| | Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 8980 Reputatie : 14336 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Iul 2023, 21:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- Erau și băieții la.o bere .Poate Preoteasa ia spus sa mai tina alea 6 Desiro că și așa nu mai are nevoie de ele și îi mai trimite cate vrea sa le.descompleteze..
Oare cate rame noi Alstom.primeste TFCul?Probabil CFR nu se va califica la.licitatie .Băieții știu de ce
https://clubferoviar.ro/traian-preoteasa-si-calin-mitica/?fbclid=IwAR1d_JfuwSauE8GzjXFCtQTUr2OOwlc6RXMSjHQUGQO5TbSdMgytnATvlN8 Hahaha. Oare de ce au luat-o la fugă pe scări când au văzut că au fost surprinși de ziariști ? Un mare semn de întrebare dar lasă și de gândit. De bine în niciun caz. Mai nou Preoteasa l-a destituit din funcție pe directorul Sucursalei CFR Călători Iași (Constantin Axinia), punând în locul acestuia un habarnist în domeniu. Și-a jurat în barbă Preoteasa că nu se lasă până nu pune și cfr călători pe butuci. Ministerul se face că nu vede, sau mă rog astea or fi sarcinile trasate de partid, distruge-i băi și pe ăștia și ai susținerea noastră. Ăștia se joacă cu destinul a mii de ceferiști, dar treaba lor, să nu uite că se pun cu furia oamenilor. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6705 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12017 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Iul 2023, 21:53 | |
| - Adrian78 a scris:
- E greu sa pui 1500v și cu curent de 400A in revizii îți trebuie niste instalații supra dimensionate..
Problema e că CFR a modernizat fără cap cu vagoane să încapă cat mai multi călători fără să se mai gândească la celelalte aspecte Urmează mutilare vagoanelor 21-90 in 21-91 sa vedem cu cate locuri? Oare în Grecia cum este că aia și aia călduri că la.balamuc și vagoane tot la 25 kv?
Pe vagoanele de calatori daca nu gresesc scrie 1500 Vca (deci curent alternativ) si 800 A (acesti 800 A, adica amperi, se refera la valoarea maxima a curentului absorbit de instalatiile vagonului, cand toate instalatiile vagonului functioneaza la capacitate maxima ?) Care este in general puterea maxima a instalatiilor electrice dintr-un vagon de calatori CFR ? La Desiro pentru ce era utilizata alimentarea electrica exterioara (la 400 Vca curent alternativ- presupun ca trebuie curent trifazat) ,cand automotorul stationa, cu motoarele diesel oprite ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20451 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25320 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Iul 2023, 22:39 | |
| - dan tm a scris:
- DAca CFR C are in dotare vagoane care au nevoie de 1500V atunci reviziile e vagoane trebuie sa fie dotate cu instalatii de 1500 v. In caz contrar factorii de decizie sînt niste idioti.
Reviziile de vagoane au suferit ultimele modernizări pe vremea când 1500 V aveau doar vagoanele de pe rapid şi se folosea doar la încălzit, restul era pe încălzire cu abur (adică deloc, că motorina era importantă şi nu porneai WITul mereu). Iar să ai 1500 V în revizia de vagoane nu e chiar uşor, nu e o tensiune pe care să o poţi lua din reţeaua locală de distribuţie, îţi trebuie circuit dedicat direct dintr-un post de transformare... pe unde e, probabil au direct alimentare la 20 kV (sau chiar de 25 kV direct de la Electrificare CFR) şi transformator. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6705 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12017 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Iul 2023, 07:56 | |
| Primele vagoane de călători, din parcul CFR, care au avut instalație de încălzire electrică a trenului (alimentata de la locomotivele electrice, la 1500 V curent alternativ monofazat) au fost cele ale seriilor 19-40 și 20-40, produse la Arad și intrate in exploatare în anul 1964.
Aceste vagoane foloseau curentul electric primit de la locomotivele electrice strict numai pentru instalația de încălzire electrică a trenului. Acuma nu știu dacă valoarea maxima a curentului absorbit de instalația de încălzire electrică a acestor vagoane era tot de 800 A!
Ceilalți consumatori electrici din aceste vagoane (care nu erau foarte multi - era sistemul de iluminat, poate câteva prize, poate vreun ventilator sau un difuzor) erau alimentați prin sistemul generator electric montat pe boghiul vagonului, redresor și baterii de acumulatori.
Aceste caracteristici tehnice a sistemului electric se vor menține și la celelalte serii de vagoane de călători construite sau importate în România după 1964 și până în 1990 și parțial chiar în anii 90. Toate vagoanele de călători , construite sau importate în România, după 1964, și până după 1990, pe lângă instalația de încălzire electrică, au fost prevăzute și cu instalație de încălzire cu abur, pentru cazul in care erau tractate cu locomotive diesel . Din păcate, înainte de 1990, industria românească nu a putut realiza un tip de locomotivă diesel, care sa fie dotată cu instalație de încălzire electrică a trenului! Ceva incercati în acest sens ar fi fost cu locomotivele 060-DC sau 060-DD (cele cu motoare diesel tip Alco), care, unele din ele, ar fi avut, din construcție, instalații de încălzire electrică a trenului. Dar acele instalații nu ar fi dat rezultate bune in exploatare!
După 1990 care au fost primele vagoane de călători , din parcul CFR, prevăzute cu "sursa statica" și la care s-a renunțat la sistemul electric cu generator electric montat pe boghiul vagonului și redresor ? Vagoanele de astăzi, care au sursa statica, mai au și baterii de acumulatori ?
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20451 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25320 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Iul 2023, 18:58 | |
| - ldh80 a scris:
- Vagoanele de astăzi, care au sursa statica, mai au și baterii de acumulatori ?
Normal că au, că altfel când se scoate locomotiva de la tren n-ar mai avea nici bude funcţionale, nu mai zic de iluminatul de uregnţă care, instrucţional, trebuie să poată funcţiona minim 2 ore chiar şi în lipsa alimentării vagonului de la locomotivă. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3282 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8221 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iul 2023, 12:36 | |
| https://www.g4media.ro/seful-cfr-marfa-cifra-de-afaceri-a-crescut-cu-37-in-primul-semestru-din-2023-situatia-economica-actuala-a-companiei-ne-permite-sa-functionam-practic-am-incercat-sa-schimbam-fata-compani.html
Iata si vesti pozitive. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8980 Reputatie : 14336 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iul 2023, 16:20 | |
| Zici că să nu mai promovezi acest tabloid dar de multe ori mai spune și lucruri bune
https://clubferoviar.ro/traian-preoteasa-se-realege-director-general-al-cfr-calatori-pe-patru-ani-cu-ajutorul-firmei-favorite/?fbclid=IwAR1gkXF-5jGwBvmcvackyCnTox7dq9Zmu_Lmy_YdXs0gdzXMaJtFkqA31aQ
Cu el la putere dezastrul e pe-aproape. Are și susținerea sugaciului rînjilă. Dar chiar nici acum nu s-a înțeles ce are de gând ministerul cu aceste 3 companii Infra Marfă Călători? |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3282 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8221 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Iul 2023, 21:39 | |
| Acuși vine și septembrie iar trenurile interregio și R E vor fi din nou pline toamna și iarna.
https://www.google.com/amp/s/www.edupedu.ro/transport-redus-cu-90-pentru-studenti-si-varsta-beneficiarilor-majorata-pana-la-30-de-ani-masuri-din-noua-lege-a-invatamantului-superior-pentru-noul-an-universitar-impactul-financiar-e-de-200-mili/amp/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18522 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24027 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Iul 2023, 14:10 | |
| Preoteasa ce a făcut la CFR Marfă?Nada și asta urmeaza să facă și la CFR Călători chiar a bagato adânc în colaps da nu-i nimic băieții deștepți o sa ii dea 4 ani de mandat premiu
https://www.economica.net/cfr-marfa-supravietuieste-seful-companiei-spune-ca-situatia-economica-actuala-permite-societatii-sa-functioneze-toate-platile-catre-furnizori-si-toate-taxele-sunt-la-zi_682902.html
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Sam 22 Iul 2023, 17:24, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8980 Reputatie : 14336 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Iul 2023, 15:36 | |
| Distruge și CFR Călători, asta face. Cum am mai afirmat, cineva din minister îl susține și îi acordă gir încontinuare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18522 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24027 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Iul 2023, 12:22 | |
| https://clubferoviar.ro/fier-vechi-vagoane-de-la-regionala-galati/?fbclid=IwAR3KJGJ1dFDcuG8-u_O2usJQ5NO4dS6jzvIc9snuhIRZyNJNWbGnVueP_qM |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18522 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24027 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Iul 2023, 12:50 | |
| Planuri peste planuri
https://mobilitate.eu/romania-mare-viteza-europa/?fbclid=IwAR34NhtwyxDW4cEpM5sRyTtskfqO_XqNG6QkkEA_WDpVkdj68gwho3oJWfc |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 458 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5642 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 25 Iul 2023, 13:35 | |
| https://clubferoviar.ro/reparatii-linii-din-complexul-feroviar-bucuresti/ |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8969 Reputatie : 12803 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Iul 2023, 10:43 | |
| https://romania.europalibera.org/a/tehnici-de-tergiversare-a-proceselor-cum-a-fost-judecat-un-milionar-timp-de-opt-ani-pana-s-au-prescris-faptele/32516627.html
Omul de afaceri Călin Mitică, cel care a controlează firma Remarul 16 Februarie din Cluj, a scăpat de judecată după ce Tribunalul Cluj a constatat, după 108 termene și opt ani de proces, că fapta de dare de mită de care era acuzat s-a prescris. Avocatul lui susține că nu e vorba de o tergiversare.
Prescrise au fost și faptele directorilor din CFR acuzați că au primit mita pentru o serie de contracte de reparații de automotoare tip „Săgeata Albastră”.
Judecătorul a decis confiscarea de la Teodor Alexandru Gavriș, fost director de tracțiune în cadrul CFR Călători S.A, a mitei de 388.000 de lei. De la ceilalți 11 inculpați, Tribunalul a mai decis confiscarea a 110.000 de lei, bani proveniți din infracțiuni. DNA poate ataca decizia Tribunalului de presciere a faptelor.
Cronologia unui proces de corupție în care inculpații au reușit tergiversarea procesului până la prescrierea faptelor:
Pe 24 mai 2023, Tribunalul Cluj a rămas în pronunțare în acest caz. Potrivit portalului instanțelor de judecată, au fost de atunci cinci amânări de pronunțare. Judecătoarea Maria Cristina Badea nu a mai așteptat decizia CJUE privind prescrierea faptelor în urma unei decizii a Curții Constituționale, decizie care a fost luată pe 24 iulie.
În total, dosarul a avut 108 termene de judecată. Tehnici de tergiversare
În timpul procesului, Călin Mitică a lipsit de la termene, a făcut cereri de amânare, a propus martori, a propus și obținut expertize extrajudiciare, toate acceptate de judecătoarea Badea.
Inculpații au și recuzat judecătoarea, de două ori, dar cererile au fost respinse.
Înregistrat în august 2015 la tribunal, dosarul a avut primul termen stabilit abia în aprilie 2016.
A urmat apoi o reluare a cazului, deoarece judecătorul inițial a fost promovat, așa că procesul a reînceput de la zero.
Pe 11 octombrie 2019, instanța a schimbat încadrarea juridică pentru inculpați, infracțiunea de spălare de bani fiind exclusă. Cererea a fost făcută chiar de reprezentantul DNA, printr-un memoriu, lucru care i-a surprins pe avocați.
Solicitarea a fost acceptată de instanță, fiind invocată de procuror o decizie a Curții Constituționale din 2018.
„Potrivit deciziei 418/2018 a CCR, nu se mai pot reţine drept acte de spălare a banilor aceleaşi acte ce au fost reţinute drept chiar elementele materiale ale infracţiunilor de corupţie, comiterea unor fapte de spălare a banilor presupunând activităţi ilicite distincte de cele din care provin bunurile”, susține judecătoarea în motivare.
Gheorghiță Mateuț a fost avocatul lui Călin Mitică. Susține că nu a fost strategia apărării ca dosarul să se prescrie, ci complexitatea cazului și schimbarea completului au fost factorii care au prelungit dosarul.
„Durata procesului a fost influențată de o schimbare în compunerea instanței. Nu a fost o strategie a apărării să se ajungă aici. Judecătorul cauzei a fost promovat la Curtea de Apel și a fost nevoie de reaudierea martorilor. A fost o cauză complexă, cu foarte mulți martori și așa a ajuns la o durată deloc rezonabilă”, ne-a declarat Mateuț. Cine este Călin Mitică
De-a lungul timpului, Călin Mitică apare în mai multe poze de la diverse petreceri alături de prim-vicepreședintele PNL Rareș Bogdan. Libertatea a prezentat fotografii de la aceste evenimente.
Mai mult, fiul lui Călin Mitică, Călin Mitică Jr, este asistent al europarlamentarului Rareș Bogdan. Informația este publică pe site-ul Parlamentului European.
În plus, soția lui Rareș Bogdan, Florina, este angajată a altei firmei patronate de Călin Mitică, Transferoviar Grup. Societatea este una dintre cele mai mari firme de transport călători şi marfă pe calea ferată, concurent direct al CFR.
Soția lui Bogdan ocupă postul de consilier juridic. Potrivit declarației de avere a europarlamentarului liberal, ea a încasat de la societatea lui Călin un salariu de 11.000 de lei pe lună.
Presa a scris de-a lungul anilor despre grupul clujean format din Călin Mitică, om de afaceri, Rareș Bogdan, prim-vicepreședinte PNL, Cozmin Gușă, fost politician și patron de presă și Eduard Hellvig, fost șef al SRI. Monitorul de Cluj a prezentat și o fotografie cu aceștia.
L-am întrebat pe europarlamentarul Rareș Bogdan ce ar trebui făcut din punct de vedere politic pentru a scurta durata proceselor, dar nu am primit un răspuns până la publicarea textului. Magistrații susțin că probe ar fi, dar timp nu mai este
După opt ani, deși magistratul a declarat că sunt probe, toți inculpații au fost exonerați de vină pe motiv că a intervenit prescrierea faptelor.
„Probele administrate în cauză cu privire la capătul de acuzaţie vizând primirea (…) sumelor de 20.000 lei şi respectiv 25.000 lei numerar de la inculpatul (…) direct sau indirect, instanţa apreciază că această situaţie faptică este susţinută în plan probatoriu dincolo de orice îndoială rezonabilă”, arată Tribunalul.
În cadrul aceluiași proces, funcționarii acuzați de abuz în serviciu au fost achitați tot în baza unei deciziii a CCR, care a stabilit că se pedepsește cu închisoarea doar încălcarea legislației primare de către un funcționar al statului, nu și a legislației inferioare, cum ar fi regulamente, decizii etc. Cine a judecat procesul
Judecătoarea Cristina Badea a cerut transferul la Tribunalul Cluj, dar CSM i-a respins cererea de două ori. Totuși, președintele Curții de Apel Cluj a delegat-o la Tribunal, deși nu era specializată pe corupție.
Tot ea a judecat dosarul lui David Ciceo, fost director general la RA Aeroportul Internațional „Avram Iancu” Cluj Napoca, acuzat că a luat o mită de 1.200.000 de lei de la un constructor. După 6 ani, ca și în cazul Călin Mitică, magistratul a constatat că faptele s-au prescris. Decizia a fost luată, în mai 2023, după 12 termene de judecată. Badea urmează să fie promovată la Curtea de Apel Cluj, după ce a obținut gradul necesar de judecător. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18522 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24027 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 26 Iul 2023, 10:53 | |
| https://clubferoviar.ro/un-nou-director-al-directiei-de-transport-feroviar-din-mti/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |