Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 44 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 20 Sept 2024, 12:12

Vitosa a scris:
Pe trailer le scot de acolo. Sunt 3 automotoare blocate în Târgu Bujor.

La ce harburi avea TFC-ul pe linia aia, cred ca e mai scump scosul cu trailerul decat valoarea automotoarelor.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 20 Sept 2024, 14:07

https://tpbi.ro/saptamana-europeana-a-mobilitatii-in-bucuresti-si-ilfov-plimbari-cu-tramvaie-de-epoca-si-cu-trenul-metropolitan-linii-de-agrement-expozitii-de-vehicule-vechi-si-moderne-si-multa-distractie-in-aer/
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 20 Sept 2024, 18:17

Ar fi foarte rau daca s-ar inchide traficul si pe aceasta cale ferata care, desi strabate localitati cu putini cetateni, sunt peisaje superbe. Viteza mica ne avantajeaza daca vrem sa ne plimbam pe acolo, sa vedem ce este frumos. As vrea sa mai pot calatori iar pe aceasta linie. Sa fie luate masuri si sa ramana functionala.


https://clubferoviar.ro/linia-proasta-si-lipsa-materialului-rulant-inchid-traficul-pe-120-de-kilometri-de-cale-ferata/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeMier 25 Sept 2024, 22:21

Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand

https://www.economica.net/companiile-talgo-si-pesa-au-incheiat-o-intelegere-pentru-dezvoltarea-retelei-de-trenuri-de-mare-viteza-din-polonia_775940.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 27 Sept 2024, 09:28

Cred că e al treilea.incident într-o.luna

https://clubferoviar.ro/circulatie-intrerupta-intre-brasov-si-sighisoara-cfr-sa-fara-reactie/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 27 Sept 2024, 10:20

Adrian78 a scris:
Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand

Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 27 Sept 2024, 19:14

Laurentiu Ciobanu a scris:
Adrian78 a scris:
Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand

Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Very Happy

Stilul asta de aranjare se mai gaseste si la ampatamentul rusesc pentru ca materialul rulant este mai lat Spania avand 1660mm
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeVin 27 Sept 2024, 19:15

Innotrans 2024

Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeSam 28 Sept 2024, 22:10

Căile ferate între aceste localități vor fi și mai puțin folosite decât în prezent după ce se vor finaliza autostrăzile între municipiile Ploiești și Bacău, Iași și Târgu Mureș, Sibiu și Bacău. Vorbim despre câteva milioane de români care locuiesc în ele (localități) și împrejurimi. Iar la infrastructura feroviară lucrările se mișcă greu sau deloc! Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.

https://m.ziare.com/autostrazi/a7-a13-brasov-pascani-termen-finalizare-termen-1896679
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 01:53

Laurentiu Ciobanu a scris:
Adrian78 a scris:
Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand

Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Very Happy
Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua.

razvan - trenuri a scris:
Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători.
Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers.
Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 08:25

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:


Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Very Happy
Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua.

razvan - trenuri a scris:
Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători.
Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers.
Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul.

Să adăugăm la orașele enumerate mai sus și localitățile mici și medii din acele județe, plus Iași, Neamț, Vaslui, Buzău, Vrancea, Covasna și alte localități aflate pe o rază de 50-100 de kilometri lângă autostrăzi. Se aduna vreo 4-5 milioane de locuitori.

Eronat, clienții migrează de la un mijloc de transport la altul dacă apar și există condiții mai bune, este mai rapid, mai ieftin, mai convenabil. De asemenea o parte care acum circulă cu trenul nu vor mai avea mult timp gratuități, reduceri, facilități, vor migra la rutier și aerian.
Alți călători de la trenuri vor circula mai rar dacă nu se îmbunătățesc condițiile!

Cine nu se adaptează pierde clienți, sau chiar dispare de pe piață!


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 29 Sept 2024, 08:52, editata de 1 ori
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 08:38

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:


Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Very Happy
Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua.

razvan - trenuri a scris:
Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători.
Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers.
Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul.

Niște exemple unde transportul feroviar a pierdut mulți călători și tone de marfă (cotă de piață): în prezent mai puțin de 10% din călători și marfă are loc pe pe calea ferată între județele Cluj și Alba, Cluj și Mureș, Alba și Hunedoara, Timiș și Arad, Timiș și Hunedoara, Sibiu și Alba, Sibiu și Cluj, Sibiu și Hunedoara. Până să existe autostrazi pe acolo traficul feroviar era cel puțin dublu. Viteza redusă pe calea ferată, lipsa unor trenuri la prețuri mici R-E își spune cuvântul.

Un exemplu pozitiv îl reprezintă București-Constanța unde traficul feroviar are o proporție decentă (15-20%).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 08:45

Viteza medie de 100 km/h scoteau trenurile.express fara oprire prin 2005 București -Bacau 3.05 min pentru 300 de km și o să scoată lejer trenurile IC și internaționale.pe.C4 și cu ETCS
Acuma IC521 sosește la.Deva timpuriu cu aproape 9 min și la fel.la.Alba -4 min deci timpul de mers real.este de 48 de min pentru 82 de km Teius-Deva cu 120 pe distanța Orastie-Simeria
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 08:48

Răzvan acolo trebuie soluții box to box adică marfa să ajungă cu containerele.pana la.hypermarket de unde pleacă dar e mai greu ar trebui legate depozitele.logistice de calea ferată sau construite langa doar Elveția și țările.Nordice au as ceva
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitimeDum 29 Sept 2024, 11:33

Regii bidinelelor”, singurii ofertanți pentru modernizarea a trei gări importante

https://clubferoviar.ro/modernizarea-garii-faurei-marasesti-ramnicu-sarat/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 41 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 41 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 41 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 44 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: