|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 23:22 | |
| Laurențiu nu e ușor nici pentru un șofer de autocar nici pentru un TIR-ist, dar aici vorbim strict feroviar. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14507 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 00:00 | |
| A și ar mai fi ceva de aflat. Sunt trenuri la București la care vin și mecanici de la Craiova Roșiori Pitești Ploiești Brașov Buzău Fetești Constanța, cu prestația lor cum faci Dr2005 ? Că cu 40 mecanici câți are BC-ul nu acoperi toate trenurile care pleacă din București. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 01:50 | |
| Ce spui tu e treaba managementului, că d'aia e angajat prin concurs conform OUG 109/2011. Nu e treaba statului să reglemeteze organizarea internă a CFR Călători şi să calculeze necesarul de personal şi distribuţia lui. Dacă managementul nu-i în stare să rezolve... cred că Regio Călători şi TFC atât aşteaptă. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 01:55 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
E mai dificil in cazul asta decat pentru un sofer de autocar Iasi-Bucuresti pe E85? Ca pe calea ferata nu mi se par la fel de multe pericole. Toata lumea e experta din fotoliu, ai mers pe o locomotiva sa vezi la ce stres traiesti orele de munca? Cate trebuie sa urmaresti? Ti-a explicat Vitosa in mare care e treaba, si pe langa bordul locomotivei mai ai si restrictiile semnalizate in teren, mai ai si semafoarele si mai urla si statia aia de la fiecare gara unde IDM iti transmite situatia din gara respectiva, trece fara oprire, sau intra la linia x cu oprire si tu trebuie sa ii si raspunzi la statie la fiecare IDM, sa apesi cu picioru pe vigilenta la cateva secunde, sa fii atent la viteza cu care mergi sa nu depasesti cat este pe linia pe care mergi ca daca depasesti este abatere foarte grava si multe si marunte. Cand urci pe locomotiva trebuie sa fii odihnit si ai uitat de familie de casa de probleme, o secunda de neatentie e grav, nu e ca pe sosea ca ai indicator cu 50 si tu mergi cu 70-80 si daca nu e politie nu ai patit nimic, la locomotiva se inregistreaza tot ce faci. Dupa un anume timp mecanicul trebuie sa se odihneasca sa fie apt de munca si nu e normal ca unu sa aibe 70 ore dormitor pe luna si altul 5 sau ore de noapte! Iar asta cu orele dormitor sau de noapte trebuie impartite in mod egal sau cat de cat apropiat la toata lumea la toate functiile ca asa e normal, nu unu trage de moare si altu sta si salariul e mai mare la ala care nu face nimic. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 09:49 | |
| Apropo in concernul OBB s-a adoptat un regulament intern in care le interzice mecaniciilor sa mai foloseasca telefonul tableta si orice alt dispozitiv in timpul serviciului |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 13:26 | |
| - Nesebar a scris:
- Toata lumea e experta din fotoliu, ai mers pe o locomotiva sa vezi la ce stres traiesti orele de munca? Cate trebuie sa urmaresti? Ti-a explicat Vitosa in mare care e treaba, si pe langa bordul locomotivei mai ai si restrictiile semnalizate in teren, mai ai si semafoarele si mai urla si statia aia de la fiecare gara unde IDM iti transmite situatia din gara respectiva, trece fara oprire, sau intra la linia x cu oprire si tu trebuie sa ii si raspunzi la statie la fiecare IDM, sa apesi cu picioru pe vigilenta la cateva secunde, sa fii atent la viteza cu care mergi sa nu depasesti cat este pe linia pe care mergi ca daca depasesti este abatere foarte grava si multe si marunte. Cand urci pe locomotiva trebuie sa fii odihnit si ai uitat de familie de casa de probleme, o secunda de neatentie e grav, nu e ca pe sosea ca ai indicator cu 50 si tu mergi cu 70-80 si daca nu e politie nu ai patit nimic, la locomotiva se inregistreaza tot ce faci.
Tocmai ca din ce spuneti voi mie imi rezulta ca e mai usor pe locomotiva unde esti tu si firele de circulatie si sectia pe care la un moment dat o stii ca-n palma, unde ai restrictii, unde ai anumite particularitati, vs E85 (de exemplu) unde intervine si imprevizibilul, gen se arunca un bou in fata autocarului iar tu trebuie sa franezi brusc in timp ce ai 1-2 pasageri in picioare care sunt aruncati cat colo, ai un cocalar cu bemveu pe contrasens care se baga in depasire in fata ta si te rogi sa termine depasirea la timp si sa nu intre in tine (asta daca nu-i un tir care te poate face tandari), ai stradute inguste in care trebuie sa intri din 3 miscari pentru ca au parcat romulanii peste tot si trebuie sa nu-l zgarii pe vreunul, ai gropi, ai caini care pot sari si lasa fara un far. Asta vara. Ca daca vine iarna ai ceata si gheata si polei trebuie sa anticipezi unde e ca sa franezi din timp, nu sa patinezi cu autocar de cateva zeci de tone si 50 de pasageri; sau, la fel, daca, daca vine o rampa pe care nu s-a imprastiat material antiderapant. Iar aici vorbim de conditii civilizate. Ca daca ne ducem la soferii de microbuz cu patroni romani, care sunt presati de patroni sa faca cat mai multe curse pe zi si sa si vanda bilete si sa dea restul in timp ce deja au plecat din statie, sau, mai rau, sa mearga fara tahograf peste orele legale de condus, mniezo cu mila. A propos, se mai poarta pe B-Cta ca soferii de autocar sa faca 2 ture dus-intors pe zi, adica aproape 1000 de km? Da, recunosc, nu am fost niciodata in pielea unui mecanic de locomotiva, o singura data am urcat intr-un DA prin 2004 in gara Iasi cand venea acceleratul de Galati-Cluj cu pachetele pentru facultate, dar ca sofer am vreo 300 de mii de km pe soselele din Europa de Est, de la Kiev pana la Florenta si de la Viena pana in Antalya si am ajuns sa prefer trenul tocmai pentru ca sunt ferit de toti idiotii de pe sosele. Da, si un mecanic are probleme cu idiotii care traverseaza pe la TN-uri fara sa se asigure, dar parca totusi sunt mai rare aceste evenimente fata de a conduce o masina mica pe E85 sau, mai rau, pe A1 dinspre Pitesti spre Bucuresti duminica seara, cand esti presat din flash-uri de toti ghertoii carora nu le convine ca mergi cu 130 pe B2 pentru ca B1 e plina cu masini ce merg u 90. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 16:04 | |
| Pe locomotivă ai INDUSI şi DSV, dacă intervine ,,secunda de neatenţie", te-a frânat inductorul. A, dacă eşti tu cocoş şi scoţi siguranţa că te enervează să dai le pedale, aici e altceva... Altfel, incidente cu ,,n-am auzit IDM la staţie" au tot fost şi n-a murit nimeni. Orice eveniment e un cumul de factori. Când vom avea ETCS, nici nu va mai fi nevoie să comunice mecanicul cu IDM, o să aibă pe display toate restricţiile şi limitările pe următorii 4 km, inclusiv intrările în abatere, iar sistemul oricum o să îi dea drumul de frânare în funcţie de procentul de masă frânată, nu mai stai să faci viteze de control la inductori şi nici să numeri stâlpi la restricţiile de viteză. A, da, locomotivele moderne (deci nu ,,delfin" cu ETCS) ştiu să adapteze singure viteza la restricţii în funcţie de informaţiile din ETCS. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mier 22 Feb 2023, 16:21 | |
| La noi mai este o chestie..Toate trenurile sint formate din perechi. Daca un tren are calatori iar perechea lui nu are, gata se anuleaza..Era odata un tren personal Tecuci Urziceni Bucuresti, cel care venea de la Bucuresti dimineats la 6,45 avea calători iar cel de seara avea pin in Faurei, si asa sa anulat...si acum este la fel..de ce obligat perechea unui tren sa se intoarca pe aceiasi sectie..Poate nu am formulat eu bine, sa ma corecteze cineva.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 18:15 | |
| Sunt destule situaţii de trenuri fără pereche. Ori pleacă pe altă rută, ori din două trenuri se face unul sau din unul se fac două. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 22 Feb 2023, 20:20 | |
| - t1972 a scris:
- La noi mai este o chestie..Toate trenurile sint formate din perechi. Daca un tren are calatori iar perechea lui nu are, gata se anuleaza..Era odata un tren personal Tecuci Urziceni Bucuresti, cel care venea de la Bucuresti dimineats la 6,45 avea calători iar cel de seara avea pin in Faurei, si asa sa anulat...si acum este la fel..de ce obligat perechea unui tren sa se intoarca pe aceiasi sectie..Poate nu am formulat eu bine, sa ma corecteze cineva..
P 7021 Bucuresti Nord 06:20 - Urziceni 07:58 - Faurei 09:22 - Tecuci 11:24 P 7022 Tecuci 16:25 - Faurei 18:39-19:15 - Urziceni 20:34 - Bucuresti Nord 22:21 Asa era in 1997... Atentie cat stationa in Faurei... 36 minute. Era logic ca nu poate convinge prea multi sa-l foloseasca... DA-ul sosit la 18:57 in Faurei cu P 7001, trecea in capul trenului 7022 pe distanta Faurei-Bucuresti Nord. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Joi 23 Feb 2023, 14:23 | |
| 7002 Avea si acum calatori daca pleca din Faurei la 15,10 si sosea la Buc. Nord la 18 si 15. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 24 Feb 2023, 17:28 | |
| |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Vin 24 Feb 2023, 18:49 | |
| |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M700 Vin 10 Mar 2023, 19:26 | |
| Toate sectiile declarate neinteroperabie, se degradeaza pe zi ce trece, statul nu mai aloca nici un leu pentru intretinerea lor, cresc pomii printre traverse, ce pomi copaci, nimanui nui pasa de soarta lor..Se infiinteza tot felul de Entitati care verifica si coordoneaza nu stiu ce, dar pentru aceste linii abandonate nu se mai intereseaza nimeni..Pe aici spre exemplu se putea introduce un tren Buc, Urziceni Faurei Tecuci Iasi..Dar cred ca pe sectia Faurei Tecuci sa facut padure, nu se mai vad sinele nu mai este nimic, In Cladirile fostelor HM nu mai este nimic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 11 Mar 2023, 15:19 | |
| - t1972 a scris:
- Toate sectiile declarate neinteroperabie, se degradeaza pe zi ce trece, statul nu mai aloca nici un leu pentru intretinerea lor, cresc pomii printre traverse, ce pomi copaci, nimanui nui pasa de soarta lor..Se infiinteza tot felul de Entitati care verifica si coordoneaza nu stiu ce, dar pentru aceste linii abandonate nu se mai intereseaza nimeni..Pe aici spre exemplu se putea introduce un tren Buc, Urziceni Faurei Tecuci Iasi..Dar cred ca pe sectia Faurei Tecuci sa facut padure, nu se mai vad sinele nu mai este nimic, In Cladirile fostelor HM nu mai este nimic.
Ca de obicei, vorbeşti departe de subiect. Există destule neinteroperabile pline de trenuri (de ex. Ploieşti - Slănic, Braşov - Zărneşti, Buzaău - Nehoiaşu). Dar astea nu trec prin câmp la câţiva km buni de orice localitate, de aia au trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |