|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 13 Noi 2022, 21:26 | |
| păi dacă încep lucrări de modernizare, poate asta este o șansă și pentru Urziceni Făurei, nu ? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 13 Noi 2022, 21:27 | |
| adică le vor muta, ca să descongestioneze șantierul |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Lun 14 Noi 2022, 20:58 | |
| Intrebarea e cu ce viteza s-ar mai merge acum, dupa atatia ani de lasat de izbeliste. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 15 Noi 2022, 00:36 | |
| nici nu s au întors trenuri prin Pogoanele, că ai și început cu mofturile :p |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mar 22 Noi 2022, 20:47 | |
| Ma uitam alti operatori plimba automotoare goale si sint rentabili, iar operatorul de stat nici cu calatori nu este rentabil..de ce? simplu..la operatorul de stat sint multe scaune ocupate in birouri..foarte multe cheltuieli se duc in salarii nu acolo unde trebuie..nu acuz pe nimeni dar asta este realitatea. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 04 Dec 2022, 17:20 | |
| - t1972 a scris:
- Ma uitam alti operatori plimba automotoare goale si sint rentabili, iar operatorul de stat nici cu calatori nu este rentabil..de ce? simplu..la operatorul de stat sint multe scaune ocupate in birouri..foarte multe cheltuieli se duc in salarii nu acolo unde trebuie..nu acuz pe nimeni dar asta este realitatea.
Nu prea ai dreptate... Cu mici exceptii, si alea din ratiuni strict legate de schimbul de automotoare, privatii nu prea plimba nicaieri automotoare goale, dimpotriva la unele trase se merge in picioare. Ce-i drept nici nu au trase facute in bataie de joc ca CFR Calatori, care pune trenul R 7365, viitor 7367 sa stationeze 44 min in Faurei, asteptand 4-5 calatori de la Constanta. Atunci, de ce sa ne miram ca CFR Calatori merge doar cu un etajat de la Buzau la Galati ? Sau si mai rau, intr-un tren IR asa cum circula azi 12574, are 2 vagoane inferioare tip 26-16 vestitele gioarse de Basarab cu scaune tari si cotiere rupte, alaturi de 11 vagoane salon/compartimentat cu fotolii... Nu-i de mirare ca le pun bete-n roate organele de stat in aprobarea contractului de servicii publice... mai vor si pe 10 ani, inca 10 ani bataia de joc pt calatori... Duca-se! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 04 Dec 2022, 17:26 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sau si mai rau, intr-un tren IR asa cum circula azi 12574, are 2 vagoane inferioare tip 26-16 vestitele gioarse de Basarab cu scaune tari si cotiere rupte, alaturi de 11 vagoane salon/compartimentat cu fotolii... Nu-i de mirare ca le pun bete-n roate organele de stat in aprobarea contractului de servicii publice... mai vor si pe 10 ani, inca 10 ani bataia de joc pt calatori... Duca-se!
E duminică după minivacanţă... sunt puse la drum toate vagoanele disponibile. Organele de stat = Consiliul Concurenţei şi Ministerul de Finanţe. Primii au blocat timp de 6 luni aceste contracte. Ceilalţi... poate îşi vin în fire mâine. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Dum 04 Dec 2022, 17:34 | |
| De ce si-ar veni in fire ? Ministerul Finantelor imparte bugetul tarii... Cand altele sunt prioritatile bugetare, tu vi si ceri dezmat pe CF cu zeci de trenuri RE pe zi, mai multe chiar si decat in Epoca de Aur cand mergeau 2000 de uzine cu navetistii ? |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Joi 08 Dec 2022, 18:49 | |
| Pe Buzau Nehoiasu, sa vedeti multe trenuri goale, nu acuz nu defaimez este un punct de vedere..nu am nimic cu alti operatori dar ma uit cu dezamagire ca la abundenta de trenuri pe care la are operatorul de stat toate sint trasate la ore aiurea,,,chiar aiurea,,si cind te astepti la o ora decenta te trezesti doar cu interregio..din Galati pleaca doar interregio...de ce ?..logic...Linia este mai scurta prin Urziceni de ce nu se introduce pe acolo,,nu este lipsa calatorilor motivul,sectia Faurei Urziceni nu a generat calatori datorita congiguratiei treseului, darveste mai scurta si pretul biletului sete mai ieftin,,era 7002 care pleca din Galati la 6,10 si din Bucuresti pleca la 15, 20 avea calatori chiar avea caltori, dar al naibii pacatos de tren,,,,,,nu era rentabil,,, A fost decapitat..Se da vina pe tot felul de directive pe tot felul de reduceri de costuri, dar ma uit nimic concret..Se pune accentul pe coridoarele pan europene doar acolo se fac modernizari si se baga bani multi, in rest nimic..Tot ce se inchide,,,, RAMANE INCHIS DEFINITIV,,,,Nu lipsa calatorilor este motivul...pe Faurei Urziceni Bucuresti Nord sa stiti ca si la ora actulala sint calatori, ii vad cum se duc la autobuz subliniez chiar sint,..dar cei de la CFR au anulat trenul 7002 care circula dupaamiaza, multi plecau dupaamiaza la Bucuresti, si cel de dimineata avea calatori...dar? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 09 Dec 2022, 23:18 | |
| - t1972 a scris:
- CFR au anulat trenul 7002 care circula dupaamiaza, multi plecau dupaamiaza la Bucuresti, si cel de dimineata avea calatori...dar?
... dar ? Nu se vrea mai mult, dimpotriva, tendinta este reducerea numarului de trenuri pe zona de est. Aici nu exista calatori, alte zone trebuie sa se infrupte din bugetul alocat subventiei acordate la transportul feroviar... Mai suna un senator, un deputat, un prim ministru... si totul se transforma... deservirea numai cu dedicatie si recomandari... de sus! Inca 10 ani de agonie pentru gaura neagra a economiei nationale CFR Calatori, inca 10 ani de modificari, suspendari, anulari de trenuri pe motiv de nerentabilitate... Alte impartiri de trenuri pe crierii logaritmice si de precizie matematica care nu trebuie sa depaseasca x kilometri... Oamenii sistemului trebuie sa justifice pe ce iau salariul acolo sus in turnul de fildes...Culca-te linistit... de aici nu mai pot anula nimic... s-a epuizat stocul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec 2022, 00:59 | |
| Nu are cine sa faca ceva bun, intelegeti ca oamenii capabili au iesit la pensie, acum s-au angajat "Gigei" cu late, care se cred cel putin "Dumnezeu2" acesti Gigei nu vor face nimic, ei dau doar din gura si multi se uita in gura lor, se vede clar ca la noul mers care nu e nou cu nimic, nu sunt trenuri noi, nu se schimba nimic, de foarte multi ani aceleasi trenuri, in alte tari la noul mers se vede clar schimbarea, trenul x nu mai pleaca la 21 pleaca la 21:37 sau trenul y are grupa pentru....., apar alte trenuri noi, se anuleaza unele trenuri, intre A si B apar trenuri pe mai multe rute, etc etc etc, la noi NIMIC! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec 2022, 01:42 | |
| Îmi dau seama că unii nu reuşesc să înţeleagă ce înseamnă un contract de servicii publice pe 10 ani. Nu o să mai insist pe tema volumului de muncă imens necesitat de acest contract, dar o să insist pe reticenţa anumitor instituţii de a-l aviza, ceea ce a făcut ca el să fie aprobat pe ultima sută de metri. Deci nu, noul CSP nu a fost întârziat nici de MTI, nici de ARF, iar el era aproape gata de minim 6 luni! A trebuit dusă multă muncă de convingere cu alte instituţii publice... vă daţi seama că Statul român s-a angajat, oficial, ca în următorii 10 ani să cheltuie peste 40 miliarde de lei pentru transportul de călători! Asta pe lângă materialul rulant achiziţionat sau în curs de achiziţionare: - 37 rame electrice - deja contractate - 62 rame electrice - 20 rame electrice interregionale - 12 automotoare cu hidrogen - 16 locomotive noi - modernizare 55 locomotive, 139 vagoane, 20 locomotive de manevră - găsiţi inclusiv numerele lor în CSP publicat ieri în Monitorul Oficial
,,Schimbarea" e că pentru următorii 10 ani, toţi operatorii actuali vor avea pe unde să circule şi cu ce, adică n-o să vină DB, pardon, Arriva peste tot. Asta înseamnă că inclusiv personalul feroviar îşi va păstra funcţiile şi va avea şi salarii mai mari conform Legii 195/2010. Ce nu se schimbă, din păcate, e modul de-a dreptul meltenesc al unor naşi care se cred dumnezei doar pentru că au chipiu şi sunt autorizaţi la proba frânei. Problema e că tot ei vor trebui să opereze acest material rulant nou... iar imaginea CFR Călători (că doar acolo sunt probleme din astea, la privat dacă vreun şef de tren vorbeşte unui călător cu ,,bă", de ziua următoare e şomer) va continua să fie distrusă de aceşti nesimţiţi care, deşi nu-s mulţi, ies în evidenţă foarte uşor. _________________ :TTT:
|
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Sam 10 Dec 2022, 09:11 | |
| 1 Automotoarele cu Hidrogen o sa circule pe linia Aeroport.2 Rame Diesel nu sa achizitionat.3 Toate ramele electrice o sa circule pe sectiile modernizate.4 locomotivele noi tot pe sectiile modernizate vor circula..Banii pentru modernizarea coridoarelor pan europene, sau primit cu conditia sa se achizitioneze si material rulant tot de la ei..in concluzie strainii ne fac liniile strainii ne aduc si trenuri iar noi tocam frunza la ciini..Nu sintem in stare sa reparam ce avem..tinem nus ce automotoare de ani de zila sechestrate, de ce nu se fac ateliere sa se repare materialul rulant la operatorul de stat. Tot ce sa inchis..inchis va ramane...Macar sa stringa sinele care ruginesc in pamant sa le valorifice la fier vechi...Le tin degeaba, mai bine curata terenul si il cultiva..Puneti Porumb pe sectia Faurei Urziceni ,daca immultesti 68 de km cu latime de 4m sa vezi ite hectare rezulta, la fel si pe Faurei Tecuci acolo sint 92 de km ori 4m latime..si cite sint abandonate..sau sa liziere de paduri.sa valorifice terenul, cu banii de pe sinele valorificate la fier vechi sa puna pomi..este o solutie extraordinara..pe sectia Faurei Tecuci, de 12 ani de zile de cind nu se mai circula, cu mici exceptii, daca se plantau copaci, acum copacii erau aproate la maturitate, am fazut mai nou plantatii de plop energetic...asa ca stimati guvernanti uiati o tema de gindire, nu trebuiesc sa se mai faca exproprieri de teren, trenul il aveti dea gata, si bani exista.sint si cladiri pentru paznici sa pazesca padurile...Se infiinteaza inca o regionala, a padurilor, caci la cite linii sint inchise? TEMA DE GINDIRE..Nu o spun in batae de joc sau sa defaimez pe cineva..este o propunere.cu banii obtinuti din valorificarea sinelor vechi, terasament nu prea exsista, si vinzarea traverselor, se pregateste terenul si se pot planta copaci. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec 2022, 09:33 | |
| Daca tot vorbim de eficienta la CFR Faliment si cat de multe beneficii vor aduce noile contracte in viitorul deceniu luminos... sa vedem azi o situatie hilara... IR 12571, compunere: 1 vagon clasa 1 (54 locuri), 3 vag 20.83 (234 locuri), 1 vag 84-83 (46 locuri), adica 54 + 280 locuri, dar... ce sa vezi... la plecarea din Braila, sistemul de vanzare online a biletelor arata asa: Trenul asta nu doar ca era 100 % liber de locuri, dar mai avea si ceva in plus neocupat... In concluzie, cam asta este eficienta masurilor dvs. stimati organizatori de mers cu trenul bazat pe principii logaritmice... Galatenii fug cat pot de acest tren, de aceasta ruta prin Buzau in general... si pe buna dreptate... 3h40min e parca mult prea exagerat pentru un tren asa-zis rapid (IR)... cand pe sosea mai mult de 3 ore nu se fac, ca sa nu mai zic de costuri care sunt cu 50 % mai mici. Sa aveti spor in implementarea noului deceniu de realizari marete la CF |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Sam 10 Dec 2022, 10:25 | |
| De ce se mai modernizeaza locomotive invechite de 50 de ani?E ca aia cu Dacia cu motor de Peugeot modern dar tot degeaiba ii pui motor modern daca pica tabla de pe ea Chiar vorbeam cu cineva a venit in post de conducere la EA379 si spunea ca are gaura in podea Am vazut destule modernizari indoelnice chiar nu mai merita sa se arunce alti bani pe fereastra.. Chiar nu inteleg de ce AM Desiro nu au parte de reparatii? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |