| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|
+91alliens Amiralul marius_catalin84 marian1967 ets2oltromânia George CFR mielutu zburator aris86 Daniel Trifu marius664 traian ALEXCFR Razvan Tudor Simply18 cardinal vatmanul AMX 97-0548-4 bubu dan tm cristy79 Ciprian Lumunita Stana maris.constantin Plescan Floare TVlad baiazid Andrey_tm Katalin4653 florin.lifticariu orestte spiderpc @ndrey cfr500 cristi ar Adirmvl tudor_vl riciu andreikiki Teodor Norbi alex.alexus.tm popovici Re6/6 rich1974 bostanesku gigel Gaby005 didinul Kriszti219 ravers75 srazvi M.I.C.I. Rarau bogdan srl Costin.B kristi kkk Radu Radu Tudor cnusi Vitosa Nk11 iDorin Scoop MariusM ldh80 Dr2005 nenuandrei Luna Goanga IonutCFR2009 Silver DAS 2011 AlexD kido razvan - trenuri eu ionutz85 Adrian78 DUAL Balto myster2008 GEAMBASU SILVIU ultras alinx3330 Nesebar Caravelle_Zg jionutz Vlad Ionutz COSTACHE MIHAIL stinky cristi CFR 95 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Lun Iun 17, 2013 6:52 pm | |
| Așa mă gândeam și eu, FERO-TRANS, operatorul care in 2010 facea curse pe Dornești - Putna, și Dărmănești - Gura Humorului, avea material rulant închiriat de la CFR Călători (locomotive si vagoane), și totuși făceau profit, dar calamitățile i-au fugărit fiind o companie mică și slab dezvoltată nu aveau cum să investească în infrastructură. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Lun Iun 17, 2013 6:59 pm | |
| Sperăm să nu facă la fel şi această firmă. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Lun Iun 17, 2013 7:03 pm | |
| - cristi CFR a scris:
- Nu cred ca Regiotrans sau TFG va inchiria automotoare la Fulger...
Mai repede vor inchiria de la CFR Calatori LDH cu 1 vagon si in cel mai fericit caz penru ei niste AM 900. Cred inchirierea malaxelor 900 ar fi cea mai rentabila oportunitate pt. ei, nu cred ca o companie nou-infiintata isi permite sa cumpere material nou, chiar si second-hand sunt destul de scumpe in contextul in care cele din Franta au cam fost luate de regiotrans sau sunt casate, DB-ul nu stiu ce mai are de vandut, VT ar fost exceptionale. De asemenea consumul unei malaxe este redus-echivalentul unui autocar mare. Intr-adevar este din paleolitic, dar decat sa stea linia degeaba sau sa fie furata e bine si asa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Lun Iun 17, 2013 11:12 pm | |
| Situaţia celorlalte linii din Moldova este: - Dorneşti - Siret - interoperabilă, nu poate fi închiriată - Zorleni - Fălciu - interoperabilă, nu poate fi închiriată - Focşani - Odobesti - aprobată casarea şi valorificarea - Pojorâta - Fundu Moldovei - aprobată casarea şi valorificarea - Gura Putnei - Nisipitu - aprobată casarea şi valorificarea - Dângeni - Săveni - casată şi valorificată în 2012 _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 2:28 am | |
| - Dorneşti - Siret - interoperabilă, nu poate fi închiriată.
Esti sigur ? Nu o vad pe lista parca era si asta pe lista de inchideri. Eu am scos o lista, poti completa cu detalii ?
Stoeneasa - Pauliş Lunca 6.2 km Dobreşti - Rogoz 10.2 km (1.525 km) Ulmeni Sălaj (exclusiv) - Cehu Silvaniei 19.9 km Baia Mare Sud (exclusiv) - Baia Sprie 0.8 km Avrig – Mârşa 4.9 km Fundu Moldovei – Pojorâta 7.0 km Dorneşti - Siret 16.0 km Gura Putnei - Nisipitu 25.2 km Dângeni - Săveni 16.0 km Vama - Moldoviţa 19.8 km Focşani -Odobeşti 10.7 km Saligny Est – Cernavoda 7.3 km Lumina P1 - Lumina 2.0 km Luminiţa - Sitorman 10.4 km Țăndărei - Giurgeni 21.5 km _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 8:38 am | |
| Intretinerea infrastructurii feroviare este foarte scumpa, in niciun caz plimbarea unei Malaxe, sau a 2-3 vagoane aduce profit. Fara o politica sustinuta de stat, infrastructura feroviara nu are cum sa traiasca. Daca socotim cat TUI se incaseaza pe cea mai circulata linie ( Bucuresti - Ploiesti ), veti vedea ca pretul reabilitarii de cca 1 mil $ / km. se amortizeaza in 30 de ani, fara a mai lua in calcul cheltuielile cu intretinerea curenta. Tare imi este teama ca firma nou infiintata va proceda la fel ca Ferotrans ( daca nu cumva in spatele noii firme sunt aceleasi personaje ), va inchiria material rulant, nu va face nimic la infrastructura, evaziune fiscala cat incape, iar cand va "crapa", se va retrage. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 9:55 am | |
| Bine, dar tu crezi ca de ex. Dornesti - Putna e linie de viteza? Sunt o gramada de restrictii de 30/km h , doar intre Dornesti si Radauti sunt 4 portiuni limitate la 30km/h, si sunt doar 8 KM. Spre Putna e si mai rau, sunt restrictii si de 20km/h, si o distanta nu prea mare de VS adica 40km/h. Ce sa mai crape? si asa trenul facea de la Radauti la Putna 1 ora si 12 minute, in timp ce bus-ul face cam 45 minute. Nu trebuie foarte multi bani (reabilitare) pentru a carpi linia si a scoate macar jumate din restrictiile de 30 si toate de 20. Si uite ca prinde contur treaba, timpul scade, oamenii se reorienteaza. Depinde si de preturi si confort. |
|
| |
Costin.B
Numarul mesajelor : 233 Reputatie : 4982 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 10:13 am | |
| Gura Putnei-Nisipitu va fi demontata?!Incredibil!Nu am apucat sa ajung acolo cu trenul,in vremea cand acesta "brazda" pitoreasca vale a Sucevei pana nu departe de izvoare.E revoltator ce se intampla.Sper sa nu aiba aceeasi soarta si Vama-Moldovita. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 10:15 am | |
| Din păcate şi Vama - Moldoviţa şi Pojorâta - Fundu Moldovei sunt propuse pentru demontare. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6775 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 10:36 am | |
| Gura Putnei - Nisipitu e luata de apa pe cateva sute de metrii, si furata pe inca cativa kilometri (nu doar sinele, si traversele si stalpii de telegraf, doar terasamentul mai exista), am intrebat aseara pe cineva de la infrastructura si a spus ca nu sunt sanse sa se mai circule spre Nisipitu. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 3:54 pm | |
| Dupa 1990 nici o linie de cale ferata nu s-a mai construit in Romania. Dar s-au desfintat atatea de parca nu am fii in Europa ci in SUA, Canada, America de Sud. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 4:41 pm | |
| Intre Gura Putnei - Nisipitu, pe alocuri unii oameni mai „gospodari” si-au tras garduri insusindu-si terenul, terasamentul si linia acum nefolosite... or fi aflat ei ceva... |
|
| |
DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5207 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Mar Iun 18, 2013 5:44 pm | |
| In postarea mea anterioara nu am vrut sa stirbesc bucuria colegului Paul CFR, nici a altor colegi de forum care, din pasiunea pentru trenuri vad ca o minune preluarea de catre OFP - Fulger SRL a sectiilor inchise. Pai tocmai faptul ca linia Dornesti - Putna este foarte veche si degradata, necesita investitii majore pentru a ridica viteza de circulatie si pentru a o face competitiva. Nu poti concura cu viteze de 30 km/h pe feroviar, cu viteze de 80 - 90 km/h pe auto.Si nu vad eu cum din cateva trenuri de calatori ( purtatoare de subventie, nu de oameni ) sa sustii investitii de sute de mii de RON. Afirmatie valabila pentru multe dintre liniile infudate depe retea. Am citit pe alte surse ca intretinerea infrastructurii CF in Romania costa in medie 9000 Euro / km / an. Nu stiu daca valoarea mai este de actualitate, oricum este peste media europeana unde se face RK la linii+instalatii la timp si nu face carpeala peste carpeala. Timpul va demonstra cat de serioasa este firma castigatoare ! |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Sam Iul 27, 2013 4:52 pm | |
| Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 05.08.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile. S-au cam fript cei de la TFG daca vor Buzau - Berca. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile Dum Aug 04, 2013 2:35 pm | |
| Un articol găsit pe internet despre operatorul SC Fulger Transport Rapid Interurban de Călători SRL Bucureşti și despre liniile închiriate de acesta: http://www.ziardebuzunar.ro/exclusiv-news/adevaruri/item/828-cfr-cinci-trasee-au-ajuns-pe-doi-lei-la-o-firm%C4%83-proasp%C4%83t-%C3%AEnfiin%C5%A3at%C4%83-reprezentat%C4%83-de-un-condamnat-pentru-%C3%AEn%C5%9Fel%C4%83ciune.html |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
| |
|
| |
| Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile | |
|