|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 22:59 | |
| Păi de aia cred și eu că ARF a tărăgănat în toți acești ani luarea de material rulant nou. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 23:21 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- https://m.mediafax.ro/economic/airconnect-cea-mai-noua-companie-aeriana-romaneasca-incepe-zborurile-regulate-vor-fi-curse-interne-si-externe-21735525
Uite astfel trenurile pierd mai mulți călători pe unele distanțe/rute lungi interne. Iar la cele scurte microbuzele puse la intervale dese fac legea. Bucureşti - Sibiu cu avionul? Pe cine vor să transporte, pe nevasta lui Iohannis? Cam miroase a spălare de bani. Apropo, vedeţi că umblă vorba prin târg că firma asta are drept acţionari pe patronii de la BlueAir. Aşa că eu nu m-aş apuca să cumpăr bilete la ei cu mai mult de o zi avans. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Mar 2023, 23:30 | |
| ce firma e asta ? cu doua ATR?
sau printre alte avioane are si doua ATR?
nu am inteles. pe saitul lor spun ca au ales ATR dar nu spun cîte au. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Mar 2023, 09:55 | |
| Vor avea succes si probabil isi vor mari flota de avioane. Sunt cateva milioane de calatori doar in traficul intern. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Mar 2023, 13:15 | |
| Avioanele nu cresc în copaci (şi nici locomotivele, între noi fie vorba). În general, avioanele se iau în leasing operaţional sau chiar wet lease (adică închiriezi avionul cu tot cu echipaj şi kerosen şi doar pui firma ta pe bilet). Blue Air avea doar 3 avioane în proprietate, de pe care deja vânduse toate piesele valoroase când i le-a confiscat statul. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Mar 2023, 15:31 | |
| Noi pana la luat material rulant in leasing ar trebui sa eficientizam ce avem; cum scoaterea sindicatului in afara legii este imposibila, asta e. Ca noi avem probleme hilare gen "desfiintam RM de Branesti ca nu vrea mecanicul sa lucreze fara dormitor..." si alte prostii de gen. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Mar 2023, 16:33 | |
| La 32 de călători cat de eficient este sau costa 150 d euro biletele?
https://sibiu100.ro/administratie/curse-sibiu-bucuresti-aeroport-sibiu/ |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Economie Mar 28 Mar 2023, 17:08 | |
| Noi cumparam automotoare cu hidrogen, o porcarie,,pentru ce?avem producator local de material rulant, rame electrice si automotoare, dar dam de lucru la altii...Acum este momentul propice de a specula aceste incidente, si a cumpara teenuri cu hidrogen enorm de scumpe...statul se imprumuta pentru a da de lucru altii. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mar 28 Mar 2023, 17:11 | |
| Asa ca o sa circulam cu 50 de km pe ora cu trenuri cu hidrogen..ce ii trebuie chelului, tichie de margaritar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Mar 2023, 11:33 | |
| - t1972 a scris:
- Noi cumparam automotoare cu hidrogen, o porcarie,,pentru ce?avem producator local de material rulant, rame electrice si automotoare, dar dam de lucru la altii...Acum este momentul propice de a specula aceste incidente, si a cumpara teenuri cu hidrogen enorm de scumpe...statul se imprumuta pentru a da de lucru altii.
Te rog să îmi trimiți și mie o listă cu producătorii români de ,,material rulant, rame electrice și automotoare” pentru transport de călători, certificate pentru conformitatea cu toate STI aplicabile (LOC&PAS, NOI, PRM, CCS). Eu știu doar de un model de locomotivă, care are derogare de la CCS pe 20 de unități și de un model de automotor diesel pentru care s-a solicitat derogare de la CCS. Nu există nicio locomotivă cu 4 osii, nicio ramă electrică, nicio ramă cu hidrogen fabricată în România care să fie certificată. Apoi, nu înțeleg cu ce te deranjează pe tine că vrem și noi trenuri ca în Germania și Franța acum și nu peste 30 de ani când le-or vinde ăia la mâna a doua. Chiar nu vrei să intrăm și noi în rândul lumii? O să enumăr câteva „features” are noilor vehicule feroviare: - mentenanță inclusă minim 15 ani - adică nu mai stai după licitații de RP/RR/RG, nu ți-o mai fac niște cârpaci sau Dorel și Ilie de la sculărie, nu mai poți să furi la piese și manoperă - vă dați seama ce dezastru va fi pentru economia națională? ) - gata cu motorina - păi cum adică, nu mai poa'să ia domn mecanic și el un bidonaș dă cinci?! - la hidrogen va fi inclusă și alimentarea - adică nema contracte de motorină cu dedicație - trenurile noi vor avea parcurs zilnic mai lung, vor avea accelerații și procente de masă frânată mai bune și probabil vor fi exploatate dus-întors pe rutele lor, adică nema dormitor, nema manevră cu LDH-ul, nema revizori și revizii în tranzit și deservire doar cu șef de tren... acum vă dați seama de ce sindicatele sunt împotrivă? - bonus, pe unele rame vor fi baruri și automate de cafea și mâncare... adică băieții deștepți nu vor mai putea vinde bere la 15 lei nefiscalizați. Păi se poate?! _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Mar 2023, 12:16 | |
| Si cu sindicatele ce facem? |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Reparatii Mier 29 Mar 2023, 12:39 | |
| Siemensul a produs la Astra Vagoane, la Pascani se fac automotoare diesel, la Craiova se fac rame electrice, normal o sami spuneti ca nu au capacitati mari de productie, in urma unei comenzi ferme producatorii isi adapteaza capacitatile de productie.dar la noi caietele de sarcini se fac cu dedicatie...Asa ca nu doresc sa intru in polemica cu nimeni sau sa acuz pe cineva...Erau atelierele Grivita care reparau si modernizau vagoane, Strainii credeti ca nu au vagoane reparate sau cu RK..Au foarte multe.Mentenanta de care se vorbeste cu atata tamtam se plateste cu varf si indesat...nu cumparati dv o masina si eu ca prodocator o sa va asigur in pret si mentenanta pe o perioada atat de mare...Cert este ca la noi sa distrus tot si cumparam cu foarte multi bani imprumutati de la altii.asa ca sectiile care sau inchis o sa ramana vesnic inchise, acele rame care se aduc o sa circule pe celebrele coridoare pan europene iar pe,,,Suceava Botosani,,,o sa circule tot automotoare malaxa,,cu hidrogen,,, |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Mar 2023, 13:18 | |
| Siemensul a produs la Astra Arad tramvaie. Astra a amai produs si troleibuze, acum e pe val cu tramvaiele ca a trebuit sa se orienteze daca CFR nu a mai cumparat vagoane.
La Pascani s-a produs un singur automotor, pînă se screm ei sa faca ceva ca lumea se duce de rîpă CFR-ul. Au mai facut si un tramvai maro de nu l-a luat nimeni. pe urma au reparat automotoarele moldovenilor, nci acolo nu au rupt gura tîrgului.
Pe urma s-au lipit de Astra sa repare niste tramvaie la Timisoara. Unul s-a rupt de la mijloc dar nu stiu daca de Astra sau de Pascani.
Asa ca in afara de vagoane, nu prea avem producatori de material rulant.
fabrica de la Craiova produce pe aceeasi platforma de acum 60 de ani pe care implanteaza ceva tehnologie mai noua. Practic fara o privatizare cu o firma mare de locomotive degeaba se incearca marea cu degetul. E ca si cum dupa Dacia 1310 la Pitesti au incercat cu Dacia Nova sau care a fost inainte sa vina Renault.
Softronicul de asemenea nu cred ca are capacitatea de a produce la scara mare automotoare.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 29 Mar 2023, 14:22 | |
| - t1972 a scris:
- Siemensul a produs la Astra Vagoane, la Pascani se fac automotoare diesel, la Craiova se fac rame electrice, normal o sami spuneti ca nu au capacitati mari de productie, in urma unei comenzi ferme producatorii isi adapteaza capacitatile de productie.dar la noi caietele de sarcini se fac cu dedicatie...Asa ca nu doresc sa intru in polemica cu nimeni sau sa acuz pe cineva...Erau atelierele Grivita care reparau si modernizau vagoane, Strainii credeti ca nu au vagoane reparate sau cu RK..Au foarte multe.Mentenanta de care se vorbeste cu atata tamtam se plateste cu varf si indesat...nu cumparati dv o masina si eu ca prodocator o sa va asigur in pret si mentenanta pe o perioada atat de mare...Cert este ca la noi sa distrus tot si cumparam cu foarte multi bani imprumutati de la altii.asa ca sectiile care sau inchis o sa ramana vesnic inchise, acele rame care se aduc o sa circule pe celebrele coridoare pan europene iar pe,,,Suceava Botosani,,,o sa circule tot automotoare malaxa,,cu hidrogen,,,
Sunt certificate? Eu îți garantez că nu, iar fără certificat de interoperabilitate nu se poate face punerea pe piață, mai pe românește nu pot circula. Probabil automotorul de la Pașcani va fi primul vehicul de călători din România care va fi certificat. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 29 Mar 2023, 14:53 | |
| Nu ati inteles esenta, Iti cer tot felul de certificari pe care numai ei le au...asta este smecheria...Ce ecportam noi in UE nimic, tehnologic vorbim...Iti cer tot felul de certificari si tot felul de autorizari..Noi sintem doar consumatori...Locomotive se fac la Craiova.. Am inteles ca le Exporta in Suedia, pt transp marfa...La noi nu.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |