| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2023, 18:22 | |
| - AeroX a scris:
- @Laurentiule, am zis deja de ce. Mergea bine deja. Scopul e sa lase doar decontatii cu IC, stiu ca au cine sa le umple.
Acum vezi si tu ce inseamna? Ani de zile ai aplaudat gratuitatile la tren pentru "copiii" astia. Acum uite ce inseamna sa tot le dea lor asa degeaba fara limite omenesti si tu sa platesti mai mult pentru servicii oricum mediocre. Nu mi se pare o solutie in a arunca cu degetul spre o anumita categorie care beneficiaza de anumite reduceri. Sunt pentru facilitati la transportul in comun al elevilor si al studentilor, atata timp cat aceasta masura este facuta cu cap, o parte din costuri sa fie suportata de ei si sa nu se permita rezervari pe mai multe trenuri in acelasi interval orar; stim bine ca asta nu s-a facut inainte, dar nu era vina studentilor, ci a celor care au implementat sistemul fara pic de logica. Daca deranjeaza...asta e treaba politiei TF. Copiii romani beneficiaza de o educatie mai degraba mizerabila decat mediocra, practic scoala romaneasca pregateste doar golani si c#rve, noroc cu parintii care ii aduc pe drumul cel bun (12 ani de scoala si tot ce stii e sa fii casier la Carrefour?) si ce invata ei ulterior; eu cand eram elev/student de-abia aveam bani de bilet de autobuz, nici vorba sa dau sute de lei pe o excursie feroviara prin tara cu un rucsac cu un cort in el, cum ar avea cei de acum. Iar dupa ce termina scoala sa-si ia un bilet Interrail si sa colinde toata Europa. Asta ca sa nu mai vorbim de cei care se duc in SUA cu "Work and Travel" sau in Australia cu "Working holiday visa", oportunitati pe care noi nu le-am avut. Dar cum sa ai copii care sa se duca cu Interrail-ul daca ei nu stiu cum arata un autobuz la interior pentru ca i-au dus si i-au luat parintii de la scoala cu masina ca "e golani pe strada, maica". Daca acu' sunt golani, aia care prin 2000-2001 coborau cu batele cate juma' de autobuz in statie in Tiglina la flori in Galati ca sa faca brigada si sa bata pe cineva, cum se numeau? Ca n-am mai vazut dintr-astea de multi ani. Asadar eu sunt pentru aceste reduceri; au sansa sa vada tara asta si sa ia ce e mai bun din ea. Referitor la trenurile IC, e clar ca e doar o metoda mascata de a mai aduce niste bani fara a oferi nimic in plus (restaurantul si wi-fi-ul sunt praf in ochi), caci un tren IC ar fi trebuit sa reduca timpul de deplasare, nu sa fie mai rapid cu 1 minut. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2023, 19:12 | |
| https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26493968-sunt-membrii-generatiei-mai-sensibili-sau-pur-simplu-vad-mai-clar-abuzul-cazul-programului-work-travel-partea.htm |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2023, 22:49 | |
| Fostul meu coleg de banca din liceu a fost 2 ani la rand cu Work and Travel si nu s-a plans, ba inca s-a intors si cu laptop din banii castigati acolo, asta in anii 2000, cand nu iti permiteai asa ceva.
Daca nu le convine la Work and travel, sa se angajeze la patron roman si sa se dea cu vaselina inainte pe unde nu intra soarele. Eu ma injur singur ca nu mai am varsta sa mai pot aplica la Working Holiday Visa in Australia, vad cum stau aia cate 1/2 ani pe acolo (pe grupurile de FB dedicate Backpackerilor din Australia), dupa care aplica la Skilled Worker si raman acolo.
Normal ca se plang de conditii daca au fost tinuti in casa tot timpul, dusi la scoala cu masina, luati de la scoala cu masina iar acum brusc li s-a dat drumul in lumea reala, in care trebuie sa stie singuri sa aprinda un aragaz (da, sunt si d-astia la 18 ani). Eu ma duceam pe jos la gradinita de la P-uri pana dincolo de Daily la sfarsitul anilor 80, n-au avut ai mei nici o greata sa ma lase si stii si tu golania din Galati din anii 90, dupa ce m-am mutat la Bucuresti Salajanul mi s-a parut ultracivilizat in cei 4 ani cat am stat acolo si veneam cu taxiul la 3 dimineata la statuie si apoi pe jos inca 300 de metri, ca stiam ca n-am ce sa patesc. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 28 Sept 2023, 23:23 | |
| Din 2000 până in 2023 multe au avut timp să se schimbe, nu în bine… |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 11:48 | |
| Cum de a picat afacerea? La 19-76 trebuiau doar modernizate cu prize ,niste măsuțe mai mari și uși de acces automate in rest erau vagoane super bune..
https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-modernizarea-vagoanelor-restaurant/?fbclid=IwAR3F8oFgc6G873TqL_-V8MQDvto9nx_f1E8kQifF8y3yM3ULDYrpBO3L4yc |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 12:01 | |
| - Adrian78 a scris:
- Cum de a picat afacerea?
La 19-76 trebuiau doar modernizate cu prize ,niste măsuțe mai mari și uși de acces automate in rest erau vagoane super bune..
https://clubferoviar.ro/licitatia-pentru-modernizarea-vagoanelor-restaurant/?fbclid=IwAR3F8oFgc6G873TqL_-V8MQDvto9nx_f1E8kQifF8y3yM3ULDYrpBO3L4yc Nu s-au inteles la comisioane...cu... (utazub) |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 12:09 | |
| https://clubferoviar.ro/electrificarea-caii-ferate-la-sibiu/ In afara de Podu Olt-Sibiu-Vintu de Jos, care sunt si cele 7 sectii care vor fi electrificate, defapt pentru care se face studu de fezabilitate? La Podu Olt nu are sens sa se opreasca electrificarea. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 12:27 | |
| Pai mai erau Constanta-Mangalia Radulesti-Giurgiu Jilava-Giurgiu Nord dar nu știu dacă intra în proiectul asta |
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 12:39 | |
| Va fi anulata repede atunci. Pe acolo nu aveau nevoie sa circule vreun tren pe hidrogen? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20634 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25578 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 14:06 | |
| - cfr500 a scris:
- https://clubferoviar.ro/electrificarea-caii-ferate-la-sibiu/
In afara de Podu Olt-Sibiu-Vintu de Jos, care sunt si cele 7 sectii care vor fi electrificate, defapt pentru care se face studu de fezabilitate? La Podu Olt nu are sens sa se opreasca electrificarea. Electrificarea nu se va opri la Podu Olt, ci va continua pe linia Podu Olt - Piatra Olt - Caracal. Celelalte 7 sunt linii non-TEN-T (deci nu Giurgiu), iar pentru Constanţa - Mangalia e deja făcut studiul. Rămâne de văzut dacă se va electrifica sau nu tot pachetul de 7 linii, ideea e că cineva le-a trecut la grămadă pe o listă, dar nu s-a gândit că liniile neincluse într-o strategie (gen MPGT) nececistă şi studiu de prefezabilitate. Aşa că se va începe cu cele care nu necesită SPF. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9709 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 21:13 | |
| Care sunt celelalte 7 ? Din ca stiu 2 sunt Cluj Napoca - Episcopia Bihor si Timisoara - Stamora Moravita _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 23:20 | |
| - cristi CFR a scris:
- Care sunt celelalte 7 ?
Din ca stiu 2 sunt Cluj Napoca - Episcopia Bihor si Timisoara - Stamora Moravita -Bucuresti-Giurgiu -Darmanesti-Vicsani -Timisoara-Stamora Moravita -Craiova-Calafat -Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor -Constanta-Mangalia -Videle-Giurgiu Non TEN-T -Tecuci Nord-Vaslui-Iasi(Nicolina) -Arad-Oradea -Oradea-Satu Mare -Satu Mare-Baia Mare-Dej -Podul Olt-Sibiu-Vintu de Jos -Chitila-Titu-Pitesti-Craiova -Pajura Hm-Aeroport Henry Coanda T1 -Ramnicu Valcea-Podul Olt |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 01 Oct 2023, 23:30 | |
| Ar merge si Ramnicu Valcea-Caracal, Brasov-Podu Olt, Bucuresti-Urziceni-Faurei si Deda-Tg. Mures-Razboieni deoarece sunt linii de tranzit. Ar fi ceva si aceste 8 sa fie electrificate. Daca ar fi rame si locomotive electrice care merg pe Diesel/baterii/hidrogen nu ar mai fi asa mare bataie de cap sa electrificam linii.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Oct 2023, 06:37 | |
| https://stirileprotv.ro/stiri/international/compania-feroviara-austriaca-obb-anunta-deconectarea-tuturor-trenurilor-maghiare-de-la-sistemul-feroviar-din-europa-de-vest.html?fbclid=IwAR1_5cPtg-_-f-J7Y5EIMSFomts2Ly-JmZaMx5jRLfeudLVclTljJX5ZLTE |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 03 Oct 2023, 09:03 | |
| wow, dar de ce s-au suparat asa ? lasa ca ameninta VO cu ceva, sa vedeti ce repede se rezolva |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|