|
| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Sept 2024, 12:12 | |
| - Vitosa a scris:
- Pe trailer le scot de acolo. Sunt 3 automotoare blocate în Târgu Bujor.
La ce harburi avea TFC-ul pe linia aia, cred ca e mai scump scosul cu trailerul decat valoarea automotoarelor. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Sept 2024, 14:07 | |
| https://tpbi.ro/saptamana-europeana-a-mobilitatii-in-bucuresti-si-ilfov-plimbari-cu-tramvaie-de-epoca-si-cu-trenul-metropolitan-linii-de-agrement-expozitii-de-vehicule-vechi-si-moderne-si-multa-distractie-in-aer/ |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 20 Sept 2024, 18:17 | |
| Ar fi foarte rau daca s-ar inchide traficul si pe aceasta cale ferata care, desi strabate localitati cu putini cetateni, sunt peisaje superbe. Viteza mica ne avantajeaza daca vrem sa ne plimbam pe acolo, sa vedem ce este frumos. As vrea sa mai pot calatori iar pe aceasta linie. Sa fie luate masuri si sa ramana functionala.
https://clubferoviar.ro/linia-proasta-si-lipsa-materialului-rulant-inchid-traficul-pe-120-de-kilometri-de-cale-ferata/
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 25 Sept 2024, 22:21 | |
| Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand
https://www.economica.net/companiile-talgo-si-pesa-au-incheiat-o-intelegere-pentru-dezvoltarea-retelei-de-trenuri-de-mare-viteza-din-polonia_775940.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Sept 2024, 09:28 | |
| Cred că e al treilea.incident într-o.luna
https://clubferoviar.ro/circulatie-intrerupta-intre-brasov-si-sighisoara-cfr-sa-fara-reactie/ |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Sept 2024, 10:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand
Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Sept 2024, 19:14 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adrian78 a scris:
- Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand
Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Stilul asta de aranjare se mai gaseste si la ampatamentul rusesc pentru ca materialul rulant este mai lat Spania avand 1660mm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 27 Sept 2024, 19:15 | |
| |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 28 Sept 2024, 22:10 | |
| Căile ferate între aceste localități vor fi și mai puțin folosite decât în prezent după ce se vor finaliza autostrăzile între municipiile Ploiești și Bacău, Iași și Târgu Mureș, Sibiu și Bacău. Vorbim despre câteva milioane de români care locuiesc în ele (localități) și împrejurimi. Iar la infrastructura feroviară lucrările se mișcă greu sau deloc! Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
https://m.ziare.com/autostrazi/a7-a13-brasov-pascani-termen-finalizare-termen-1896679 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 01:53 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adrian78 a scris:
- Sunt criticate noua generație de trenuri Talgo Avril 106 din cauza inconfortului la.rulare care vine de la faptul că rulează pe o singura o osie între vagoane și din cauza modularității adică la clasa a doua sunt 5 scaune pe rand și la clasa1a sunt 4 pe rand
Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua. - razvan - trenuri a scris:
- Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători. Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers. Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 08:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua.
- razvan - trenuri a scris:
- Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători. Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers. Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul. Să adăugăm la orașele enumerate mai sus și localitățile mici și medii din acele județe, plus Iași, Neamț, Vaslui, Buzău, Vrancea, Covasna și alte localități aflate pe o rază de 50-100 de kilometri lângă autostrăzi. Se aduna vreo 4-5 milioane de locuitori. Eronat, clienții migrează de la un mijloc de transport la altul dacă apar și există condiții mai bune, este mai rapid, mai ieftin, mai convenabil. De asemenea o parte care acum circulă cu trenul nu vor mai avea mult timp gratuități, reduceri, facilități, vor migra la rutier și aerian. Alți călători de la trenuri vor circula mai rar dacă nu se îmbunătățesc condițiile! Cine nu se adaptează pierde clienți, sau chiar dispare de pe piață!
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum 29 Sept 2024, 08:52, editata de 1 ori |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 08:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
Ce fel de clasa 1 e aia cu 4 locuri pe rand? Aia de la spanioli. Şi e comună şi pe la trenurile regionale din Franţa sau Belgia. La fel şi aranjamentul 3+2 la clasa a doua.
- razvan - trenuri a scris:
- Traficul feroviar ca să poată concura cu succes cu cel rutier unde sunt autostrăzi are nevoie de viteze medii apropiate de autostradă, nu sub 100 km/h la marfă și călători.
Viteză medie de 100 km/h scoţi doar la mare viteză şi/sau la opriri rare, la distanţe mai mari de 200 km una de alta. Dacă faci asta la călători, s-ar putea să nu mai ai călători, că ai rata cu graţie diversele oraşe care generează călători. Toate oraşele enumerate de tine fac, cu indulgenţă, 2 milioane locuitori. Bucureştiul în sine e mai mare, aşa, ca fapt divers. Prin urmare, cine merge cu maşina, o va face în continuare. La fel şi cine merge cu trenul. Niște exemple unde transportul feroviar a pierdut mulți călători și tone de marfă (cotă de piață): în prezent mai puțin de 10% din călători și marfă are loc pe pe calea ferată între județele Cluj și Alba, Cluj și Mureș, Alba și Hunedoara, Timiș și Arad, Timiș și Hunedoara, Sibiu și Alba, Sibiu și Cluj, Sibiu și Hunedoara. Până să existe autostrazi pe acolo traficul feroviar era cel puțin dublu. Viteza redusă pe calea ferată, lipsa unor trenuri la prețuri mici R-E își spune cuvântul. Un exemplu pozitiv îl reprezintă București-Constanța unde traficul feroviar are o proporție decentă (15-20%). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 08:45 | |
| Viteza medie de 100 km/h scoteau trenurile.express fara oprire prin 2005 București -Bacau 3.05 min pentru 300 de km și o să scoată lejer trenurile IC și internaționale.pe.C4 și cu ETCS Acuma IC521 sosește la.Deva timpuriu cu aproape 9 min și la fel.la.Alba -4 min deci timpul de mers real.este de 48 de min pentru 82 de km Teius-Deva cu 120 pe distanța Orastie-Simeria |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 08:48 | |
| Răzvan acolo trebuie soluții box to box adică marfa să ajungă cu containerele.pana la.hypermarket de unde pleacă dar e mai greu ar trebui legate depozitele.logistice de calea ferată sau construite langa doar Elveția și țările.Nordice au as ceva |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 29 Sept 2024, 11:33 | |
| Regii bidinelelor”, singurii ofertanți pentru modernizarea a trei gări importante
https://clubferoviar.ro/modernizarea-garii-faurei-marasesti-ramnicu-sarat/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |