| Revista presei | |
|
+23KQQ florin94 Adrian78 IonutCFR2009 alexmorph3us ciprian71 CalinIonMihai Re6/6 cardinal LanceR SMDS cfr500 IonutFanRailway kristi kkk ldh80 Vitosa DAS 2011 riciu Ony_x Laurentiu Ciobanu dan tm Dr2005 AeroX 27 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 9:31 am | |
| |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 10:35 am | |
| Nu-i mai bine la CFR ca merg toate cu 30-40 km/h ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 11:02 am | |
| Dr2005 ăștia nu erau tot în UE și nu au voie ajutoare de stat? Sau la noi trebuie să le ia Remarul sau o firma obscură sa le.umfle prețul de 7 ori?
https://railcolornews.com/2024/06/05/locomotive-nordic-refinance-15-tme-diesel-locomotives-for-hungarian-state-railways/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3orzDl5nk7ihXGB-EEFRAHl13eprDXeXiR29kw93srx87KA21QSc-PcxE_aem_AQj24ysRy8jYLYrNA568ANl4JCHRZ--7PEf9M4ogDIpeplRZb9642r9CDCZxy44wP5P49IxREHRVhrXP0c_KEvIt |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 12:24 pm | |
| - AeroX a scris:
- Intr-adevar pare seria 21-76.950+ cu niste upgrade.
Numai ca pasionat daca te gandesti ca provine din 21-90 clar iti produce dinsconfort.
Altfel, par niste vagoane salon okay pentru IR de scurt-mediu parcurs. Ca si dotari nu-s asa rele. Nu stiu daca pot spune ca sunt bune de IC. Pentru Brasov-Constanta va fi bine ca de obicei.
Doar cand stii din ce s-a modernizat e cam trist. Daca nu stii...hai cu CFR Calatori!
Am impresia ca pentru calatorul de rand va fi ok la inceput. Genul ala de omulet care si cand vede vagon etajat i se pare fascinant. Pentru astia se fac oricum asemenea modernizari. Si pentru milogii care vor drepturi si gratuitati. Destul pentru ei. Nu era obligatoriu ca toate vagoanele modernizate sa cuprinda si spatii de biciclete de acum incolo? Iar ne facem ca ignoram? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 12:42 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- De ce modernizeaza 10 vag seria 89-76 ? Mai clocesc niscai trenuri IC sa ia banii la fraieri...
Da, aşa e, nu ne trebuie vagoane restaurant, nu ne trebuie saloane moderne, ne trebuie doar păduchioasele alea de 22-96 aruncate de nemţi acum 20 de ani, că alea e trenuri, că e cu compartimente. Nu ne trebuie nici blocare de uşi, păi ce dracu', cum mai tragem o ţigară la cap de vagon dacă nu se deschide uşa? Cum mai coborâm în semnal? - SMDS a scris:
- La 004 ce au modernizat?
A trecut prin RR la Reloc. Calitatea n-are rost s-o comentăm, cică într-o lună a fost de 4 ori înapoi pentru reparaţii pe garanţie. - IonutCFR2009 a scris:
- Va fi frumos cand spatarul acelor scaune se va defecta si o sa-l ti in brate pe cel din fata ta.
Totuşi, până acum nu s-a defectat niciun scaun înclinabil la 10-91 şi alea au o vârstă. Mecanismul de înclinare al scaunului nu e rocket science, dacă se strică doar rămâne scaunul lăsat şi aia e, nu ai cum să rămâni în braţe cu călătorul din faţă (mă rog, dacă ăla e Piedone, poate... altfel nu). - Adrian78 a scris:
- Oare chiar nu se pot muta banii ăștia pe alt capitol gen rame.pe.baterii ?
E ciudat de ce nu se prezintă Siemens cu Mireo H și Stadler cu AKKU sau e făcut caietul de sarcini cu dedicatie?Urmau și Pesa să scoată un automotor cu hidrogen Nu, pentru că echipa Ghinea-Drulă a scris negru pe alb că trebuie trenuri cu hidrogen. Se ştia şi atunci că e puţin probabil să fie achiziţionate astfel de trenuri. Dar... dacă s-ar fi cumpărat, ar fi ieşit Drulă să se laude. Altfel, e vina PSD-PNL, nu? Deci pentru Drulă e câştig politic indiferent de rezultat. - SMDS a scris:
- O sa am delegatii in Bucuresti si o sa le iau la un test drive, numai asa sa vad daca pot fi productiv din vagoanele astea.
[...]un numar mai mare de persoane poate vedea ce am pe ecranul laptopului de lucru si auzi ce discut in sedinte ca in fond suntem popor cu pofta oratorica de nestavilit, nu? Vagoanele astea ar cam trebui să fie pentru Viena. Acuma... sper că nu discuţi secretele companiei în tren, printr-o conexiune necriptată la internet. ,,Oratorie" prea multă nu cred că o să fie, că nu ai semnal peste tot pe lângă linie pentru asta. - Adrian78 a scris:
- Dr2005 ăștia nu erau tot în UE și nu au voie ajutoare de stat?
Sau la noi trebuie să le ia Remarul sau o firma obscură sa le.umfle prețul de 7 ori?
https://railcolornews.com/2024/06/05/locomotive-nordic-refinance-15-tme-diesel-locomotives-for-hungarian-state-railways/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3orzDl5nk7ihXGB-EEFRAHl13eprDXeXiR29kw93srx87KA21QSc-PcxE_aem_AQj24ysRy8jYLYrNA568ANl4JCHRZ--7PEf9M4ogDIpeplRZb9642r9CDCZxy44wP5P49IxREHRVhrXP0c_KEvIt N-avem toţi cont premium pe Railcolor... dar la o simplă căutare pe Google, aflăm că sunt doar luate în leasing operaţional de la o firmă specializată: https://railmarket.com/news/passenger-rail/20205-nordic-re-finance-leases-15-tme-locomotives-to-mav-start-and-mav-rail-tours Au circulat în Danemarca, unde nu mai sunt necesare datorită electrificării: https://en.wikipedia.org/wiki/DSB_Class_ME Sunt fabircate între 1981 şi 1985 şi au circulat la DSB până în 2021. Interesant că sunt Co'Co, nu ştiu cine i-o fi fraierit pe unguri că au nevoie de Co'Co... - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Nu era obligatoriu ca toate vagoanele modernizate sa cuprinda si spatii de biciclete de acum incolo?
Nu. Dar din iunie 2025 vor trebui să existe spaţii pentru biciclete în toate trenurile. Aşteptăm CFR Călători să meargă în instanţa de contencios administrativ pentru Regulamentul 782 _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 12:59 pm | |
| Alea erau bune pentru noi că au 3000cp nu că obositele.noastre de GMuri care și în dubla tracțiune nu duc 15 vagoane pe.sezoniere pe M800 Probabil e mai avantajos leasing decât să mai cumperi material.rulant nou in special.la.locomotive |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| |
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi Iun 06, 2024 2:19 pm | |
| Sigur ca va mai dura ceva timp, poate ani, pana sa se poata circula cu 160 km/h de la Sighisoara la Curtici. Se desfasoara lent aceste lucrari:
https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-27191611-este-doar-vis-ideea-vom-circula-curand-trenul-160-mari-portiuni-dintre-sighisoara-granita-ungaria.htm |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 11:35 am | |
| - SMDS a scris:
- a fost azi la ora 13. poate inca se mai deruleaza.
As fi curios de interiorul vagoanelor...
LE: au aparut si poze cu interiorul: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6694&pageNum=2
la cum arata ... e 20-68 toata ziua. Bun downgrade au primit... Dumnezeu cu mila. Pe facebook ziceau ca vagoanele vor fi folosite ca IC pe Bucuresti - Constanta si Brasov. La 004 ce au modernizat? astia au reminiscente de la vagoanele vechi de transporat detinuti? au facut vagoanele astea 20 68 cum plm sa pui scaunele in dreptul peretelui nu al geamului? https://forum.metrouusor.com/File?id=223957&preview=False&correlationId=c18ba85d-aa37-4fb6-b5a9-59dae64b827d aproape au trecut cu spatarul la celalalt geam. cine avizeaza si receptioneaza asa ceva? îi doare pe toti în cur de călători. bîi, ala din spate scaunele din drepata pozei sînt chiar in dreptul peretelui.Cum naiba sa calatoresti 17 ore asa pe Timisoara Nord-iasi? ar fi bine ca MAV sa nu le primeasca sa invoce ca n-au acces in caz de urgenta, pe geam sau ce plm. un fel de *u*a-n p*z*a. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 11:44 am | |
| Sper sa le vandalizeze rumanii cat mai repede sa ajunga la trenurile regio |
|
| |
ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4749 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 12:43 pm | |
| [quote="dan tm"] - SMDS a scris:
- a fost azi la ora 13. poate inca se mai deruleaza.
As fi curios de interiorul vagoanelor...
LE: au aparut si poze cu interiorul: https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6694&pageNum=2
la cum arata ... e 20-68 toata ziua.
astia au reminiscente de la vagoanele vechi de transporat detinuti? au facut vagoanele astea 20 68
cum plm sa pui scaunele in dreptul peretelui nu al geamului?
aproape au trecut cu spatarul la celalalt geam. cine avizeaza si receptioneaza asa ceva? îi doare pe toti în cur de călători.
bîi, ala din spate scaunele din drepata pozei sînt chiar in dreptul peretelui.Cum naiba sa calatoresti 17 ore asa pe Timisoara Nord-iasi?
Pentru ca sunt facute la comanda unui partid, pe repede inainte. Asa se intampla cand sunt pusi incopetenti sa faca ceva ce nu au habar. Si pentru ca suntem in campanie electorala. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 1:07 pm | |
| Pe la nemti austrieci unde pica scaunele.acolo.se.monteaza rasteluri de bagaje |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 1:38 pm | |
| La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul.
Eu ma mir ca unii care au o facultate si au ajuns directori la CFR ies sa laude vagoanele alea; mie mi-ar fi fost rusine sa le prezint si sa zic ca sunt o evolutie. sunt doar niste 20-68 mai spalate. Plus ca nu inteleg obsesia CFR cu locurile fata in fata. cine are nevoie de asa ceva? |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 2:38 pm | |
| Bine ca macar am posibilitatea de a-mi alege locul din aplicatie. In felul acesta o sa fiu atent de care locuri in vagon sa ma feresc. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin Iun 07, 2024 2:38 pm | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul.
Eu ma mir ca unii care au o facultate si au ajuns directori la CFR ies sa laude vagoanele alea; mie mi-ar fi fost rusine sa le prezint si sa zic ca sunt o evolutie. sunt doar niste 20-68 mai spalate. Plus ca nu inteleg obsesia CFR cu locurile fata in fata. cine are nevoie de asa ceva? Dar si la firmele private sunt scaune inghesuite. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|