| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2024, 14:39 | |
| Gresit, Laurentiu. Sunt niste 21-76.950 mai spalate. Iar la baza aceste saloane 21-91 provin din vagoane foarte bune la origine. E o diferenta mare si la acest capitol. Tocmai de aia sunt cu mult peste 20-68. Nu isi are rostul nici o singura asemanare cu acele prapadituri.
Si asezarea locurilor e stil avion/autocar. Chiar exagerezi doar pentru vreo 4 randuri de scaune cu mese fata-n fata sau cate sunt. Sunt unii carora le-ar fi util si le-ar placea fix asa. Mai ales in grupuri de prieteni, in familie. In rest, pare spatios. Pe criteriul asta pot sa ma leg si de vagonul salon ATC. Dar de ce? De bascalie sau cautat nod in papura?
Daca ajungi sa calatoresti in asemenea vagon (pe viitor) iti alegi din aplicatie/site sa ai loc altundeva, cum vrea sufletul tau, la geam pe locul cutare, sa nu fie fata-n fata, nici la peretele ala lat cum ati remarcat mai sus. Sau poate n-o fi aglomerat si te muti unde iti place. Iar faza cu locul la perete in loc de geam cred ca am mai vazut-o si la asezarea scaunelor din 21-87. Ba chiar si mai rau decat aici. Astea-s chestii minore care se pot evita foarte usor. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2024, 15:57 | |
| https://clubferoviar.ro/modernizarea-garii-satu-mare/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1D0X8yQW7QSIn0WhJ9J9OvTyL3zFPLu9m6KfneABsjTh4TToJTdcx8gs4_aem_AbJfXrbnXrD3dLsZ8U0Q83m0afMh8pY5TLP41EQNZWXqWceY3ZmIAcEUu3g9dlVf4cc0v1-8vyknwIQq4XyIvBl9 |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 07 Iun 2024, 18:52 | |
| |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Iun 2024, 17:02 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul
Nu cumva sunt mai puţine scaune şi de aia nu s-au potrivit? Mai are CFR Călători un experiment de 10-90 de Astra cu cutie de 21-86, implicit unele scaune sunt fără geam. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iun 2024, 09:28 | |
| Macar s-a strecurat un sambure de adevăr câ CFR duce 980 de trenuri cu 99 de locomotive SI 886 de vagoane
https://ziare.com/transport-feroviar/strategie-cfr-obiective-probleme-viteza-vagoane-servicii-1874591 |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iun 2024, 23:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul
Nu cumva sunt mai puţine scaune şi de aia nu s-au potrivit? Mai are CFR Călători un experiment de 10-90 de Astra cu cutie de 21-86, implicit unele scaune sunt fără geam. https://youtu.be/t7H9SUZaMpM?si=Fa56iDMCeCwA4zLN&t=65 Si la case mai mari sunt astfel de situatii si e tren bi-mode (electric-Diesel). Ca idee la clasa a II-a se pun 4 scaune pe rand. La 20-54/55 si 21-90 a fost ceva mai special. La SNCF la TGV low cost OUIGO platesti suplimentar daca depasesti volumul si numarul de bagaje. Cu CFR-ul ai dreptul sa iei toata casa. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Iun 2024, 23:45 | |
| - cfr500 a scris:
- Ca idee la clasa a II-a se pun 4 scaune pe rand. La 20-54/55 si 21-90 a fost ceva mai special.
Prin Franţa şi Belgia, la clasa a II-a uneori se pun 5 scaune pe rând şi la clasa I frecvent se pun câte 4, doar la mare viteză mai sunt vagoane cu 3 locuri pe rând. _________________ :TTT:
|
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2024, 10:24 | |
| @AeroX: nu contest ca unii calatoresc asa, insa prin alte parti vad doar vreo 8 locuri fata in fata, restul sunt stil avion. Si stil avion e si normal, sa ai unde sa iti intinzi picioarele, nu sa te freci de cei din fata ta, mai ales daca ai loc la geam. Nu mai stiu cu ce serie am venit luni seara de la Constanta, era cel cu tetierele portocalii, dar am avut loc la culoar si am putut sa-mi intind picioarele pe culoar (si am doar 176 inaltime), daca stateam la geam stateam mai rau ca-n 26-16, unde macar e o treapta sa-mi tin un picior pe ea. Prefer pana si 20-68 decat cele cu locuri fata in fata. - cfr500 a scris:
- La SNCF la TGV low cost OUIGO platesti suplimentar daca depasesti volumul si numarul de bagaje. Cu CFR-ul ai dreptul sa iei toata casa.
La avion si la autocar am dreptul la un troller si la un bagaj de mana. Daca merg cu CFR-ul, n-am spatiu decat pentru bagajul de mana, trollerul poate fi lasat la cap de vagon doar la anumite vagoane si nici acolo nu e spatiul suficient. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 10 Iun 2024, 23:47 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La avion si la autocar am dreptul la un troller si la un bagaj de mana. Daca merg cu CFR-ul, n-am spatiu decat pentru bagajul de mana, trollerul poate fi lasat la cap de vagon doar la anumite vagoane si nici acolo nu e spatiul suficient.
Depinde de avion şi autocar. La WizzAir dacă nu iei cel mai ieftin bilet, ai dreptul doar la un ghiozdan care să încapă sub scaunul din faţă, iar per total ai voie la o singură ,,piesă de bagaj". Şi, da, o borsetă sau o gentuţă e considerată piesă de bagaj la ăia! Dacă zbori cu TAROM ai dreptul la un troler mare + o geantă de laptop/poşetă de damă + o borsetă sau o pungă de la duty free (sigilată). Deci e diferenţă... Cât despre tren, în mod normal ai dreptul la 30 kg de bagaj. Unde îl pui e problema ta (dacă sunt locuri spate în spate, intră între scaune dacă ştii să-l aranjezi), treaba e că sunt unii care cară câte 2 trolere mari + alte paporniţe. Nimeni nu verifică... şi nici nu ar avea cum, degeaba există tarif de bagaj voluminos, câtă vreme nu există cântar omologat metrologic la şeful de tren. _________________ :TTT:
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 09:51 | |
| Si unde vrei sa puna bagajele daca nu exista vagon de bagaje |
|
| |
IonutFanRailway
Numarul mesajelor : 324 Localizare : București Reputatie : 844 Data de inscriere : 04/08/2023
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 09:53 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Si unde vrei sa puna bagajele daca nu exista vagon de bagaje
Multe din ele au trase pe dreapta / au fost duse la casat / scopul lor a fost modificat. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 10:01 | |
| Nu mai există pe nicăieri prin Europa vagon dedicat de bagaje. Pe unde au mai existat fizic au fost transformate în vagoane pentru biciclete (Ungaria, Cehia). În rest, dacă ai de cărat 50 kg, există firme de curierat. _________________ :TTT:
|
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 11:44 | |
| Iar confunzi conditiile din Europa cu realitatile din Romania! Orice preluam din afara trebuie adaptat la realitatile de aici. Indiferent cat de bun e un concept, daca nu-l adaptezi la realitatile din teren, nu iese bine! In teorie 1+1=2. La inginerie, nu o sa masori niciodata fix 1 si fix 2, o sa ai si ceva dupa virgula. Iar asta face diferenta, chiar daca conceptul e foarte ok. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 13:58 | |
| Proiectul va dura multi ani:
https://www.dcnews.ro/cfr-anunta-o-premiera-pe-calea-ferata-care-va-fi-viteza-de-circulatie-intre-ploiesti-si-focsani_962276.html |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Iun 2024, 14:14 | |
| Da, 160 km/h cu timpi de 100 km/h |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|