| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Mar 2023, 22:15 | |
| Vorbeşte şi el să se afle în treabă, că oricum nu-i bun de altceva. Reviziile planificate la vagoanele de călători sunt stabilite din pix printr-un ordin scris în 2005, care preia prevederile unor ordine mai vechi. Sunt nişte norme scrise în vremurile în care totul era de stat, aşa că intervalul de revizie se stabilea în aşa fel încât să aibă de lucru toţi reparatorii. Ordinul a fost menţinut în vigoare strict pentru ca reparatorii să aibă de lucru, a se citi să umfle preţurile şi să primească contracte de la CFR Călători. OMTI 1817/2005 nu ar mai trebui să existe! Planul de reparaţie trebuie stabilit de producător sau de entitatea responsabilă cu întreţinerea (ERI), nu de stat. A, da, nu a existat niciun incident sau accident produs de vreun vagon cu revizia prelungită astfel. _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 11:55 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26165697-spune-accidentul-galati-despre-dezastrul-din-sectorul-feroviar-romanesc.htm |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 16:13 | |
| https://www.g4media.ro/bilant-catastrofal-al-lui-sorin-grindeanu-la-ministerul-transporturilor-serie-nesfarsita-de-accidente-pe-calea-ferata-si-autostrazi-cu-morti-si-raniti-companiile-de-stat-politizate-la-maximum-gr.html |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 17:22 | |
| Pe asta nu-l mai mazileste Iohannis cum a facut cu Drula? |
|
| |
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Lun 27 Mar 2023, 19:06 | |
| De ce nu se folosesc automotoare in locul locomotivelor cu un singur vagon cind este trafic redus de calatori...Se folosesc am vazut pe mai multe trase locomotive si diesel si electrice cu un singur vagon..Se anuleaza trenuri care au calatori sau sint mutate la ore total nepotrivite....Pe Galati, de ce nu sint trenuri regioexpress directe spre Bucuresti, de ce se circula cu diesel sub fir electric, la Cfr nu se folosesc automotoare diesel sub fir electric,mai bine merg cu o locomotiva cu un singur vagon..Vinovatul moral este Cfr, trimite o locomotiva cu un singur vagon.Nepasare totala..Sint o groaza de automotoare modernizate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 19:13 | |
| Care automotoare Malaxa?Ca Desiro sunt la gard mai mult de jumatate |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 19:35 | |
| Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 19:59 | |
| Acum ce nu inteleg eu e de ce cei de la Siemens nu participa la licitatii? Singurele locomotive capabile pe care le-as vedea inlocuind EA-urile noastre ar fi cele Vectron. Mai ales ca pe acestea le vad ca sunt exploatate destul de mult in Europa Centrala atat la calatori, dar mai ales la marfa. In tari precum: Ungaria, Cehia, Slovacia chiar si la bulgari am vazut ca exista la serviciul de calatori. Ar fi cazul sa incercam si noi sa luam exemplul altor state europene. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 20:26 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Acum ce nu inteleg eu e de ce cei de la Siemens nu participa la licitatii? Singurele locomotive capabile pe care le-as vedea inlocuind EA-urile noastre ar fi cele Vectron. Mai ales ca pe acestea le vad ca sunt exploatate destul de mult in Europa Centrala atat la calatori, dar mai ales la marfa. In tari precum: Ungaria, Cehia, Slovacia chiar si la bulgari am vazut ca exista la serviciul de calatori. Ar fi cazul sa incercam si noi sa luam exemplul altor state europene.
Soluția sunt ramele electrice și garniturile puspull Da Siemens sunt așa de răspândite probabil că au mentenanța mai ieftina și fac revizii la 6 luni sau 50000 de km și sunt compatible in multipla tractiune cu diverse tipuri de locomotive Numai la.noi Macedonia Serbia Bulgaria mai găsim EAuri la tracțiunea trenurilor de călători dar și Serbia și-au cumpărat rame Stadler iar bulgari Siemens Smartron |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 21:20 | |
| Sunt de parere ca ramele electrice sunt excelente cata vreme sunt folosite pe distante scurte si medii de pana la 300km astfel incat sa nu mai vedem EA-uri care tracteaza cate 1-2 vagoane in compunerea trenurilor regio cum a fost si in cazul trenului de la Galati. Eu as fi prioritizat aceasta investitie sa iau cat mai multe din acestea pentru distantele scurte si abia dupa aceea m-as fi ocupat si de trenurile de lung parcurs unde as fi mers pe varianta clasica de locomotiva plus mai multe vagoane modernizate, nu cum au facut astia de la ARF! Spun asta pentru ca am impresia ca o sa platim mai mult pe cele 37 de rame electrice de lung parcurs decat cat ar face ele in varianta lor de baza din cauza ca o sa se mearga pe un interior care sa asigure un comfort mai sporit astfel reducand numarul de calatori care ar putea duce in mod normal. Ca sa nu mai zic ca ce te faci daca se strica in camp, unde lasi calatorii? Mi se pare o investitie paguboasa raportat la problemele actuale legate de materialul rulant invechit. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 21:51 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit.
Pe lângă cele frantuzești au fost și ramele produse la EP înainte de revoluție cu motoare de tracțiune de metrou care au avut și alea.probleme de fiabilitate CFR trebuia sa cumpere din 2000 rame electrice in loc se modernizeze vagoane și locomotive. A fost și o rama Stadler Flirt expusa la ZF dar CFR s-au gândit că nu are ce face cu ea.. Asta e daca niste incompetenți au decis ce sa se cumpere.dupa.anumite intereseze sa favorizeze o fabrică de vagoane sau un constructor de locomotive |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 21:58 | |
| - Adrian78 a scris:
- alexmorph3us a scris:
- Si pe langa asta, CFR-ul nici nu dispune de rame electrice asa incat ar merge tot cu diesel sub catenara si atunci unde ar mai fi economia? Daca nu ma insel compania noastra de stat e cam singura din aceasta parte a Europei care nu foloseste rame electrice in transportul regio pe distante scurte si asta poate si pentru ca la noi nu a existat traditie pentru asa ceva fata de alte state din jur. Singurele rame electrice pe care le-a avut au fost cele frantuzesti care au fost luate la mana a doua si care au avut ceva probleme cu materialele din care erau fabricate. In rest noi nu prea am investit in asa ceva cum nici trenuri in sistem push pull nu prea am folosit.
Pe lângă cele frantuzești au fost și ramele produse la EP înainte de revoluție cu motoare de tracțiune de metrou care au avut și alea.probleme de fiabilitate
CFR trebuia sa cumpere din 2000 rame electrice in loc se modernizeze vagoane și locomotive. A fost și o rama Stadler Flirt expusa la ZF dar CFR s-au gândit că nu are ce face cu ea.. Asta e daca niste incompetenți au decis ce sa se cumpere.dupa.anumite intereseze sa favorizeze o fabrică de vagoane sau un constructor de locomotive Trebuie modernizate și locomotive și vagoane deoarece nu multora le convine călătoria pe distanțe medii și lungi plus cele de noapte cu rame și automotoare, care fac diferența. Sau desființam aceste rute?
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 27 Mar 2023, 22:03, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 22:00 | |
| Au avut în ogradă și tramvaiul oltenesc RES 001 și tot nu au fost interesați. Oare de ce ? |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 22:01 | |
| https://m.mediafax.ro/economic/airconnect-cea-mai-noua-companie-aeriana-romaneasca-incepe-zborurile-regulate-vor-fi-curse-interne-si-externe-21735525
Uite astfel trenurile pierd mai mulți călători pe unele distanțe/rute lungi interne. Iar la cele scurte microbuzele puse la intervale dese fac legea. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 22:40 | |
| - Vitosa a scris:
- Au avut în ogradă și tramvaiul oltenesc RES 001 și tot nu au fost interesați. Oare de ce ?
Exact și a fost și prim-ministru din zona și tot degeaba pentru că interesele.plus sindicatele au vrut altceva |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|