|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Mar 2023, 00:36 | |
| A luat foc = s-a încins o frână şi ăia s-au speriat şi au dat cu extinctorul pe ea. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Mar 2023, 13:05 | |
| Malaxele.la.rabla.plus https://www.wall-street.ro/articol/Companii/295072/arf-pregateste-un-program-rabla-feroviar-pentru-achizitia-de-trenuri-de-generatie-noua.html |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Mar 2023, 14:27 | |
| E suficient MR la gard, nu-i nevoie sa dea ce inca ruleaza. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Mar 2023, 21:31 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- E suficient MR la gard, nu-i nevoie sa dea ce inca ruleaza.
Și din ăla de.la.gard sunt vagoane bune care zac aiurea și circula.ciurucuri |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 09 Mar 2023, 21:31 | |
| - Dr2005 a scris:
- A luat foc = s-a încins o frână şi ăia s-au speriat şi au dat cu extinctorul pe ea.
Tot.pe.subiectul.asta https://specialarad.ro/un-tramvai-a-luat-foc-in-statia-garii-din-aradul-nou/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Mar 2023, 14:40 | |
| https://clubferoviar.ro/foto-wiebe-aproape-ar-fi-terminat-lucrarile-in-portul-constanta-lucrarile-primite-pe-sub-mana/ |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Mar 2023, 18:20 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26130818-gara-nord-europa-civilizata-suntem-mult-urma-cum-arata-garile-moderne-din-europa.htm |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 11 Mar 2023, 18:51 | |
| Degeaba modernizezi... taranii de la Veorica, nu vor stii sa aprecieze schimbarile. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 08:40 | |
| Noi bagam banii in modernizari in loc sa punem la treaba politia TF sa dea amenzi la cei care arunca gunoaie pe jos. De asta ajungi sa ai gari modernizate care arata mai rau ca inainte, nu mai vorbim ca sunt impractice deoarece trebuie sa urci si sa cobori. Hai ca intelegi la Arad ca are trafic mare, dar la Pitesti sau Galati erau foarte bune garile cum erau inainte. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 09:04 | |
| Da, e normal sa modernizezi. Politia TF exista si da amenzi, dar n-o sa fie in genul ala de inspectie non stop pe peroane si in WC-uri cu lumea. La Pitesti e mereu politie, dar de multe ori e trimisa si pe teren, nu sta doar in biroul garii, iar programul nu e non stop. Mai mult firma de paza e non stop si degeaba. Ca si in Gara de Nord, ca si la metrou. Tinand in brate toti cersetorii si abuzatorii de WC-uri si prize 220v ca acasa n-au. Acum bine ca strambam din nas la niste scari sau lifturi...si mai suntem si sportivi biciclisti. TOATE garile trebuie modernizate, nu intereseaza pe nimeni ce trafic visezi tu pe acolo. Doamne fereste, fata de ce era Pitestiul inainte nici n-as concepe sa ma intorc in trecut. Niciodata. Ador noua gara. Si scoate din sarite o gramada de lume, ceea ce inseamna ca a fost o idee foarte buna. E normal sa evoluam. La Galati o fi un proiect uratzel, dar la Pitesti chiar a fost ceva super bun, chiar daca unii inca continua sa urle de frustrari. E cea mai moderna gara din tara refacuta din temelii. Abia astept sa o centralizeze si sa faca ceva cu intrarile dinspre Bradu si Golesti sa fie mai independente. Asta cu traficul e cea mai imbecila scuza. „Acolo nu-s calatori”. Cata populatie are Aradul? Asa afli cat trafic poate avea un oras daca e deservit corect! Noroc ca e aproape de granita, altfel nu se investea nimic nici acolo. La fel si cu tipul de tren/material rulant. Acolo nu-s calatori, incap in malaxa. Sa mori tu? Desiro cu fotolii are doar cu 6 locuri mai mult decat un malaxor 900. Wow ce paguba...hai sa torturam lumea si s-o alungam mai tare. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 09:24 | |
| La data alocarii fondurilor de modernizare a statiei Pitesti, proiectul linie noua Valcele-Ramnicu Valcea nu era sistat, inca se alocau bani in fiecare an pt diverse studii... Statia Pitesti a fost modernizata urmarind un proiect al unei gari de tranzit, catre mega-proiectul abandonat Valcele-Ramnicu Valcea, incluzand un numar mare de trenuri de calatori aflate in circulatie inclusiv de marfa spre Sibiu-Vintu de Jos, care n-ar fi permis traversarea liniilor decat prin tunel subteran sau pasaj (cum este acum) avand in vedere ca zona este intens circulata si traversarea liniilor ar fi insemnat pericol de accidente. Ca se face traversarea liniilor prin locuri nepermise si acum e altceva, isi asuma riscul cei care o fac... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 14:57 | |
| Proiectul nu e oficial sistat nici acum, că Secol are avocaţi buni În rest, despre Piteşti numai de bine, s-a construit o măgăoaie de gară cvasi-inutilă, oarecum copie la scară mai mică a celei din Arad. Diferenţa e că Arad e pe 2 coridoare TEN-T şi proiectanţii au gândit-o ca pe o viitoare gară de tranzit între cele două coridoare... evident, CFR Călători nu cunoaşte conceptul de reţea bazată pe noduri, deci n-are nimeni ce tranzit să facă. Pe când la Piteşti... ai 2 secţii mari şi late (spre Bucureşti şi spre Pitatra Olt şi Craiova) şi, dacă te chinui puţin, ai putea să aduci şi nişte călători de la Curtea de Argeş. Nu face nimeni niciun transfer de la un tren la altul acolo pentru că, din nou, CFR Călători nu a auzit de noduri şi, oricum, îşi plimbă Desiro-urile Craiova - Piteşti - Bucureşti şi retur. Şi, pentru atâta lucru, trebuie să faci sport urcând şi coborând scări, cu bagaje, cărucioare, eventual cu biciclete dacă te înţelegi cu naşul. Nu mai zic că accesul persoanelor cu mobilitate redusă e practic imposibil la peroane (chiar şi când lifturile funcţionează, nu orice fotoliu rulant încape înele). În fine, ce se modernizează acum trebuie să fie certificat pe STI PMR, deci măcar lifturile vor fi corespunzătoare. Da' bine că au stricat ultima gară din vremea concesiunii Stroussberg... _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 16:07 | |
| - AeroX a scris:
- Acum bine ca strambam din nas la niste scari sau lifturi...si mai suntem si sportivi biciclisti.
TOATE garile trebuie modernizate, nu intereseaza pe nimeni ce trafic visezi tu pe acolo. Sa vezi cum e sa ai bicicleta de 15 kg plus inca 10 kg de bagaje pe ea, sa trebuiasca a ajungi la linia 3, liftul/scarile rulante sa nu functioneze si sa nu ai posibilitatea sa treci de la o linie la alta pe la capatul statiei. Crede-ma ca fix la Pitesti am patit asta acum vreo 5-6 ani. La Galati, idem, niste imbecili au decis ca trenurile sa nu mai plece de la linia 1 (desi ai doar 2-3 trenuri importante care se suprapun in saracia aia de statie, uneori doar unul), desi peronul e perfect pentru inaltimea trenurilor, asa ca urci mataluta pe scarile fixe, ca cele rulante nu functioneaza niciodata, cobori iar pe scarile fixe si te urci in tren. Macar la Galati poti trece de la o linie la alta la capatul statiei. Sincer, Clujul si Timisoara pot functiona foarte bine cu peroane clasice si trecut peste linii, de ce trebuiau saracii ca Galati sau Pitesti sa fie modernizate? Nu de alta, sunt de acord cu modernizarea, dar numai cu conditia ca acea modernizare sa vina cu un plus de confort pentru calatori. Altfel, sa spui ca un 20-83 e mai confortabil decat un 20-55 e o tampenie, iar la noi doar astfel de "modernizari" s-au facut. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 18:24 | |
| Trecere peste sau pe sub linii trebuia. Dar făcut cum trebuie. La Frankfurt/Oder, oraş cu vreo 57.000 locuitori (faţă de 140.000 locuitori la Piteşti) şi cu 5 linii de tramvai (faţă de zero la Piteşti) ai câte 2 lifturi la fiecare peron, care sunt suficient de mari cât să poţi căra de toate cu ele. Plus că intrarea în gară e la nivel, nu urci scări ca apoi să cobori, ci intri pe o rampă domoală spre pasajul de sub linii. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1417 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4064 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Mar 2023, 19:15 | |
| Pai si la noi sunt lifturi, da' nu functioneaza.
De asta nu vreau eu modernizari, ca stiu ca romanii lipesc apoi hartia cu "nu functioneaza" pe scarile rulante/lifturi si ajunge sa fie mai rau ca inainte. Macar la Cluj/Timisoara traversez liniile si aia e.
Nu mai vorbim de modernizari facute cu cativa ani in urma si faianta sparta pe la colturi, usi care nu se inchid sau care lipsesc (gara Brasov); vorba aia, preferam cimentul pus pe vremea lui nea nicu in cazul asta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |