Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile

In jos 
+91
alliens
Amiralul
marius_catalin84
marian1967
ets2oltromânia
George CFR
mielutu zburator
aris86
Daniel Trifu
marius664
traian
ALEXCFR
Razvan Tudor
Simply18
cardinal
vatmanul
AMX 97-0548-4
bubu
dan tm
cristy79
Ciprian
Lumunita Stana
maris.constantin
Plescan Floare
TVlad
baiazid
Andrey_tm
Katalin4653
florin.lifticariu
orestte
spiderpc
@ndrey
cfr500
cristi ar
Adirmvl
tudor_vl
riciu
andreikiki
Teodor
Norbi
alex.alexus.tm
popovici
Re6/6
rich1974
bostanesku gigel
Gaby005
didinul
Kriszti219
ravers75
srazvi
M.I.C.I.
Rarau
bogdan srl
Costin.B
kristi kkk
Radu
Radu Tudor
cnusi
Vitosa
Nk11
iDorin
Scoop
MariusM
ldh80
Dr2005
nenuandrei
Luna
Goanga
IonutCFR2009
Silver
DAS 2011
AlexD
kido
razvan - trenuri
eu
ionutz85
Adrian78
DUAL
Balto
myster2008
GEAMBASU SILVIU
ultras
alinx3330
Nesebar
Caravelle_Zg
jionutz
Vlad
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
stinky
cristi CFR
95 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 36 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6775
Data de inscriere : 05/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeLun Iun 17, 2013 6:52 pm

Așa mă gândeam și eu, FERO-TRANS, operatorul care in 2010 facea curse pe Dornești - Putna, și Dărmănești - Gura Humorului, avea material rulant închiriat de la CFR Călători (locomotive si vagoane), și totuși făceau profit, dar calamitățile i-au fugărit fiind o companie mică și slab dezvoltată nu aveau cum să investească în infrastructură.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeLun Iun 17, 2013 6:59 pm

Sperăm să nu facă la fel şi această firmă.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeLun Iun 17, 2013 7:03 pm

cristi CFR a scris:
Nu cred ca Regiotrans sau TFG va inchiria automotoare la Fulger...
Mai repede vor inchiria de la CFR Calatori LDH cu 1 vagon si in cel mai fericit caz penru ei niste AM 900.


Cred inchirierea malaxelor 900 ar fi cea mai rentabila oportunitate pt. ei, nu cred ca o companie nou-infiintata isi permite sa cumpere material nou, chiar si second-hand sunt destul de scumpe in contextul in care cele din Franta au cam fost luate de regiotrans sau sunt casate, DB-ul nu stiu ce mai are de vandut, VT ar fost exceptionale. De asemenea consumul unei malaxe este redus-echivalentul unui autocar mare. Intr-adevar este din paleolitic, dar decat sa stea linia degeaba sau sa fie furata e bine si asa.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20630
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25574
Data de inscriere : 17/08/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeLun Iun 17, 2013 11:12 pm

Situaţia celorlalte linii din Moldova este:
- Dorneşti - Siret - interoperabilă, nu poate fi închiriată
- Zorleni - Fălciu - interoperabilă, nu poate fi închiriată
- Focşani - Odobesti - aprobată casarea şi valorificarea
- Pojorâta - Fundu Moldovei - aprobată casarea şi valorificarea
- Gura Putnei - Nisipitu - aprobată casarea şi valorificarea
- Dângeni - Săveni - casată şi valorificată în 2012

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9709
Data de inscriere : 02/11/2008

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 2:28 am

- Dorneşti - Siret - interoperabilă, nu poate fi închiriată.

Esti sigur ? Nu o vad pe lista parca era si asta pe lista de inchideri.
Eu am scos o lista, poti completa cu detalii ?

Stoeneasa - Pauliş Lunca 6.2 km
Dobreşti - Rogoz 10.2 km (1.525 km)
Ulmeni Sălaj (exclusiv) - Cehu Silvaniei 19.9 km
Baia Mare Sud (exclusiv) - Baia Sprie  0.8 km
Avrig – Mârşa 4.9 km
Fundu Moldovei – Pojorâta 7.0 km
Dorneşti - Siret 16.0 km
Gura Putnei - Nisipitu 25.2 km
Dângeni - Săveni 16.0 km
Vama - Moldoviţa 19.8 km
Focşani -Odobeşti 10.7 km
Saligny Est – Cernavoda 7.3 km
Lumina P1 - Lumina 2.0 km
Luminiţa - Sitorman 10.4 km
Țăndărei - Giurgeni 21.5 km

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 8:38 am

Intretinerea infrastructurii feroviare este foarte scumpa, in niciun caz plimbarea unei Malaxe, sau a 2-3 vagoane aduce profit. Fara o politica sustinuta de stat, infrastructura feroviara nu are cum sa traiasca. Daca socotim cat TUI se incaseaza pe cea mai circulata linie ( Bucuresti - Ploiesti ), veti vedea ca pretul reabilitarii de cca 1 mil $ / km. se amortizeaza in 30 de ani, fara a mai lua in calcul cheltuielile cu intretinerea curenta. Tare imi este teama ca firma nou infiintata va proceda la fel ca Ferotrans ( daca nu cumva in spatele noii firme sunt aceleasi personaje ), va inchiria material rulant, nu va face nimic la infrastructura, evaziune fiscala cat incape, iar cand va "crapa", se va retrage.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6775
Data de inscriere : 05/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 9:55 am

Bine, dar tu crezi ca de ex. Dornesti - Putna e linie de viteza? Sunt o gramada de restrictii de 30/km h , doar intre Dornesti si Radauti sunt 4 portiuni limitate la 30km/h, si sunt doar 8 KM. Spre Putna e si mai rau, sunt restrictii si de 20km/h, si o distanta nu prea mare de VS adica 40km/h. Ce sa mai crape? si asa trenul facea de la Radauti la Putna 1 ora si 12 minute, in timp ce bus-ul face cam 45 minute. Nu trebuie foarte multi bani (reabilitare) pentru a carpi linia si a scoate macar jumate din restrictiile de 30 si toate de 20. Si uite ca prinde contur treaba, timpul scade, oamenii se reorienteaza. Depinde si de preturi si confort.
Sus In jos
Costin.B

Costin.B


Numarul mesajelor : 233
Reputatie : 4982
Data de inscriere : 04/12/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 10:13 am

Gura Putnei-Nisipitu va fi demontata?!Incredibil!Nu am apucat sa ajung acolo cu trenul,in vremea cand acesta "brazda" pitoreasca vale a Sucevei pana nu departe de izvoare.E revoltator ce se intampla.Sper sa nu aiba aceeasi soarta si Vama-Moldovita.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 10:15 am

Din păcate şi Vama - Moldoviţa şi Pojorâta - Fundu Moldovei sunt propuse pentru demontare.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6775
Data de inscriere : 05/12/2010

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 10:36 am

Gura Putnei - Nisipitu e luata de apa pe cateva sute de metrii, si furata pe inca cativa kilometri (nu doar sinele, si traversele si stalpii de telegraf, doar terasamentul mai exista), am intrebat aseara pe cineva de la infrastructura si a spus ca nu sunt sanse sa se mai circule spre Nisipitu.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 3:54 pm

Dupa 1990 nici o linie de cale ferata nu s-a mai construit in Romania. Dar s-au desfintat atatea de parca nu am fii in Europa ci in SUA, Canada, America de Sud.

Mad
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 4:41 pm

Intre Gura Putnei - Nisipitu, pe alocuri unii oameni mai „gospodari” si-au tras garduri insusindu-si terenul, terasamentul si linia acum nefolosite... or fi aflat ei ceva... Smile
Sus In jos
DAS 2011




Numarul mesajelor : 385
Reputatie : 5207
Data de inscriere : 18/09/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeMar Iun 18, 2013 5:44 pm

In postarea mea anterioara nu am vrut sa stirbesc bucuria colegului Paul CFR, nici a altor colegi de forum care, din pasiunea pentru trenuri vad ca o minune preluarea de catre OFP - Fulger SRL a sectiilor inchise. Pai tocmai faptul ca linia Dornesti - Putna este foarte veche si degradata, necesita investitii majore pentru a ridica viteza de circulatie si pentru a o face competitiva. Nu poti concura cu viteze de 30 km/h pe feroviar, cu viteze de 80 - 90 km/h pe auto.Si nu vad eu cum din cateva trenuri de calatori ( purtatoare de subventie, nu de oameni ) sa sustii investitii de sute de mii de RON. Afirmatie valabila pentru multe dintre liniile infudate depe retea. Am citit pe alte surse ca intretinerea infrastructurii CF in Romania costa in medie 9000 Euro / km / an. Nu stiu daca valoarea mai este de actualitate, oricum este peste media europeana unde se face RK la linii+instalatii la timp si nu face carpeala peste carpeala. Timpul va demonstra cat de serioasa este firma castigatoare !
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9709
Data de inscriere : 02/11/2008

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeSam Iul 27, 2013 4:52 pm

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA organizează în ziua de 05.08.2013, la ora 10:00, la Bursa Română de Mărfuri (BRM), o nouă etapă de licitaţie publică cu strigare pentru închirierea unor secţii de cale ferată care aparţin infrastructurii feroviare neinteroperabile.

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 DOC963_Page_1

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 DOC963_Page_2

S-au cam fript cei de la TFG daca vor Buzau - Berca.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitimeDum Aug 04, 2013 2:35 pm

Un articol găsit pe internet despre operatorul SC Fulger Transport Rapid Interurban de Călători SRL Bucureşti și despre liniile închiriate de acesta: http://www.ziardebuzunar.ro/exclusiv-news/adevaruri/item/828-cfr-cinci-trasee-au-ajuns-pe-doi-lei-la-o-firm%C4%83-proasp%C4%83t-%C3%AEnfiin%C5%A3at%C4%83-reprezentat%C4%83-de-un-condamnat-pentru-%C3%AEn%C5%9Fel%C4%83ciune.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile   Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Inchirierea unor sectii de circulatie neinteroperabile
Sus 
Pagina 25 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 36 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Informatii Generale Interregional Calatori
» Revista presei
» Sectii CF spre inchidere
»  Compunerea trenurilor din România -2013

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: