| | Revista presei | |
|
+29Adirmvl Peter Fodor Ony_x cardinal ciprian71 CalinIonMihai Adrian78 Vitosa riciu DAS 2011 Dr2005 Luna TVlad Laurentiu Ciobanu IonutCFR2009 Bebe SMDS cfr500 dan tm Nesebar t1972 razvan - trenuri alexmorph3us Johnny84 Cipri Andrei Neculai cristi CFR ldh80 AeroX @ndrey 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 8990 Reputatie : 14353 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Mai - 21:23 | |
| Răzvane, în România vise.
Să revenim la oile noastre https://clubferoviar.ro/arf-a-stabilit-compensatia-astra/ |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25354 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 24 Mai - 23:25 | |
| 180 km/h nu-i mare viteză, trenurile sunt chinezeşti, linia e făcută tot de chitai, probabil cu bani de la Tov. Xi. Pe lângă problemele evidente de siguranţa circulaţiei (şi chinezii au avut accidente grave), pentru suma aia gigantică în mod sigur s-a pus gaj ceva - o resursă naturală (petrol, aur, diamante, litiu - că e la mare căutare şi ăsta, plantaţii sau altceva), poate un port, o fabrică, ceva teren... chinezii nu fac cadouri, sunt ca Aschen din Stargate, îţi dau tot ,,gratis" ca apoi să te cucerească în câteva generaţii, că nu se grăbesc.
Într-adevăr, e o realizare pentru Indonezia, dar să nu uităm că Europa are linii mult mai rapide acolo unde are aglomerări urbane mari şi populaţie suficient de bogată să îşi permită astfel de linii. _________________ :TTT:
|
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1352 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6575 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Mai - 15:31 | |
| Chinezii asa procedeaza si in Africa, fac "cadouri" din astea, DAR... au un pret de nu face lucrarea cat e pretul. Vezi trenul de mare viteza din Ethiopia care de fapt nu poate fi folosit de catre localnici. Preturi astronomice pentru ei. Dar... Ethiopia e plina de minerale de toate felurile si neamurile.... |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3290 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8236 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 25 Mai - 19:18 | |
| https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26289971-ceferistii-ameninta-greva-cand-putea-declansa-care-sunt-nemultumirile.htm |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8990 Reputatie : 14353 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mai - 22:05 | |
| https://www.puterea.ro/ultimul-tun-imobiliar-al-lui-grindeanu-spitalele-cfr-date-gratis-baronilor-locali-psd-si-pnl/
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8998 Reputatie : 12839 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mai - 22:20 | |
| Pacat, am fost nu de mult internat la CFR. Mult mai mbine organizat ca altele, mai ordonat.Medicii sperau sa ramina la transporturi. Dar na, daca asta cere coalitia... ma abtin
asta a Timisoarei la cine trece, la judet?
ca e PNL, municipiul este ... vai steaua lui.. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 26 Mai - 22:34 | |
| Oare se lucra.ca la.noi? Der Zugverkehr zwischen Schwarzach-St. Veit und Lend ist wieder zweigleisig: Die neuen Eisenbahnbrücken haben den Belastungstest erfolgreich bestanden, es gilt wieder der normale Jahresfahrplan.
Mit 268 Tonnen durch drei Lokomotiven wurden die Brücken in Lend ob ihrer Tragfähigkeit getestet. Dazu überquerten eine Herkules- eine Taurus- und eine Vectron-Lokomotive die neuen Brücken.
Ganz im Zeitplan ist damit der 3-jährige Brückenneubau. Nachdem 2022 vor allem der Untergrund mit 120 Bohrungen und 630 Tonnen Zement verbessert wurde, wurden 2023 auf Gleis 1 die über 100 Jahre alten und am Ende der Nutzungsdauer angelangten Brückentragwerke abgetragen und neue mit einem Schwerlastkran eingehoben. Daher kann ab jetzt der Zugverkehr wieder zweigleisig aufgenommen werden. Bis Anfang Jänner 2024 können die Arbeiten zur Erneuerung der Brücken auf Gleis 2 ohne Einschränkungen im Bahnverkehr durchgeführt werden.
https://presse-oebb.at/News_Detail.aspx?id=180019&menueid=27018
Fotos: Österreichische Bundesbahnen (ÖBB) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25354 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 0:19 | |
| - dan tm a scris:
- Pacat, am fost nu de mult internat la CFR. Mult mai mbine organizat ca altele, mai ordonat.Medicii sperau sa ramina la transporturi.
Dar na, daca asta cere coalitia... ma abtin
asta a Timisoarei la cine trece, la judet?
ca e PNL, municipiul este ... vai steaua lui.. Trece la cine vrea să îl ia... practic OUGul va necesita nişte HG-uri ulteriorare, care pot sau nu să apară şi care se vor face doar după reorgamizarea corespunzătoare a spitalelor, respectiv transferul parţial al unor secţii exterioare la alte unităţi. Aşa că procesul va fi relativ anevoios... şi până se termină, s-ar putea să vină alt guvern şi să renunţe la măsura asta (deşi ştiu că proiectul e sprijinit şi de PNL şi UDMR la acest moment). Faptul că, în ţara asta, unităţile sanitare sunt împărţite în n părţi - Ministerul Sănătăţii, judeţe/Bucureşti, primării, ,,unităţi cu reţea sanitară proprie" (Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, SRI, MApN, MAI etc.) e o aberaţie legislativă... spitalele de nivel înalt ar trebui să ţină direct de ,,centru" (adică spitale regionale - când le-om avea, spitale judeţene şi spitale municipale), cele specializate (gen psihiatrie, oncologie, leprozerie, arsuri, centre de transplant) la fel, iar alea mai mici de primării. Atât, fără alte instituţii, poate maxim un spital MApN (sau tot la MS, dar cu regim special înscris în legea de funcţionare) în Bucureşti, care să poată deservi preponderent situaţiile deosebite (gen soldaţi NATO aduşi de pe front, cazuri extrem de grave + tratamentul "VIP"-urilor gen Preşedinte şi ambasadori, care, din motive de securitate, nu pot fi trataţi în alte spitale), evident pe lângă cele ,,obişnuite". Atât şi nimic mai mult, fără spitale la MTI, la SRI, la MAI sau prin alte părţi. Medicii speră să rămână la Transporturi că primesc permise de călătorie şi acces la FIP. Şi au şi salarii un pic mai mari decât într-un spital municipal sau orăşenesc. _________________ :TTT:
|
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 404 Reputatie : 1698 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 9:57 | |
| https://observatornews.ro/extern/alerta-de-calatorie-trenurile-paralizate-pentru-24-de-ore-in-grecia-din-30-mai-greva-organizata-de-sindicalistii-feroviari-525355.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 10:21 | |
| Oare cine o să facă auditul?
https://economedia.ro/audit-extern-cerinta-in-pnrr-la-cnair-cfr-metrorex-cnir-si-cfr-calatori-ministerul-transporturilor-cauta-o-companie-internationala-care-sa-le-evalueze-rezultatele.html |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6546 Reputatie : 12353 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 10:57 | |
| O firma de partid nu-i clar ? |
| | | CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 404 Reputatie : 1698 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 11:02 | |
| https://www.libertatea.ro/stiri/pedeapsa-sebastian-vladescu-condamnare-dosar-coruptie-4557822 |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25354 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 15:15 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- O firma de partid nu-i clar ?
KPMG, Deloitte, Ernst&Young sau PriceWaterhouse. Să vedem care din ele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 16:29 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- O firma de partid nu-i clar ?
KPMG, Deloitte, Ernst&Young sau PriceWaterhouse. Să vedem care din ele. KPMG astia nu erau aia cu inchideri de linie si cu masterplanul pacii? As fi de acord cu unele inchideri de linie da acolo CFR sa asigure legaturile de la tren cu autobuzul cum este in Germania Austria |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18547 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24059 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 27 Mai - 16:37 | |
| Uite doctore decat 10 herburi modernizate cu 15 mil de euro si vagoane cu 1 mil de euro se puteau cumpara rame hybrid cu termen de livrare destul de rezonabil
Pomorskie Voivodship and Newag signed a PLN 128 million (EUR 28.5 million) contract for the supply of four electro-diesel Impuls 2 multiple units which will allow easier travel and eliminate transfers between electrified and non-electrified rail routes. PLN 65 million (EUR 14.4 million) will be the co-financing of the contract under Poland’s recovery and resilience plan.
The new hybrid trains will enter passenger services in the second half of 2024. According to the contract, Newag will deliver the first two vehicles within 16 months of signing the contract, and the remaining multiple units, in 17 months.
The agreement was signed on May 15, 2023, by the Marshal of the Pomeranian Voivodeship, Mieczysław Struk and the Deputy Marshal, Leszek Bonna, and the president of Newag, Zbigniew Konieczek.
“It will be much more comfortable, more efficient, but also more beneficial for the environment, because the dual drive means fuel savings and reduction of pollutant emissions,” Mieczysław Struk said. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |