| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 9:14 am | |
| Doctore, cla finalul acestei prelegeri despre aerul conditionat, urmeaza intrebarile nu?
cine opreste CFR Calatori sa tina clima pornita in reviziile de vagoane?
de fapt la ce folosesc cablurile si prizele/cuplele alea electrice la care sînt legate trenurile în reviziile de vagoane(ba chiar si Desiro erau legate chiar si la cap de linie) in 2009 am prins Desiro legat la priza in statia Huși.
adică dacă mergi prin reviziile de vagoane o sa vezi garniturile de lung parcurs în special legate la curent de retea.
lăcătusii zic: ,,îl băgăm la canal și dup-aia la priză să-l pregătim”
ce înseamnă comunicatele CFR Calatori ca daca e cald si vagonul ocupa la capacitate , aparatele intra pe avarie? Sînt clime de apartament pentru 5 persoane? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 10:17 am | |
| - dan tm a scris:
- de fapt la ce folosesc cablurile si prizele/cuplele alea electrice la care sînt legate trenurile în reviziile de vagoane(ba chiar si Desiro erau legate chiar si la cap de linie) in 2009 am prins Desiro legat la priza in statia Huși.
Desiro se alimentează din exterior la 400 V, un vagon de călători la 1500 V. 400 V ai şi la tine în bloc, pe când 1500... mai greu. - dan tm a scris:
- lăcătusii zic: ,,îl băgăm la canal și dup-aia la priză să-l pregătim”
Revizia Bucureşti Griviţa, în zona de compunere a trenurilor nu are prize, aici după ce se compune trenul ai 50m de catenară şi aduci cu LDH-ul un EA+garnitura sa şi pui EA-ur pe ăia câţiva m de fir şi aia e. - dan tm a scris:
- ce înseamnă comunicatele CFR Calatori ca daca e cald si vagonul ocupa la capacitate , aparatele intra pe avarie? Sînt clime de apartament pentru 5 persoane?
Vagonul vine încins din revizie, naşul pune cliamtizarea pe cel mai frig posibil în loc s-o pună pe 25-26 grade... şi la următoarea zonă neutră, la recuplare îţi sar siguranţele. În plus, cineva n-a făcut copy-paste de unde trebuie când a făcut caietele de sarcini, aşa că multe instalaţii de climatizare sunt gândite pentru maxime exterioare sub 40 grade C, nu pentru alea 45 din Bărăgan. Ultima dată încercau să dea vina pe nu ştiu ce fişe UIC. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 11:05 am | |
| E greu sa pui 1500v și cu curent de 400A in revizii îți trebuie niste instalații supra dimensionate.. Problema e că CFR a modernizat fără cap cu vagoane să încapă cat mai multi călători fără să se mai gândească la celelalte aspecte Urmează mutilare vagoanelor 21-90 in 21-91 sa vedem cu cate locuri? Oare în Grecia cum este că aia și aia călduri că la.balamuc și vagoane tot la 25 kv?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 11:05 am | |
| Probabil.niste scaune că la 21-76-9xx cu climatizarea de doi bani fara locuri de bagaje..
https://clubferoviar.ro/oferta-modernizarea-vagoanelor-ava-200/?fbclid=IwAR0Z-PZFRAsLBlOQZ2Ri_c46T6kWveWFArocxXWE3PGY2LZ-Y98Scmr7USU |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 6:27 pm | |
| - Adrian78 a scris:
- Oare în Grecia cum este că aia și aia călduri că la.balamuc și vagoane tot la 25 kv?
Tot 1500V au şi ei la vagoane. Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior: Vagonul era înmatriculat în Elveţia... dacă l-au adus de acolo, în mod sigur nu făcea faţă climatizarea: _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar Iul 18, 2023 7:20 pm | |
| Eu zic că dacă funcționează instalația in parametri se răcește in vagon.. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 8:20 am | |
| DAca CFR C are in dotare vagoane care au nevoie de 1500V atunci reviziile e vagoane trebuie sa fie dotate cu instalatii de 1500 v. In caz contrar factorii de decizie sînt niste idioti.
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 9:24 am | |
| - Dr2005 a scris:
- Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior:
suportabil, cum sa fie ?! daca sunt toate usile deschise... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 12:23 pm | |
| Erau și băieții la.o bere .Poate Preoteasa ia spus sa mai tina alea 6 Desiro că și așa nu mai are nevoie de ele și îi mai trimite cate vrea sa le.descompleteze.. Oare cate rame noi Alstom.primeste TFCul?Probabil CFR nu se va califica la.licitatie .Băieții știu de ce
https://clubferoviar.ro/traian-preoteasa-si-calin-mitica/?fbclid=IwAR1d_JfuwSauE8GzjXFCtQTUr2OOwlc6RXMSjHQUGQO5TbSdMgytnATvlN8 |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1422 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4073 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 2:04 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- Anul trecut am văzut la Salonic că garniturile stăteau direct la peron până se făcea ora de plecare... pantografele jos, nema alimentări auxiliare şi uşile deschise pe ambele părţi la vagoane... asta spune multe despre cum trebuie să fi fost în interior:
Eu unu' n'am pretentia sa-i mearga climatizarea direct de cand il trage la peron, cat am pretentia sa faca 22 de grade in mers, indiferent de temperatura de afara. Nici cand ma sui in masina si-s 40 de grade afara nu ma intampina racoare inauntru, insa primul lucru pe care il fac e sa deschid geamurile sa iasa caldura produsa de efectul de sera, apoi dau drumul la aerul conditionat. Btw, la masina mea, acum 3 ani am schimbat radiatorul de freon deoarece cel vechi se deteriorase de la pietre, cu facut plin de freon, anul asta, nefiind multumit de cum raceste, m-am dus si am facut iar plinul de freon. Au intrat 500 de grame de freon, acum iar raceste bine. Mai vad si la anu', daca tot pierde mult, o bag la o verificare de pierderi, e drept ca masina are 14 ani, totusi. La CFR la cat timp se verifica nivelul de freon in instalatii? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 4:57 pm | |
| Nu sunt nici pe departe un expert in freoane sau instalații de refrigerare :p dar bănuiesc că la un ditamai autobuzul de Vagon e alta treabă decât la o mașinică :p |
|
| |
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1422 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4073 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 5:03 pm | |
| Asta nu e o scuza sa nu functioneze. Principiul de functionare al sistemului de AC e acelasi, oricum. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 6:32 pm | |
| nici nu a fost intenția de scuză. S ar putea ca ecuațiile să nu fie “scalabile” de la o mașinică la un vagon, și din cauza asta să dai în cu totul alte principii |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 8:24 pm | |
| Dar dacă nu ai freon în instalație nu mai contează cât de diferite sunt instalațiile.Probabil instalația de la vagoane se aseamănă mai mult cu aparatele de AC care se pun la imobile |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier Iul 19, 2023 8:32 pm | |
| Ne face nenea Orban linie de TGV
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/ce-au-discutat-ciolacu-si-viktor-orban-la-masa-tgv-intre-bucuresti-si-budapesta-2431941
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|