|
| Discutii generale despre transport III | |
|
+35Vitosa @ndrey cristi_tgv tudorstr44 kristi kkk cardinal DAS 2011 Luna SMDS Bebe bubu CalinIonMihai Johnny84 razvan - trenuri aris86 t1972 TVlad cfr500 Cipri Andrei Neculai mtk Adrian78 rich1974 Dr2005 ldh80 vlad237 Laurentiu Ciobanu Adirmvl AeroX MariusM Nesebar DUAL Re6/6 dan tm IonutCFR2009 Ony_x 39 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Astazi la 11:45 | |
| Nu se schimbă nimic 10 ani orice vine contractele mici se dau cu dedicație ,contractele.mari sunt întârziate de incompetenta și birocrație ,forță de muncă se găsește tot mai greu materialele se tot scumpesc |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Astazi la 13:24 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- In functie de componenta urmatorului guvern, unul reformist, democratic, si de o resetare a clasei politice datorita riscului de revenire a unei autocratii sau mai rau dictatura, poate vor fi concediati angajatii incompetenti, lenesi din insitutile de stat (inclusiv de la transporturi).
Iar lucrarile de reparatii si modernizare ale cailor ferate se vor realiza mai rapid decat pana acum. Dar si achizitia de material rulant nou sa se desfasoare mai corect si repede. Legile si regulamentele existente care NU sunt in regula sau restrictive sa fie modificate sau chiar anulate.
Multi romani s-au saturat de calitatea defectuoasa a transportului feroviar de calatori si marfa care ne plaseaza pe ultimele locuri in topul european. Dacă iese preşedinte cine e acum pe locul I, nu va mai conta, oricum nu se va mai respecta niciun STI sau vreo prevedere europeană. Mă aştept chiar să trecem la ecartament larg. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Astazi la 14:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- In functie de componenta urmatorului guvern, unul reformist, democratic, si de o resetare a clasei politice datorita riscului de revenire a unei autocratii sau mai rau dictatura, poate vor fi concediati angajatii incompetenti, lenesi din insitutile de stat (inclusiv de la transporturi).
Iar lucrarile de reparatii si modernizare ale cailor ferate se vor realiza mai rapid decat pana acum. Dar si achizitia de material rulant nou sa se desfasoare mai corect si repede. Legile si regulamentele existente care NU sunt in regula sau restrictive sa fie modificate sau chiar anulate.
Multi romani s-au saturat de calitatea defectuoasa a transportului feroviar de calatori si marfa care ne plaseaza pe ultimele locuri in topul european. Dacă iese preşedinte cine e acum pe locul I, nu va mai conta, oricum nu se va mai respecta niciun STI sau vreo prevedere europeană. Mă aştept chiar să trecem la ecartament larg. Foarte bine... E blestemul celor pe care i-ati lasat fara tren pe linia Faurei - Urziceni... |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 381 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2982 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III Astazi la 15:10 | |
| Cea mai.... păguboasă...secție pentru CFR călători Făurei Urziceni a fost.nu anagementul defectuos, călători sint și au fost pe toate secțiile numai ca în momentul în care se obișnuia omul cu un tren, acel tren era imediat anulat..De ce? Circula automotoare sub fir electric de la Galați la București Nord,....sint călători prin Buzău...iar pe calea mai scurta prin Urziceni nimic..No o sa mai circule ceva pe acolo, nici marfa..Era un tren regio care pleca din Galați la 6si 10 dimineața și sosea în Buc Nord la 10 și 20, perfect avea călători, pleca din București Nord la 15,și 15, pleca plin..A fost anulat de ce? Acum de la Galați spre București Nord, numai Interregio și IC..de ce?se plimba o locomotiva cu un vagon pe Buzău Galați, de ce, să fie la număr sa fie cit mai multe trenuri sa justifice Existenta unei regionale...Trebuia asigurat pachetul minim social și pe Urziceni Făurei, acum ca este și secție interoperabila..Ocolește Iași Constanța prin Buzău, deoarece Făurei Tecuci este inchisa..De ce operatorul privat care o sa vina de la Iași la București, nu ia o trasa prin Urziceni Făurei Tecuci Iași, distanta este mai mica...lipsa călători, nu?..păcat de aceste secții,Deștepții care sau perindat pe la cîrma cfr au închis aceste magistrale..nu lipsa călătorilor a fost motivul...În Franța spre exemplu circula trenuri gu grad redus de ocupare, și sint rentabile la noi sint foarte rentabile o locomotiva de 5000 cp și un aparat de vagon etajat pe o distanta de 130 km.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii generale despre transport III | |
| |
| | | | Discutii generale despre transport III | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |