Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+23
KQQ
florin94
Adrian78
IonutCFR2009
alexmorph3us
ciprian71
CalinIonMihai
Re6/6
cardinal
LanceR
SMDS
cfr500
IonutFanRailway
kristi kkk
ldh80
Vitosa
DAS 2011
riciu
Ony_x
Laurentiu Ciobanu
dan tm
Dr2005
AeroX
27 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 35 ... 48  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 9:31 am

https://m.digi24.ro/stiri/externe/un-mare-dezastru-patru-morti-si-zeci-de-raniti-dupa-ce-un-tren-de-pasageri-si-un-marfar-s-au-ciocnit-langa-praga-2816735?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0woTvpl5upua8NxMxBgOcFPZmI3p4Mu_qPNlSlo7qD8j2NX4WgcRg9uQ8_aem_AQinVqQl5DgJi2YCO_62-5Vn4QCD0245LVJ5QiLb0Re54EKjtnZaRZswBn10fj7C3Gdt3P8rdr_Q3zEGFRZJlLWM

Revista presei - Pagina 22 Fb_im798
Revista presei - Pagina 22 Fb_im797
Revista presei - Pagina 22 Fb_im799
Revista presei - Pagina 22 Fb_im800
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 10:35 am

Nu-i mai bine la CFR ca merg toate cu 30-40 km/h ? Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 11:02 am

Dr2005 ăștia nu erau tot în UE și nu au voie ajutoare de stat?
Sau la noi trebuie să le ia Remarul sau o firma obscură sa le.umfle prețul de 7 ori?

https://railcolornews.com/2024/06/05/locomotive-nordic-refinance-15-tme-diesel-locomotives-for-hungarian-state-railways/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3orzDl5nk7ihXGB-EEFRAHl13eprDXeXiR29kw93srx87KA21QSc-PcxE_aem_AQj24ysRy8jYLYrNA568ANl4JCHRZ--7PEf9M4ogDIpeplRZb9642r9CDCZxy44wP5P49IxREHRVhrXP0c_KEvIt
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 12:24 pm

AeroX a scris:
Intr-adevar pare seria 21-76.950+ cu niste upgrade.
Numai ca pasionat daca te gandesti ca provine din 21-90 clar iti produce dinsconfort.

Altfel, par niste vagoane salon okay pentru IR de scurt-mediu parcurs.
Ca si dotari nu-s asa rele. Nu stiu daca pot spune ca sunt bune de IC. Pentru Brasov-Constanta va fi bine ca de obicei.

Doar cand stii din ce s-a modernizat e cam trist. Daca nu stii...hai cu CFR Calatori! 😄

Am impresia ca pentru calatorul de rand va fi ok la inceput. Genul ala de omulet care si cand vede vagon etajat i se pare fascinant.
Pentru astia se fac oricum asemenea modernizari. Si pentru milogii care vor drepturi si gratuitati. Destul pentru ei.

Nu era obligatoriu ca toate vagoanele modernizate sa cuprinda si spatii de biciclete de acum incolo?

Iar ne facem ca ignoram?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 12:42 pm

IonutCFR2009 a scris:
De ce modernizeaza 10 vag seria 89-76 ? Mai clocesc niscai trenuri IC sa ia banii la fraieri... Laughing
Da, aşa e, nu ne trebuie vagoane restaurant, nu ne trebuie saloane moderne, ne trebuie doar păduchioasele alea de 22-96 aruncate de nemţi acum 20 de ani, că alea e trenuri, că e cu compartimente. Nu ne trebuie nici blocare de uşi, păi ce dracu', cum mai tragem o ţigară la cap de vagon dacă nu se deschide uşa? Cum mai coborâm în semnal?

SMDS a scris:
La 004 ce au modernizat?
A trecut prin RR la Reloc. Calitatea n-are rost s-o comentăm, cică într-o lună a fost de 4 ori înapoi pentru reparaţii pe garanţie.

IonutCFR2009 a scris:
Va fi frumos cand spatarul acelor scaune se va  defecta si o sa-l ti in brate pe cel din fata ta.
Totuşi, până acum nu s-a defectat niciun scaun înclinabil la 10-91 şi alea au o vârstă. Mecanismul de înclinare al scaunului nu e rocket science, dacă se strică doar rămâne scaunul lăsat şi aia e, nu ai cum să rămâni în braţe cu călătorul din faţă (mă rog, dacă ăla e Piedone, poate... altfel nu).

Adrian78 a scris:
Oare chiar nu se pot muta banii ăștia pe alt capitol gen rame.pe.baterii ?
E ciudat de ce nu se prezintă Siemens cu Mireo H și Stadler cu AKKU sau e făcut caietul de sarcini cu dedicatie?Urmau și Pesa să scoată un automotor cu hidrogen
Nu, pentru că echipa Ghinea-Drulă a scris negru pe alb că trebuie trenuri cu hidrogen. Se ştia şi atunci că e puţin probabil să fie achiziţionate astfel de trenuri. Dar... dacă s-ar fi cumpărat, ar fi ieşit Drulă să se laude. Altfel, e vina PSD-PNL, nu? Deci pentru Drulă e câştig politic indiferent de rezultat.

SMDS a scris:
O sa am delegatii in Bucuresti si o sa le iau la un test drive, numai asa sa vad daca pot fi productiv din vagoanele astea.
[...]un numar mai mare de persoane poate vedea ce am pe ecranul laptopului de lucru si auzi ce discut in sedinte ca in fond suntem popor cu pofta oratorica de nestavilit, nu?
Vagoanele astea ar cam trebui să fie pentru Viena.
Acuma... sper că nu discuţi secretele companiei în tren, printr-o conexiune necriptată la internet. ,,Oratorie" prea multă nu cred că o să fie, că nu ai semnal peste tot pe lângă linie pentru asta.

Adrian78 a scris:
Dr2005 ăștia nu erau tot în UE și nu au voie ajutoare de stat?
Sau la noi trebuie să le ia Remarul sau o firma obscură sa le.umfle prețul de 7 ori?

https://railcolornews.com/2024/06/05/locomotive-nordic-refinance-15-tme-diesel-locomotives-for-hungarian-state-railways/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR3orzDl5nk7ihXGB-EEFRAHl13eprDXeXiR29kw93srx87KA21QSc-PcxE_aem_AQj24ysRy8jYLYrNA568ANl4JCHRZ--7PEf9M4ogDIpeplRZb9642r9CDCZxy44wP5P49IxREHRVhrXP0c_KEvIt
N-avem toţi cont premium pe Railcolor... dar la o simplă căutare pe Google, aflăm că sunt doar luate în leasing operaţional de la o firmă specializată: https://railmarket.com/news/passenger-rail/20205-nordic-re-finance-leases-15-tme-locomotives-to-mav-start-and-mav-rail-tours
Au circulat în Danemarca, unde nu mai sunt necesare datorită electrificării: https://en.wikipedia.org/wiki/DSB_Class_ME
Sunt fabircate între 1981 şi 1985 şi au circulat la DSB până în 2021.
Interesant că sunt Co'Co, nu ştiu cine i-o fi fraierit pe unguri că au nevoie de Co'Co...

Laurentiu Ciobanu a scris:
Nu era obligatoriu ca toate vagoanele modernizate sa cuprinda si spatii de biciclete de acum incolo?
Nu. Dar din iunie 2025 vor trebui să existe spaţii pentru biciclete în toate trenurile. Aşteptăm CFR Călători să meargă în instanţa de contencios administrativ pentru Regulamentul 782 Laughing Twisted Evil

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 12:59 pm

Alea erau bune pentru noi că au 3000cp nu că obositele.noastre de GMuri care și în dubla tracțiune nu duc 15 vagoane pe.sezoniere pe M800
Probabil e mai avantajos leasing decât să mai cumperi material.rulant nou in special.la.locomotive
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 1:56 pm

Dr2005 a scris:
Nu. Dar din iunie 2025 vor trebui să existe spaţii pentru biciclete în toate trenurile. Aşteptăm CFR Călători să meargă în instanţa de contencios administrativ pentru Regulamentul 782 Laughing Twisted Evil

Deci CFR ar face orice numa' sa nu puna spatii de biciclete in trenuri. Cu ce ii deranjeaza? Ca nu vreau nici macar carlig, ci macar un 2 metri acolo.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeJoi Iun 06, 2024 2:19 pm

Sigur ca va mai dura ceva timp, poate ani, pana sa se poata circula cu 160 km/h de la Sighisoara la Curtici. Se desfasoara lent aceste lucrari:


https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-27191611-este-doar-vis-ideea-vom-circula-curand-trenul-160-mari-portiuni-dintre-sighisoara-granita-ungaria.htm
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 11:35 am

SMDS a scris:
a fost azi la ora 13. poate inca se mai deruleaza.
As fi curios de interiorul vagoanelor...

LE:
au aparut si poze cu interiorul:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6694&pageNum=2

la cum arata ... e 20-68 toata ziua. Bun downgrade au primit... Dumnezeu cu mila.
Pe facebook ziceau ca vagoanele vor fi folosite ca IC pe Bucuresti - Constanta si Brasov.
La 004 ce au modernizat?

astia au reminiscente de la vagoanele vechi de transporat detinuti? au facut vagoanele astea 20 68

cum plm sa pui scaunele in dreptul peretelui nu al geamului?
https://forum.metrouusor.com/File?id=223957&preview=False&correlationId=c18ba85d-aa37-4fb6-b5a9-59dae64b827dRevista presei - Pagina 22 File?id=223957&preview=False&correlationId=c18ba85d-aa37-4fb6-b5a9-59dae64b827dRevista presei - Pagina 22 Vagon-de-tren-modernizat-CFR-Calatori

aproape au trecut cu spatarul la celalalt geam. cine avizeaza si receptioneaza asa ceva? îi doare pe toti în cur de călători.

bîi, ala din spate scaunele din drepata pozei sînt chiar in dreptul peretelui.Cum naiba sa calatoresti 17 ore asa pe Timisoara Nord-iasi?

ar fi bine ca MAV sa nu le primeasca sa invoce ca n-au acces in caz de urgenta, pe geam sau ce plm.

un fel de *u*a-n p*z*a.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 11:44 am

Sper sa le vandalizeze rumanii cat mai repede sa ajunga la trenurile regio Laughing
Sus In jos
ciprian71




Numarul mesajelor : 1682
Varsta : 53
Localizare : BUCURESTI
Reputatie : 4749
Data de inscriere : 19/07/2016

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 12:43 pm

[quote="dan tm"]
SMDS a scris:
a fost azi la ora 13. poate inca se mai deruleaza.
As fi curios de interiorul vagoanelor...

LE:
au aparut si poze cu interiorul:
https://forum.metrouusor.com/ViewTopic?topicId=6694&pageNum=2

la cum arata ... e 20-68 toata ziua.

astia au reminiscente de la vagoanele vechi de transporat detinuti? au facut vagoanele astea 20 68

cum plm sa pui scaunele in dreptul peretelui nu al geamului?

aproape au trecut cu spatarul la celalalt geam. cine avizeaza si receptioneaza asa ceva? îi doare pe toti în cur de călători.

bîi, ala din spate scaunele din drepata pozei sînt chiar in dreptul peretelui.Cum naiba sa calatoresti 17 ore asa pe Timisoara Nord-iasi?

Pentru ca sunt facute la comanda unui partid, pe repede inainte. Asa se intampla cand sunt pusi incopetenti sa faca ceva ce nu au habar. Si pentru ca suntem in campanie electorala.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 1:07 pm

Pe la nemti austrieci unde pica scaunele.acolo.se.monteaza rasteluri de bagaje
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 1:38 pm

La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul.

Eu ma mir ca unii care au o facultate si au ajuns directori la CFR ies sa laude vagoanele alea; mie mi-ar fi fost rusine sa le prezint si sa zic ca sunt o evolutie. sunt doar niste 20-68 mai spalate.
Plus ca nu inteleg obsesia CFR cu locurile fata in fata. cine are nevoie de asa ceva?
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5714
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 2:38 pm

Bine ca macar am posibilitatea de a-mi alege locul din aplicatie. In felul acesta o sa fiu atent de care locuri in vagon sa ma feresc.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitimeVin Iun 07, 2024 2:38 pm

Laurentiu Ciobanu a scris:
La noi e obsesia sa se bage cat mai multe scaune, nu conteaza ca n-ai unde sa pui troller-ul si calatorii le tin pe culoar, o placere cand e plin trenul.

Eu ma mir ca unii care au o facultate si au ajuns directori la CFR ies sa laude vagoanele alea; mie mi-ar fi fost rusine sa le prezint si sa zic ca sunt o evolutie. sunt doar niste 20-68 mai spalate.
Plus ca nu inteleg obsesia CFR cu locurile fata in fata. cine are nevoie de asa ceva?

Dar si la firmele private sunt scaune inghesuite.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 22 din 48Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 35 ... 48  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: