| Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iun 2023, 03:44 | |
| Deja un 20-68 este retras în revizia Târgu Jiu împreună cu doua vagoane 10-56 ,doua 20-55 și o carcasă arsa |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iun 2023, 09:01 | |
| Din cele 139 pentru modernizare, 99 sunt scoase la licitatie. Restul de 40 ce fel de vagoane sunt? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iun 2023, 09:09 | |
| - Adrian78 a scris:
- Deja un 20-68 este retras în revizia Târgu Jiu împreună cu doua vagoane 10-56 ,doua 20-55 și o carcasă arsa
Si la Iasi este un 20 68 care zace de mai bine de o luna. Un vagon 20 49 1xx de la 1837/1838 nu mai are geamul rabatabil de la baie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 14 Iun 2023, 09:49 | |
| - cfr500 a scris:
- Restul de 40 ce fel de vagoane sunt?
Vagoane speciale (cuşetă, dormitor, restaurant). _________________ :TTT:
|
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 18:08 | |
| https://clubferoviar.ro/modernizarea-vagoanelor-restaurant/
30 sunt 19-76 si 10 restaurant. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 19:10 | |
| La 1.5 mil de euro modernizare mi se pare cam jecmăneală.Pana acuma câțiva ani un vagon Siemens Viaggio nou era 2 mil de euro și ăla era vagon nou de 230 km/h .Vad că la cehi costa 2 mil de euro și probabil vagoanele circula 95% din timp nu ajung la.gard după două ani La ComfortJet avem.si vagoane cu post de conducere model de cabina cu design Vectron
Czech Railways ordered the 50 new wagons from the Siemens Skoda consortium at the end of June 2018. The value of the cars, which are based on the Siemens Viaggio Comfort platform (known as RailJet), is CZK 3 billion (EUR 120 million), the contract states.
Last April, the same consortium obtained a new contract from Czech Railways for the delivery of up to 180 wagons for a speed of 230 km/h. These will be called ComfortJet. Production is to start in the first half of 2022 and the first cars are to be delivered in 2024. The value of the framework contract is almost CZK 12.5 billion (cca EUR 490 million |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 22:02 | |
| 2 mil. euro la cehi cu sau fără 9 ani de mentenanţă inclusă în preţ? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 22:14 | |
| - Dr2005 a scris:
- 2 mil. euro la cehi cu sau fără 9 ani de mentenanţă inclusă în preţ?
Eu zic că da.Ce mentenanța poți să ai la.un vagon decât înlocuit osiile și discurile la.o revizie de 100000km nu se compara cu mentenanța la.o rama electrica sau locomotiva unde ai echipamente de tracțiune ,comanda Vagoanele.19-76 chiar nu au nevoie de modernizare au interior destul.de bun AC doar prize trebuiau și uși automate Dar așa e in Romania aruncam.banii aiurea |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 22:50 | |
| Mentenanţa unui vagon nu înseamnă doar strunjit roţi. Au pe ele convertizoare statice, sisteme de informare, sistem audio, supraveghere video, climatizare automată, WC vacuumatic, detectoare de fum, uşi automate... toate astea înseamnă electronică şi softul de rigoare, deci nu le poate repara Dorel cu ciocanul şi sârma ca la 20-47, iar scopul mentenanţei pe 9 ani e să nu păţim ca la 21-86 şi să ajungă la gard când le vine scandeţa la primul RT2. _________________ :TTT:
|
|
| |
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 23:05 | |
| Ok, dotate vagoanele astea, au multe componente importante, au inclusiv roti. Dar niste fotolii agreabile o sa aiba macar la clasa 1? Sau o sa fie in stilul 19-76.950+ ? Asta intreaba lumea. Si la saloane cls 2 nu vrem alte rebuturi de 20-49 + 20-68.
Eu inteleg ca nu se mai vrea compartimentat si confort regesc, ca pe calatorul de rand il doare in 14 ca nu prea stie cum arata trenurile...dar e mai misto daca e sageata, insa noua, astora pasionati nu ne place nici bataia de joc pe bani europeni. 19-76 au fost vagoane foarte bune in linii mari. Nu agreez ideea de a face salon orice vagon clasa 1 mai ales daca nici macar niste locuri in plus nu obtii. Macar astea de clasa 1. Sau macar sa arate ca 19-83 102, sa zici ca poate, poate... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Iun 2023, 23:08 | |
| Vagoanele vor fi la fel de confortabile sau inconfortabile ca orice vagon modern. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Iun 2023, 08:58 | |
| Dar eu nu înțeleg la.ce le.mai.modernizeaza că la ce preturi sunt acuma.la.cls 1a e mai ieftin la.avion.M-am.uitat la 1824 nu erau mai multi de 5-10 călători și probabil aia sunt cu reduceri plus că ai 30-76 tarifat la cls1a la IR și trântit la.Regio.sau RE in loc de vagon de clasa a2a.Nu înțeleg cum la.CD se merge cu 70-80% grad de ocupare și la vagon bistro/cls1a |
|
| |
Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3367 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Iun 2023, 12:21 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dar eu nu înțeleg la.ce le.mai.modernizeaza că la ce preturi sunt acuma.la.cls 1a e mai ieftin la.avion.M-am.uitat la 1824 nu erau mai multi de 5-10 călători și probabil aia sunt cu reduceri plus că ai 30-76 tarifat la cls1a la IR și trântit la.Regio.sau RE in loc de vagon de clasa a2a.Nu înțeleg cum la.CD se merge cu 70-80% grad de ocupare și la vagon bistro/cls1a
Pai la cehi ai conditii, in conditiile in care ai preturi comparabile cu CFR-ul. Pe Praga - Decin care e echivalentul lui Bucuresti - Busteni ca distanta si timpi de parcurs, platesti la 50 de lei / 70 lei la garnitura de EC, care spre deosebire de "cazaturile" de la CFR chiar fac banii. Doar ca Praga - Decin nu e caz singular la nivelul retelei lor. Cam ala e standardul si daca mergi spre Plzen si spre Brno, Kolin sau alte zone. Intr-adevar e mai scump la Regio la ei (gen 15 lei pe 35-40 de km, adica dublu fata de CFR). Acolo ar mai trebui ajustat. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Iun 2023, 20:12 | |
| E mai scump la Regio pentru ca acolo e si traficul mare si probabil ai si rame noi Skoda Regio Panter.La noi ciupim pe aia care vor sa mearga la IR dai dreaq ca au bani daca nu au reduceri aia came merg cu Regio is asistati sociali trebuie protejati ca sa isi ia tigari si PETul zilnic de bere sa il bea inapoi and se intoarce de la lucru Am vazut si la MAV pentru 60 de km era 3.54 euro adica 18 lei dar 60 de km ii faceai intro ora se merge cu 120km/h cu Stadler Kiss pe linie modernizata |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Iun 2023, 19:00 | |
| https://mobilitate.eu/cfr-calatori-usi-le3400/ |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|