| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Sam 10 Dec - 16:21 | |
| Ce a mai nerentabila sectie aceasta este Faurei urziceni..costuri foarte foarte mari cu motorina..asta se spune, daca se inchide pentru reparatii Ploiest Buzau....se va inchide cite un fir pe sens...trenurile de Galati si Iasi se traseaza prin Fetesti..Cind cu accidentul, trenurile de Iasi sau trasat prin Barbosi, asa ca solutii se gasesc, cele de suceava o sa le trasesze prin a Adjud Miercurea ciuc Brasov Bucuresti...Trenul de Iasi venea de la Barbosi lasa vag de Constanta in Buzau apoi se intorcea innapoi la Faurei Constanta.Asa ca cea mai buna solutie este sa se scoata liniile neutilizate ruginite si sa se puna pomi, asa o sa fie rentabil. Copacii cresc si sint buni de lemn de foc si dispar si buruienile care au acoperit terasamentele. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec - 16:25 | |
| - t1972 a scris:
- Ce a mai nerentabila sectie aceasta este Faurei urziceni..costuri foarte foarte mari cu motorina..asta se spune, daca se inchide pentru reparatii Ploiest Buzau....se va inchide cite un fir pe sens...trenurile de Galati si Iasi se traseaza prin Fetesti..Cind cu accidentul, trenurile de Iasi sau trasat prin Barbosi, asa ca solutii se gasesc, cele de suceava o sa le trasesze prin a Adjud Miercurea ciuc Brasov Bucuresti...Trenul de Iasi venea de la Barbosi lasa vag de Constanta in Buzau apoi se intorcea innapoi la Faurei Constanta.Asa ca cea mai buna solutie este sa se scoata liniile neutilizate ruginite si sa se puna pomi, asa o sa fie rentabil. Copacii cresc si sint buni de lemn de foc si dispar si buruienile care au acoperit terasamentele.
Da insa noi vorbeam de trenul pe Buzau cat de „rentabil” este... Sa nu divagam de la subiect. Linia Urziceni - Faurei, este rezervata pentru marfa cand M500 va intra in reparatie capitala. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec - 18:06 | |
| - Adrian78 a scris:
- De ce se mai modernizeaza locomotive invechite de 50 de ani?E ca aia cu Dacia cu motor de Peugeot modern dar tot degeaiba ii pui motor modern daca pica tabla de pe ea
Chiar vorbeam cu cineva a venit in post de conducere la EA379 si spunea ca are gaura in podea Am vazut destule modernizari indoelnice chiar nu mai merita sa se arunce alti bani pe fereastra.. Chiar nu inteleg de ce AM Desiro nu au parte de reparatii? Toate fondurile pe PNRR trebuie cheltuite până în 2026. Nu ai timp să iei atâtea vehicule noi aşa repede. Oricum, tot ce se modernizează va fi cu mentenanţă inclusă. UE nu susţine motorul diesel de niciun fel şi nu se acordă niciun fel de fond european pentru vreun vehicul Diesel. Singura modernizare pe care or să o vadă Desiro - dacă or să o vadă - va fi pe baterii sau pe hidrogen, în niciun caz pe diesel. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec - 18:15 | |
| Da la asta mă gândeam și eu pe baterii sau adaptat un sistem hibrid care poate economisi și ăla până la 25% Totuși ar trebui cumpărate automotoare bi-mode cu tracțiune electrica/baterii Până în 2026 se puteau cumpăra locomotive noi gen Smartron sau ceva mic CZ Loko effshunter 400 hybride nu convertite LDHurile |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec - 20:48 | |
| Mai au de gând să repare automotoarele desiro ? Doar 45 din 120 mai fac serviciu. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec - 21:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Îmi dau seama că unii nu reuşesc să înţeleagă ce înseamnă un contract de servicii publice pe 10 ani. Nu o să mai insist pe tema volumului de muncă imens necesitat de acest contract, dar o să insist pe reticenţa anumitor instituţii de a-l aviza, ceea ce a făcut ca el să fie aprobat pe ultima sută de metri. Deci nu, noul CSP nu a fost întârziat nici de MTI, nici de ARF, iar el era aproape gata de minim 6 luni! A trebuit dusă multă muncă de convingere cu alte instituţii publice... vă daţi seama că Statul român s-a angajat, oficial, ca în următorii 10 ani să cheltuie peste 40 miliarde de lei pentru transportul de călători! Asta pe lângă materialul rulant achiziţionat sau în curs de achiziţionare:
- 37 rame electrice - deja contractate - 62 rame electrice - 20 rame electrice interregionale - 12 automotoare cu hidrogen - 16 locomotive noi - modernizare 55 locomotive, 139 vagoane, 20 locomotive de manevră - găsiţi inclusiv numerele lor în CSP publicat ieri în Monitorul Oficial
,,Schimbarea" e că pentru următorii 10 ani, toţi operatorii actuali vor avea pe unde să circule şi cu ce, adică n-o să vină DB, pardon, Arriva peste tot. Asta înseamnă că inclusiv personalul feroviar îşi va păstra funcţiile şi va avea şi salarii mai mari conform Legii 195/2010. Ce nu se schimbă, din păcate, e modul de-a dreptul meltenesc al unor naşi care se cred dumnezei doar pentru că au chipiu şi sunt autorizaţi la proba frânei. Problema e că tot ei vor trebui să opereze acest material rulant nou... iar imaginea CFR Călători (că doar acolo sunt probleme din astea, la privat dacă vreun şef de tren vorbeşte unui călător cu ,,bă", de ziua următoare e şomer) va continua să fie distrusă de aceşti nesimţiţi care, deşi nu-s mulţi, ies în evidenţă foarte uşor. Fi atent, mesajul ăsta îl pun undeva și ți-l voi reposta în 2032. Să vedem câte se vor înfăptui din cele zise în mesaj. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 11 Dec - 20:53 | |
| s a scumpit și privatul TFC pe ruta București Galați |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 11 Dec - 21:32 | |
| - cardinal a scris:
- s a scumpit și privatul TFC pe ruta București Galați
Sa le fie de bien... Daca se rerutau pe Urziceni, s-ar fi incadrat ca RE... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 11 Dec - 21:33 | |
| Unde prețurile la alimente au luat-o razna era de așteptat să se scumpească și tarifele la calea ferată. E de bine, nu ? Data viitoare să votați tot infecții ăștia. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 2:03 | |
| păi care infecți zici tu să i votăm ? nu de alta, dar cred că scumpirile astea vin de la UE |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8414 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 11:23 | |
| Partial de la UE dar grosul e de la ai nostri ca brazii care au marit salariile si taxele in mod disproportionat. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 14:45 | |
| - TVlad a scris:
- Partial de la UE dar grosul e de la ai nostri ca brazii care au marit salariile si taxele in mod disproportionat.
La noi preturile cresc necontrolat pentru ca in general orice produs trece prin 5-6 intermediari de la producatori la magazinul de desfacere, si asta pentru ca legislatia le permite... Ochiul legiuitorului este numai dupa TVA si mai putin dupa taxarea profiturilor nejustificate. Biciul pe producator si in rest nimic... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 17:05 | |
| ar fi putut privatul TFC să meargă , singur singurel, pe Urziceni Făurei, o dată pe zi ? nu i ar fi fost frică ?
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 18:21 | |
| - TVlad a scris:
- Partial de la UE dar grosul e de la ai nostri ca brazii care au marit salariile si taxele in mod disproportionat.
Avem printre cele mai mici salarii din Europa! Un şofer de autobuz în Viena are vreo 2000 - 2500 euro salariu, la noi nici secretarul de stat nu ajunge la aşa salariu. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 12 Dec - 18:57 | |
| Nici nu are rost sa aducem în discuție câți bugetari au și ce eficienți sunt fata de noi Pai noi avem cate 6 secretari de stat la unele ministere.Nu mai bine aveam cate unu plătit mai bine și gata? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
|
| |
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|