Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20371
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25218
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeDum 26 Mar 2023, 22:15

Vorbeşte şi el să se afle în treabă, că oricum nu-i bun de altceva.
Reviziile planificate la vagoanele de călători sunt stabilite din pix printr-un ordin scris în 2005, care preia prevederile unor ordine mai vechi. Sunt nişte norme scrise în vremurile în care totul era de stat, aşa că intervalul de revizie se stabilea în aşa fel încât să aibă de lucru toţi reparatorii. Ordinul a fost menţinut în vigoare strict pentru ca reparatorii să aibă de lucru, a se citi să umfle preţurile şi să primească contracte de la CFR Călători.
OMTI 1817/2005 nu ar mai trebui să existe! Planul de reparaţie trebuie stabilit de producător sau de entitatea responsabilă cu întreţinerea (ERI), nu de stat.
A, da, nu a existat niciun incident sau accident produs de vreun vagon cu revizia prelungită astfel.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 11:55

https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26165697-spune-accidentul-galati-despre-dezastrul-din-sectorul-feroviar-romanesc.htm
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3262
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8179
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 16:13

https://www.g4media.ro/bilant-catastrofal-al-lui-sorin-grindeanu-la-ministerul-transporturilor-serie-nesfarsita-de-accidente-pe-calea-ferata-si-autostrazi-cu-morti-si-raniti-companiile-de-stat-politizate-la-maximum-gr.html
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1194
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3748
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 17:22

Pe asta nu-l mai mazileste Iohannis cum a facut cu Drula?
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 365
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2870
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Mers   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 19:06

De ce nu se folosesc automotoare in locul locomotivelor cu un singur vagon cind este trafic redus de calatori...Se folosesc am vazut pe mai multe trase locomotive si diesel si electrice cu un singur vagon..Se anuleaza trenuri care au calatori sau sint mutate la ore total nepotrivite....Pe Galati, de ce nu sint trenuri regioexpress directe spre Bucuresti, de ce se circula cu diesel sub fir electric, la Cfr nu se folosesc automotoare diesel sub fir electric,mai bine merg cu o locomotiva cu un singur vagon..Vinovatul moral este Cfr, trimite o locomotiva cu un singur vagon.Nepasare totala..Sint o groaza de automotoare modernizate.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 19:13

Care automotoare Malaxa?Ca Desiro sunt la gard mai mult de jumatate
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 19:35

Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 19:59

Acum ce nu inteleg eu e de ce cei de la Siemens nu participa la licitatii? Singurele locomotive capabile pe care le-as vedea inlocuind EA-urile noastre ar fi cele Vectron. Mai ales ca pe acestea le vad ca sunt exploatate destul de mult in Europa Centrala atat la calatori, dar mai ales la marfa. In tari precum: Ungaria, Cehia, Slovacia chiar si la bulgari am vazut ca exista la serviciul de calatori. Ar fi cazul sa incercam si noi sa luam exemplul altor state europene.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 20:26

alexmorph3us a scris:
Acum ce nu inteleg eu e de ce cei de la Siemens nu participa la licitatii? Singurele locomotive capabile pe care le-as vedea inlocuind EA-urile noastre ar fi cele Vectron. Mai ales ca pe acestea le vad ca sunt exploatate destul de mult in Europa Centrala atat la calatori, dar mai ales la marfa. In tari precum: Ungaria, Cehia, Slovacia chiar si la bulgari am vazut ca exista la serviciul de calatori. Ar fi cazul sa incercam si noi sa luam exemplul altor state europene.

Soluția sunt ramele electrice și garniturile puspull
Da Siemens sunt așa de răspândite probabil că au mentenanța mai ieftina și fac revizii la 6 luni sau 50000 de km și sunt compatible in multipla tractiune cu diverse tipuri de locomotive
Numai la.noi Macedonia Serbia Bulgaria mai găsim EAuri la tracțiunea trenurilor de călători dar și Serbia și-au cumpărat rame Stadler iar bulgari Siemens Smartron
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 458
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5620
Data de inscriere : 13/07/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 21:20

Sunt de parere ca ramele electrice sunt excelente cata vreme sunt folosite pe distante scurte si medii de pana la 300km astfel incat sa nu mai vedem EA-uri care tracteaza cate 1-2 vagoane in compunerea trenurilor regio cum a fost si in cazul trenului de la Galati. Eu as fi prioritizat aceasta investitie sa iau cat mai multe din acestea pentru distantele scurte si abia dupa aceea m-as fi ocupat si de trenurile de lung parcurs unde as fi mers pe varianta clasica de locomotiva plus mai multe vagoane modernizate, nu cum au facut astia de la ARF! Spun asta pentru ca am impresia ca o sa platim mai mult pe cele 37 de rame electrice de lung parcurs decat cat ar face ele in varianta lor de baza din cauza ca o sa se mearga pe un interior care sa asigure un comfort mai sporit astfel reducand numarul de calatori care ar putea duce in mod normal. Ca sa nu mai zic ca ce te faci daca se strica in camp, unde lasi calatorii? Mi se pare o investitie paguboasa raportat la problemele actuale legate de materialul rulant invechit.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 21:51

alexmorph3us a scris:
Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit.

Pe lângă cele frantuzești au fost și ramele produse la EP înainte de revoluție cu motoare de tracțiune de metrou care au avut și alea.probleme de fiabilitate

CFR trebuia sa cumpere din 2000 rame electrice in loc se modernizeze vagoane și locomotive.
A fost și o rama Stadler Flirt expusa la ZF dar CFR s-au gândit că nu are ce face cu ea..
Asta e daca niste incompetenți au decis ce sa se cumpere.dupa.anumite intereseze sa favorizeze o fabrică de vagoane sau un constructor de locomotive
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3262
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8179
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 21:58

Adrian78 a scris:
alexmorph3us a scris:
Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit.

Pe lângă cele frantuzești au fost și ramele produse la EP înainte de revoluție cu motoare de tracțiune de metrou care au avut și alea.probleme de fiabilitate

CFR trebuia sa cumpere din 2000 rame electrice in loc se modernizeze vagoane și locomotive.
A fost și o rama Stadler Flirt expusa la ZF dar CFR s-au gândit că nu are ce face cu ea..
Asta e daca niste incompetenți au decis ce sa se cumpere.dupa.anumite intereseze sa favorizeze o fabrică de vagoane sau un constructor de locomotive

Trebuie modernizate și locomotive și vagoane deoarece nu multora le convine călătoria pe distanțe medii și lungi plus cele de noapte cu rame și automotoare, care fac diferența.  
Sau desființam aceste rute?


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 27 Mar 2023, 22:03, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 8925
Reputatie : 14259
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:00

Au avut în ogradă și tramvaiul oltenesc RES 001 și tot nu au fost interesați. Oare de ce ?
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3262
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8179
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:01

https://m.mediafax.ro/economic/airconnect-cea-mai-noua-companie-aeriana-romaneasca-incepe-zborurile-regulate-vor-fi-curse-interne-si-externe-21735525

Uite astfel trenurile pierd mai mulți călători pe unele distanțe/rute lungi interne. Iar la cele scurte microbuzele puse la intervale dese fac legea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18442
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23925
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitimeLun 27 Mar 2023, 22:40

Vitosa a scris:
Au avut în ogradă și tramvaiul oltenesc RES 001 și tot nu au fost interesați. Oare de ce ?

Exact și a fost și prim-ministru din zona și tot degeaba pentru că interesele.plus sindicatele au vrut altceva
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: