|
| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 03 Mai 2023, 22:57 | |
| Nu, deocamdată se tot plimbă pentru a obţine certificarea şi autorizarea punerii în funcţiune, se mai duce şi pe la Făurei din când în când. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2023, 09:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu, deocamdată se tot plimbă pentru a obţine certificarea şi autorizarea punerii în funcţiune, se mai duce şi pe la Făurei din când în când.
De statia ani nu a mai obținut certificarea si autorizarea?Pai nu era vorba ca daca e autorizata de ERA poate circula in orice tara din UE? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Joi 04 Mai 2023, 22:00 | |
| https://www.opiniatimisoarei.ro/alerta-cu-bomba-in-trenul-budapesta-bucuresti-a-fost-oprit-si-scotocit-de-politisti-din-timisoara-si-lugoj-dupa-un-apel-la-112/04/05/2023 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Mai 2023, 02:00 | |
| https://www.opiniatimisoarei.ro/calatori-cu-bagajele-la-spinare-pe-calea-ferata-un-tren-care-venea-la-timisoara-s-a-intepenit-pe-linii-inainte-sa-ajunga-in-gara-de-nord-oamenii-lasati-de-izbeliste-foto/07/05/2023 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Mai 2023, 21:54 | |
| Există spațiu suficient între scaune, vor fi comode dacă ne vom plimba cu aceste trenuri noi multe ore, de la un capăt la altul? Sunt construite pentru durate mari și 400-500 kilometri? Sau pentru cel mult 2-3 ore? Să țină cont de vitezele reduse cu care se circulă pe aproape toate linile.
https://clubferoviar.ro/noile-trenuri-alstom-coradia-pentru-romania/
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 08 Mai 2023, 23:15, editata de 2 ori |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Lun 08 Mai 2023, 22:33 | |
| Spatiul intre scaune e mai mic ca la Softrans, lol. (75 cm fata 85-90 cat au RES-urile). Vor fi si astea ca Desiro-urile exploatate neortodox. (durata, distanta si tarife in bataie de joc)
Sa fiu sincer nu le vad viabile tarifate la IR in afara de Bucuresti - Brasov / Constanta. Si asta pentru gusterii aia usor impresionabili.
Chiar sunt curios: avand in vedere ca vor fi inmatriculate si inregistrate "pe AFER", vor mai exista diferente de pret intre operatori? |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 08:26 | |
| Pai deja nu mai sunt diferente de pret intre operatori.
Dar sunt curios cum vine asta cu inregistrarea pe AFER. Si in alte tari la fel e? |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 08:59 | |
| Cred ca se refera la ARF ca fiind intermediar pentru toti OTF. Cat despre confort si pret universal...se pronunta Dr2005 ca de obicei. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3363 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 10:04 | |
| Asa cum zice Adi. Ma gandeam la ARF si am scris AFER. Prea multe birouri pentru prea putine trenuri. @Laurentiu uite un exemplu destul de recent: cand era IR-ul de Pausa anul trecut, aveai pe Bucuresti - Caracal la CFR la cls. a doua aprox. 41 lei. La Softrans pe aceeasi distanta era undeva la maxim 25 lei, la timpi de mers similari, dar cu conditii mai bune. Dragos argumenta ca CFR-ul ar putea sa ofere reduceri tarifare, dar ei prefera pretul maximal. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 10:17 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
La Softrans pe aceeasi distanta era undeva la maxim 25 lei, la timpi de mers similari, dar cu conditii mai bune. Dragos argumenta ca CFR-ul ar putea sa ofere reduceri tarifare, dar ei prefera pretul maximal.
Pai la Softrans erau aproximativ 50 de angajati, a avut cifra de afaceri 31 005 578 lei (620.000 lei/angajat), profit net de 3 622 104 lei in anul 2021. La CFR Calatori erau in anul 2021 - 11.540 angajati, cifra de afaceri 2 027 480 245 lei (doar 175.650 lei/angajat), pierderea neta -272 679 744 lei in 2021. Daca s-ar aplica politica de organizatie privata, la CFR Calatori ori s-ar reduce drastic numarul de angajati, sau sa creasca numarul de ore muncite de salariatii actuali, multi nu au productivitatea muncii la fel de buna ca la Softrans + numar suplimentar de trenuri, preturi mai competitive, conditii imbunatatite la CFR C. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 16:12 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- La Softrans pe aceeasi distanta era undeva la maxim 25 lei, la timpi de mers similari, dar cu conditii mai bune.
Dragos argumenta ca CFR-ul ar putea sa ofere reduceri tarifare, dar ei prefera pretul maximal.
De anul trecut si pana acum au cam trecut privatii la tarif de IR, pentru mine a ajuns CFR-ul mai ieftin ca am Trenplus, la privati nu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 18:48 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Există spațiu suficient între scaune, vor fi comode dacă ne vom plimba cu aceste trenuri noi multe ore, de la un capăt la altul? Sunt construite pentru durate mari și 400-500 kilometri? Sau pentru cel mult 2-3 ore? Să țină cont de vitezele reduse cu care se circulă pe aproape toate linile.
https://clubferoviar.ro/noile-trenuri-alstom-coradia-pentru-romania/ E diagrama scaunelor în link. Iar dacă o vreţi la rezoluţie mai mare: https://arf.gov.ro/web/wp-content/uploads/2023/04/Schita-RE-IR.pdf Rutele sunt cele din CSP, se cunosc deja: București Nord – Constanța București Nord – Brașov – Arad – Timișoara București Nord – Brașov – Cluj Napoca Brașov – Deda – Cluj Napoca București Nord – Brașov București Nord – Iași București Nord – Suceava București Nord – Galați București Nord – Craiova – Târgu Jiu – Petroșani- Simeria București Nord – Craiova – Timișoara – Arad Cluj Napoca – Timișoara Cluj Napoca – Suceava – Iași Evident, se vor face diverse combinaţii între ele, gen Braşov - Constanţa, în funcţe de cine le va opera. Atribuirea se va face prin procedură competitivă, prin Bursa Română de Mărfuri, nu cadou la CFR Călători. - Citat :
- Chiar sunt curios: avand in vedere ca vor fi inmatriculate si inregistrate "pe AFER", vor mai exista diferente de pret intre operatori?
Cum adică? Vor fi ,,înmatriculate" ca orice vehicul reroviar, adică în Registrul European al Vehiculelor care e gestionat de ERA. Dar până la înmatriculare, ai nevoie de certificarea conformităţii cu STI (se face cu organism notificat - a fost ales ONFR pentru asta) şi autorizarea punerii în funcţiune (se face cu ASFR dacă vrei doar pentru România sau cu ERA dacă vrei pe mai multe ţări sau pe toate). Toate astea sunt în sarcina producătorului, nu a ARF, la ARF se vor livra gata de pus în circulaţie cu călători. Tarifele vor fi corespunzătoare rangului la care vor circula, probabil IR (nu se încadrează la IC) şi nu se admite circulaţia la alt rang decât cel din CSP. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 18:49 | |
| - Cipri Andrei Neculai a scris:
- La Softrans pe aceeasi distanta era undeva la maxim 25 lei, la timpi de mers similari, dar cu conditii mai bune.
Dragos argumenta ca CFR-ul ar putea sa ofere reduceri tarifare, dar ei prefera pretul maximal. Nu mai ai voie să ai tarif diferenţiat, toţi OTF au acelaşi tarif, că toţi sunt subvenţionaţi. Reducerile Softransului, practic, le plătea tot statul român, că ăla zicea că are încasări mai mici şi cerea mai multă compensaţie. _________________ :TTT:
|
| | | Johnny84
Numarul mesajelor : 34 Reputatie : 849 Data de inscriere : 30/08/2022
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 20:41 | |
| Astea sunt singurele realizari ale echipei incompetente si extrem de arogante Lolek si Bolek: scumpiri nesimtite pe linie pentru fraieri si urmeaza noi pomeni sub forma unei pseudo gratuitati - reducere 90% pentru "studenti" ca doar se apropie alegerile si trebuie masa de manevra pentru prostirea prostilor.
Deci pana una alta pregatiti-va din nou sa ne intoarcem la epoca Dragnea, sa nu mai aiba oamenii loc in trenuri si sa ne ordone putorile asistate social sa ne luam bilete.cu 6 luni inainte ca ei au treaba sa isi bea cafelutza la Mamaia sau la Brasov pe Republicii.
Atata ii duce capul pe Lolek si Bolek.
PS: Subventiile alea se dau tot din banii nostri, adica din bugetul de Stat, nu din buzunarele echipei arogante si incompetente, cum au impresia Lolek si Bolek. Pe Grindeanu nici nu il mai pun la socoteala, securistul ala ranjit oricum pluteste in stratosfera, habar nu are pe ce lume este si cum arata un tren si oricum semneaza tot ce ii pun sub nas cei doi specialisti in nimic. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 09 Mai 2023, 21:12 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cipri Andrei Neculai a scris:
La Softrans pe aceeasi distanta era undeva la maxim 25 lei, la timpi de mers similari, dar cu conditii mai bune. Dragos argumenta ca CFR-ul ar putea sa ofere reduceri tarifare, dar ei prefera pretul maximal.
Pai la Softrans erau aproximativ 50 de angajati, a avut cifra de afaceri 31 005 578 lei (620.000 lei/angajat), profit net de 3 622 104 lei in anul 2021. La CFR Calatori erau in anul 2021 - 11.540 angajati, cifra de afaceri 2 027 480 245 lei (doar 175.650 lei/angajat), pierderea neta -272 679 744 lei in 2021.
Daca s-ar aplica politica de organizatie privata, la CFR Calatori ori s-ar reduce drastic numarul de angajati, sau sa creasca numarul de ore muncite de salariatii actuali, multi nu au productivitatea muncii la fel de buna ca la Softrans + numar suplimentar de trenuri, preturi mai competitive, conditii imbunatatite la CFR C. Știu ce spui și da doar privatizarea mai poate salva CFR Călători dar țin să te informez că depoul București Călători a primit recent amendă pe motiv că își exploatează la maxim mecanicii de locomotivă. Asta implică să mai renunțe la niște trenuri pe care le are în program (depoul). Și să vedem cine le ia, că e criză de mecanici și la punctele de lucru apropiate Bucureștiului. Și vine sezonul estival, să vedeți distracție. De dat afară de la depouri să mai dea de la birouri că se calcă unul pe altul pe picioare, de prin Regionale că-s mulți câtă frunză și iarbă, și poate și din Central. Ăștia sunt neproductivii și ineficienții, nu salariații de la tracțiune. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |