| Revista presei | |
|
+90TudorVD allred Luca tgv alinx3330 Bobby_TM Gabry Gabriel alliens IonutChircu NIKU24 tcm kristi kkk deconectat laur 133 Amiralul vatmanul sorinache96 Jhonyla didinul cardinal AeroX Dutzu Adisoft1991s Luna TVlad ldh.ro Mihay @ndrey yeu1 Costin.H c o r v i n alex.barac.5 Re6/6 stinky nenuandrei bubu AMX 97-0548-4 Costin.B Andrey_tm mureseanu_976 DPS alex.alexus.tm 19jimmy84 Katalyn baiazid user dezactivat... COSTACHE MIHAIL Teodor Jurnal Feroviar Dionis DAS 2011 AndiCFR lifetec alex1987 cstefan Nk11 Vitosa Razvan Tudor adytm cristy79 LanceR spiderpc Petre_IFTE IonutCFR2009 marius_catalin84 dan tm riciu florin.lifticariu alexpopa marius664 daniel_c cfr500 Florin C NicuS apmatei Norbi tzifrea Spartan1948 92Dragos cristi CFR razvan - trenuri Adrian78 lapsanszkitamas gabrielcr TonyCFR alexmorph3us Dr2005 mielutu zburator Adirmvl DUAL Nesebar 94 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 14:00 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 16:02 | |
| Deci în esență dacă CFR pleacă de pe o secție unde nu sunt călători sau nu e profit, e scandal cât casa. Dacă RT pleacă de pe același pachet e ok. Hai că le-am acordat prea multă importanta operatorilor de autoutilitare feroviare pentru ridicat gunoiul. Le doresc o călătorie cât mai rapidă către Oțelăria Electrică numărul 2 din Hunedoara. Și dacă tot merg acolo pot să ia liniștiți și malaxele CFR, poate obțin un preț mai bun pe fierul vechi. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 16:37 | |
| E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...
Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 16:44 | |
| - Adirmvl a scris:
- E scandal cat casa ca CFR opereaza cu material rulant energofag (DA/EA cu doua vagoane). Sau cu material rulant extrem de eficient din punctul asta de vedere dar exacrabile in privinta confortului (malaxe). Daca s-ar fi invartit si CFR-ul bine sa cumpere AMX-uri sau DH2-uri alta ar fi fost viata. Pe cand asa...
Stiu ca pe 201 tineau trenuri pentru Babeni-Alunu si am vazut cu ochii mei de ce nu mai au trenuri pe acolo. Ideea era ca nu doar aspectul demografic tine o linie in viata cand vine vorba de traficul de calatori. DH2 niciodată, pentru drum de peste o oră sunt pur și simplu cumplite, și fără AC, cu gemulețele alea minuscule te coci în respectivul tren. Ar fi putut să cumpere, pentru rutele cu trafic redus, AM-uri pe 2 osii cum au maghiarii. Nu cred că și-ar fi permis material rulant modern nemțesc sau franțuzesc. Și șobolanii desiro sunt foarte ok, dar pe ăia i-au căsăpit la IR-uri de 300 de km. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 16:57 | |
| Dacă într o malaxa 77 bagă scaune ca-n AMX e pur și simplu la fel. Ba chiar e mai bun motoru-n Malaxă. Toate la reciclat. 3 păstrate pentru muzeu și excursii turistice. Restu rulouri de tablă făcute șau țaglă. O eroice operator își poate recupera investiția dacă dorește. Dar de ce? Dă-i dracu că merge și așa. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 17:11 | |
| Nu ar fi acelasi lucru, DUAL.
Uite doua poze de pe site-ul Doctorului. Diferenta e cam mare intre boghiu si osie...
AMX
http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/x4500/XBD4515-Tarnaveni-004.jpg
Malaxa
http://transport-in-comun.ro/trenuri/automotoare/diesel/seria77/77-0901-7-R7103(PlS-Urziceni)-PlS-006.jpg
Plus ca am mers cu AMX-uri si cu malaxe. Si nu doar singur. Spre exemplu, pentru Timisoara-Oravita, prietena a fost multumita de timpii si conditiile oferite pentru tariful perceput.
Nici eu nu sint multumit de ei, dar cum statul e un prost administrator, se pare ca astia sint mai ok ca CFR-ul in anumite sensuri.
In schimb, ce ma enerveaza la burtosii din conducerea CFR e ca-i percep pe privati ca fiind concurenta, nu transportul auto. Altfel o ard pe site cu transportul ecologic si cu flatulente de genul asta. Nu zic, e bine ca Dacosul are cateva sute de angajati in Valcea, dar intre tren si autocar, sau chiar masina, in conditii normale io zic ca 70-80% din oameni ar prefera trenul. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 18:54 | |
| Clasa 78.am tastat greșit. 77 is echivalentul vagoanelor G. Malaxa 78 cu scaune de Regiotrans e mai confortabila decât cotețul AMX fabricat la 30 de ani după. Oricum nu facem bucătărie. Exista o oală mare și încăpătoare la Hunedoara pentru toate. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 18:59 | |
| Pai si daca zici de 78, tot e o problema. Ca 78-urile au cam fost topite, dar 77-urile au fost pastrate. E drept, au fost facute 100 de bucati de 77, iar de 78, daca nu ma insel, au ramas 20-30 dupa '89.
Si mie mi-a placut 78-ul cu care am fost la Tulcea, da' daca stabii au zis ca nu sint bune, acum mai sint doar cateva de serviciu... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Apr 2015, 20:44 | |
| 78-urile modernizate la MARUB cam vibrau. Primele făcute la Reloc au ieşit super OK, în schimb când s-a trecut la RG, Reloc şi-a băgat picioru', toate au probleme în termen de garanţie. _________________ :TTT:
|
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5714 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2015, 16:47 | |
| http://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/comunicate-de-presa/cfr-calatori-introduce-trenurile-tineretului-pentru-minivacanta-de-1-mai |
|
| |
TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4039 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2015, 19:31 | |
| Interesant aia, AlexMorph3us! |
|
| |
gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2015, 22:07 | |
| A deraiat un tren pe M200 intre Brasov si Podu Olt? Asa am auzit astazi in tren si datorita acestui fapt IR 1622 era intarziat 40 de minute, iar alte trenuri intarziate si mai mult... |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2015, 22:37 | |
| 1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea |
|
| |
gabrielcr
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 45 Localizare : Craiova Reputatie : 4327 Data de inscriere : 01/07/2013
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Apr 2015, 22:40 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- 1622 a avut astazi maxim 15 min in Ilia. A sosit in bucale nord timpuriu la 20:54 Pe sectiunea Brasov-Podu Olt a avut max 11 min in Ucea
am gresit eu numarul . 1621 a avut 90 de minute in Podu Olt. 1622 a avut 15 minute la Sibiu. 1725 nu a avut automotorul de la Brasov. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Apr 2015, 17:11 | |
| 1621 a stationat la Bradet 80 de minute |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|