|
| Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
+46marius_catalin84 Alerus92 vlad237 bobi kristi kkk tudorstr44 cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 ets2oltromânia buzibumi t1972 mihai_tm @ndrey miguel1975 ldh80 MariusM g.popovici Maddox TER200 Adirmvl IDM69MDI aris86 Luna TVlad dan tm myhnea07 cardinal Whyse1 Bebe AeroX Laurentiu Ciobanu vanchorusebulgaria IonutCFR2009 riciu Dr2005 cristi_tgv billy752-istu SMDS 92Dragos cfr500 Saruman Vitosa Adrian78 razvan - trenuri ALEXCFR 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 13:27 | |
| In principiu pe IC se pun ultimele vagoane modernizate, urmand si cele modernizate prin PNRR. La IR vedem cotete 20-49 1xx,2xx, 20-68, 22-76/96, 21-76/86/87 construite acum 12-18 ani si care ar urma sa fie modernizate. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 13:30 | |
| @cfr500: pun pariu ca pe 1577 facut IC tot aceleasi 20-83-uri obosite ar ramane. si tot cu 10 minute intarziere ar ajunge de fiecare data, nici nu s-ar simti suprimarea opririlor la Mizil, Faurei si Barbosi, ar fi 10 minute mai putin in parcurs. @razvan: stiu de cancerul ala, tocmai de aia l-am si dorit aluia care voia sa strice 1577. Pot sa faca 1575 IC din partea mea, in timpul saptamanii cred ca numeri pe degetele de la o mana calatorii pe toata distanta; dar NU ULTIMUL TREN AL ZILEI, nu te joci cu banii oamenilor. - Dr2005 a scris:
- Au venit tone de adrese de la Primăria Galaţi prin care se cerea explicit un tren IC la Galaţi.
Pai normal, la aia de la primarie plateste primaria biletul de clasa 1 la IC, nu cardul meu de salariu, ii doare-n koor de cat costa biletul. N-a venit nici o adresa in care sa se spuna ca 17:55 e o ora prea timpurie pentru 1577 ca ultimul tren al zilei catre Galati cand majoritatea angajatilor prin Bucuresti termina la ora 18? Sau aia de la primaria Galati oricum termina treaba la 4 la capitala, nu ii intereseaza? Din partea mea sa puna ce IC-uri vor ei (pot sa il puna si cu plecare la ora 19:00, daca vor), dar sa nu strice trenurile actuale. E suficient ca au decalat 1577 de la 18:00 la 17:55, mai lipseste sa interzica trotinetele ca sa fiu nevoit sa ajung cu taxiul la gara in timp util, ca eu normal lucrez pana la 17-17:30. Nu fac si 1570 IC ca sa nu mai renteze Trenplus pe Galati-Bucuresti? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 14:07 | |
| IR 1575 are calatori cat pt 54+170 locuri... full toata saptamana. IR 1570 cara aer, si nici ca vor sa-i schimbe ora aia imposibila 05:30, continua in prostia lor cu aceleasi grafice paguboase... Acum asteptam si oferta privatului TFC... poate impinge ora si pleaca IR la 17:53 sa faca in ciuda primariei din Galati. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 14:32 | |
| Pai IR1570 e foarte bine la ora la care e, ba inca ar trebui sa ajunga mai devreme la Bucuresti, lumea are nevoie sa fie in Bucuresti la prima ora, nu la pranz. Si nu cara deloc aer, se urca destui din Galati si din Braila, nu mai zic din Buzau si Ploiesti sud de unde se merge in picioare.
Problema la TFC e ca e mai scump ca CFR-ul, ca aia n-au Trenplus iar vara n-au AC. Chiar sunt curios cati mai merg cu TFC-ul de cand are tarife de IR. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 14:59 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
Problema la TFC e ca e mai scump ca CFR-ul, ca aia n-au Trenplus iar vara n-au AC. Chiar sunt curios cati mai merg cu TFC-ul de cand are tarife de IR. Foarte multi aleg TFC... Din Buzau se umple... Am ramas chiar surprins... Pai ora buna ii recomanda... CFR ce sa mai ia la 9:10... resturi si oscioare de la TFC... Dar in mersul 2024, incercand sa salveze ceva, mai rau au stricat... La CFR 1572 au devansat putin ora cu 10 minute... si vor ajunge mai tarziu cu 10 min in Bucuresti decat acum... Sunt praff, deci au facut un kkt... |
| | | Bebe
Numarul mesajelor : 92 Reputatie : 719 Data de inscriere : 06/03/2023
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 15:45 | |
| cine dracu face naveta Galati- Bucuresti?de aia este orasul sufocat. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 15:49 | |
| - Bebe a scris:
- cine dracu face naveta Galati- Bucuresti?de aia este orasul sufocat.
Galati-Bucuresti nu prea, dar Buzau/Mizil - Bucuresti sunt destui. Dar cu TFC-ul, nu cu CFR-ul scump... |
| | | Whyse1
Numarul mesajelor : 9 Reputatie : 817 Data de inscriere : 06/09/2022
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 15:52 | |
| Chiar era necesar să transforme un IR in IC? Nu mai erau intervale orare libere pentru a face o pereche noua? Poate ceva mai dimineață spre prânz sau seara: Si de ce sa nu fie prin Urziceni? Altfel pentru ce au mai facut urmatoarele miscari: - Whyse1 a scris:
- https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/4714-hg20072023dtf
- Citat :
- Astăzi, 20 iulie 2023, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii anunţă deschiderea procedurii de transparenţă decizională a procesului de elaborare a următorului proiect de act normativ:
Hotărâre de Guvern privind modificarea anexelor nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011 pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora
Scurtă descriere
Având în vedere:
clasificarea infrastructurii feroviare din România după magistrale conform Contractului de activitate și performanță al Companiei Naționale de Căi Ferate „C.F.R.” — S.A. pentru perioada 2021—2025 aprobat prin H.G. nr. 920/2021;
descrierea rețelei CFR conform Registrului de Infrastructură Feroviară; necesitatea comasării sau împărțirii și redenumirii după caz, a unor secții de circulație sau a actualizării lungimilor și denumirilor acestora, în concordanță cu necesitățile concrete de exploatare și de asigurare a unei funcționări eficiente a traficului feroviar, în concordanță cu dotările tehnice existente; necesitatea tratării unitare a infrastructurii feroviare, prin trecerea din categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile la categoria infrastructurii feroviare interoperabile a unor secții de circulație sau porțiuni de infrastructură care fac parte din: - magistrale feroviare, respectiv: secțiile Făurei – Tecuci și Făurei – Urziceni; - linii de legătură a infrastructurii interoperabile cu zonele de frontieră, respectiv: secțiile Timișoara Nord – Jimbolia, Zorleni – Fălciu Nord și Medgidia – Negru Vodă; - grupe și complexe feroviare, respectiv: Turnu Măgurele Port, Caracal Gr.Tehnică, Timișoara Nord – Timișoara Vest și de tipul liniei Dorobanțu – Medgidia PC2 [denumită anterior Dorobanţu - Romcim (PC 2 Medgidia)];
punerea în aplicare a hotărârilor de guvern H.G. nr. 793/04.11.2019 și H.G. nr.191/10.02.2022 prin care au fost reintroduse în categoria infrastructurii feroviare neinteroperabile secțiile de circulație Avrig – Mârșa și Dornești – Siret; introducerea în categoria infrastructurii feroviare interoperabile a secției Aeroport T1- Aeroport H. Coandă, investiție realizată în temeiul Legii nr. 99/2016 cu modificările și completările ulterioare și a H.G. nr. 394/2016; necesitatea redefinirii unor secții de circulație sau porțiuni din acestea, care nu îndeplinesc condițiile tehnice minime de exploatare și nu pot fi închiriate, respectiv a secțiilor închise ca urmare a scoaterilor din funcție și casărilor, determinate de furturi și sustrageri de materiale de cale ferată, pentru care costurile de completare, reparare și repunere în funcție nu pot fi recuperate ulterior din lipsa traficului feroviar, și care pot constitui obiectul unor parteneriate încheiate de CFR-SA cu UAT/ADI în condițiile stabilite de O.U.G. nr. 12/1998, republicată, cu modificările și completările ulterioare; necesitatea stabilirii lungimilor de linii CF după criterii obiective și algoritmi care să asigure reflectarea exactă a situației din teren (calculul lungimilor exprimate în km din ax punct de secționare în ax punct de secționare) rezultând ca necesară: -redefinirea listei secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile, care se pretează atragerii de capital privat pentru întreținere și exploatare și care, prin închiriere degrevează C.N.C.F. “C.F.R”-S.A. de
orice fel de cheltuieli,
-actualizarea listei secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare interoperabile, prin punerea în concordanță cu noua listă a secțiilor de circulație aparținând infrastructurii feroviare neinteroperabile.
Prin proiectul de act normativ se vor modifica anexele nr. 2 şi 3 la Hotărârea Guvernului nr. 643/2011 pentru aprobarea Condiţiilor de închiriere de către Compania Naţională de Căi Ferate "C.F.R." - S.A. a unor părţi ale infrastructurii feroviare neinteroperabile, precum şi gestionarea acestora. - Whyse1 a scris:
https://clubferoviar.ro/regionala-galati-lucrari-pe-m-700/ - Citat :
- Regionala Galați a Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA lansează lucrări pe M 700 și pe o secție închiriată Transferoviar Grup.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat luni anunțul de licitație cu titlul ”Lucrări de întreținere și reparații linii CF”. Valoarea totală estimată a contractului este de 3.513.541,83 lei, echivalentul a 710.000 de euro.
Lucrări pe M 700 și pe secția 504 Procedura de achiziție este împărțită în trei loturi, după cum urmează:
1.Înlocuirea la rând a traverselor necorespunzătoare cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, cu ecartament variabil pe curba de la km 2+870 la km 3+380, de pe L 501 între stația Buzău și Hm. Berca Valoarea estimată fără TVA: 802.822,51 lei
Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare deoarece analizând starea tehnică actuală a liniei 501 simplă Buzău-Berca, de la km 2+870 la km 3+380 s-a constatat că traversele din lemn sunt necorespunzătoare, materialul mărunt de prindere este uzat sau lipsă și nu mai asigură prinderea șină- traversă. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant se impune înlocuirea la rând a traverselor necorespunzătoare cu traverse din beton armat precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, cu ecartament variabil pe curba de la km 2+870 la km 3+380, de pe L 501 între stația Buzău și hm Berca și înlocuirea materialelor de cale uzate cu materiale de cale noi. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație prin agravarea limitării de viteză de 35 km/oră și chiar interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe L 501 simplă între stația Buzău și hm Berca, de la km 2+870 la km 3+380.
Secția 504, Buzău-Nehoiașu, din care face parte tronsonul unde sunt programate lucrări, este închiriată din 2009 către Transferoviar Grup și pe aici circulă doar trenurile Transferoviar Călători.
2.Înlocuirea materialului mărunt (diblurilor, tirfoanelor B5, plăcilor de poliet, plăcuțelor de cauciuc, inelelor resort B 25, buloane verticale 22×65 si parțial a inelelor resort B23), pe L 700 Pogoanele–Rușețu de la km 107+000 la km 109+000 și pe L 700 Rușețu-Făurei de la km 125+500 la km 127+500 Valoarea estimată fără TVA: 1.733.707,45 lei
Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea șinei pe traversă nu mai este asigurată din cauza putrezirii diblurilor de lemn ce echipează traversele din beton precomprimat tip T13 și din cauza uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă și de pierderea elasticității plăcuțelor de cauciuc. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant este necesară înlocuirea materialului mărunt de cale pe L700 simplă între km 107+000-109+000 Pogoanele – Rușețu și între km 125+500-km 127+500 Rușețu – Făurei. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație sau la interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe linia 700 simplă între km 107+000-109+000 Pogoanele – Rușețu și între km 125+500 – km 127+500 Rușețu – Făurei.
3.Înlocuirea la rând a traverselor normale din lemn cu traverse din beton precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, echipate complet, pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi, de la km 71+134 la km 71+450 și înlocuirea materialului mărunt pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi de la km 71+750 la km 73+100 Valoarea estimată fără TVA: 977.011,87 lei.
Lucrările din cadrul obiectivului sunt necesare ca urmare a faptului că prinderea șinei pe traversă nu mai este asigurată din cauză că traversele din lemn sunt putrezite în zona de fixare a plăcilor metalice și prezintă crăpături longitudinale. Prinderea șinelor pe traversele din beton este afectată de putrezirea diblurilor de lemn, uzurii tirfoanelor B5, deteriorarea plăcilor de polietilenă și de pierderea elasticității plăcuțelor de cauciuc. Pentru punerea în siguranță a circulației materialului rulant este necesară înlocuirea la rând a traverselor normale de lemn cu traverse din beton precomprimat cu prindere elastică directă tip 49, echipate complet, pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi de la km 71+134 la km 71+450 și înlocuirea diblurilor, tirfoanelor B5, plăcilor de polietilenă și cauciuc tip K-49-B, a inelelor resort B25, a buloanelor verticale 22×65 și parțial a inelelor resort B23 pe linia 700 Urziceni-Gîrbovi între km.71+750 și 73+100, cu materiale de cale noi. Neefectuarea acestei lucrări va conduce la restricţionarea vitezei de circulație sau la interzicerea circulației trenurilor de călători și marfă pe linia 700 simplă între stațiile Urziceni-Gîrbovi de la km 71+134 la km 73+100.
Condiții pentru participarea la licitație Pentru participarea la procedura de achiziție, se solicită experiență similară. Ofertantul (operator economic individual sau asociere de operatori economici) trebuie să demonstreze că în ultimii cinci ani până la data limită de depunere a ofertei a executat lucrări de natură sau complexitate similare cu obiectul procedurii, în valoare individuală/cumulată de minimum 800.000 de lei fără TVA – Lotul 1, 1.000.000 de lei fără TVA – Lotul 2 şi 900.000 de lei fără TVA – Lotul 3 la nivelul unui contract sau mai multor contracte.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 28 august 2023, ora 15:00. Oferta trebuie să fie valabilă până pe 28 decembrie 2023.
Ultima editare efectuata de catre Whyse1 in Vin 22 Sept 2023, 16:20, editata de 1 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 16:10 | |
| La Timisoara trebuia sa fie IC... Macar 30 min si tot ar fi redus din timpii de mers, plus ca evita catunele Videle, Rosiori, Draganesti Olt, Caracal si Strehaia... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 17:04 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- @cardinal, o veste trista pt tine... IR 1577 devine IC 571, si nu mai are oprire in Barbosi
mult MIUI îi doresc celui cu ideea asta |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 17:13 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- uboase... Acum asteptam si oferta privatului TFC... poate impinge ora si pleaca IR la 17:53 sa faca in ciuda primariei din Galati.
ce treabă are primăria din GL cu orarul CFR ?! Nu că aș ține cu unii sau ceilalți |
| | | myhnea07
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 429 Data de inscriere : 22/09/2023
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 17:46 | |
| Salut!
Aici aveti propunerile de Livret 2023-2024 pentru CFR Calatori.
h ttps://we.tl/t-kdMawrZQN8
Stergeti spatiile, nu ma lasa sa trimit linkuri. |
| | | Saruman V.I.P Member
Numarul mesajelor : 144 Varsta : 35 Localizare : Bulgaria/Gabrovo Reputatie : 5221 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 18:36 | |
| Nu trenuri internaționale? |
| | | myhnea07
Numarul mesajelor : 2 Reputatie : 429 Data de inscriere : 22/09/2023
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 18:38 | |
| Din pacate alea internationale nu le am.. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Vin 22 Sept 2023, 20:37 | |
| - cardinal a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- uboase... Acum asteptam si oferta privatului TFC... poate impinge ora si pleaca IR la 17:53 sa faca in ciuda primariei din Galati.
ce treabă are primăria din GL cu orarul CFR ?! Nu că aș ține cu unii sau ceilalți primariile primesc solicitari de la CFR C privind propuneri de mers de tren. probabil primaria Galati a trimis niste propuneri ca raspuns ;a adresa CFR. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |