|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
|
+22cfr500 Cpi cristi CFR Vitosa Re6/6 ciprian71 Laurentiu Ciobanu vlad237 CalinIonMihai alexspn IDM69MDI ldh80 AeroX tudorstr44 cardinal IonutCFR2009 Dr2005 Adrian78 dan tm razvan - trenuri SMDS ALEXCFR 26 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 13:39 | |
| - alexspn a scris:
- cfr500 a scris:
Cat despre 1830/1832, daca pune rama electrica, e normal sa fie Iasi-Cluj În mod normal, Galați - Cluj ar putea fi trasat pe 501 pentru a fi remorcat cu ramă electrica Ar trebui mai multe IR pe 501. Suceava-Brasov-Sibiu cu legatura de la Botosani. Daca vrei sa mergi Botosani-Brasov esti plimbat chiar si pe la Bucuresti. Mai era un tren Satu Mare-Constanta pe 501. Acum ai niste R pe bucati. Degeaba s-au bagat bani in semnalizare. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 13:49 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai si cum in alte tari an de an se înmulțesc trenurile si apar mai multi indicatori tren/km sau alea sunt trenuri comerciale?
Interdicţia atribuirii directe este doar pentru autorităţile al căror domeniu de competenţă include teritoriul întregului stat ori care alocă mai mult de 23 mil. tren-km anual (adică Luxemburg poate atribui direct în continuare). Nu există nicio limitare pentru autorităţile regionale... pentru că UE forţează regionalizarea cu orice preţ, ăsta fiind unul din ele. De aia, de exemplu, în Germania tot traficul IC e comercial, dar regionalele sunt atribuite în mare parte direct de landuri. - cfr500 a scris:
- In alte tari se lucreaza noaptea. Doar in Romania nu se vrea!
Poate în alte ţări nu te obligă Codul Muncii să dai spor de noapte 25%. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 13:51 | |
| - cfr500 a scris:
- Adrian78 a scris:
- cfr500 a scris:
- Dar nu e normal ca 1765 si 1838 sa fie la interval de 2 ore. 1838 ar putea sa ajunga pe la un 12-13 in Iasi. Nu este IR Suceava-Iasi intre 7 si 18 care ajunge in Iasi.
1662 ar trebui sa plece pe la 11-12 din Iasi, cu multi ani in urma asa era. E aiurea sa fie la 14 si la 16 doua trenuri din Iasi spre Bucuresti. Nu mai zic de cele 3 trenuri directe Bucuresti-P. Neamt in intervalul de 3 ore. E ridicol. In alte tari lucrarile de mentenanta se fac noaptea. Cand vom vedea o schimbare? In anii 80-90 mersul era facut cu creierul. Doar ști că între 10-11 și 14 se fac închideri 1837/1838 ar trebui să revină pe fostul mers deși lumea a uitat de el In alte tari se lucreaza noaptea. Doar in Romania nu se vrea! La.noi noaptea mai circula.marfarele .pe unele secții când sa mai circule.si alea daca au băgat și telegrame că cele.agabaritice nu se pot intersecta cu nici un fel de utilaj tren de lucru drezina alt tren agabaritic care daca la ei agabaritic înseamnă tren din ăla.de transporta transformatoare nu că are doar putina gabarit pe înălțime din cauza semiremorcilor Da așa e când nu te interesează să încasezi TUI deși marfa transportata scade de la.an la an las că de la anul.o sa circule.prin Bulgaria prin Calafat Ar trebui sâmbătă când sunt anulate multe trenuri de călători.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 13:54 | |
| Dr2005 in alte tari sporul de noapte este de 40% și eu l-aș pune 50% minim la cat de obositoarele.sunt turele alea sau as da doua zile libere in plus sau concediu anul următor Las că și așa nu își merită unii nici bani aia la 4-5 ore lucrate.Ieri in Deva aia care lucra la peroane probabil la.copertine erau întinși pe.la.ora 13 De ce nu le face program 6-12 și 16-20? |
| | | Jpeg
Numarul mesajelor : 38 Reputatie : 190 Data de inscriere : 25/06/2024
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2024 - 2025 Vin 23 Aug 2024, 14:14 | |
| Propuneri pentru noul mers al trenurilor: 1. IR-N 1653 mutat cu o jumătate de ora mai târziu din București (23:05 in loc de 22:35) 2. IR 1655 mutat sa plece din București la 7:00 3. R 5444/5443 Iași - Bacau -Iasi sa circule zilnic (din aprilie sunt anulate sâmbăta) 4. IR 1543 să revină la vechiul orar (cu plecare la ora 14 din Brașov) pentru a fi un singur tren care sa meargă și la dus și la întors. 5.IR 1657 mutat astfel încât să plece din București la 15:30 că n-are sens sa fie doua trenuri (IR 1753 și IR 1657) la diferența de o ora pe București - Bacău 6. IC 551/552 să rămână fără grupa de Piatra Neamț că nu cred că are prea mulți călători. 7. Revenirea trenului R 5472 pe ruta originala ( Bicaz - Bacau) 8.Prelungirea trenului R 5465 Bacau - Piatra Neamț până la Bicaz 9.Prelungirea trenului R 5466 Piatra Neamț - Bacau de la Bicaz, și modificarea orarului aferent. 10. Trenurile R 5471, R5462, R5467, R 5462, R5472 sa circule zilnic (acum fiind anulate in weekend).
Ultima editare efectuata de catre Jpeg in Vin 23 Aug 2024, 14:19, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 14:18 | |
| Pai SI la noi e atribuire regionala? ca ARF atribuie national nu pe regiuni sau preluam ceva de afara de amorul artei Iara vrem noi sa facem rahatul praf pentru ca noi nu avem acuma administratii regionale competente sa se ocupe SI de atribuiri de transport regional |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8367 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 14:34 | |
| - cfr500 a scris:
- alexspn a scris:
În mod normal, Galați - Cluj ar putea fi trasat pe 501 pentru a fi remorcat cu ramă electrica Ar trebui mai multe IR pe 501. Suceava-Brasov-Sibiu cu legatura de la Botosani. Daca vrei sa mergi Botosani-Brasov esti plimbat chiar si pe la Bucuresti. Mai era un tren Satu Mare-Constanta pe 501. Acum ai niste R pe bucati. Degeaba s-au bagat bani in semnalizare. Mi-as dori si eu alte trenuri pe linia 501, dar nu ar avea destui calatori trenurile interregio datorita numarului mic de locuitori de acolo, localitati mici, maghiarii din Romania nu vin in Moldova, linia 501 intre Moldova si Covasna/Brasov/Sibiu face un ocol de 130 km!!! fata de drumuri ceea ce duce si la o durata mai mare cu cel putin 1h. Ca o dovada ca trenurile 1541 si 1542 au doar 2-3 vagoane mai mereu. Nu exista linie intre municipiile Bacau si Moinesti/Comanesti sau macar intre Bacau si Onesti. Dar o pereche de interregio pe ruta Cluj Napoca - Miercurea Ciuc - Galati si retur puse la ore decente si cu legaturi bune spre Focsani, Braila si Vaslui ar avea calatori pe portiuni. Sa existe si ceva calatori care platesc tariful intreg, nu doar cu gratuitati si reduceri. Mai ales daca se va scoate trenul direct intre Galati si Cluj. Un tren vara pe ruta Cluj / Targu Mures si Mangalia prin Comanesti. Plus trenuri R-E intre Focsani si Miercurea Ciuc, Galati si Comanesti, etc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 15:33 | |
| - Adrian78 a scris:
- Pai SI la noi e atribuire regionala? ca ARF atribuie national nu pe regiuni sau preluam ceva de afara de amorul artei
Iara vrem noi sa facem rahatul praf pentru ca noi nu avem acuma administratii regionale competente sa se ocupe SI de atribuiri de transport regional În România nu există regiuni, implicit nici autorităţi regionale. ARF e autoritate naţională, deci nu mai are dreptul să atribuie CSP direct. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Vin 23 Aug 2024, 15:37 | |
| - alexspn a scris:
- cfr500 a scris:
Cat despre 1830/1832, daca pune rama electrica, e normal sa fie Iasi-Cluj În mod normal, Galați - Cluj ar putea fi trasat pe 501 pentru a fi remorcat cu ramă electrica Pe ruta actuala, IR 1830/1832 umple mereu 4 vagoane, ceea ce pe 501 nu vor fi niciodata mai mult de 2 vagoane pline... Ar fi util un IR Comanesti - Adjud - Bucuresti Nord cu grupa Buzau - Mangalia in sezonul estival, si cam atat... Oricum pana in 2032 nu se modifica nimic substantial in CSP... eventual mai apar niste trenuri IC in loc de IR |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 17:26 | |
| - cfr500 a scris:
- alexspn a scris:
În mod normal, Galați - Cluj ar putea fi trasat pe 501 pentru a fi remorcat cu ramă electrica Ar trebui mai multe IR pe 501. Suceava-Brasov-Sibiu cu legatura de la Botosani. Daca vrei sa mergi Botosani-Brasov esti plimbat chiar si pe la Bucuresti. Mai era un tren Satu Mare-Constanta pe 501. Acum ai niste R pe bucati. Degeaba s-au bagat bani in semnalizare. Nu pot fi introduse mai multe trenuri IR pe 501 din 2 motive, locomotive puține, puțini mecanici la PL Adjud și PL Comănești. Și nici între Brașov și Sibiu trenuri în plus, tot din lipsă de locomotive diesel. La depoul Sibiu mai au funcționale doar 2 GM din 8, și vreo 3 060DA care alea au inda defectuoasă și nu pot climatiza corespunzător vagoane de tipul 21.76/86. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 17:29 | |
| @jpeg Tocmai ce am aflat despre noul mers că 1653 va pleca mai devreme de 22.35 din București. Idem mai devreme și 1654 din Vatra Dornei Băi. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 17:45 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- cfr500 a scris:
Ar trebui mai multe IR pe 501. Suceava-Brasov-Sibiu cu legatura de la Botosani. Daca vrei sa mergi Botosani-Brasov esti plimbat chiar si pe la Bucuresti. Mai era un tren Satu Mare-Constanta pe 501. Acum ai niste R pe bucati. Degeaba s-au bagat bani in semnalizare. Mi-as dori si eu alte trenuri pe linia 501, dar nu ar avea destui calatori trenurile interregio datorita numarului mic de locuitori de acolo, localitati mici, maghiarii din Romania nu vin in Moldova, linia 501 intre Moldova si Covasna/Brasov/Sibiu face un ocol de 130 km!!! fata de drumuri ceea ce duce si la o durata mai mare cu cel putin 1h. Ca o dovada ca trenurile 1541 si 1542 au doar 2-3 vagoane mai mereu. Nu exista linie intre municipiile Bacau si Moinesti/Comanesti sau macar intre Bacau si Onesti.
Dar o pereche de interregio pe ruta Cluj Napoca - Miercurea Ciuc - Galati si retur puse la ore decente si cu legaturi bune spre Focsani, Braila si Vaslui ar avea calatori pe portiuni. Sa existe si ceva calatori care platesc tariful intreg, nu doar cu gratuitati si reduceri. Mai ales daca se va scoate trenul direct intre Galati si Cluj.
Un tren vara pe ruta Cluj / Targu Mures si Mangalia prin Comanesti.
Plus trenuri R-E intre Focsani si Miercurea Ciuc, Galati si Comanesti, etc. Un tren vara pe ruta Cluj / Târgu Mureș - Mangalia prin Comănești. Din păcate nu e posibil. Nu au suficiente locomotive diesel. Drept pentru care au recurs la următoarea măsură, trenul R 4511 Miercurea Ciuc - Deda - Târgu Mureș când ajunge la Deda îi atașează vagoanele la tren 1645, iar 4511 pe distanța Deda - Târgu Mureș e făcut cu automotor desiro siemens. Se va reveni la normal când își încetează sezonierul circulația. Trenuri R-E între Focșani și Miercurea Ciuc sau Focșani - Comănești, mai devreme i-am explicat userului @cfr500 că nu au mulți mecanici la punctele de lucru Adjud și Comănești. Și nici din punct de vedere tehnic nu ar fi posibile aceste trenuri din prisma faptului că la Focșani și Miercurea Ciuc nu există revizie de vagoane și nici canal de vizitare pentru revizia garniturii. A, că va fi posibil când vor veni ramele pentru rangul R, asta e altă discuție. Nu mai să se vrea să fie introduse acele trenuri. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 17:52 | |
| Tot pe zvonuri, de la noul mers se aude că revine IR 1745/1746, și anulează IR1735/RE4004, RE4006/IR1734. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 18:17 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- alexspn a scris:
În mod normal, Galați - Cluj ar putea fi trasat pe 501 pentru a fi remorcat cu ramă electrica Pe ruta actuala, IR 1830/1832 umple mereu 4 vagoane, ceea ce pe 501 nu vor fi niciodata mai mult de 2 vagoane pline... Ar fi util un IR Comanesti - Adjud - Bucuresti Nord cu grupa Buzau - Mangalia in sezonul estival, si cam atat... Oricum pana in 2032 nu se modifica nimic substantial in CSP... eventual mai apar niste trenuri IC in loc de IR Ionuț, am mai discutat cu @alexspn pe subiectul ăsta. Acel tren IR Comănești - București are doar 2 variante, fie de la București vine cu IR 1657 și detașează vagoane la Adjud pentru Comănești. Pe retur ar veni la București combinat cu tren 1658, situația o impune dat fiind faptul că 1658 are doar 3 vagoane și de multe ori ajunge full la București. Dar problema ar fi ducerea locomotivei la Adjud. Fie din tren 1665 să detașeze la Mărășești grupă de vagoane care să continue la Comănești. Pe retur îl văd să ajungă la București combinat cu R-E 5002. La rang de R-E ar fi indicat să circule pe 501. De ce zic combinat cu 1665 și 5002 ? Pentru că ține de economia de locomotive. Locomotiva trenului 1665 se întoarce la București cu tren 5102/5012, a lui 5003 se întoarce cu 5002. Practic ar fi inversate prestațiile locomotivelor în sensul că a lui 1665 ar merge la Comănești și înapoi la București cu acel tren pe 501 (nu am idee ce nr i s-ar atribui) apoi la Mărășești combină cu garnitura trenului 5002, iar a lui 5003 s-ar întoarce cu 5102/5012. Dar cum am mai spus, totul e să se vrea. Dar după cum ne spune Dr2005 nu se mai poate mai nimic. Deși eu mi-aș fi dorit ca această instituție ARF să zăpăcească mersul trenurilor cum a zăpăcit la București ADI-TPBI transportul în comun de le umple frigiderele bucureștenii. |
| | | Jpeg
Numarul mesajelor : 38 Reputatie : 190 Data de inscriere : 25/06/2024
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 Sam 24 Aug 2024, 19:34 | |
| - Vitosa a scris:
- @jpeg
Tocmai ce am aflat despre noul mers că 1653 va pleca mai devreme de 22.35 din București. Idem mai devreme și 1654 din Vatra Dornei Băi. Eu propusesem că 1653 sa plece cu o ora mai târziu în primul rând că un ajutor pentru cei care vor sa se întoarcă din București seara târziu (acum 5 ani era 1653 la 21:30 și 1757 la 23:30 și mi se părea perfect) și în al doilea rând pentru faptul că dacă vor rămâne doar 3 trenuri pe București - Suceava următorul ajunge la Suceava abia la ora 17:19 după mersul actual și atunci macar să îl ,,întârziem" puțin pe 1653. Plus că nu știu câți prefera să coboare la 5 la Suceava, mai degrabă ar prefera la 6. Cât despre 1654 este chiar o veste buna. E chiar ridicol să ai în Bacău: IR-N 1654 Vatra Dornei Bai (20:28) - Bacau (1:15 - 1:27) - București Nord (5:56) IR-N 401 Chișinău (17:20) - Bacau (1:45- 1:47) - București Nord (6:35). Așa macar se face diferența de timp mai mare. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2024-2025 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |