|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 21:53 | |
| Podul Giulești nu mai are ce reparații să aștepte. Durata lui de viață a expirat și trebuie înlocuit cu altul nou. Dar ceea ce nu știe dânsul (sau poate nu cunoaște) e că nu toate marfarele pentru M800 vin de pe M100 (via postul 17). Mai sunt și căzănare care vin de la Brazi cu destinația Capul Midia / Chimpex Constanța) care din varii motive nu pot fi date prin Buzău - Fetești, sau tot căzănare de la Mogoșoaia cu destinațiile zise anterior. Ori dacă desființezi firul 301Q, pe acestea pe unde le mai dai? Evident că pe la Mogoșoaia apoi pe centură până la R Pasărea. Tragi și un pui de somn cât mergi cu 30 km/h Deci zice bine Ionuț ce zice de Mogoșoaia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 23:11 | |
| Dr2005 in Valencia circula.trenuri de.metrou alimentate prin pantograf deci s-ar putea adapta și la.noi pe M4 |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 09:22 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu mai încerca să explici, că n-ai cu cine. Mentalităţi din astea au ţinut CFR-urile 30 de ani în urmă şi încă le ţin. Cum adică curse de 25 minute? Cum adică fără dormitor la cap de secţie? Cum adică cu bilete emise automat şi plătite cu cardul? Cum adică luat şi predat tren în parcurs şi nu în depou? Nu vrei să ştii câte petiţii şi ameninţări de grevă au venit de la toate sindicatele când a apărut trenul ăsta... au pierdut mulţi accesul la borcanul cu miere, plus că şeful de tren de pe ruta asta chiar trebuie să îndrume călătorii, nu mai merge să se bage la somn sau la ţigară în postul 2. Nici şpagă nu mai ia, nici dormitor nu mai face. Nici mecanicul nu mai face dormitor (care se plăteşte extra). De aia sunt toţi împotrivă. Dar or să dispară în mod natural mentalităţile astea, când o putea să intre nea Titi mai tare în ei. Deocamdată a început cu casele de bilete inutile. Punem pariu că urmează naşii?
Daca as fi eu cel care primeste petiile astea cred ca as rade din toti bojocii de petitie si m-as sterge undeva cu ea. Ah, si as chema si presa sa vada tot poporul ce doleante are personalul cfr. Ce dormitor la cap de sectie vrei la o cursa de 20 de km? N-are dormitor la Nord? Sa faca greva, angajam pe altii, isi pot gasi de munca la privat (lucratorii de la Regio Calatori tot asa fac greva cand nu le convine ceva?). Sa fac si eu greva pentru ca trebuie sa muncesc 8 ore pe zi si as vrea 4, ca mi-e lene. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 10:50 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
Daca as fi eu cel care primeste petiile astea cred ca as rade din toti bojocii de petitie si m-as sterge undeva cu ea. Ah, si as chema si presa sa vada tot poporul ce doleante are personalul cfr. Ce dormitor la cap de sectie vrei la o cursa de 20 de km? N-are dormitor la Nord? În anul 2021 am avut 991 petiţii. Pe 2022 nu am făcut încă raportul de activitate, probabil ne ducem pe la 1200 - 1300. Şi multe sunt de la sindicate pe probleme punctuale, gen mecanicii de la depoul X au primit prestaţii fără dormitor ca să facă depoul Y prestaţiile cu dormitor. După aia vin alea de la cetăţeni gen trenul A a întârziat la staţia B sau nu mai opreşte la staţia C. Acum câţiva ani, când au apărut trenurile de aeroport, eram inundaţi de petiţii cum că bieţii mecanici de la BC nu mai merg la Suceava să facă dormitor. De aia s-au şi scos trenurile de Fundulea şi Buftea, nu mai voia nimeni să lucreze acolo. Gândeşte-te că unii pleacă de la Bucureşti la Urziceni, fac dormitor acolo şi se întorc dimineaţa înapoi la Bucureşti. De când s-a popularizat ,,digitalizarea" nu mai facem faţă cu lucrările, că toată lumea poate să facă 100 de conturi de mail şi să scrie sub 100 de nume diferite. De limbaj nu mai zic, ăia de se certau pe vremuri la OTV sunt mici copii pe lângă ce se scrie prin unele din aceste petiţii. Şi degeaba recunoşti tiparul şi textul, că tu trebuie să le răspunzi la toţi. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 11:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- eram inundaţi de petiţii cum că bieţii mecanici de la BC nu mai merg la Suceava să facă dormitor. De aia s-au şi scos trenurile de Fundulea şi Buftea, nu mai voia nimeni să lucreze acolo. Gândeşte-te că unii pleacă de la Bucureşti la Urziceni, fac dormitor acolo şi se întorc dimineaţa înapoi la Bucureşti.
De ce este bagata in seama o petitie prin care se cere sa se faca dormitor? Dormitorul il faci la nevoie, ca mecanicul banuiesc ca are o casa, nu doare doar in gara? Iar daca un mecanic refuza sa faca Fundulea si Buftea, foarte bine, sa se angajeze la privat. Fundulea si Buftea mi se par cele mai convenabile, nu pleci la sute de km de casa, nu dormi prin alte parti, lucrezi la tine acasa. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 12:06 | |
| Pentru ca ala de la Suceava vine la Bucuresti, ia dormitor si a doua zi se intoarce inapoi, in 30 de ore sa zicem castiga 24 plus ore de odihna, practic in 2 zile castiga ore pentru 3 zile de lucru de cate 8 ore, in schimb unu care se fataie ca un c.. intr-o caldare vine 8 ore pe zi , zi de zi sa faca aeroporturi iar la final de luna asta care s-a frecat de 70 de ori pe aeroport ia mai putini bani si e mai obosit ca ala de la Suceava de exemplu care sta si acasa cateva zile libere si ia si mai multi bani. Unde e corectitudinea? Dar din afara e usor sa vorbesti, pana nu esti implicat sa simti pe pielea ta multi vorbesc fara sa cunoasca situatia si mai e si un "Gigel" care e frustrat si sa nu cumva sa ii fie la altu mai bine ca lui, gen restul trebuie sa traga la jug, sa care pietre de moara sa nu stea cumva 5 minute ca e jale, ca el vai cat munceste, e greu la stat domnule, el are voie sa se vaite, vai e deficit de personal, lucrez 2000 de ore pe zi, sunt multifunctional si vai ce rau e! NU-TI CONVINE, DA-TI DEMISIA DACA E ASA RAU!!!!!! |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 12:13 | |
| - Nesebar a scris:
- Pentru ca ala de la Suceava vine la Bucuresti, ia dormitor si a doua zi se intoarce inapoi, in 30 de ore sa zicem castiga 24 plus ore de odihna, practic in 2 zile castiga ore pentru 3 zile de lucru de cate 8 ore, in schimb unu care se fataie ca un c.. intr-o caldare vine 8 ore pe zi , zi de zi sa faca aeroporturi iar la final de luna asta care s-a frecat de 70 de ori pe aeroport ia mai putini bani si e mai obosit ca ala de la Suceava de exemplu care sta si acasa cateva zile libere si ia si mai multi bani.
Unde e corectitudinea? Dar din afara e usor sa vorbesti, Vatmanii de tramvai care se fataie zi de zi pe linia lui 41 il plang de mila pe cel care face aeroporturi? Ca eu stiu ca invidia e mare pe cel de Suceava, dar asta e, nu sunt toti cu stea in frunte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 13:27 | |
| - Nesebar a scris:
- Pentru ca ala de la Suceava vine la Bucuresti, ia dormitor si a doua zi se intoarce inapoi, in 30 de ore sa zicem castiga 24 plus ore de odihna, practic in 2 zile castiga ore pentru 3 zile de lucru de cate 8 ore, in schimb unu care se fataie ca un c.. intr-o caldare vine 8 ore pe zi , zi de zi sa faca aeroporturi iar la final de luna asta care s-a frecat de 70 de ori pe aeroport ia mai putini bani si e mai obosit ca ala de la Suceava de exemplu care sta si acasa cateva zile libere si ia si mai multi bani.
Unde e corectitudinea? Aici nu e vorba doar de corectitudine, e vorba de invidie. Apoi, e vorba de programe făcute aiurea, de unii ajung să fie plătiţi ca să doarmă şi alţii nu. Mai e vorba şi de faptul că planul de mers nu e gândit ca mecanicii de Suceava şi BC să se schimbe între ei la Mărăşeşti (să zicem, nu stau acul să calculez unde jumătatea drumului SV - Buc) şi să facă fiecare Sv - Mărăşeşti şi B - Mărăşeşti şi retur. Iar în gară la Buc. N. sau la Sv să vină mecanicul de manevră din depou să ia trenul, iar cel de drum să se ducă acasă. - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Vatmanii de tramvai care se fataie zi de zi pe linia lui 41 il plang de mila pe cel care face aeroporturi?
Nu doar că se fâţâie zi de zi (lasă 41, măcar ăla e mai dinamic, să vezi pe 3 cum e când o lălăi câte o juma' de oră cu 15 la oră), dar le-a tăiat nea Criţă şi orele de noapte, că la 0 - 0:30 maxim sunt toţi în depou (doar la autobuze mai rămân câţiva cu spor de noapte pe preorăşeneşti că se retrag târziu sau ies devreme + cei de pe N-uri) şi nu mai fac alea 3 ore peste 22 ca să se încadreze la spor de noapte. Dar ca să poată să facă asta, Criţ a dat afară vreo 1000 de şoferi şi vatmani după ultima grevă, iar ăia rămaşi stau şi tremură de frică, deci nu-şi permit să mai comenteze. Nu zic că asta e soluţia bună, dar se pare că a funcţionat. Grav e că au avut de pierdut călătorii, care de la 22 nu prea mai au transport. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 14:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nesebar a scris:
- Pentru ca ala de la Suceava vine la Bucuresti, ia dormitor si a doua zi se intoarce inapoi, in 30 de ore sa zicem castiga 24 plus ore de odihna, practic in 2 zile castiga ore pentru 3 zile de lucru de cate 8 ore, in schimb unu care se fataie ca un c.. intr-o caldare vine 8 ore pe zi , zi de zi sa faca aeroporturi iar la final de luna asta care s-a frecat de 70 de ori pe aeroport ia mai putini bani si e mai obosit ca ala de la Suceava de exemplu care sta si acasa cateva zile libere si ia si mai multi bani.
Unde e corectitudinea? Aici nu e vorba doar de corectitudine, e vorba de invidie. Apoi, e vorba de programe făcute aiurea, de unii ajung să fie plătiţi ca să doarmă şi alţii nu. Mai e vorba şi de faptul că planul de mers nu e gândit ca mecanicii de Suceava şi BC să se schimbe între ei la Mărăşeşti (să zicem, nu stau acul să calculez unde jumătatea drumului SV - Buc) şi să facă fiecare Sv - Mărăşeşti şi B - Mărăşeşti şi retur. Iar în gară la Buc. N. sau la Sv să vină mecanicul de manevră din depou să ia trenul, iar cel de drum să se ducă acasă. . Ca sa faci chestia asta, ar trebui sa ai un efectiv egal de mecanici repartizati la ambele depouri Suceava si Bucuresti, dar in realitate doar la Bucuresti trag toti ca mustele la miere, in tara au ramas pensionarii... Sunt depouri care mai au o mana de mecanici, pusi sa faca trenuri de toate rangurile... Apropos, ultimele angajari le face tot depoul Bucuresti Calatori... Sa faca domnule din Bucuresti o tara separat, ca doar acolo pare a fi nevoie de orice tren inclusiv metropolitane... din 5 in 5 minute... Restul nu participa la bugetul acestei tari, asteapta ajutor de la Ucraina... |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 21:40 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Dr2005 a scris:
- Nu mai încerca să explici, că n-ai cu cine. Mentalităţi din astea au ţinut CFR-urile 30 de ani în urmă şi încă le ţin. Cum adică curse de 25 minute? Cum adică fără dormitor la cap de secţie? Cum adică cu bilete emise automat şi plătite cu cardul? Cum adică luat şi predat tren în parcurs şi nu în depou? Nu vrei să ştii câte petiţii şi ameninţări de grevă au venit de la toate sindicatele când a apărut trenul ăsta... au pierdut mulţi accesul la borcanul cu miere, plus că şeful de tren de pe ruta asta chiar trebuie să îndrume călătorii, nu mai merge să se bage la somn sau la ţigară în postul 2. Nici şpagă nu mai ia, nici dormitor nu mai face. Nici mecanicul nu mai face dormitor (care se plăteşte extra). De aia sunt toţi împotrivă. Dar or să dispară în mod natural mentalităţile astea, când o putea să intre nea Titi mai tare în ei. Deocamdată a început cu casele de bilete inutile. Punem pariu că urmează naşii?
Daca as fi eu cel care primeste petiile astea cred ca as rade din toti bojocii de petitie si m-as sterge undeva cu ea. Ah, si as chema si presa sa vada tot poporul ce doleante are personalul cfr. Ce dormitor la cap de sectie vrei la o cursa de 20 de km? N-are dormitor la Nord?
Sa faca greva, angajam pe altii, isi pot gasi de munca la privat (lucratorii de la Regio Calatori tot asa fac greva cand nu le convine ceva?). Sa fac si eu greva pentru ca trebuie sa muncesc 8 ore pe zi si as vrea 4, ca mi-e lene. Nu despre dormitor luat după 20 km de conducere este vorba. Dacă alegeai cariera de mecanic de locomotivă îți spun ei că acum nu mai gândeai așa. Ia mergi tu un drum dus întors București - Constanța - București și mecanicește tu locomotiva aia 450 km, în care ai atenția distributivă ochii când în față la calea de rulare (linie semnale macaze) când pe aparatele de pe bord, pe livret, și o să vezi ce obosit te vei simți când termini serviciul. Inclusiv traversele alea pe care vrei nu vrei le vezi în viteza trenului cum se duc sub locomotivă, și astea îți obosesc ochii. Ce să mai vorbim de nopți nedormite, ceață, ploaie, ninsoare (locomotiva patinează, tu trebuie să o strunești că altfel vuiesc motoarele alea până le ia dracu), ce sărbători ce zi onomastice alături de familie. Plus mirosuri că unele locomotive put în sală și vine duhoarea și in postul de conducere. La tinerețe nu prea le simți toate astea dar deja de la 40 de ani în sus corpul uman începe să resimtă. Intervine uzura fizică, chiar și psihică, îmbătrânești mai repede decât normalul biologic. Unii nu mai apucă nici pensia, alții mănâncă pensie o lună două trei șase luni un an apoi dau ortul popii. Din afara sistemului, tu vezi lucrurile în felul tău, dar dacă erai mecanic îți spun eu că nu mai gândeai așa. Iar comparația cu vatmanul STB nu își are rostul. Ăla nu este expus la 27000V, care îți poate afecta chiar și potența. Dormitor e pe Calea Griviței în incinta depoului București Călători nu la Nord. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 21:51 | |
| Cred că aici ar trebui schimbata și instrucția și 256 In Germania un mecanic la călători lucrează și 13 ore pe zi dar acolo are și secvențe când stă cate o ora într-o gară când poate merge la birou adică are o canapea își face o cafea și alea nu se contabilizează.la.SC sau când încălzește garnitura dimineata și ei fac 147 de.ore pe luna Vitosa dar parca sunt diferente intre mecanici adică mecanic drum 1 , mecanic drum 2 că poate la.unu ii convine la.turnusul.mic la.sageti la.personalele cu suta fata de cei de roata mare care aleargă cu 140 sau 160km/h Dar.pana la.urma.fiecare e subiectiv și vede.doar punctul lui de vedere . |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 22:20 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
Daca as fi eu cel care primeste petiile astea cred ca as rade din toti bojocii de petitie si m-as sterge undeva cu ea. Ah, si as chema si presa sa vada tot poporul ce doleante are personalul cfr. Ce dormitor la cap de sectie vrei la o cursa de 20 de km? N-are dormitor la Nord? În anul 2021 am avut 991 petiţii. Pe 2022 nu am făcut încă raportul de activitate, probabil ne ducem pe la 1200 - 1300. Şi multe sunt de la sindicate pe probleme punctuale, gen mecanicii de la depoul X au primit prestaţii fără dormitor ca să facă depoul Y prestaţiile cu dormitor. După aia vin alea de la cetăţeni gen trenul A a întârziat la staţia B sau nu mai opreşte la staţia C. Acum câţiva ani, când au apărut trenurile de aeroport, eram inundaţi de petiţii cum că bieţii mecanici de la BC nu mai merg la Suceava să facă dormitor. De aia s-au şi scos trenurile de Fundulea şi Buftea, nu mai voia nimeni să lucreze acolo. Gândeşte-te că unii pleacă de la Bucureşti la Urziceni, fac dormitor acolo şi se întorc dimineaţa înapoi la Bucureşti. De când s-a popularizat ,,digitalizarea" nu mai facem faţă cu lucrările, că toată lumea poate să facă 100 de conturi de mail şi să scrie sub 100 de nume diferite. De limbaj nu mai zic, ăia de se certau pe vremuri la OTV sunt mici copii pe lângă ce se scrie prin unele din aceste petiţii. Şi degeaba recunoşti tiparul şi textul, că tu trebuie să le răspunzi la toţi. Dragule stai liniștit, mecanicii se schimbă și în gară (Fetești, Roșiori, Craiova, Lugoj, Târgu Jiu, Petroșani, Simeria, Sighișoara, Teiuș, Ploiești, Buzău, Tecuci inclusiv pe racord, Mărășești, Bacău, Pașcani, Câmpulung Est, Ilva Mică, Dej Triaj, Ciulnița, cred că nu am omis niciuna) dar ce facem acolo unde dormitorul este la 2 km de gară? (Constanța, Arad, chiar și la Brașov e departe de gară). Ție ți-ar conveni să iei 2 km la pas, vară iarnă plouă ninge bate vântul viscol și să te mai mănânce și câinii ? La faza cu Urziceniul cum ai vrea să fie, ajunge cu 7037 acolo dă împrejur intră pe tren și înapoi la București apoi mecanicul pleacă acasă? Păi și dimineață mecanic locomotivă și vagoane pentru trenul 7032 de unde asiguri? Înființezi tren la 3 noaptea din GdN, chemi mecanic de acasă, înapoi cu 7032 și iese din serviciu după ce împinge garnitura la Basarab și duce locomotiva la remiză? Care ar fi logica, doar ca să chemi mecanicii cât mai des la serviciu? Aa să nu mai bage dormitor, am înțeles. Dar eu cred că gaura aia în care e CFR Călători nu se datorează din cauza dormitorului. Altele sunt cauzele. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 23:06 | |
| - Vitosa a scris:
- Nu despre dormitor luat după 20 km de conducere este vorba. Dacă alegeai cariera de mecanic de locomotivă îți spun ei că acum nu mai gândeai așa. Ia mergi tu un drum dus întors București - Constanța - București și mecanicește tu locomotiva aia 450 km, în care ai atenția distributivă ochii când în față la calea de rulare (linie semnale macaze) când pe aparatele de pe bord, pe livret, și o să vezi ce obosit te vei simți când termini serviciul. Inclusiv traversele alea pe care vrei nu vrei le vezi în viteza trenului cum se duc sub locomotivă, și astea îți obosesc ochii. Ce să mai vorbim de nopți nedormite, ceață, ploaie, ninsoare (locomotiva patinează, tu trebuie să o strunești că altfel vuiesc motoarele alea până le ia dracu), ce sărbători ce zi onomastice alături de familie. Plus mirosuri că unele locomotive put în sală și vine duhoarea și in postul de conducere. La tinerețe nu prea le simți toate astea dar deja de la 40 de ani în sus corpul uman începe să resimtă. Intervine uzura fizică, chiar și psihică, îmbătrânești mai repede decât normalul biologic. Unii nu mai apucă nici pensia, alții mănâncă pensie o lună două trei șase luni un an apoi dau ortul popii.
Din afara sistemului, tu vezi lucrurile în felul tău, dar dacă erai mecanic îți spun eu că nu mai gândeai așa. Iar comparația cu vatmanul STB nu își are rostul. Ăla nu este expus la 27000V, care îți poate afecta chiar și potența. Dormitor e pe Calea Griviței în incinta depoului București Călători nu la Nord.
E mai dificil in cazul asta decat pentru un sofer de autocar Iasi-Bucuresti pe E85? Ca pe calea ferata nu mi se par la fel de multe pericole. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 23:10 | |
| Laurențiu Ciobanu nu fi asa sigur. Mai ales ca mecanicul mai are și sistemele de.vigilenta care trebuie apăsate sau manipulate |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 21 Feb 2023, 23:15 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nesebar a scris:
- Pentru ca ala de la Suceava vine la Bucuresti, ia dormitor si a doua zi se intoarce inapoi, in 30 de ore sa zicem castiga 24 plus ore de odihna, practic in 2 zile castiga ore pentru 3 zile de lucru de cate 8 ore, in schimb unu care se fataie ca un c.. intr-o caldare vine 8 ore pe zi , zi de zi sa faca aeroporturi iar la final de luna asta care s-a frecat de 70 de ori pe aeroport ia mai putini bani si e mai obosit ca ala de la Suceava de exemplu care sta si acasa cateva zile libere si ia si mai multi bani.
Unde e corectitudinea? Aici nu e vorba doar de corectitudine, e vorba de invidie. Apoi, e vorba de programe făcute aiurea, de unii ajung să fie plătiţi ca să doarmă şi alţii nu. Mai e vorba şi de faptul că planul de mers nu e gândit ca mecanicii de Suceava şi BC să se schimbe între ei la Mărăşeşti (să zicem, nu stau acul să calculez unde jumătatea drumului SV - Buc) şi să facă fiecare Sv - Mărăşeşti şi B - Mărăşeşti şi retur. Iar în gară la Buc. N. sau la Sv să vină mecanicul de manevră din depou să ia trenul, iar cel de drum să se ducă acasă.
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- Vatmanii de tramvai care se fataie zi de zi pe linia lui 41 il plang de mila pe cel care face aeroporturi?
Nu doar că se fâţâie zi de zi (lasă 41, măcar ăla e mai dinamic, să vezi pe 3 cum e când o lălăi câte o juma' de oră cu 15 la oră), dar le-a tăiat nea Criţă şi orele de noapte, că la 0 - 0:30 maxim sunt toţi în depou (doar la autobuze mai rămân câţiva cu spor de noapte pe preorăşeneşti că se retrag târziu sau ies devreme + cei de pe N-uri) şi nu mai fac alea 3 ore peste 22 ca să se încadreze la spor de noapte. Dar ca să poată să facă asta, Criţ a dat afară vreo 1000 de şoferi şi vatmani după ultima grevă, iar ăia rămaşi stau şi tremură de frică, deci nu-şi permit să mai comenteze. Nu zic că asta e soluţia bună, dar se pare că a funcţionat. Grav e că au avut de pierdut călătorii, care de la 22 nu prea mai au transport. La trenurile alea prestează și mecanici buzoieni. Și au fost perioade când au mai prestat și adjudeni băcăuani pășcăneni. Drum dus întors cu schimbare la Mărășești în prezent nu se poate, poate doar după ce modernizează M500. Altfel s-ar încălca ordinul 256 și ar trebui să iei dormitor acolo. Să vină mecanicul de manevră din depou să ia trenul? Tu te auzi ce vorbești? Cum să faci chestia asta când dispui de 38-40 mecanici ? Sau dacă se suprapun plecările trenurilor în sensul că ai mai multe trenuri cu plecare la ora 16.30, cum împingi garniturile la peron, programezi pe lângă mecanici de drum tot atâția mecanici la manevră? Deci i-ai programat la serviciu pe toți. Concedii mai dai și tu ? Un liber la cerere? Și trenurile cu cine le mai faci, aduci mecanic de la Ploiești să zicem? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |