|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Noi 2023, 21:20 | |
| Acum la ei conteaza cantitatea nu calitatea cursantilor... E valabil atat pt cei care conduc facultatile cat si pt lipitorile adiacente care beneficiaza de prezenta lor 3, 4,5 sau cati ani o fi nevoie pana la 26 de ani... Taxe sa vina, ca deconturi are statul cadou sa le ofere... fraierimea cotizeaza oricum si au din ce sa consume... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Noi 2023, 21:23 | |
| Se susține numărul.studentilor că sa nu scadă nici taxele.primite de universități că altfel.dispar catedre.. Eu zic că ar trebui că studenții să fie obligați să profeseze în țară după terminarea studenților plus că mai bine ar primi credite fara dobândă așa cum sunt în alte țări și după să returneze banii și să aibă și un CAS mai mic primii 5 ani |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Noi 2023, 21:35 | |
| Facultate=cursuri suplimentare, optionale, la alegerea cetateanului. Nu-i obliga nimeni sa faca o facultate. Daca ei vor s-o faca., atunci sa se sustina financiar inclusiv cu transportul, fie invatand foarte bine obtinand burse de merit, fie incadrandu-se intr-o activitate part-time.. De ce trebuie Statul sa sustina financiar atatea sute de mii de cursanti de la 18 la 26 de ani (persoane apte de munca), care in majoritate fie pleaca peste granita, ori se incadreaza ulterior in munca pe niste posturi inferioare studiilor? Doar pt niste amarate de voturi pe care oricum nu-i 100 % sigur ca le obtine? Este un mega abuz ce se intampla... Statul se imprumuta pe 8 generatii ca sa sustina financiar tot felul de facilitati fara o acoperire economica reala in timp... |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Noi 2023, 07:44 | |
| Normal ar trebui sa ne intrebam care dintre facultati mai sunt intr-adevar utile in ziua de azi si care nu. Ca daca te duci sa studiezi filosofie, e cam pierdere de timp, poti sa o studiezi si acasa, dupa munca, nu sa pierzi 4 ani din viata pentru asta. Ma uit la mine, care am facut 4 ani de ASE ca sa ajung sa invat economie adevarata de la ingineri (gen cum sa eviti taxele in firma) sau cum toate optimizarile pe care le faci intr-o firma pot fi pulverizate de un OUG. Ah, si sa vad cum un zugrav poate castiga si de 3-4 ori mai mult ca mine. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Noi 2023, 11:42 | |
| https://www.stiripesurse.ro/trenul-infinitului-ar-urma-sa-fie-pus-pe-sina-in-cativa-ani-ce-se-stie-pana-acum-despre-colosul-cu-210-vagoane_3149567.html |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Noi 2023, 12:15 | |
| Problema se pune de fapt ca studentii renunta la tren dupa ce nu mai au asemenea facilitati. Asta e singurul context. Nu are de ce sa ne intereseze rostul studiilor, ce face fiecare mai departe. Nu isi are sensul o astfel de departajare, in contextul acestor facilitati la tren, pomeni, whatever. Poti sa urmezi orice facultate si tot sa freci menta prin trenuri sau pozand zilnic cazane cu "mecanici de treaba", am vazut destui ipochimeni de genul. Sau sa toci banii babacilor prin locuri mai obscure dupa ce ai fugit de acasa. Nu intru in mai multe detalii ca le stiti.
Problema e ca va domina mai departe cultura automobilului, trenul n-are cea mai buna reputatie, iar investitiile tot intarzie sa apara. Dupa ce termina facultatea si naveta acasa la parinti nu prea o sa li se mai para vreo realizare sau mandrie sa mai umble cu trenul. Parca altfel te afirmi in viata in fata altora cand vrei sa arati ca ai un job bun dupa terminarea facultatii, faptul ca mergi cu trenul nu prea denota asta. Da, nu e realitatea neaparat, dar mentalitatea asta chiar exista si cu siguranta si destui de pe forum o impartasesc, nu mai zic de angajatii din sistemul feroviar carora le semnalezi problemele, adica oricum in viziunea lor oamenii care chiar isi permit ceva mai bun nu au de ce sa romantizeze trenul in vreun fel. Pasionati de mers cu trenul sunt sau raman prea putini.
Daca toate rutele principale din tara ar fi ca M800 (ma rog, in conditiile ideale de mers) si am avea trenuri bine intretinute poate asa s-ar pune mai mult baza pe tren. Asa civilizatie de nu stiu ce fel (sau lipsa ei) gasesti in toate tarile, doar ca la noi toate merg slab rau. Nu poti sa dai vina mereu pe client / consumator ca de aia n-ai nu stiu ce si ca nici n-o sa faci, n-are rost, s.a.m.d. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Noi 2023, 13:52 | |
| https://www.repubblica.it/politica/2023/11/22/news/lollobrigida_treno_frecciarossa_napoli_fermata_ciampino-420957902/
Ministrul Agriculturii din Italia, scandal mare dupa ce a oprit un TAV (FR) sa coboare la Ciampino(dupa plecare din Roma Termini spre Napoli Afragola) acum, treaba e mai nuantata, trenul a sosit cu doua ore intarziere de la Torino - Milano, el s-a urcat in Roma, dar trenul a fost deviat pe linia clasica(nu de AV) dupa plecarea din Roma. compania italiana a oprit trenul pentr el, sau a cerut el asta.
AV Alta Velocita FR FrecciaRossa
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Noi 2023, 11:30 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Normal ar trebui sa ne intrebam care dintre facultati mai sunt intr-adevar utile in ziua de azi si care nu. Ca daca te duci sa studiezi filosofie, e cam pierdere de timp, poti sa o studiezi si acasa, dupa munca, nu sa pierzi 4 ani din viata pentru asta.
Ma uit la mine, care am facut 4 ani de ASE ca sa ajung sa invat economie adevarata de la ingineri (gen cum sa eviti taxele in firma) sau cum toate optimizarile pe care le faci intr-o firma pot fi pulverizate de un OUG. Ah, si sa vad cum un zugrav poate castiga si de 3-4 ori mai mult ca mine. Cu siguranţă e nevoie şi de filozofi. Problema apare când scoţi 1000 de filozofi pe serie, deşi ai nevoie doar de 30 pe serie. Şi chestia asta e valabilă pentru multe specializări. Dar e adevărat că avem una din cele mai reduse rate a oamenilor cu studii superioare. Iar gratuitatea la tren e cantitate neglijabilă pe lângă alte cheltuieli ale statului. - AeroX a scris:
- Poti sa urmezi orice facultate si tot sa freci menta prin trenuri sau pozand zilnic cazane cu "mecanici de treaba", am vazut destui ipochimeni de genul. Sau sa toci banii babacilor prin locuri mai obscure dupa ce ai fugit de acasa. Nu intru in mai multe detalii ca le stiti.
Şi după aia intri-n câmpu' muncii, următorii 40 de ani o să munceşti 9 - 10 ore pe zi, o să plăteşti rate la casă şi, eventual, o să îngrijeşti de copii dacă îi faci. Orice timp liber pentru plimbări de orice fel dispare după ce termini facultatea. Aşa că e de înţeles de ce mulţi vor să se şi distreze în perioada asta din viaţă. Înţeleg şi invidia celor care n-au avut gratuitate când au fost studenţi şi au stat după porcăriile alea de cupoane care veneau când avea chef facultatea. Sunt câţiva utilizatori pe aici (se ştiu ei) care consideră că dacă ei au avut 24 călătorii pe an, tot atâtea ar trebui să aibă şi studenţii de azi. E opinia lor, o respect, dar nu voi fi în veci de acord cu ea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Noi 2023, 14:22 | |
| Cica Siemens se lauda cu termeni de livrare de 18 luni pentru Mireo. Alstom deja are probleme cu livrarile prea multe comenzi plus cele de la achizitia celor de la Bombardier
Primul Mireo Smart este terminat și a plecat din fabrica noastră spre centrul de testare. Acesta va introduce o eră a noilor posibilități pentru operatori: cu termenele sale scurte de livrare, prețul atractiv și tehnologia dovedită, va duce flexibilitatea la un nou nivel – și îi va permite să răspundă noilor cereri rapid și eficient. Află mai multe aici: https://sie.ag/52HoAg #TransformTheEveryday |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Noi 2023, 18:53 | |
| 28 noiembrie 2023
Astăzi, 28 noiembrie 2023, ciculația trenurilor CFR Călători între stațiile Voșlăbeni-Izvorul Oltului este întreruptă temporar din cauza deraierii locomotivei unui tren de marfă.
Circulația în zona afectată se va desfășura în funcție de măsurile operative stabilite și dispuse de managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, care estimează reluarea circulației în jurul orei 21:00 și asigură transporul pasagerilor cu mijloace auto la/de la toate trenurile, între stațiile Voșlăbeni – Izvoru Oltului.
Mai multe detalii pot fi solicitate la managerul infrastructurii feroviare – CFR SA, cel care organizează şi dirijează circulaţia tuturor trenurilor pe calea ferată.
CFR Călători cere scuze pasagerilor pentru neplăcerile întâmpinate.
Informații actualizate despre circulația trenurilor:
la telefon 0219521 – INFO CFR (trafic intern). la numerele de telefon de la gările CFR sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/ în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Obtineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire. pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor. pe site-ul www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern. la personalul nostru din staţii. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 14:17 | |
| https://clubferoviar.ro/foto-video-primul-tren-electric-alstom-pentru-romania-a-ajuns-in-gara-de-nord/
Oameni buni la 6 vagoane per rama, ai doar 4 toalete???? Si mai avem tupeul sa zicem ca-s de lung parcurs? Era normal sa fie 12 toalete, cat ar avea un tren normal cu 6 vagoane! Mi se intoarce stomacul pe dos! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 14:29 | |
| - riciu a scris:
- https://clubferoviar.ro/foto-video-primul-tren-electric-alstom-pentru-romania-a-ajuns-in-gara-de-nord/
Oameni buni la 6 vagoane per rama, ai doar 4 toalete???? Si mai avem tupeul sa zicem ca-s de lung parcurs? Era normal sa fie 12 toalete, cat ar avea un tren normal cu 6 vagoane! Mi se intoarce stomacul pe dos! Asta e. O sa puta a pisalau si a kaka in toata rama la tarife de IC... Frumos va fi cand vor refula dejectiile din 4 bude prin toata rama... |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 16:31 | |
| Am uitat nu mai se duc dejectiile pe calea ferata de multa vreme... Da, sansele sa se infunde toalete cresc si mai mult. Deci mare diferenta fata de un tramvai/metrou nu ar fi.... afara de viteza si alimentare cu energie electrica... Asta cu toaletele putine mi se pare o obraznicie de zile mari!!! Sunt convins ca si spatiul pentru calatori e la fel de prost dispus... deci probabil de evitat calatoria cu astfel de rame "de ultima generatie"(?!?). Viteza e aia stabilita.... iar confort... mai rau ca la cele vechi. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 05 Dec 2023, 19:19 | |
| Pentru romulani conteaza sa arate bine la exterior, la interior nu conteaza confortul, de asta au ajuns Desiro sa faca Bucuresti-Iasi in locul unor 20-55 cum ar fi fost normal.
Mor cand vad locuri fata in fata la tren...plus ca nu e mare diferenta fata de Desiro la confort. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |