Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Adirmvl
Peter Fodor
Ony_x
cardinal
ciprian71
CalinIonMihai
Adrian78
Vitosa
riciu
DAS 2011
Dr2005
Luna
TVlad
Laurentiu Ciobanu
IonutCFR2009
Bebe
SMDS
cfr500
dan tm
Nesebar
t1972
razvan - trenuri
alexmorph3us
Johnny84
Cipri Andrei Neculai
cristi CFR
ldh80
AeroX
@ndrey
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8937
Reputatie : 12749
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 9:14 am

Doctore, cla finalul acestei prelegeri despre aerul conditionat, urmeaza intrebarile nu?

cine opreste CFR Calatori sa tina clima pornita in reviziile de vagoane?

de fapt la ce folosesc cablurile si prizele/cuplele alea electrice la care sînt legate trenurile în reviziile de vagoane(ba chiar si Desiro erau legate chiar si la cap de linie) in 2009 am prins Desiro legat la priza in statia Huși.

adică dacă mergi prin reviziile de vagoane o sa vezi garniturile de lung parcurs în special legate la curent de retea.

lăcătusii zic: ,,îl băgăm la canal și dup-aia la priză să-l pregătim”

ce înseamnă comunicatele CFR Calatori ca daca e cald si vagonul ocupa la capacitate , aparatele intra pe avarie? Sînt clime de apartament pentru 5 persoane?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20371
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25218
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 10:17 am

dan tm a scris:
de fapt la ce folosesc cablurile si prizele/cuplele alea electrice la care sînt legate trenurile în reviziile de vagoane(ba chiar si Desiro erau legate chiar si la cap de linie) in 2009 am prins Desiro legat la priza in statia Huși.
Desiro se alimentează din exterior la 400 V, un vagon de călători la 1500 V. 400 V ai şi la tine în bloc, pe când 1500... mai greu.

dan tm a scris:
lăcătusii zic: ,,îl băgăm la canal și dup-aia la priză să-l pregătim”
Revizia Bucureşti Griviţa, în zona de compunere a trenurilor nu are prize, aici după ce se compune trenul ai 50m de catenară şi aduci cu LDH-ul un EA+garnitura sa şi pui EA-ur pe ăia câţiva m de fir şi aia e.

dan tm a scris:
ce înseamnă comunicatele CFR Calatori ca daca e cald si vagonul ocupa la capacitate , aparatele intra pe avarie? Sînt clime de apartament pentru 5 persoane?
Vagonul vine încins din revizie, naşul pune cliamtizarea pe cel mai frig posibil în loc s-o pună pe 25-26 grade... şi la următoarea zonă neutră, la recuplare îţi sar siguranţele. În plus, cineva n-a făcut copy-paste de unde trebuie când a făcut caietele de sarcini, aşa că multe instalaţii de climatizare sunt gândite pentru maxime exterioare sub 40 grade C, nu pentru alea 45 din Bărăgan. Ultima dată încercau să dea vina pe nu ştiu ce fişe UIC.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 11:05 am

E greu sa pui 1500v și cu curent de 400A in revizii îți trebuie niste instalații supra dimensionate..
Problema e că CFR a modernizat fără cap cu vagoane să încapă cat mai multi călători fără să se mai gândească la celelalte aspecte
Urmează mutilare vagoanelor 21-90 in 21-91 sa vedem cu cate locuri?
Oare în Grecia cum este că aia și aia călduri că la.balamuc și vagoane tot la 25 kv?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 11:05 am

Probabil.niste scaune că la 21-76-9xx cu climatizarea de doi bani fara locuri de bagaje..

https://clubferoviar.ro/oferta-modernizarea-vagoanelor-ava-200/?fbclid=IwAR0Z-PZFRAsLBlOQZ2Ri_c46T6kWveWFArocxXWE3PGY2LZ-Y98Scmr7USU
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20371
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25218
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 6:27 pm

Adrian78 a scris:
Oare în Grecia cum este că aia și aia călduri că la.balamuc și vagoane tot la 25 kv?
Tot 1500V au şi ei la vagoane.
Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior:
Revista presei - Pagina 36 Dsc07910
Revista presei - Pagina 36 Dsc07911

Vagonul era înmatriculat în Elveţia... dacă l-au adus de acolo, în mod sigur nu făcea faţă climatizarea:
Revista presei - Pagina 36 Dsc07912

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMar Iul 18, 2023 7:20 pm

Eu zic că dacă funcționează instalația in parametri se răcește in vagon..
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 8937
Reputatie : 12749
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 8:20 am

DAca CFR C are in dotare vagoane care au nevoie de 1500V atunci reviziile e vagoane trebuie sa fie dotate cu instalatii de 1500 v. In caz contrar factorii de decizie sînt niste idioti.


Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3246
Reputatie : 8556
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 9:24 am

Dr2005 a scris:
Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior:
suportabil, cum sa fie ?!
daca sunt toate usile deschise...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 12:23 pm

Erau și băieții la.o bere .Poate Preoteasa ia spus sa mai tina alea 6 Desiro că și așa nu mai are nevoie de ele și îi mai trimite cate vrea sa le.descompleteze..
Oare cate rame noi Alstom.primeste TFCul?Probabil CFR nu se va califica la.licitatie .Băieții știu de ce

https://clubferoviar.ro/traian-preoteasa-si-calin-mitica/?fbclid=IwAR1d_JfuwSauE8GzjXFCtQTUr2OOwlc6RXMSjHQUGQO5TbSdMgytnATvlN8
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1194
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3748
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 2:04 pm

Dr2005 a scris:
Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior:

Eu unu' n'am pretentia sa-i mearga climatizarea direct de cand il trage la peron, cat am pretentia sa faca 22 de grade in mers, indiferent de temperatura de afara. Nici cand ma sui in masina si-s 40 de grade afara nu ma intampina racoare inauntru, insa primul lucru pe care il fac e sa deschid geamurile sa iasa caldura produsa de efectul de sera, apoi dau drumul la aerul conditionat.
Btw, la masina mea, acum 3 ani am schimbat radiatorul de freon deoarece cel vechi se deteriorase de la pietre, cu facut plin de freon, anul asta, nefiind multumit de cum raceste, m-am dus si am facut iar plinul de freon. Au intrat 500 de grame de freon, acum iar raceste bine. Mai vad si la anu', daca tot pierde mult, o bag la o verificare de pierderi, e drept ca masina are 14 ani, totusi.

La CFR la cat timp se verifica nivelul de freon in instalatii?
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3246
Reputatie : 8556
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 4:57 pm

Nu sunt nici pe departe un expert in freoane sau instalații de refrigerare :p dar bănuiesc că la un ditamai autobuzul de
Vagon e alta treabă decât la o mașinică :p
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1194
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 3748
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 5:03 pm

Asta nu e o scuza sa nu functioneze.
Principiul de functionare al sistemului de AC e acelasi, oricum.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3246
Reputatie : 8556
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 6:32 pm

nici nu a fost intenția de scuză.
S ar putea ca ecuațiile să nu fie “scalabile” de la o mașinică la un vagon, și din cauza asta să dai în cu totul alte principii Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 8:24 pm

Dar dacă nu ai freon în instalație nu mai contează cât de diferite sunt instalațiile.Probabil instalația de la vagoane se aseamănă mai mult cu aparatele de AC care se pun la imobile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18444
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 23927
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitimeMier Iul 19, 2023 8:32 pm

Ne face nenea Orban linie de TGV

https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ce-au-discutat-ciolacu-si-viktor-orban-la-masa-tgv-intre-bucuresti-si-budapesta-2431941

Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei (partea II)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: