| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Aug 2024, 19:28 | |
| - Dr2005 a scris:
- Adrian78 a scris:
- Da trebuie autorizați câțiva mecanici formatori care o să autorizeze după mecanicii
Nu știu dacă nu se poate asimila cu clasa 480 adică cu TM 001 Nu cred că mai are cineva de la Călători autorizare pe TM 001, că stă de mai mult de 6 luni. Aia se.rezolva ușor cu 80 de.ore din care 40 teorie 26 cunoașterea materialului rulant și 14 ore.de.comducere adică cel putin doua drumuri |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Aug 2024, 20:30 | |
| În octombrie se împlinesc 2 ani de când e retrasă din circulație. 2 ani de nepăsare și indolență din partea directoratului CFR Călători. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Aug 2024, 23:05 | |
| Când ai o singură locomotivă de un tip... nici nu prea merită să îţi mai baţi capul cu ea. Acum că vor mai veni nişte pseudo-LEMA, poate CFR C. va licita şi reparaţia ei. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 01:38 | |
| Atunci care a fost scopul de au cumparat-o?Sau a fost băgata pe gat politic Ca prototip sigur mai.mult.a stat de cat a functionat |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 11:16 | |
| M100 strike again: https://clubferoviar.ro/circulatie-feroviara-oprita-draganesti-olt/ De data asta se pare ca a fost din cauza defectarii unui vagon GFR. |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 325 Localizare : București Reputatie : 846 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 11:55 | |
| - Ony_x a scris:
- M100 strike again
Asta ar trebui sa fie deja o traditie cu zecile de defectiuni de material rulant. Si la asta se mai adauga si starea deplorabila a magistralei. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 12:34 | |
| - Ony_x a scris:
- M100 strike again: https://clubferoviar.ro/circulatie-feroviara-oprita-draganesti-olt/
De data asta se pare ca a fost din cauza defectarii unui vagon GFR. Plus că și troaca aia din cap 1014 a rămas ieri defecta La ăștia trebuia demult ridicata licență da pentru că România .. |
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4501 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 13:00 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ony_x a scris:
- M100 strike again: https://clubferoviar.ro/circulatie-feroviara-oprita-draganesti-olt/
De data asta se pare ca a fost din cauza defectarii unui vagon GFR. Plus că și troaca aia din cap 1014 a rămas ieri defecta La ăștia trebuia demult ridicata licență da pentru că România .. Tot in sensul asta pe clubferoviar este si acest articol despre cineva pe care toti il cunoastem: https://clubferoviar.ro/gruia-stoica-bun-de-plata-cu-cel-putin-10-milioane-de-euro-la-bcr-leasing/ In articol este mentionat si faptul ca "Grampet Cargo Austria (GCA)" ia fost retrasa licenta de circulatie in Austria tot pentru datorii neachitate. Acolo se poate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 13:10 | |
| - Ony_x a scris:
- Adrian78 a scris:
- Ony_x a scris:
- M100 strike again: https://clubferoviar.ro/circulatie-feroviara-oprita-draganesti-olt/
De data asta se pare ca a fost din cauza defectarii unui vagon GFR. Plus că și troaca aia din cap 1014 a rămas ieri defecta La ăștia trebuia demult ridicata licență da pentru că România .. Tot in sensul asta pe clubferoviar este si acest articol despre cineva pe care toti il cunoastem: https://clubferoviar.ro/gruia-stoica-bun-de-plata-cu-cel-putin-10-milioane-de-euro-la-bcr-leasing/
In articol este mentionat si faptul ca "Grampet Cargo Austria (GCA)" ia fost retrasa licenta de circulatie in Austria tot pentru datorii neachitate. Acolo se poate. Datorii neachitate probabil TUI și altele.Ei credeau că merge că la.noi nu plătim.TUI din doi in doi ani schimbam.numele.la.firma.si tot așa Se.zvonea mai demult că au uitat să plătească și niște revizii făcută în depourile CFR Calatori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 17 Aug 2024, 20:17 | |
| SI după vin si miauna ca fac medie de 17 km/h dar ei stau cu zilele cu locomotive SI vagoane defecte Nu le mai da un premiu de compania anului?
https://clubferoviar.ro/gfr-ea-defecta-rupere-de-tren/ |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 19 Aug 2024, 23:53 | |
| https://www.economica.net/cine-va-opera-noile-trenuri-electrice-cumparate-de-arf-se-organizeaza-licitatii_767680.html |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Aug 2024, 10:22 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://www.economica.net/cine-va-opera-noile-trenuri-electrice-cumparate-de-arf-se-organizeaza-licitatii_767680.html
Nu va fi confortabil sa circulam multe ore cu rama electrica de la Bucuresti si pana la/de la Cluj/Bacau/Suceava/Iasi, sau Iasi - Cluj si inapoi. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Aug 2024, 11:45 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Nu va fi confortabil sa circulam multe ore cu rama electrica de la Bucuresti si pana la/de la Cluj/Bacau/Suceava/Iasi, sau Iasi - Cluj si inapoi.
E o ţară liberă, poţi circula cu maşina, autobuzul, microbuzul, avionul, nu te obligă nimeni să iei trenul. Adică, na, nu cred că ai nevoie de climatizare, prize, toaletă, loc pentru bicicletă, priză pentru telefon de fiecare dată când mergi de la Bucureşti la Bacău, Cluj, Suceava, Iaşi etc.. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Aug 2024, 12:21 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Nu va fi confortabil sa circulam multe ore cu rama electrica de la Bucuresti si pana la/de la Cluj/Bacau/Suceava/Iasi, sau Iasi - Cluj si inapoi.
E o ţară liberă, poţi circula cu maşina, autobuzul, microbuzul, avionul, nu te obligă nimeni să iei trenul. Adică, na, nu cred că ai nevoie de climatizare, prize, toaletă, loc pentru bicicletă, priză pentru telefon de fiecare dată când mergi de la Bucureşti la Bacău, Cluj, Suceava, Iaşi etc.. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Aug 2024, 21:54 | |
| deci e posibil sa nu castige CFR Calatori licitatia ? in consecinta sa opereze TFC de exemplu acele rame ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|