|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Mar 2023, 19:35 | |
| https://www.gds.ro/Local/2023-03-22/s-a-intepenit-tramvaiul/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Mar 2023, 21:15 | |
| Și nu este primul.incident de acest fel a.mai fost acuma o săptămână pe Bucuresti-Craiova |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei Joi 23 Mar 2023, 23:01 | |
| https://adevarul.ro/stiri-locale/oradea/proiect-inedit-al-primariei-oradea-tren-2252388.html _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 09:50 | |
| Pe cine are patronul de la TFC in spate de ii se permite atâtea ilegalitati?
https://clubferoviar.ro/trenuri-ilegale-operator-privat/ |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 10:16 | |
| Pai daca idiotii de la ARF au decis ca musai trenurile peste 200 de km tre' sa fie IR indiferent de conditii, nu e vina lui TFC ca trebuie sa vanda bilete la tarife de IR pentru trenurile sale... TFC vindea inainte bilete la tarif de Regio, nu se plangea nimeni ca n-au prize. Romanu' nu vrea musai prize, cat vrea preturi mici; la tarif de IR, iese mai ieftin cu Blablacar. Si poate si mai rapid si in masina de regula are si prize, nu de laptop, dar pentru telefon cam are.
ARF sa faca bine sa declaseze respectivele trenuri la Regio, noi, calatorii, salutam aceasta masura. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 12:45 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pai daca idiotii de la ARF au decis ca musai trenurile peste 200 de km tre' sa fie IR indiferent de conditii, nu e vina lui TFC ca trebuie sa vanda bilete la tarife de IR pentru trenurile sale...
Păi Bucureşti-Buzău e sub 230 km, poţi să îl faci şi R. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 13:36 | |
| Numa capuse peste tot și ne plângem că nu avem bani
https://clubferoviar.ro/management-marca-grindeanu-compania-in-care-un-angajat-din-patru-e-director/ |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 14:28 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Pai daca idiotii de la ARF au decis ca musai trenurile peste 200 de km tre' sa fie IR indiferent de conditii, nu e vina lui TFC ca trebuie sa vanda bilete la tarife de IR pentru trenurile sale...
TFC vindea inainte bilete la tarif de Regio, nu se plangea nimeni ca n-au prize. Romanu' nu vrea musai prize, cat vrea preturi mici; la tarif de IR, iese mai ieftin cu Blablacar. Si poate si mai rapid si in masina de regula are si prize, nu de laptop, dar pentru telefon cam are.
ARF sa faca bine sa declaseze respectivele trenuri la Regio, noi, calatorii, salutam aceasta masura. Asta e doar un aspect, mai era inca ceva. - Dr2005 a scris:
- Păi Bucureşti-Buzău e sub 230 km, poţi să îl faci şi R.
Nu tu sau unul dintre colegii tai a dat dispozitia aia ca nu poti face Regio-uri fara minim 70% opriri pe ruta respectiva? Citez: - Citat :
- mers de IR, subventie de Regio
D-aia s-a ajuns la aberatiile astea. Ar fi fost mai util sa va preocupe faptul ca exista trenuri diesel pe sub catenara pe tot parcursul si nu se ia nicio masura. Nu e normal. As vrea sa vad Astra sau TFC-ul sau RC-ul daca ar mai plimba amboulea tramvaie diesel pe linii electrificate cu subventia taiata la jumate sau de tot pentru faza asta. Dar la ARF ii freaca grija ca face unul naveta ocazionala Sinaia - Bucuresti cu 25 de lei / sens la timpi de IR in loc sa dea 50 la CFR. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 15:49 | |
| Pai parca limita de R era 200, acum e 230?
Plus ca vad ca Bombardierurile alea TFC de pe Valea Prahovei, alaturi de Ansaldo-urile ATC si de RegioCalatori, au trecut toti la tarif de IR de la noul mers, desi sunt 160 de km pana la Brasov. Stiu ca vazusem odata Bombardierul ala cum era cu lume in picioare, la tarif de IR cred ca e lux, probabil radeau de mine ca stateam intins pe 3 scaune in R3021. |
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 21:04 | |
| Trenurile Regio Calatori circula in rang RE pe Bucuresti-Brasov, la fel si cele ale Softrans. Restul au fost obligati de frustrarile lui Lolek si Bolek sa treaca la tarife IR identic ca la CFR, ca ii freca pe ei grija ca de ce merg oamenii ieftin cand pot sa mearga scump. Asta in conditiile in care Lolek si Bolek nu au mers cu trenul de vreo 20 de ani si oricum au moka. Nimeni nu poate explica de ce au pus acele limite aberante de km, au facut-o doar sa ne arate ca pot si basta. Ca ei sunt jupanii si noi trebuie sa tacem din gura si sa facem ce ne ordona ei Deci este vorba doar de prostie, frustrare, ura si rautate. PS: Sa vedeti ce distractie va fi pe Bucuresti - Galati la vara, cu automotoarele fara AC ale TFC, ridicate din pix la rang IR cu tarifele uriase aferente tot din ordinul lui Lolek si Bolek. Culmea este ca acele motoare nu respecta nici chiar ordinul celor doi analfabeti functional pt rangul IR ca si dotari, insa lor putin le pasa. Scopul lor a fost doar sa ii jupoaie pe fraieri si sa le ia o carutza de bani pentru nimic. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Mar 2023, 22:35 | |
| https://www.bzi.ro/firma-ghenuta-se-pregateste-de-un-nou-contract-cu-cfr-aproape-800-000-de-euro-vor-costa-serviciile-de-salubrizare-a-vagoanelor-4676185 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Mar 2023, 13:28 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- Nu tu sau unul dintre colegii tai a dat dispozitia aia ca nu poti face Regio-uri fara minim 70% opriri pe ruta respectiva?
Nu ştiu unde ai citit tu asta... https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/127015 - Citat :
- Ar fi fost mai util sa va preocupe faptul ca exista trenuri diesel pe sub catenara pe tot parcursul si nu se ia nicio masura.
Nu e normal.
As vrea sa vad Astra sau TFC-ul sau RC-ul daca ar mai plimba amboulea tramvaie diesel pe linii electrificate cu subventia taiata la jumate sau de tot pentru faza asta. Nu se poate asta, ar fi discriminare între OTF. Regulamentul 1370/2007 e foarte clar în privinţa compensaţiei, iar pe partea de TUI nu permite Legea 202/2016 TUI diferenţiat. - Citat :
- Dar la ARF ii freaca grija ca face unul naveta ocazionala Sinaia - Bucuresti cu 25 de lei / sens la timpi de IR in loc sa dea 50 la CFR.
Asta e vina exclusiv a OTF, care vor să facă bani din piatră seacă. Nu le-a cerut nimeni să îşi facă trenurile IR, R sau altceva, ci doar să aplice tarifele în funcţie de rang. Compensaţia e la fel pe km şi pentru R şi pentru IR şi pentru IC. Dar ei în loc să respecte nişte reguli de bun simţ... nu mai zic că înjurăturile pentru nesimţirea OTF tot statul şi le ia. Însă haiducie ca până acum câţiva ani, când nu făceai diferenţa între R şi IR decât prin bilet (uneori nici atunci) nu va mai exista, iar de la noul mers cine vrea IR va trebui să îşi pună opririle în staţiile de IR, cine vrea RE în cele de RE şi cine vrea R... practic pe unde vrea, că la R există condiţie doar pentru staţiile modernizate şi certificate, care nu prea sunt, deci un R poate opri pe unde vrea OTF. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Mar 2023, 14:03 | |
| Și tot nu am primit explicatii de ce la anumite trenuri R si RE tariful de rezervare este de la 2 lei la 4 lei? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Mar 2023, 14:00 | |
| https://www.g4media.ro/exclusiv-un-pod-cfr-din-judetul-bacau-sta-sprijinit-in-proptele-din-lemn-in-ciuda-evidentelor-compania-spune-ca-nu-exista-niciun-pod-cu-pericol-de-prabusire-sau-care-sa-puna-in-pericol-sigu.html Cine si-a pus semnătura că podul nu prezintă nici un pericol și că se poate circula pe el, să își asume și consecințele ! Din păcate șefii ăi mari se acoperă cu hârtii și tot cel de la munca de jos va fi găsit vinovat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Mar 2023, 17:14 | |
| Când toti au pus doar impostori și lipitori de afișe de la AFER până la secretari de stat amândoi fiind paraleli cu subiectul caii ferate
Cătălin Drulă, președintele USR: „În luna martie, Sorin Grindeanu a sabotat siguranța feroviară cu bună știință.
Două ordine de ministru au amânat cu șase luni termenele de reparații planificate și revizii tehnice generale la vagoanele CFR Călători.
Practic, Grindeanu a certificat prin semnătură că trenurile cu pasageri pot circula și fără reparații și revizii.
Am avut și eu pe masă, când eram ministru, un astfel de ordin. A fost în consultare, dar am REFUZAT să îl semnez. Am pus pe primul loc siguranța călătorilor, conform legii.
Grindeanu nu a avut nicio reținere să semneze așa ceva, doi ani la rând, și să pună în pericol viața oamenilor pe calea ferată.
Gestionarea căilor ferate sub acest ministru este dezastruoasă pe toată linia.
Din cele 400 de milioane de euro pe care le-am pus în PNRR pentru material rulant, locomotive și vagoane, niciun euro nu a fost tras până astăzi.
Iar pierderile CFR Călători prevăzute pentru 2023 sunt colosale: 1,1 miliarde lei (de peste 4 ori mai mari decât în 2021).
Singurul lucru care i-a reușit a fost politizarea extremă (totul e împărțit pe culori, PSD și PNL, roșu și galben) și devalizarea companiilor de stat din feroviar”. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |