|
| 511 : Veresti - Botosani | |
|
+19Adrian78 ionutz85 mardaryroby alex.alexus.tm IonutCFR2009 lovekomotive joanta MariusM cristi CFR Flying Scotsman mishu88 Traveller COSTACHE MIHAIL bogdan srl kristi kkk Vlad danutzvd acar myster2008 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Sam Dec 11, 2010 9:26 am | |
| - joanta a scris:
- acar a scris:
- Ia sa facem noi un mic test. Cu noul mers de tren in fata, sa determinam, din numarul total de trenuri de rang superior care pleaca din Bucuresti Nord spre Piatra Neamt, Suceava si Botosani, cate sunt accelerate ? Booooon, acu' sa vedem, din numarul total de trenuri de rang superior care pleaca din Bucuresti Nord spre Ramnicu Valcea, Targu Jiu si Drobeta - Turnu Severin, cate sunt accelerate ? Perrrfect !!! Ceva constatari si concluzii ?
Mda, spre destinatiile mentionate din Moldova, acceleratele sunt raritati. Or fi cerut calatorii sa nu fie jigniti cu asemenea oferta. Ceva ca in reclama pentru Duster: "La valoarea noastra ???!!!" Acel accelerat spre Vatra Dornei e cam putin...ar trebui sa existe si un accelerat de zi sau macar cel care circula pana la Bacau sa fie prelungit pana Suceava... |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Sam Dec 11, 2010 11:37 am | |
| Eu unul as vrea un accelerat pe Piatra Neamt, la valoarea mea nu ma deranjeaza, n-am nevoie de IC care merge azi maine. Un accelerat cu vagoane 22-96 sau 21-70 sau 20-76 ar fi perfect chiar. Tot in acelasi timp de mers s-ar incadra, numai ca in loc de 70 de lei pe bilet la cl.2 as plati probabil 50 de lei cat e tariful pt accelerat, imi raman 20 de lei de un Top Gear si o bere |
| | | acar
Numarul mesajelor : 50 Localizare : din oraşul în care s-au născut Mihai Eminescu, Nicolae Iorga, Octav Băncilă, Grigore Antipa, Elie Radu şi multe alte personalităţi de prim rang Reputatie : 5985 Data de inscriere : 23/09/2008
| | | | bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6201 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Dec 19, 2010 6:19 pm | |
| Personalele intre Suceava si Botosani sunt compuse mai nou dintr-un singur vagon 19-55 (statia de domiciliu Iasi)... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Dec 19, 2010 6:31 pm | |
| - bogdan srl a scris:
- Personalele intre Suceava si Botosani sunt compuse mai nou dintr-un singur vagon 19-55 (statia de domiciliu Iasi)...
Si un LDE de 120 de tone ) de ce nu baga un Desiro sau numai au nici Malaxa disponibila? |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Dec 19, 2010 6:43 pm | |
| Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment. |
| | | relisys
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 5477 Data de inscriere : 27/11/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Dec 19, 2010 9:09 pm | |
| - lovekomotive a scris:
- Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment.
nu gandirea e de vina ci comisioanele.greseala este ca sa investit in chestiile alea care li se zice automotoare.piese de schimb pt. ele nu sunt si sunt si destul de defectuoase.Pt. toata lumea ar fi mai comod daca ar fi automotoare .Si ziceai de desiro.....sunt cateva zeci retrase din cauza bandajelor.probabil cand o fi comisionul mare se vor rebandaja .Si acu sa fiu si rautacios:cati scot bilete pe relatia veresti -botosani ?....doar cei ce vin de mai departe si au doar ca tren de legatura din veresti.Personal iti spun ca am vrut sa cumpar un bilet pt. o ruda si de la casa de bilete botosani mi sa sugerat sa dau bani la nas ca e scump biletul.Am ramas ......no coment. |
| | | joanta
Numarul mesajelor : 111 Varsta : 35 Localizare : 511 - capătul tramvaiului 102 Reputatie : 5299 Data de inscriere : 11/09/2010
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Sam Ian 08, 2011 6:48 pm | |
| - relisys a scris:
- lovekomotive a scris:
- Pe 509 de la noul mers de tren sunt 2 personale in plus, formate in general din 3 vagoane goale pusca si bineinteles un LDE. Imi imaginez ce profit are CFR-ul de pe urma asta. Daca tot voiau sa puna niste trenuri in plus trebuie sa puna niste automotoare, dar ei special gandesc asa doar doar ii ia naiba si dau faliment.
nu gandirea e de vina ci comisioanele.greseala este ca sa investit in chestiile alea care li se zice automotoare.piese de schimb pt. ele nu sunt si sunt si destul de defectuoase.Pt. toata lumea ar fi mai comod daca ar fi automotoare .Si ziceai de desiro.....sunt cateva zeci retrase din cauza bandajelor.probabil cand o fi comisionul mare se vor rebandaja .Si acu sa fiu si rautacios:cati scot bilete pe relatia veresti -botosani ?....doar cei ce vin de mai departe si au doar ca tren de legatura din veresti.Personal iti spun ca am vrut sa cumpar un bilet pt. o ruda si de la casa de bilete botosani mi sa sugerat sa dau bani la nas ca e scump biletul.Am ramas ......no coment. Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs. Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti. |
| | | relisys
Numarul mesajelor : 3 Reputatie : 5477 Data de inscriere : 27/11/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Ian 09, 2011 7:51 pm | |
| (Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs. Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti.)
nu e nimic rau sa fie concurenta,dar sa fie cat de cat corecta.oare nu se intreaba nimeni cum se face ca trenurile operatorilor privati circula din jumate in jumate de ora sau din ora in ora,chiar si in majoritatea lor goale?raspunsul e cat se poate de simplu :pt. ca li se acorda subventie de pana la 70% din costuri pe km .de aici si marele profit.crede oare cineva ca s-ar incurca cineva cu transportul de calatori altfel? cfr-ului i se da o anumite subventionare dar e pe numar de calatori.altfel spus nu conteaza daca un tren privat circula gol banul iese.afacere paguboasa pt .stat si buna pt.asa zis ``baietii destepti.
http://www.financiarul.com/articol_46242/ministerul-transporturilor-subventioneaza-pierderile-operatorilor-feroviari-privati.html
|
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Dum Ian 09, 2011 8:02 pm | |
| bravo relisys, ai pus punctul pe i |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Lun Ian 10, 2011 1:10 am | |
| Da, dar sunt mai multi "i" in propozitie. Intr-adevar explicatia oferita clarifica partial multe intrebari. Pe de alta parte trebuie subliniat ca (re)atragerea calatorului catre CFR (sau catre privati) nu se face doar cu 2 curse pe zi, puse la ore de sictir. Mult mai pertinent mi se pare modul de abordare al privatilor -curse dese, cu capacitate deocamdata redusa, automotoare deci, pana se (re)invata omul sa mearga iar cu trenul. Da, probabil ca faptul ca sunt subventii conteaza in decizia asta, sunt de acord ca sunt cam mari, dar intr-un fel sunt justificate de scopul vizat. Pana la urma, ca sa fii profitabil trebuie sa mai scoti inca 31% de costuri din calatori. Iar calatorii astia nu o sa dea buluc din prima zi, la un tren caruia tu, ca privat, i-ai facut o trasa noua sau ai reinfiintat o trasa pe care CFR-ul nu a mai folost-o de ani buni (si pe care imediat a aparut o firma de dube). Pentru ca nu toata lumea se uita pe Infofer ca noi, sa afle imediat ce mai e nou; ci mai afla si de la vecini , de la colegi de munca, de la rude, de unde o fi, ca au aparut iar trenuri satisfacatoare. Si asta ia ceva timp. Inertia calatorului e mare (sau mai pe romaneste zis, ii inveti greu si ii pierzi usor). Daca navetistul stie ca are tren de atatia ani la ora X , vine la el. Scoate trenul ala 4 luni sau pune-i semnul (N), si mai vine ciuciu la gara dupa aia, ca s-au reorientat la altceva. Trebuie sa-i inveti iarasi. Si sa fim seriosi, absolut orice face un privat poate sa il faca si CFR-ul daca vrea. Are parc mai mare, are oameni mai multi, are putere financiara. Cap trebuie. Si daca ma uit atent, sunt segmente in care CFR chiar a aplicat niste masuri care de mult le asteptam. Uitati-va la linia 901, unde Desiro baleiaza regulat tot segmentul Buc-Pitesti-Craiova, cu ramificatii inspre Curtea de Arges, Campulung, Targoviste. Trenurile alea sunt clar o declaratie de razboi catre dubari. Oare nu ar merge si niste curse regulate Botosani-Suceava asa? Pana la urma,in esenta, ar cam trebui aplicata aceeasi procedura a dubarilor rutieri cand au intrat (prin anii 96-97) pe piata. Daca a mers la ei (si a mers, aici nu-s dubii) ar trebui sa mearga si pentru calea ferata. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Lun Ian 10, 2011 2:29 pm | |
| - relisys a scris:
- (Ce spui tu dovedeste ca n-ar fi rau daca si pe liniile asa zis interoperabile s-ar permite accesul operatorilor privati, cel putin in ce priveste trenurile de scurt parcurs.
Cat despre trenurile compuse din locomotiva si un singur vagon (si ala aproape gol) care circula pe relatia Veresti-Botosani si retur, acestea sunt inca o dovada crasa de iresponsabilitate in materie de utilizare a resurselor, generandu-se nu venituri, ci pierderi constante si consistente, suportate de noi toti.)
nu e nimic rau sa fie concurenta,dar sa fie cat de cat corecta.oare nu se intreaba nimeni cum se face ca trenurile operatorilor privati circula din jumate in jumate de ora sau din ora in ora,chiar si in majoritatea lor goale?raspunsul e cat se poate de simplu :pt. ca li se acorda subventie de pana la 70% din costuri pe km .de aici si marele profit.crede oare cineva ca s-ar incurca cineva cu transportul de calatori altfel? cfr-ului i se da o anumite subventionare dar e pe numar de calatori.altfel spus nu conteaza daca un tren privat circula gol banul iese.afacere paguboasa pt .stat si buna pt.asa zis ``baietii destepti.
http://www.financiarul.com/articol_46242/ministerul-transporturilor-subventioneaza-pierderile-operatorilor-feroviari-privati.html
Subventia la calatori se acorda in EXACT acelasi fel si CFR Calatori si privatilor. CFR calatori, este, cf. bazei legale, tratat identic dpdv al subventionarii cu operatorii privati. In plus, grosul subventiei vine din ceea ce se numeste 'pachetul social' - adica un set de trenuri considerate minimum de serviciu, si pe care se plateste subventia. Ideea e simpla: CFR Calatori, cu toata subventia, iese TOT pe pierdere (si incearca, pe multe rute, reducerea pachetului social, ca sa mai taie din pierderi), privatii vor exact opusul - activitatea lor fiind... rentabila. Repet, in EXACT aceleasi conditii de piata. P.S., articolul spune tampenii despre 'investitii'. Hai sa vedem cum arata o linie Regiotrans, de ex. Bartolomeu - Rasnov, sau Brasov - Intorsura Buzaului, si cum arata pe vremea CFR. Mi se pare ca linia e ingrijita, cladirile si peroanele curate si aranjate, personalul civilizat. Si hai sa vedem cum arata o linie secundara similara la CFR - sa zicem Bucuresti - Oltenita (cu care era ades comparat dpdv al 'rentabilitatii' Brasov - Intorsura). |
| | | lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Lun Ian 10, 2011 5:03 pm | |
| Hai s-o lasam moarta, nu mai lua apararea privatilor, ca la conducerea lor se afla tot felul de persoane de 2 lei la fel de marsave ca cele puse sa conduca CFR-ul. Oricum n-ai prins o chestie, privatii sunt subventionati pe trenuri. Cu cat freaca mai multe trenuri pe sectia respectiva cu atat incaseaza mai multi bani. Eu nu-s impotriva transportului feroviar privat, dar concurenta sa fie loiala, nu cum se desfasoara la noi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Lun Ian 10, 2011 5:31 pm | |
| Nu am nimic cu operatori privati chiar ma bucur ca au imbunatatit un pic imaginea sistemului feroviar dar trebuie sa progreseze in privinta dotarii cu material rulant sa nu se culce pe o ureche si sa investeasca o parte din profit Ce ma supara cel mai mult e nepasare voita e celor care conduc CFRul care fac mersul trenurilor in bataie de joc Legatura din Petrosani care pleaca spre Tirgu Jiu cu 10 minute inainte sa ajunga legatura de la Simeria si apoi stationeaza in Tirgu Jiu 15 min..de la ora 7.38 pana la 16.50 nu mai exista legatura intre Tirgu Jiu si Petrosani .De ce nu se testeaza 2 Desiro intre Tirgu Jiu si Craiova sa faca concurenta dubelor in care mori de frig si stai inghesuit ? In loc sa se investeasca in Automotoare noi sau sa le repare se arunca bani in modernizari de vagoane si LDH-uri..
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani Lun Ian 10, 2011 6:53 pm | |
| - Citat :
- Oricum n-ai prins o chestie, privatii sunt subventionati pe trenuri.
La fel si CFR e subventionat tot pe trenuri/km. - Citat :
- Cu cat freaca mai multe trenuri pe sectia respectiva cu atat incaseaza mai multi bani.
E usor sa vorbesti, tu ai idee ce inseamna sa introduci mai multe trenuri ? 1. Cheltuieli cu Tariful pereceput de CFR SA de conducere operativă a circulaţiei trenurilor pe secţiile neinteroperabile închiriate = 2,72 lei (RON)/tren-staţie; 2. Cheltuieli personal salarii mecanic, sef tren 3. Plata unei taxe de utilizare a infrastructurii neinteroperabile inchiriate negociat intre operator OTF si gestionarul sectiei, unde acestia sunt 2 entitati juridice diferite. 4. Cheltuieli de intretinere. 5. Alte taxe pentru servicii auxiliare. Nu stiu de ce dar unii de pe aici au impresia ca sa plimbi un tren pe o sectie inchiriata e moca , ei nu este si veniturile obtinute din bilete-abonamente nu acopera cheltuielile. Nu numai la privati circula trenuri goale circula si la CFR si sunt chiar foarte multe pentru ca sunt puse sa circule asa, dar un OTF prefera sa ii circule un tren cu 5 calatori de la Timisoara la Periam pentru ca perechea sa ce soseste in Timisoara are calatori, sunt asa numite trase pentru retragerea garniturilor la punctul de exploatare. De asemenea unii au impresia ca subventia umfla profitul, nu e asa, subventia acopera diferenta dintre venituri cumulate si cheltuieli cumulate, pentru ca poti avea un tren cu un profit mai mare si altu cu unul mai mic. Un lucru nu inteleg ,nu demult toata lumea plangea ca vai ce putine trenuri ca sunt sectii inchise si acum iarasi nu va convine ca s-au inmultit trenurile s-au deschis niste sectii, a da nu va convine ca nu sunt CFR Calatori. In fond ce conteaza pentru voi , sa aveti trenuri la ore la care va intereseaza sau denumirea operatorului si daca e de stat sau privat ? _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Veresti - Botosani | |
| |
| | | | 511 : Veresti - Botosani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |