|
| Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
+46marius_catalin84 Alerus92 vlad237 bobi kristi kkk tudorstr44 cristi ar Cipri Andrei Neculai ciprian71 ets2oltromânia buzibumi t1972 mihai_tm @ndrey miguel1975 ldh80 MariusM g.popovici Maddox TER200 Adirmvl IDM69MDI aris86 Luna TVlad dan tm myhnea07 cardinal Whyse1 Bebe AeroX Laurentiu Ciobanu vanchorusebulgaria IonutCFR2009 riciu Dr2005 cristi_tgv billy752-istu SMDS 92Dragos cfr500 Saruman Vitosa Adrian78 razvan - trenuri ALEXCFR 50 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 11:40 | |
| @Dr2005 La mulți ani ! Deocamdată cifrele ce le vedem pe sait contrazic afirmația ta. Aceste trenuri IC circulă cu un procent mic de călători. 42% IC572 ți se pare un procent bun? Mă uitam și la 532, 552, 582, goale goale. Apoi dacă nu ar fi pomenile astea electorale, nici ăia 42% nu i-ar fi văzut IC572. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 11:55 | |
| - TVlad a scris:
- Adrian78 a scris:
Mda că fata de firmele private aici sindicatele adica domnii experți cu salarii nesimțite și directorimea pusă politic sunt în cârdășie și își negociază liniștea și veniturile Singurul lucru bun că pe o parte le apără drepturile dar drepturile aste ar trebui aplicate la toată lumea La particular îți bagă sporurile.in salar nu îți convine de luna viitoare nu mai ești angajat.Lucrezi in weekend da pe ce sporuri vrea firma adică de la 15 la 100% Care au băgat ore suplimentare la greu au luat și 15000 de lei Bravos. Eu ca inginer Electronica si Telecomunicatii cu studii pe bune la UPB, angajat la mareata firma Orange am ajuns sa am mult mai putin decit un mecanic de locomotiva. Ca asa e in tenis. Schimbă jobul dacă nu îți mai convine salariul. Nu te ține nimeni cu forța. Și îți spun eu că dacă erai în tabăra cealaltă (ceferist) acum pe forum nu mai comentai cu atâta invidie. Cred că mulți de pe aici habarn nu aveți cu ce se mănâncă mecanicia de locomotivă, cu ce se confruntă un mecanic de locomotivă, ce condiții îndură la drum, și mai ales câtă răspundere are. Chiar și faptul că stă 8-10-12 ore sub 27000V e un pericol pentru el. Chiar și potența îi poate afecta în timp. Dar invidia ne caracterizează pe noi ca popor. |
| | | SMDS
Numarul mesajelor : 575 Varsta : 30 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 2500 Data de inscriere : 30/08/2019
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 12:08 | |
| - Dr2005 a scris:
Bosch Germania are sindicat (mulţi salariţai sunt la IG Metall), ceea ce Bosch România nu are.
Da, si de asta se dau afara din Germania 1500 de oameni. pentru ca sunt scumpi, si asa cum ni s-a spus si noua, avem salarii mici, inca suntem competitivi, dar in ritmul asta de crestere, curant se va muta R&D pe India. Deci noi ar fi sa ne folosim experienta si sa ne incepem propriile afaceri. Si adevarul e ca, eu sa am salar de Germania, de 10000 euro, imi trebuie un contractor si un SRL si imi iau dividende odata la 3 luni si gata. Sau fac dezvoltare de produs, ceea ce e si mai mare bataie de cap. Prima inca mai caut, a doua, nu ma simt in stare. Dar nu asta era baza comentariului meu! Idea era ca fara performanta, fara sa fi evoluat in vreun fel nu poti avea marire. Firma fara profit iti moare, da faliment, or CFR Calatori pare sa o duca bine mersi din subventii. Is atat de multe lucruri de imbunatatit la calea ferata si se pot face, si totusi doar salariile se maresc, dar conditiile si nemultumirea personalului e aceeasi. De ce ar fi nemultumit personalul cand se maresc salariile? Conductorii tot ei incaseaza abuzul psihologic pentru defectele firmei de calatori, dar n-au o sedinta de consult psihologic pentru remediere! Leul tot cu tarnacopul si lopata lucreaza. Mentenanta facuta de SCRL la trenuri e o gluma... Modernizarile facute de Reloc/16Februarie/Pascani sunt kitsch. Na felicitari, acum are 1000 euro salar si nasul, ma bucur pentru el, acuma poate fi la fel de nefericit si cu uniforma carpita, dar pe bani mai multi. Chiar nu vedeti ca nu tratati cauza ci doar efectul? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 12:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- SMDS a scris:
- Ah mergem pe logica asta deci, poi asa si eu ca si arhitect software in cadrul Bosch doresc un salar de 1000 Euro net, precum colegii din Germania pentru ca nu sunt mai prejos decat ei, nu? /s
Bosch Germania are sindicat (mulţi salariţai sunt la IG Metall), ceea ce Bosch România nu are. Aşa că neamţul are salariu mai mare, că a ştiut să pună presiune pe patron. Pe când românul... păi la privat când aude patronul de sindicat, te dă afară în secunda doi. Bine boss in Germania la 3200 de euro brut ramai cu 2100 de euro în mana.Ia vezi la noi cu cât ramai Am avut 15800 brut și am.luat 8500 in mana deci 7300 taxe Au mai băgat și taxe de 135 de lei pe.luna/pers că firma nu are angajate persoane cu dizabilități.Pai stai așa ba statule că sunt domenii unde nu se pot angaja persoane cu dizabilități doar la birou |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 12:23 | |
| [quote="Vitosa"][quote="TVlad"] - Adrian78 a scris:
Schimbă jobul dacă nu îți mai convine salariul. Nu te ține nimeni cu forța. Și îți spun eu că dacă erai în tabăra cealaltă (ceferist) acum pe forum nu mai comentai cu atâta invidie. Cred că mulți de pe aici habarn nu aveți cu ce se mănâncă mecanicia de locomotivă, cu ce se confruntă un mecanic de locomotivă, ce condiții îndură la drum, și mai ales câtă răspundere are. Chiar și faptul că stă 8-10-12 ore sub 27000V e un pericol pentru el. Chiar și potența îi poate afecta în timp. Dar invidia ne caracterizează pe noi ca popor. Vitosa sa nu uitam de nopțile pierdute plus sărbători După un drum Craiova-Timisoara sau Craiova-Cobstabta cu prezentări la 2-3-4 noaptea pe ceata sau Bucuresti-Suceava îți trebuie o zi să îți revii.Cine nu a lucrat nu știe cum este..Îți mai vin și controale.pe cap plus că locomotivele sunt tarabe merg cum merg și te trage curentul.pe.ele de zgomot nici nu mai zic |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 13:02 | |
| - Adrian78 a scris:
Am avut 15800 brut și am.luat 8500 in mana deci 7300 taxe Au mai băgat și taxe de 135 de lei pe.luna/pers că firma nu are angajate persoane cu dizabilități.Pai stai așa ba statule că sunt domenii unde nu se pot angaja persoane cu dizabilități doar la birou Ciudat... La 15800 brut, netul este 9243 lei... Posibil, ai mai avut si alte retineri... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 13:15 | |
| Daca ar sti mai multi romani ca se dau salarii nete de aproximativ 10.000 lei, ar fi mai multi doritori sa devina mecanici de locomotiva. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 13:21 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Adrian78 a scris:
Am avut 15800 brut și am.luat 8500 in mana deci 7300 taxe Au mai băgat și taxe de 135 de lei pe.luna/pers că firma nu are angajate persoane cu dizabilități.Pai stai așa ba statule că sunt domenii unde nu se pot angaja persoane cu dizabilități doar la birou Ciudat... La 15800 brut, netul este 9243 lei... Posibil, ai mai avut si alte retineri... O primă.de.550 și bonuri 450 de lei dar nu înțeleg de ce apar la alte retineri |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 14:53 | |
| - Vitosa a scris:
- TVlad a scris:
Bravos. Eu ca inginer Electronica si Telecomunicatii cu studii pe bune la UPB, angajat la mareata firma Orange am ajuns sa am mult mai putin decit un mecanic de locomotiva. Ca asa e in tenis. Schimbă jobul dacă nu îți mai convine salariul. Nu te ține nimeni cu forța. Și îți spun eu că dacă erai în tabăra cealaltă (ceferist) acum pe forum nu mai comentai cu atâta invidie. Cred că mulți de pe aici habarn nu aveți cu ce se mănâncă mecanicia de locomotivă, cu ce se confruntă un mecanic de locomotivă, ce condiții îndură la drum, și mai ales câtă răspundere are. Chiar și faptul că stă 8-10-12 ore sub 27000V e un pericol pentru el. Chiar și potența îi poate afecta în timp. Dar invidia ne caracterizează pe noi ca popor. Nu e vorba de invidie, de munca grea sau cine ce are habar. E vorba de cit de profitabila e compania in care lucrezi, care este aportul tau in ecuatia profitului produs de companie. CFR-urile de citi ani merg pe pierdere? Si cine le suporta, nu cumva tot bugetul adica noi ceilalti? In conditiile astea e inacceptabil sa vorbim de mariri de salarii dar iata ca statul poate; dispune de banii mei si se imprumuta pe spinarea tuturor. Comparatii cu alte administratii feroviare nu isi au rostul cita vreme PIB-ul tarii e diferit si veniturile bugetare diferite. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 16:13 | |
| Cata vreme companiile CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa vor avea directori pusi politic care se pliaza non-stop dupa cum vor politicienii momentului, nu are cum sa mearga treaba bine. Cu manager privat, avand contract ferm si obiective de indeplinit pe mandat de 5 sau de 10 ani, se poate ajunge la o performanta ce poate fi transferata si angajatilor prin obiective clare de indeplinit. |
| | | tudorstr44
Numarul mesajelor : 5 Reputatie : 324 Data de inscriere : 08/01/2024
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 17:40 | |
| - Vitosa a scris:
- @Dr2005
Aceste trenuri IC circulă cu un procent mic de călători. 42% IC572 ți se pare un procent bun? Mă uitam și la 532, 552, 582, goale goale. Apoi dacă nu ar fi pomenile astea electorale, nici ăia 42% nu i-ar fi văzut IC572. Am remarcat și eu în călătoriile mele că trenurile IC circulă mai mult goale. Poate că din punct de vedere financiar e mai bine să ai un IC cu grad de ocupare 25% în loc de un IR cu grad de ocupare 70%, dar trebuie să ne gândim și la promovarea mersului cu trenul în rândul populației, deziderat care trebuie urmărit de o societate sănătoasă. Sunt de părere că rangul IC nu se justifică într-o țară ca România unde viteza comercială este foarte mică pe 95% din rețeaua publică feroviară, cu atât mai mult cu cât diferența între rangul IR și IC nu se remarcă dpdv al calității serviciilor oferite: ca durata călătoriei, IC-ul e cu cel mult 30 minute mai rapid ca IR-ul (în realitate 2-5 minute pe BUC-Suceava, 8 minute pe BUC-Galați). Vagoanele sunt fix aceleași, doar că îți oferă în plus un Wi-Fi foarte slab și nenecesar având în vedere cartelele și abonamentele de telefonie mobilă cu găleți fără fund de internet de care beneficiem aproape toți, și un vagon bar de la care poți cumpăra puține produse ieftine (dpdv calitativ) la extrapreț. Legat de "pomenile electorale", încerc să înțeleg la ce faceți referire. Categorii de persoane care beneficiază de reduceri? Ultima dată când am călătorit cu IC-ul, jumătate din vagonul meu vorbea ucraineană. Nu cred că aveau drept de vot în România. Câțiva pensionari (la 6 călătorii cu reducere 50% pe an, despre ce pomană poate fi vorba?) și câțiva elevi fără drept de vot care din câte am înțeles ar beneficia de gratuitate. În concluzie, sunt de acord cu ideea că rangul IC e o bătaie de joc. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 19:21 | |
| Ți se pare ție că România este o societate sănătoasă la cap ? Sau normală cum îi place președintelui plimbăreț să îi spună. Bine nu intenționez să jignesc pe nimeni pe acest forum, generalizăm discuția. N-ai prins și studenți? Că ei ce mai umple trenurile că altfel circulau goale. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 19:38 | |
| In orice tara normala cu apa calda IC e un tren normal cu puțin comfort fata de un Regio sau RegioExpres tind sa cred că ține loc trenului accelerat daca ne referim la Italia Austria Germania In alte tari gen Elveția unde trenurile IC ICN au același tip de compunere și confort ca trenurile IR iar în Belgia Olanda trenurile.IC găsim aceași compunere ca trenurile Regio doar că opresc mai puțin Eu nu as fi lăsat că un tren sa fie încadrat la IC daca nu avea vagoane de 200 km/h și o medie de 90 km/h |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 20:44 | |
| Cine e nemultumit de salariu si se raporteaza la venitul unui mecanic de tren are varianta reconversiei profesionale! Parerea mea e ca un mecanic de tren e prost platit in Romania avand in vedere in ce conditii lucreaza! Pai eu saptamana trecuta a trebuit sa fug pana in Spania sa aduc un camion cu o marfa ce trebuia sa ajunga sambata la firma contractoare! Mi-a platit firma biletul de avion, diurna 100 euro pe zi! Marti dimineata eram in avion, miercuri la ora 0,00 porneam camionul! Am mers pe echipaj iar vineri la pranz deja bagam camionul la descarcare! Pai un mecanic cand o sa primeasca 100 de euro pe zi? Si nu are conditiile pe care le am eu pe un camion nou, Volvo, 2023! Nu mai vorbim de infrastructura pe care trebuie sa mearga! Cel putin in domeniul auto, infrastructura romaneasca a fost mult imbunatatita fata de anul 1989! Calea ferata e praf in raport cu acel an! Am un vecin care a fost mecanic la CFR Marfa! S-a pensionat acum un an! L-am intrebat de ce nu se mai duce pe la un privat, are iin jur de 55 de ani! Mi-a zis ca si daca moare de foame si nu se mai intoarce la calea ferata! Ca doar el stie cate a tras in 30 de ani de activitate! Deraieri, sinucigasi, are 4 vieti luate indirect, unul care s-a aruncat in fata trenului si 3 morti in masina care nu a oprit la trecerea cu calea ferata!! Nu e vinovat dar nici nu poti fi linistit cand stii ca nu ai putut face nimic sa eviti acele tragedii! Chiar, exista psihologi la firmele astea de transport feroviar pentru situatii din acestea? Ca pot avea efecte depresive! Nu trebuie invidiati mecanicii pentru 1000 de euro, sunt bani facuti greu! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 Mier 17 Ian 2024, 21:22 | |
| Am văzut și eu un anunț.Noua că plecam și câte 250 de km nu ne da diurna că zice că îți ajung 30 de.lei cat e bonul.dar ăla mânci un meniu zilei.Bine că le.da la.magistrati diurna de 100000 de lei spor de detașare și multe altele. Mecanicii de la Călători merită salariu pentru că fac salariu pe niște troace chioare fara ștergătoare fata AC fara lumina de aia merita și grupa specială și nu este ușor să mergi și două ore concentrat la 140-160 km/h plus că te omoară restricțiile că trebuie să reduci viteza .Problema este că și la.privati facem servici pe.tot tarabe din astea une miroase a ulei vara te murdărești de ulei și mizerie și mirosi a fier Fiecare meserie are avantajele și dezavantaje intro parte lucrezi mai puțin și mai curat in alta.parte lucrezi mai dezordonat și câștigi mai mult
Angajam sofer cat. CE - Germania – tandem/BDF Avans saptamanal. Transport decontat. Intoarcere zilnica la cazare. · Salariu + diurna este 100 net/ZI calendaristica (3000 – 3100 euro NET lunar); · Salariul pe Romania 4500 lei brut ; · Avans 300 euro in fiecare zi de vineri; · Perioada de sedere prin rotatie 6/2, 8/2; · Decontarea transportului 300 euro. Cerinte: · Cunostinte de limba engleza sau germana; · Licenta ADR; · Experienta pe tandem sau BDF. Ne puteti contacta la numarul de telefon: +40 740 188 900
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2023-2024 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2023-2024 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |