Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 24 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 04 Ian 2024, 11:47

Și Egyptul își face linie de mare viteză și aia au desert grămadă la.fel.ca Marocul
Transportul feroviar nu este prioritate pentru noi că nu iasă bani din accize și taxe ISCTR și multe altele dar te plângi că nu circula lumea cu trenul da tu companie anulezi an de an trenuri care fac legătura între orașe..


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 04 Ian 2024, 11:48, editata de 1 ori
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 04 Ian 2024, 11:48

S-a facut ciotul ala spre aeroport. In 30j-si de ani.
In rest, da, dezlegare la pomeni.
O sa-ti zica Dr2005 ca asa se face economie. Si ca e eficient sa avem IC-uri pe banda rulanta pline de pomenile astea.
Cica asa e bine si asa trebuie. Tot altii ne obliga mereu, nu le gandesc ei.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 04 Ian 2024, 14:32

Ce distanţe între localităţi sunt în Mexic şi Indonezia, comparativ cu România?
Marea viteză necesită oraşe mari şi distanţe de măcar 3 - 400 km fără oprire între ele. Există ţări mai dezvoltate ca noi care nu au astfel de trenuri (gen Austria) ori care le folosesc doar în trafic internaţional (Belgia, Olanda), că ţările nu au aglomerări urbane mari şi distanţe mari.

Tren Maya din Mexic, până la urmă, nu a ieşit chiar aşa bine:


Cât de bine se va dezvolta, om trăi şi om vedea, la câtă corupţie e în Mexic, nu m-aş mira ca lucrurile să rămână ca acum.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 04 Ian 2024, 15:55

Nu zice nimeni sa faci TGV, dar o viteza sporita sau ceva spre 200 km/h s-ar putea gasi si la noi.

In China insa am mers de la Shanghai la Hangzou cu 300 km/h cu o oprire la dus si 2 sau 3 la intors. Desigur acolo numarul de calatori justifica opririle , dar tot a mers cu 300km/h asta vreau sa zic.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeVin 05 Ian 2024, 09:47

Eu unu' as fi multumit cu 120-160 pe magistrale pe zonele de campie si 100 in rest, nevermind mare viteza. Ar relansa traficul feroviar, ca infrastructura o avem deja, materialul rulant cam lipseste.

La marfa ar fi mai utila o triplare decat o crestere a vitezei unde e traficul mare, ar castiga mai mult la viteza medie daca nu ar mai sta in abatute.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeVin 05 Ian 2024, 11:47

Triplarea ar fi o idee, doar ca necesita investitii mari si nu prea vad cum se va intampla asta. Mai degraba ar merge varianta ca traficul de marfa sa se desfasoare preponderent noaptea ca sa nu incurce trenurile de calatori. Noaptea oricum nu prea sunt asa multe trenuri de calatori asa ca ar fi o posibilitate sa mearga marfa mai mult noaptea.


Ultima editare efectuata de catre Ony_x in Vin 05 Ian 2024, 11:48, editata de 1 ori
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeVin 05 Ian 2024, 11:47

Asa e. NU ma coafeaza 300 km la ora pentru distantele din Romania. Dar o viteza comerciala (!!!) de 90 km/ora ar fi superb.
NU vreau reabilitari cap coada, dar vreau sa NU mai am limitari de viteza sub 60 km la ora de pilda pe nicio sectie principala si acelea cand apar sa fie reparate in maximum 2 saptamani. (exceptie acolo unde structural nu se poate).
Ma uitam in Norvegia, nu au viteze ametitoare dar circula CONSTANT.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeVin 05 Ian 2024, 11:56

riciu a scris:
Asa e. NU ma coafeaza 300 km la ora pentru distantele din Romania. Dar o viteza comerciala (!!!) de 90 km/ora ar fi superb.
NU vreau reabilitari cap coada, dar vreau sa NU mai am limitari de viteza sub 60 km la ora de pilda pe nicio sectie principala si acelea cand apar sa fie reparate in maximum 2 saptamani. (exceptie acolo unde structural nu se poate).
Ma uitam in Norvegia, nu au viteze ametitoare dar circula CONSTANT.

La.fel.si in Suedia au porțiuni cu 120-140 și 200km/h dar se scot medii de 100km/h lejer gen 350km in 3h30 cu 4 opriri
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeVin 05 Ian 2024, 21:42

https://clubferoviar.ro/taxa-pe-inspectia-tehnica-in-domeniul-feroviar/?fbclid=IwAR1RxA2IWMk7aSDU-Ixngj6E7P4ZsdV3SbhkIuOvbFn4q_aBjheg451p584
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 12:20

Iar au luat foc niste vagoane dezafectate in zona Basarab: https://clubferoviar.ro/incendiu-la-vagoane-dezafectate/
Cel mai probabil niste homless au facut iar focul in vagoane ca sa se incalzeasca. Am mai discutat aici pe forum despre vagoanele dezafectate din zona Basarab care ar fi trebuit de mult casate dar cineva ne-a explicat ca e foarte complicata procedura de casare.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 13:50

Mi se pare mie s-au multe incidente feroviare s-au intimplat din cauza infrastructurii sau a materialului rulant prost intretinut si nu din cauza materialului nou sosit de la producatori? ce e cu taxa asta

@ony_x, vezi bine ca boschetarii nu se cramponeaza de procedura curtii de conturi. Problema este ca acum aceeasi procedura trebuie aplicata acestor epave.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 15:17

La un moment dat ar trebui si o discutie despre utilitatea grupei tehnice Basarab. Atat grupa tehnica cat si gara Basarab nu mai au cine stie ce utilitate in prezent. Pe vremuri grupa tehnica Basarab deservea si zona industriala Basarab care nu mai exista de mult, vechile rezervoare de pacura ale CET Grozavesti care si alea nu mai exista de mult, pe locul lor fiind acum Carrefour Orhideea. Mai era si centrul postal de tranzit Bucuesti dar nici ala nu mai lucreaza cu calea ferata. In prezent, mai sunt cateva EA-uri ale CFR Calatori garate pe linia secundara din spatele Garii Basarab + epavele vagoanelor garate aici: https://www.google.com/maps/@44.4525754,26.0611667,3a,75y,28.67h,84.34t/data=!3m7!1e1!3m5!1s95a6rt8AlH9UWegn31s8QA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D95a6rt8AlH9UWegn31s8QA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D118.02984%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?entry=ttu
In ceea ce priveste Gara Basarab, nici asta nu mai are vreo utilitate, toate cele cateva trenuri care mai merg acolo ar putea fi mutate la Gara de Nord fara probleme. Toata zona ar putea fi demolata sau transformata in altceva, cum ar fi muzeul cailor ferate romane pe care il tot asteptam de atata timp.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 15:20

https://ziare.com/protest-transportatori/protest-transportatori-doua-zile-consecutiv-delegatie-guvern-lista-revendicari-1846421
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 15:24

Ony_x a scris:
La un moment dat ar trebui si o discutie despre utilitatea grupei tehnice Basarab. Atat grupa tehnica cat si gara Basarab nu mai au cine stie ce utilitate in prezent. Pe vremuri grupa tehnica Basarab deservea si zona industriala Basarab care nu mai exista de mult, vechile rezervoare de pacura ale CET Grozavesti care si alea nu mai exista de mult, pe locul lor fiind acum Carrefour Orhideea. Mai era si centrul postal de tranzit Bucuesti dar nici ala nu mai lucreaza cu calea ferata. In prezent, mai sunt cateva EA-uri ale CFR Calatori garate pe linia secundara din spatele Garii Basarab + epavele vagoanelor garate aici: https://www.google.com/maps/@44.4525754,26.0611667,3a,75y,28.67h,84.34t/data=!3m7!1e1!3m5!1s95a6rt8AlH9UWegn31s8QA!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3D95a6rt8AlH9UWegn31s8QA%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D118.02984%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i13312!8i6656?entry=ttu
In ceea ce priveste Gara Basarab, nici asta nu mai are vreo utilitate, toate cele cateva trenuri care mai merg acolo ar putea fi mutate la Gara de Nord fara probleme. Toata zona ar putea fi demolata sau transformata in altceva, cum ar fi muzeul cailor ferate romane pe care il tot asteptam de atata timp.

Gara de Nord deja se apropie de capacitatea maxima si Gara Basarab poate suplini numarul de trenuri, inclusiv firmele private care momentan nu vor acolo trenuri.

Bucurestiul are mare nevoie de noi gari, iar traficul feroviar de calatori va creste pe termen lung, dupa ce preturile la calatoria cu trenul se va apropia de microbuze/autocare, conditiile, numarul de trenuri se va majora.
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitimeJoi 11 Ian 2024, 16:25

Da, clar de acord ca traficul feroviar va creste in anii viitori. Si in mod clar ca este nevoie ca traficul feroviar sa nu fie concentrat tot in Gara de Nord. Dar pentru asta ar fi nevoie de gari moderne, nu de o gara cu 3 linii din anii 50 cum este Gara Basarab. In ceea ce priveste Gara de Nord la limita, nu stiu ce sa zic, in anii 80- 90 in timpul zilelor aproape toate liniile din Gara de Nord erau pline cu trenuri, acum majoritatea liniilor sunt goale in majoritatea intervalelor orare. Gara Basarab + zona aferenta ar putea fi demolata si in locul respectiv ar putea fi construita o gara moderna ca extensie la Gara de Nord. Nu trebuie sa fie cine stie ce, ma gandesc la ceva in genul garii Galati ar fi perfect.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 1 din 48Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 24 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: