| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 20 Aug 2024, 22:22 | |
| - cardinal a scris:
- deci e posibil sa nu castige CFR Calatori licitatia ? in consecinta sa opereze TFC de exemplu acele rame ?
Stai sa mai negocieze.prin culise sa mai crească subventia Eu mă.intreb de unde.mecanici că peste.tot sunt praf la.capitolul.personal mai pleacă cate doi trei mecanici tineri lunar.dr.la.privat la.stat la.Calatori Dar la.banii aia freci menta.la.CFR Marfa sau că impegat |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 11:10 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://www.economica.net/cine-va-opera-noile-trenuri-electrice-cumparate-de-arf-se-organizeaza-licitatii_767680.html
Nu va fi confortabil sa circulam multe ore cu rama electrica de la Bucuresti si pana la/de la Cluj/Bacau/Suceava/Iasi, sau Iasi - Cluj si inapoi. Dar in 20-68, 20-49 modernizare recent ai confort de la Iasi la Timisoara? La rama ar trebui sa fie scaunele confortabile. Confortul nu e in functie ca e vagon tras de locomotiva sau e rama... Trenurile Siemens Velaro sunt tot rame electrice. |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 11:45 | |
| 20-68-urile macar nu au locuri fata in fata, ai loc sa-ti intinzi picioarele. Ca sunt praf la alte capitole, partea a doua, dar macar din punctul asta le apreciez. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 13:15 | |
| - cfr500 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
Nu va fi confortabil sa circulam multe ore cu rama electrica de la Bucuresti si pana la/de la Cluj/Bacau/Suceava/Iasi, sau Iasi - Cluj si inapoi. Dar in 20-68, 20-49 modernizare recent ai confort de la Iasi la Timisoara? La rama ar trebui sa fie scaunele confortabile. Confortul nu e in functie ca e vagon tras de locomotiva sau e rama... Trenurile Siemens Velaro sunt tot rame electrice. Ramele sunt facute pentru trasele cu durata mica, doar in Romania se va circula multe ore si la tarife mari de interregio. In consecinta mai multi calatori vor renunta la calatoriile lungi cu aceste trenuri. Nici cu Softrans sau Regio Calatori nu circula multi calatori de la un cap la altul, desi sunt orase mari si importante. NU ma refer la cei pasionati de feroviar si de cei cu gratuitati sau reduceri. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 16:24 | |
| Ramele sunt făcute.pentru distante de maxim 200-300 km si aia sa ii faci in 3-4 ore maxim Cred că în Cehia și Polonia mai sunt rame.la Leo Express cu Flirt și.in Polonia unde este Pesa Fart dar care are interior de IC care merg 5-6 ore Am.fost ieri cu IR75 cu 21-91 MAV care este din alta.poveste foarte silențios pe partea de rulare chiar și pe zonele de restricții cu 30 km/h scaunele.putin cam.tati dar sunt largi ,clima a mers constant
|
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 16:48 | |
| Pai ramele ARF trebuie sa inlocuiasca trenurile scurte cu EA + cateva vagoane. Vorbim de Brasov, Constanta, Craiova, Buzau, Galati, in jurul Bucurestiului, unde va fi si depoul de la Grivita. Distante suportabile intr-o astfel de rama. Deci acolo isi vor dovedi rostul, pe rutele unde se doreste si o cadentare. Nu sa mergi cu ele la Iasi sau Cluj. Posibil sa fie si astfel de trenuri daca de acolo trebuie sa compuna alte rute mai scurte in jurul respectivelor orase mari. Garniturile clasice vor ramane si ele, mai ales cele de noapte cu dormitor/cuseta. Si pana la urma se modernizeaza si se cumpara si locomotive electrice. Singura parte nasoala e ca vagoane bune (compartimentate) se transforma in saloane cu un confort inferior asa ca de aia...asa e modern, asa se cere, etc. Cel putin la 21-90 trebuia gandit altceva. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 16:53 | |
| Cred că o sa circule și pe Timisoara-Cluj-Napoca Bucuresti-Targu Jiu și Brasov-Cluj Napoca |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 16:56 | |
| Galati - Suceava, Bucuresti - Bacau, Galati - Constanta, sunt rutele pe unde vor circula RE - IR Alstom |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 21:36 | |
| In afara de vagoanele modernizate prin PNRR, nu exista planuri de cumparare a altora noi. Trebuie gasita o solutie pentru trenurile de lung parcurs. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 21 Aug 2024, 22:03 | |
| Așa scria 20 de vagoane de dormit parcă scria
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Aug 2024, 09:07 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Galati - Suceava
Ce fain ! Prin Marasesti Bacau, nu ? - IonutCFR2009 a scris:
- Galati - Constanta
Tot timpul anului ? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Aug 2024, 10:13 | |
| Vor fi 2 IR Galati - Constanta: unul cu circulatie permanenta (RE - IR Alstom) si altul sezonier (iunie-septembrie) actualul IR 1970 |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Aug 2024, 10:39 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Vor fi 2 IR Galati - Constanta: unul cu circulatie permanenta (RE - IR Alstom) si altul sezonier (iunie-septembrie) actualul IR 1970
Mai bine sa fie RE sa aiba calatori destui, nu IR si sa circule intre Galati si Fetesti si retur cu doar 20-50 de calatori, majoritatea cu gratuitati si reduceri. Sa observam durata de 3 ore si preturile mai mici la cursele de microbuze si autocare. Sa introduca tren direct Galati - Bacau - Suceava, dar sa le lase si pe interregio Cluj - Galati si retur, mai sunt calatori care NU vor sa schimbe trenul in municipiile Suceava sau Iasi, caci au si curse directe de microbuze ca varianta. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Aug 2024, 10:47 | |
| e 100 lei microbuzul Galati - Constanta, cu Mercado Sud. nu mi se pare prea ieftin... plus ca e un afurisit de microbuz, dar asta e poate doar la mine |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Aug 2024, 10:58 | |
| - cardinal a scris:
- e 100 lei microbuzul Galati - Constanta, cu Mercado Sud. nu mi se pare prea ieftin...
plus ca e un afurisit de microbuz, dar asta e poate doar la mine Pai, isi permit sa puna acest tarif nesimtit caci stiu ca microbuzele sunt mereu pline de calatori. Ei cunosc si ca trenurile NU circula in extrasezon, iar vara exista doar o pereche care NU ajunge la statiuni, are capatul la municipiul Constanta, din nefericire. CEREREA este mai mare decat OFERTA. Daca ar exista tot anul o pereche de regio express pe aceasta ruta ar circula uneori si cu 10 vagoane pline!!! O parte ar renunta si la autoturism. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|