|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 11:11 | |
| Subventia, numita compensare , o dau primariile.
ADI astea duc la paradoxuri.
e exemplu autobuzele care merg intr-un sat nu opresc intr-un sat prin care trec daca nu exista un fel de acord intre primariile respective.
Asta duce la paradoxul ca desi ar fi autobuz oamenii nu pot naveta dintr-o comuna in alta. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 11:22 | |
| Adica daca sunt oameni care ar fi dispusi sa urce in autobuzul ala si ii fac soferului cu mana, el nu ii poate lua desi oamenii ar plati bilet? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 11:48 | |
| ADI care face ce?La Hunedoara gunoiul se aduna mai nou de SuoerCom firma de PSDist care a dublat tarifele.si nu aduna gunoaiele selectiv.De ce nu are voie entitatea locala prin acest ADI să își organizeze gestionarea transportului a deșeurilor și deszăpezirea?De ce mai facem.prin anumiți terti? Pai daca atunci în anumite părți se poate gestiona transportul in localități componente până la 35 d elm înseamnă că putem renunța și la.primari viceprimari consilieri sa mai restrangem competențele |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 13:12 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adica daca sunt oameni care ar fi dispusi sa urce in autobuzul ala si ii fac soferului cu mana, el nu ii poate lua desi oamenii ar plati bilet?
Nu, nu opreste. Legaturile sint strict cu Timisoara. Doar citeva localitati sint unite ca sa opreasca autobuzul uneia si la ei. Poti vedea metropolitanele pe site. http://stpt.ro/download/download.html |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 13:16 | |
| - Dr2005 a scris:
Aeroportul este un obiectiv de importanţă internaţională. O capitală europeană TREBUIE să aibă o legătură rapidă cu aeroportul, nu să le arăţi străinilor Ramificaţia Buciumeni doar de dragul orgoliului de a avea tren de la Slobozia.
Pai daca e obiectiv international, de ce nu i-ati facut din capitala, calea mai dreapta, de ce il ocoliti pe la dracu in praznic la 1 km de Chitila... Aaaa, era deja o linie simpla in peisaj (M700) si v-ati gandit ca va ajunge comisionul mai gras daca faceti obiectivul mai grandios, suspendat pe estacade de beton armat... deranjand si pasarile din habitatul lor nu doar proprietarii de case din zona... Nu era mai grandios daca l-ati fi ocolit pe la Pasarea, cu trecere prin Baneasa si Panteliomon ? Faceati jonctiunea cu M800... deja electrificata. Va mai ramanea un pic de electrificat... Dar cu metroul ala ce se mai aude ? Un aeroport international care sa nu aiba legatura cu metroul? Nu-i pacat ? Sau nu va mai da UE bani ca deja i-ati bagat in estacade de beton prin campul Odaile... Lasa, ca da statul, are de unde... Voi sa va laudati cu mega-proiectele metropolitane, ca de restul se ocupa altii... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 13:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- TVlad a scris:
- Partial de la UE dar grosul e de la ai nostri ca brazii care au marit salariile si taxele in mod disproportionat.
Avem printre cele mai mici salarii din Europa! Un şofer de autobuz în Viena are vreo 2000 - 2500 euro salariu, la noi nici secretarul de stat nu ajunge la aşa salariu. Diferenta consta in faptul ca la Viena, autobuzele nu cara 80 % beneficiari de gratuitati, ca in Romania, ceea ce este valabil si pe calea ferata. Daca legiuitorul din Romania nu s-ar mai gandi doar la numarul de votanti atrasi la urne, acordand pomeni electorale pe banda rulanta, poate si firmele de transport ar putea sa-si faca un plan de afaceri mai realist. Apropos! CFR Calatori a incheiat anul tot cu pierderi uriase... Cum o fi reusit ? Anumite sectii sunt ticsite de trenuri ieftine RE si tot nu iese socoteala...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 20 Feb 2023, 13:48, editata de 1 ori |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 13:47 | |
| Noi tren de aeroport trebuia sa avem din anii 60 de cand s-a construit aeroportul Otopeni, chiar nu inteleg cum de au uitat sa-i faca legatura feroviara cu orasul inca de pe atunci. Acum nu mai ai pe unde sa faci o legatura mai scurta, ai o groaza de case de daramat si nu se justifica economic pentru 2 minute castig, 2 minute pe care le poti castiga cu o linie mai rapida si un material rulant apt pentru astfel de exploatare.
CDG la Paris a fost proiectat cu legatura feroviara tot in acei ani. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 13:51 | |
| Probabil, numarul de pasageri care utilizau aeroportul nu justifica existenta unei legaturi cu trenul. Cu siguranta existau linii auto dedicate care legau aeroportul de capitala plus taxiurile, atunci de stat, care nu jecmaneau clientii ca in ziua de azi. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 14:06 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Diferenta consta in faptul ca la Viena, autobuzele nu cara 80 % beneficiari de gratuitati, ca in Romania, ceea ce este valabil si pe calea ferata. Daca legiuitorul din Romania nu s-ar mai gandi doar la numarul de votanti atrasi la urne, acordand pomeni electorale pe banda rulanta, poate si firmele de transport ar putea sa-si faca un plan de afaceri mai realist.
Apropos! CFR Calatori a incheiat anul tot cu pierderi uriase... Cum o fi reusit ? Anumite sectii sunt ticsite de trenuri ieftine RE si tot nu iese socoteala... Nu sunt destule trenuri R-E si IR prin Romania, inclusiv pe M700, care pot aduce calatori de la rutier. Pierderi mari se fac si cu locomotivele care tracteaza doar 1-2 vagoane si cu cativa calatori, desi ar fi utile rame si automotoare care au consum mai mic de energie si carburant. Doar doua motive am mentionat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 14:40 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adica daca sunt oameni care ar fi dispusi sa urce in autobuzul ala si ii fac soferului cu mana, el nu ii poate lua desi oamenii ar plati bilet?
Nu ai cum să emiţi bilete pe o relaţie pe care autobuzul nu are opriri. Dacă iei călători de pe marginea drumului, se dă amendă şi se ridică plăcuţele de înmatriculare. - IonutCFR2009 a scris:
- Pai daca e obiectiv international, de ce nu i-ati facut din capitala, calea mai dreapta, de ce il ocoliti pe la dracu in praznic la 1 km de Chitila... Aaaa, era deja o linie simpla in peisaj (M700) si v-ati gandit ca va ajunge comisionul mai gras daca faceti obiectivul mai grandios, suspendat pe estacade de beton armat... deranjand si pasarile din habitatul lor nu doar proprietarii de case din zona... Nu era mai grandios daca l-ati fi ocolit pe la Pasarea, cu trecere prin Baneasa si Panteliomon ? Faceati jonctiunea cu M800... deja electrificata. Va mai ramanea un pic de electrificat... Dar cu metroul ala ce se mai aude ? Un aeroport international care sa nu aiba legatura cu metroul? Nu-i pacat ? Sau nu va mai da UE bani ca deja i-ati bagat in estacade de beton prin campul Odaile... Lasa, ca da statul, are de unde... Voi sa va laudati cu mega-proiectele metropolitane, ca de restul se ocupa altii...
În general îmi plac glumele, dar nu glumele proaste. Cum să ocolesc linia de la aeroport prin Pasărea? Eventual cu exproprieri prin Tunari pe la Becali, Ţiriac, Copos şi cine o mai avea case pe acolo. Nu mai bine o ocoleam pe la Jilava? Că tot se dorea, mai demult, un aeroport acolo. Pe bune?! Cum ai fi vrut să se facă? Cu treceri la nivel peste DN1? Pe sub aeroport, eventual să dăm în ea cu ipoteticul metrou? Auzi, deranjează păsările... e zonă de aeroport, dacă ai păsări acolo, e cam nasol şi pentru păsări şi pentru avion. Metroul mie personal îmi pare inutil acolo, dar nu e după mine. Aeroportul din Bruxelles nu are metrou (dar o să aibă tramvai în câţiva ani), aeroportul din Zurich (deci Elveţia, ţară de bogătani) are tren şi tramvai, Viena are tren. Mie trenul mi se pare necesar şi suficient. - IonutCFR2009 a scris:
- Diferenta consta in faptul ca la Viena, autobuzele nu cara 80 % beneficiari de gratuitati, ca in Romania, ceea ce este valabil si pe calea ferata. Daca legiuitorul din Romania nu s-ar mai gandi doar la numarul de votanti atrasi la urne, acordand pomeni electorale pe banda rulanta, poate si firmele de transport ar putea sa-si faca un plan de afaceri mai realist
Nu, cară vreo 90% beneficiari de diverse facilităţi... elevi, studenţi, pensionari, refugiaţi, voluntari în ONG-uri de utilitate publică... bonus, cu 1095 euro cumperi un abonament valabil 12 luni pe tot transportul local din ţară (cu câteva excepţii), adică 91 euro pe lună. La 3 euro un bilet de tramvai, ăsta costă cât 30 bilete pe lună, practic e pomană curată. Practic, în afară de turişti, aproape toată lumea are câte o facilitate de călătorie în Austria. - IonutCFR2009 a scris:
- Probabil, numarul de pasageri care utilizau aeroportul nu justifica existenta unei legaturi cu trenul. Cu siguranta existau linii auto dedicate care legau aeroportul de capitala plus taxiurile, atunci de stat, care nu jecmaneau clientii ca in ziua de azi.
Nu era nevoie de altceva. Pentru străinii care veneau cu avioane străine existau câteva taxiuri speciale (cu şoferi cu ochi albaştri, evident) şi se puteau închiria maşini. Pentru români şi pentru cine venea cu TAROM, avea TAROM 2 autobuze care pendulau între Otopeni şi agenţia TAROM de pe Magheru, deci te duceai cu taxiul ITB sau cu autobuzul până pe Magheru şi de acolo te ducea TAROM mai departe. Aşa că nu era nevoie de transport de mare capacitate spre aeroport, era autobuz preorăşenesc ITB (49, ulterior 449, apoi R442 şi acum doar 442) pe DN1 pentru angajaţii aerogării şi sigur trebuie să fi fost şi autobuze pentru personal. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 14:42 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Nu sunt destule trenuri R-E si IR prin Romania, inclusiv pe M700, care pot aduce calatori de la rutier.
Pierderi mari se fac si cu locomotivele care tracteaza doar 1-2 vagoane si cu cativa calatori, desi ar fi utile rame si automotoare care au consum mai mic de energie si carburant.
Doar doua motive am mentionat. Sunt chiar foarte multe, unele merg in pierdere masiva dar nu vede sau nu vrea sa vada nimeni... De exemplu: IR 1541/1543, compunere 3 vagoane, grad de ocupare 10-15 % (zilnic) Va dati seama cata energie electrica consuma trenul asta pe o distanta de 470 km ? Enorm... si incasarile nu acopera nici 1 % din cat consuma. Ce tarif sa-i faci si cum sa-l aduci pe profit? Nu te ajuta nici infrastructura... care se prezinta jalnic, pe valea Trotusului, linia 501 este intesata de restrictii... Mergi cu viteza mai mica decat in epoca aburului... evitand o plonjare in apele Trotusului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 14:44 | |
| Parcă acum câţiva ani era unul pe aici care se tot plângea că nu mai e IR pe 501. Uite că acum e. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3357 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8371 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 14:58 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- razvan - trenuri a scris:
Nu sunt destule trenuri R-E si IR prin Romania, inclusiv pe M700, care pot aduce calatori de la rutier.
Pierderi mari se fac si cu locomotivele care tracteaza doar 1-2 vagoane si cu cativa calatori, desi ar fi utile rame si automotoare care au consum mai mic de energie si carburant.
Doar doua motive am mentionat. Sunt chiar foarte multe, unele merg in pierdere masiva dar nu vede sau nu vrea sa vada nimeni... De exemplu: IR 1541/1543, compunere 3 vagoane, grad de ocupare 10-15 % (zilnic) Va dati seama cata energie electrica consuma trenul asta pe o distanta de 470 km ? Enorm... si incasarile nu acopera nici 1 % din cat consuma. Ce tarif sa-i faci si cum sa-l aduci pe profit? Nu te ajuta nici infrastructura... care se prezinta jalnic, pe valea Trotusului, linia 501 este intesata de restrictii... Mergi cu viteza mai mica decat in epoca aburului... evitand o plonjare in apele Trotusului... La aceste doua trenuri IR 1541 si 1543 gradul de ocupare este mai bun - 25-40% in general si aproape de 100% in zilele de weekend intre Iasi si Adjud respectiv Sfantu Gheorghe si Brasov si la retur. Dar, fiind doar 3 vagoane in mare parte din zile, pe o asemenea ruta care leaga orase mari si importante, statiuni turistice, sunt foarte putini calatori. Ce sa-i faci daca viteza este mica si nu exista legaturi feroviare mai scurte intre Moldova si zona de sud a Transilvaniei. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 15:29 | |
| Dr2005 oricat te ascunzi sa nu recunosti la noi inca se face transport social atat in orase cat si pe calea ferata iar Tarom la fel e tinuta in spate pentru parlamentari si europarlamentari Sa plateasca toata lumea pret intreg mai ales la transportul urban ca sa nu saraceste pensionarul ala care are pensie 1200 de lei ca da 30 de le pe luna ca se plimba zece drumuri pe luna ca doar nu merg la piata si spital zilnic Erau oameni in Timisoara care veneau la spital si dadeau 40 de lei la taxiu luat din Timisoara si pana acolo cu autobuzul din Giroc sa nu mai zic ca din Calea Aradului nu avea nimic direct tramvai autobuz pana pe Rebreanu sau Sagului in partea cealalta de oras |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 20 Feb 2023, 15:59 | |
| La aeroport sa faca draq metroul ala mai repede, nu sa deranjezi trenurile din tara pentru niste rahaturi de moatoare care merg la aeroport si incurca circulatia trenurilor din tara! Incurci o parte din tara pentru niste curse de aeroport, ca ce chestie? Alea de aeroport trebuie sa circule cand se poate cand nu incurca restul trenurilor. Cine se grabeste sa plateasca taxi nu sa se chinuie lumea de prin tara pentru ca se plimba sulica din afganistan cu avionu. Sa se faca metrou si sa mearga rapid cum vor iar trenurile sa ramana cateva pe zi si alea la ore cand e liber cand nu incurca trenurile de Galati si Slobozia, pe 700 trebuiau trenuri de Slobozia chiar Calarasi si Galati eventual si unu de Iasi sau un IC de Iasi dedicat cu oprire doar in Tecuci, Vaslui si Iasi. Asta trebuie pe 700 nu rahaturi de aeroport si restul liniei abandonata! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |