda - Dorohoi | |
|
+31marius664 Luca tgv IonutCFR2009 deconectat ldh80 Semafor cata j o a n t a Dutzu dan tm @ndrey Cont.dezactivat Amiralul Norbi Adrian78 Adirmvl Andrey_tm Bobby_TM joanta Andrei Huiala Vlad cfr500 Dr2005 DAS 2011 alinx3330 Balto Nesebar mishu88 cristi CFR arianul myster2008 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5495 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: hy Mier Iul 15, 2015 1:26 pm | |
| - dan tm a scris:
- Pai de ce au luat si gara Dorohoi, nu puteau sa o lase la RT? sau vor sa mai mulga ceva din taxa TUI?
au dat-o pe motiv ca cheltuielile de intretinere si servicii erau prea mari |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 2:14 pm | |
| Acuma inseamna ca RT plateste TUI la CFR SA de la intrarea in statia tehnica Dorohoi si pina in gara apoi probabil si stationare. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 2:23 pm | |
| Ceva de genu dar nu a fost data pe motiv de cheltuiala, contractul de inchiriere a liniei 512 a fost cu gara impreuna, s-a renuntat la linia 512 automat s-a renuntat si la gara. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 2:23 pm | |
| Nu plăteşte, că are dreptul să circule de la macazul de unde începe secţia şi până în prima staţie fără să plătească TUI. Dar plăteşte celelalte cheltuieli (manevră, staţionare etc.). _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 2:55 pm | |
| Si unde incepe sectia 608? la macazul din Dorohoi sau la fosta grupa de marfa care tinea tot de statia Dorohoi? intrarea in Dorohoi din directie Leorda iesirea din Dorohoi in directia Iasi trenul circula spre o grupa de marfa care deservea o platforma industriala a orasului, statia tehnica a avut semnale de intrare, cabine de acari si probabil chiar birou de miscare Prevestitorul l-am ratat dar am prins restul posibil biroul de miscare cabina de acar la capatul opus asadar pina unde are RT linia 608, pina la grupa aceasta tehnica sau pina la macazul de intrare unde vine si linia 512? Daca gara este la CFR inseamna ca ei platesc si personalul, sau personalul este al RT si acesta plateste chirie pentru statie si TUI pentru liniile din statie? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 3:12 pm | |
| Grupa aia cine ştie ce statut o fi avut... poate nici nu o fi fost a CFR, ci a vreunei fabrici. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 3:19 pm | |
| Cum asa? si treceau trenurile CFR prin ea? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12289 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 3:53 pm | |
| In zona municipiului Dorohoi existau doua asa-numite Posturi Ajutor Miscare (ramificatie in linie curenta) astfel
-Un Post Ajutor Miscare situat in linia curenta din statia Dorohoi spre Leorda, de unde se ramifica o cale ferata industriala pentru fosta Întreprindere de Utilaj Greu pentru deformare plastica
-Un Post Ajutor Miscare situat in linia curenta din statia Dorohoi spre Dangeni, de unde se ramifica o cale ferata industriala pentru fosta Întreprindere de corpuri de iluminat Stipo/Mindo. Aceea grupa tehnica sunt de fapt fostele linii industriala de manevra din incinta Stipo. Asadar trenurile de calatori nu circulau pe aceste linii industriale de manevra.
Ambele posturi au fost prevazute cu instalatii de semnalizare mecanica. Astazi sunt desfiintate ambele, ca si cele doua macaze care le legau cu liniile curente.
Si o intrebare- când au fost realizate liniile Letcani- Dangeni- Dorohoi si Dorohoi- Leorda, de ce s-a realizat statia Dorohoi ca una infundata, implicând automat rebrusarea trenurilor ?! In ainte de 1989 a existat vreun plan de realizarea a unui racord pentru eliminarea rebrusarii in statia Dorohoi ?
Cele doua trenuri curse Iasi-Botosani existente atunci , tocmai datorita rebrusarilor din statiile Dorohoi si Leorda, parcurgeau traseul in cca 6 ore! Daca s-ar elimina aceste doua rebrusari (prin realizarea unor racorduri de evitare a acestor statii), si cu o VS de 80 km/h de la Letcani la Leorda si cu o VS de 100 km/h de la Leorda la Botosani, poate un tren direct Iasi- Botosani ar aveea din nou succes! |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 5:18 pm | |
| - ldh80 a scris:
-
Si o intrebare- când au fost realizate liniile Letcani- Dangeni- Dorohoi si Dorohoi- Leorda, de ce s-a realizat statia Dorohoi ca una infundata, implicând automat rebrusarea trenurilor ?! In ainte de 1989 a existat vreun plan de realizarea a unui racord pentru eliminarea rebrusarii in statia Dorohoi ?
Cele doua trenuri curse Iasi-Botosani existente atunci , tocmai datorita rebrusarilor din statiile Dorohoi si Leorda, parcurgeau traseul in cca 6 ore! Daca s-ar elimina aceste doua rebrusari (prin realizarea unor racorduri de evitare a acestor statii), si cu o VS de 80 km/h de la Letcani la Leorda si cu o VS de 100 km/h de la Leorda la Botosani, poate un tren direct Iasi- Botosani ar aveea din nou succes! De la Iasi la Botosani prin Dorohoi sunt 191 km, prin Veresti 166 km. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22396 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 5:26 pm | |
| - ldh80 a scris:
-
Cele doua trenuri curse Iasi-Botosani existente atunci , tocmai datorita rebrusarilor din statiile Dorohoi si Leorda, parcurgeau traseul in cca 6 ore! Daca s-ar elimina aceste doua rebrusari (prin realizarea unor racorduri de evitare a acestor statii), si cu o VS de 80 km/h de la Letcani la Leorda si cu o VS de 100 km/h de la Leorda la Botosani, poate un tren direct Iasi- Botosani ar aveea din nou succes! Nu ai cum sa ai succes cu trenul pe Iasi-Botosani atata timp cat autocarul face 2 ore, ce naiba, nici daca faci 3 ore cu trenu si tot nu vine lumea la tren. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 6:57 pm | |
| - Karpaty a scris:
- ldh80 a scris:
-
Cele doua trenuri curse Iasi-Botosani existente atunci , tocmai datorita rebrusarilor din statiile Dorohoi si Leorda, parcurgeau traseul in cca 6 ore! Daca s-ar elimina aceste doua rebrusari (prin realizarea unor racorduri de evitare a acestor statii), si cu o VS de 80 km/h de la Letcani la Leorda si cu o VS de 100 km/h de la Leorda la Botosani, poate un tren direct Iasi- Botosani ar aveea din nou succes! Nu ai cum sa ai succes cu trenul pe Iasi-Botosani atata timp cat autocarul face 2 ore, ce naiba, nici daca faci 3 ore cu trenu si tot nu vine lumea la tren. La autocar nici reduceri nu se ofera. Eventual la 5 curse una gratuita. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13012 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 7:57 pm | |
| Nu ai reduceri, dar nici nu circula nimeni atit de des.
-------------------
PAjM dinspre Leorda l-am pozat insa celalalt mi se pare ca a fost mai mult decit un post care deservea un macaz, in poze se vede ca avea cabine la ambele capete, ca avea linii pe ambele parti ale liniei directe nu doar un macaz de acces la o statie industriala. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Mier Iul 15, 2015 8:28 pm | |
| Erau fabrici mari care aveau propriile linii şi triaje, ce era după postul ajutor de mişcare ţinea de uzină. Şi în situaţia asta erau şi întreprinderi mai mici, nu neapărat de talia Sidex Galaţi.
Sau varianta B, era grupă de linii a staţiei. Dar în cazul ăsta făcea parte din teritoriul staţiei Dorohoi, nu avea cum să fie staţie separată, iar linia de Dorohoi are ca extremitate, în acte, staţia Dorohoi, nu cine ştie ce canton sau P.Aj.M.. _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7374 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi Sam Sept 05, 2015 5:39 pm | |
| Are intentii CFR Calatori sa revina pe Leoda-Dorohoi la fel cum a facut pe Pascani-Tg. Neamt? E buna si Malaxa 900. Depoul Suceava are 3 astfel de automotoare. La Dorohoi mai functioneaza casa de bilete si erau calatori care mergeau la Leorda ca sa ia trenul spre Timisoara/Bucuresti. |
|
| |
deconectat
Numarul mesajelor : 584 Reputatie : 4121 Data de inscriere : 27/05/2015
| |
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 512 : Leorda - Dorohoi | |
| |
|
| |
| 512 : Leorda - Dorohoi | |
|