Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 36 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 14:21

riciu a scris:
In teorie 1+1=2. La inginerie, nu o sa masori niciodata fix 1 si fix 2, o sa ai si ceva dupa virgula. Iar asta face diferenta, chiar daca conceptul e foarte ok.
Da, ştiu, se numesc toleranţe.

Evident că lucrurile trebuie adaptate, numai că asta elimină orice interoperabilitate. Aici e problema.

IonutCFR2009 a scris:
Da, 160 km/h cu timpi de 100 km/h
Da, deci o investiţie inutilă... la ce ne trebuie nouă 160 km/h? Pentru marfa dusă cu 50 km/h (că altfel patinează locomotiva) şi pentru EA-urile în 4 motoare şi DH2-urile care abia prind 80 km/h e suficient ce avem acum.

[ultimul paragraf este un pamflet şi trebuie tratat ca atare]

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 14:46

Eu nu înțeleg de ce nu se dau trase directe de 100 km/h pentru containere și platforme auto dar la același TUI?
Apropo de ce din 25 mai trenurile agabaritice nu se mai pot încrucișa cu trenuri de lucru ,drezine macarale do utilaje?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 18:29

Adrian78 a scris:
Eu nu înțeleg de ce nu se dau trase directe de 100 km/h pentru containere și platforme auto dar la același TUI?
Pentru că OTF nu cer. Pe Constanţa merg marfarele la tonaj maxim.

Adrian78 a scris:
Apropo de ce din 25 mai trenurile agabaritice nu se mai pot încrucișa cu trenuri de lucru ,drezine macarale do utilaje?
Nu am umblat la aşa ceva, doar am dat voie să se transporte cupoanele lungi de şină noaptea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 18:43

Am ainteles că trasa de 100 km/h costa mai mult și la.izolate
Este telegrama.din 25 mai pentru trenurile agabaritice cum.sunt considerate și ale noastre
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 18:43

https://www.dcnews.ro/vagoanele-unui-tren-care-circula-pe-ruta-craiova-bucuresti-deraiate-a-fost-activat-planul-rosu-de-interventie_962317.html
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 20:21

pe acelasi subiect: https://clubferoviar.ro/deraiere-la-rosiori-cfr-calatori/

Inca o data doar norocul a facut sa nu se intample un accident cu victime. Daca nu se va intampla nimic semnificativ la infrastructura in perioada urmatoare, din pacate un accident dezastos va fi inevitabil in viitorul foarte apropiat. Uitati-va la pozele din articolul din "clubferoviar", starea liniei este pur si simplu inadmisibila.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 20:57

Ony_x a scris:
pe acelasi subiect: https://clubferoviar.ro/deraiere-la-rosiori-cfr-calatori/

Inca o data doar norocul a facut sa nu se intample un accident cu victime. Daca nu se va intampla nimic semnificativ la infrastructura in perioada urmatoare, din pacate un accident dezastos va fi inevitabil in viitorul foarte apropiat. Uitati-va la pozele din articolul din "clubferoviar", starea liniei este pur si simplu inadmisibila.

S-au șerpuit linia de la cakdura și noroc că era restricție de 60 km/h
Am.fost și eu acuma o lună pe acolo e dezastru linia mai ales pe la Rădoiești la 50km/h zici că pici de pe linie
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 21:12

Inca un articol interesant: https://clubferoviar.ro/procedura-reluata-pentru-dublarea-liniei-de-otopeni/
Inca de acum cativa ani am discutat aici pe forum despre portiunea de linie dintre HM Pajura si Mogoșoaia. Linia ar fi trebuit dublata inca de atunci. Bine ca macar acum si-a dat seama infrastructura de necestitatea dublarii acelui sector. Pe vremuri exista o linie care subtraversa DN7 si M300 si intra in depoul Bucuresti Triaj. Nu stiu daca linia aia mai este functionala acum. Daca este ar fi o posibila solutie pentru "dublare".
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 21:52

A postat o schiță aici pe forum userul ldh80 unde ar trebui racordată linia aia la fir K3.
Că tot circulă trenuri puține pe fir K3.
Și uite așa nu ar mai fi nevoie să ocolească trenurile alea 8121/22/23/24, 7035/36 tocmai pe la Ramificația Buciumeni.
Și ar fi benefic și macazul pe care vor să îl monteze la km 8+800.
Dar să le facă odată, că de gargară ne-am săturat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 02:30

Ony_x a scris:
Inca un articol interesant: https://clubferoviar.ro/procedura-reluata-pentru-dublarea-liniei-de-otopeni/
Inca de acum cativa ani am discutat aici pe forum despre portiunea de linie dintre HM Pajura si Mogoșoaia. Linia ar fi trebuit dublata inca de atunci. Bine ca macar acum si-a dat seama infrastructura de necestitatea dublarii acelui sector. Pe vremuri exista o linie care subtraversa DN7 si M300 si intra in depoul Bucuresti Triaj. Nu stiu daca linia aia mai este functionala acum. Daca este ar fi o posibila solutie pentru "dublare".
Ce se licitează acum e introducerea unei banale bretele în zona Pajura. S-a mai licitat de 2 ori, fără să fie atribuită... e o lucrare prea mare pentru a fi făcută în regie proprie şi prea mică pentru a stârni interesul vreunui constructor, mai ales că cele două macazuri vor trebui centralizate de undeva... singura soluţie ar fi de la Mogoşoaia, că restul Complexului Bucureşti (de care ţine Pajura) are nişte echipamente al căror producător nu dă acces concurenţei la ele pentru modificări.
Desigur, acum mai avem şi problema cu metroul, care din iarnă va gâtui DN1 la 2 benzi/sens în mijlocul Otopeniului pentru minimum 2 ani şi va duce la dispariţia bretelei rutiere de la McDonald's Otopeni şi a respectivului McDonald's. Evident, o astfel de lucrare nu poate fi începută decât după alegeri, din motive lesne de înţeles.

Ca fapt divers, tot prin decembrie - ianuarie se va închide şi zona Clăbucet, tot pentru metrou, pe o perioadă de vreo 2 ani jumate. O vreme se va permite traficul rutier pe nişte străduţe, asta până la închiderea pentru înlocuire a Podului Constanţa.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 08:06

Totusi pornind de la schitele puse de ldh80( nu stiu cît de apropiate de adevar sînt) s-a discutat ca a existat in zona numita Post 5 macazuri care ar fi permis accesul în linia care da in triaj si in continuare pe sub M 1000 spre Mogosoaia.
Este tocmai ce se chinuie acuma sa construiasca.Adica un macaz care sa dea acces in linia aia care coboara de la Pajura pe lînga depou si duce sub M 1000.

Erau pe celalalt forum discutii ca linia aia (aprox. 5 Chitila) nu poate fi dublata pentru ca alaturat e teren privat care trebuie expropriat.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 08:22

Dr2005 a scris:
Depinde de avion şi autocar. La WizzAir dacă nu iei cel mai ieftin bilet, ai dreptul doar la un ghiozdan care să încapă sub scaunul din faţă, iar per total ai voie la o singură ,,piesă de bagaj". Şi, da, o borsetă sau o gentuţă e considerată piesă de bagaj la ăia!
Dacă zbori cu TAROM ai dreptul la un troler mare + o geantă de laptop/poşetă de damă + o borsetă sau o pungă de la duty free (sigilată). Deci e diferenţă...

Cât despre tren, în mod normal ai dreptul la 30 kg de bagaj. Unde îl pui e problema ta (dacă sunt locuri spate în spate, intră între scaune dacă ştii să-l aranjezi), treaba e că sunt unii care cară câte 2 trolere mari + alte paporniţe. Nimeni nu verifică... şi nici nu ar avea cum, degeaba există tarif de bagaj voluminos, câtă vreme nu există cântar omologat metrologic la şeful de tren.

La orice companie aeriana poti transporta 20-30 de kg de bagaj si ai unde sa-l pui.

La CFR, nu prea ai loc, de aceea te freci de trollere pe culoare.

La Wizz am luat intotdeauna cel mai ieftin bilet si am zburat binemersi cu rucsacul de 35 de litri cu care merg peste tot, jumatate din el a fost arhisuficient pentru 10 zile in Tenerife.
Dar cand am fost o luna in Australia am avut nevoie de cort, sac de dormit, saltea si ceva echipament de camping, aici am avut nevoie de troller. La intors a avut 29.4 kg troller-ul iar bagajul de mana 8 kg.
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 09:32

Crede-ti ca s-a luat in considerare acest aspect al spatiului destinat pentru bagaje voluminoase la vagonul 21-91? Eu cred ca e ultimul lucru al celor care l-au proiectat. La prima vedere pare un aranjament de scaune inghesuite, montate cum s-a putut pe repede inainte, in preajma alegerilor locale. Prin 2017 mi-am achizitionat doua trollere avand dimensiunea special cat sa intre jos intre scaune, accesibil la seriile 21-76 , 21-76.900, 19/21-83. in ideea ca majoritatea trenurilor vor avea aceasta compunere. La compartimentate nu-mi fac probleme, incap cat de cat sus deasupra scaunelor. Cat despre volumul maxim admis la tren, intram in derizoriu cu discutia. Ar fi nepopular pentru CFR calatori sa se impuna aceasta restrictie sau taxare suplimentara. Pai tocmai aceasta ,,libertate" il face competitiv pe trafic intern in fata transportului aerian. Probabil ca cineva din interiorul companiei doreste cu tot dinadinsul sa sa spulbere si acest mic avantaj.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 09:46

https://www.profit.ro/insider/auto-transporturi/transferoviar-grup-se-doteaza-cu-peste-100-de-vagoane-si-locomotive-noi-inclusiv-de-la-cea-mai-mare-companie-independenta-de-leasing-a-locomotivelor-din-regiune-21626553

Sa vedem daca le rămân și cele 6 AM Desiro că pare că Titisor nu se zbate așa tare sa le mai ia înapoi..
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitimeMier 12 Iun 2024, 10:43

ciprian71 a scris:
Cat despre volumul maxim admis la tren, intram in derizoriu cu discutia. Ar fi nepopular pentru CFR calatori sa se impuna aceasta restrictie sau taxare suplimentara. Pai tocmai aceasta ,,libertate" il face competitiv pe trafic intern in fata  transportului aerian. Probabil ca cineva  din interiorul companiei doreste  cu tot dinadinsul sa sa spulbere si acest mic avantaj.

Da, dar la autocar ai mai mult spatiu pentru bagaje, fara sa-i incomodezi pe ceilalti calatori.
Ca sa nu mai vorbim ca ai loc sa bagi o bicicleta in burta autocarului, in timp ce la cfr nu le-a trecut prin cap sa prevada asa ceva la vagoanele de acum, desi e obligatoriu.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 24 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 36 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: