Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 35 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6763
Data de inscriere : 25/05/2012

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 07 Iun 2024, 14:39

Gresit, Laurentiu. Sunt niste 21-76.950 mai spalate.
Iar la baza aceste saloane 21-91 provin din vagoane foarte bune la origine. E o diferenta mare si la acest capitol.
Tocmai de aia sunt cu mult peste 20-68. Nu isi are rostul nici o singura asemanare cu acele prapadituri.

Si asezarea locurilor e stil avion/autocar. Chiar exagerezi doar pentru vreo 4 randuri de scaune cu mese fata-n fata sau cate sunt.
Sunt unii carora le-ar fi util si le-ar placea fix asa. Mai ales in grupuri de prieteni, in familie.
In rest, pare spatios. Pe criteriul asta pot sa ma leg si de vagonul salon ATC. Dar de ce? De bascalie sau cautat nod in papura?

Daca ajungi sa calatoresti in asemenea vagon (pe viitor) iti alegi din aplicatie/site sa ai loc altundeva, cum vrea sufletul tau, la geam pe locul cutare, sa nu fie fata-n fata, nici la peretele ala lat cum ati remarcat mai sus. Sau poate n-o fi aglomerat si te muti unde iti place.
Iar faza cu locul la perete in loc de geam cred ca am mai vazut-o si la asezarea scaunelor din 21-87. Ba chiar si mai rau decat aici.
Astea-s chestii minore care se pot evita foarte usor.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 07 Iun 2024, 15:57

https://clubferoviar.ro/modernizarea-garii-satu-mare/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1D0X8yQW7QSIn0WhJ9J9OvTyL3zFPLu9m6KfneABsjTh4TToJTdcx8gs4_aem_AbJfXrbnXrD3dLsZ8U0Q83m0afMh8pY5TLP41EQNZWXqWceY3ZmIAcEUu3g9dlVf4cc0v1-8vyknwIQq4XyIvBl9
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 07 Iun 2024, 18:52

Accidentul.din Cehia.RJ au retras toate cușetele.ex OBB



Revista presei - Pagina 23 Fb_im802
Revista presei - Pagina 23 Fb_im801
Revista presei - Pagina 23 Fb_im803
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeSam 08 Iun 2024, 17:02

Laurentiu Ciobanu a scris:
La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul
Nu cumva sunt mai puţine scaune şi de aia nu s-au potrivit?
Mai are CFR Călători un experiment de 10-90 de Astra cu cutie de 21-86, implicit unele scaune sunt fără geam.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeDum 09 Iun 2024, 09:28

Macar s-a strecurat un sambure de adevăr câ CFR duce 980 de trenuri cu 99 de locomotive SI 886 de vagoane

https://ziare.com/transport-feroviar/strategie-cfr-obiective-probleme-viteza-vagoane-servicii-1874591
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeDum 09 Iun 2024, 23:00

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul
Nu cumva sunt mai puţine scaune şi de aia nu s-au potrivit?
Mai are CFR Călători un experiment de 10-90 de Astra cu cutie de 21-86, implicit unele scaune sunt fără geam.
https://youtu.be/t7H9SUZaMpM?si=Fa56iDMCeCwA4zLN&t=65

Si la case mai mari sunt astfel de situatii si e tren bi-mode (electric-Diesel). Ca idee la  clasa a II-a se pun 4 scaune pe rand. La 20-54/55 si 21-90 a fost ceva mai special.

La SNCF la TGV low cost OUIGO platesti suplimentar daca depasesti volumul si numarul de bagaje. Cu CFR-ul ai dreptul sa iei toata casa.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeDum 09 Iun 2024, 23:45

cfr500 a scris:
Ca idee la  clasa a II-a se pun 4 scaune pe rand. La 20-54/55 si 21-90 a fost ceva mai special.
Prin Franţa şi Belgia, la clasa a II-a uneori se pun 5 scaune pe rând şi la clasa I frecvent se pun câte 4, doar la mare viteză mai sunt vagoane cu 3 locuri pe rând.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 10 Iun 2024, 10:24

@AeroX: nu contest ca unii calatoresc asa, insa prin alte parti vad doar vreo 8 locuri fata in fata, restul sunt stil avion. Si stil avion e si normal, sa ai unde sa iti intinzi picioarele, nu sa te freci de cei din fata ta, mai ales daca ai loc la geam.
Nu mai stiu cu ce serie am venit luni seara de la Constanta, era cel cu tetierele portocalii, dar am avut loc la culoar si am putut sa-mi intind picioarele pe culoar (si am doar 176 inaltime), daca stateam la geam stateam mai rau ca-n 26-16, unde macar e o treapta sa-mi tin un picior pe ea.
Prefer pana si 20-68 decat cele cu locuri fata in fata.

cfr500 a scris:
La SNCF la TGV low cost OUIGO platesti suplimentar daca depasesti volumul si numarul de bagaje. Cu CFR-ul ai dreptul sa iei toata casa.

La avion si la autocar am dreptul la un troller si la un bagaj de mana. Daca merg cu CFR-ul, n-am spatiu decat pentru bagajul de mana, trollerul poate fi lasat la cap de vagon doar la anumite vagoane si nici acolo nu e spatiul suficient.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeLun 10 Iun 2024, 23:47

Laurentiu Ciobanu a scris:
La avion si la autocar am dreptul la un troller si la un bagaj de mana. Daca merg cu CFR-ul, n-am spatiu decat pentru bagajul de mana, trollerul poate fi lasat la cap de vagon doar la anumite vagoane si nici acolo nu e spatiul suficient.
Depinde de avion şi autocar. La WizzAir dacă nu iei cel mai ieftin bilet, ai dreptul doar la un ghiozdan care să încapă sub scaunul din faţă, iar per total ai voie la o singură ,,piesă de bagaj". Şi, da, o borsetă sau o gentuţă e considerată piesă de bagaj la ăia!
Dacă zbori cu TAROM ai dreptul la un troler mare + o geantă de laptop/poşetă de damă + o borsetă sau o pungă de la duty free (sigilată). Deci e diferenţă...

Cât despre tren, în mod normal ai dreptul la 30 kg de bagaj. Unde îl pui e problema ta (dacă sunt locuri spate în spate, intră între scaune dacă ştii să-l aranjezi), treaba e că sunt unii care cară câte 2 trolere mari + alte paporniţe. Nimeni nu verifică... şi nici nu ar avea cum, degeaba există tarif de bagaj voluminos, câtă vreme nu există cântar omologat metrologic la şeful de tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 09:51

Si unde vrei sa puna bagajele daca nu exista vagon de bagaje
Sus In jos
IonutFanRailway

IonutFanRailway


Numarul mesajelor : 324
Localizare : București
Reputatie : 844
Data de inscriere : 04/08/2023

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 09:53

IonutCFR2009 a scris:
Si unde vrei sa puna bagajele daca nu exista vagon de bagaje

Multe din ele au trase pe dreapta / au fost duse la casat / scopul lor a fost modificat.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 10:01

Nu mai există pe nicăieri prin Europa vagon dedicat de bagaje. Pe unde au mai existat fizic au fost transformate în vagoane pentru biciclete (Ungaria, Cehia). În rest, dacă ai de cărat 50 kg, există firme de curierat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 11:44

Iar confunzi conditiile din Europa cu realitatile din Romania!
Orice preluam din afara trebuie adaptat la realitatile de aici.
Indiferent cat de bun e un concept, daca nu-l adaptezi la realitatile din teren, nu iese bine!
In teorie 1+1=2. La inginerie, nu o sa masori niciodata fix 1 si fix 2, o sa ai si ceva dupa virgula. Iar asta face diferenta, chiar daca conceptul e foarte ok.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 13:58

Proiectul va dura multi ani:

https://www.dcnews.ro/cfr-anunta-o-premiera-pe-calea-ferata-care-va-fi-viteza-de-circulatie-intre-ploiesti-si-focsani_962276.html
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 11 Iun 2024, 14:14

Da, 160 km/h cu timpi de 100 km/h Laughing
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 23 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 35 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: