|
| M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
+19riciu ldh80 IonutCFR2009 Nesebar Adrian78 TVlad cardinal MariusM Whyse1 aris86 Dr2005 razvan - trenuri ALEXCFR CalinIonMihai vlad237 Johnny84 AeroX Vitosa dan tm 23 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 04 Oct 2022, 16:08 | |
| Totusi, pe M700 ar trebui sa existe niste trenuri RE, vreo 2-3 macar. Dimineata, la pranz si seara. Compunere GM + 3-4 vag 22.96. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 04 Oct 2022, 16:40 | |
| Asa ar trebui. In practica insa, n-a facut nimeni o evaluare privitor la fluxul de calatori intre Galati/Braila si Bucuresti. Plus ca, acum ai multi calatori pe ruta Galati/Braila-Otopeni, care nu sunt luati in calcul. Cu o oprire la Mogosoaia a acestor trenuri, ar creste mult atractivitatea trenurilor de Urziceni.
Ce ma mira insa, e ca nu prea ai variante nici cu dubele, doar GSM trans mai e prezent la ore mai proaste decat CFR-ul si conditii evident mai proaste. Acum 12 ani aveau niste Mercedes Cibro vai de steaua lor, nu mai stiu acum.
Si am mai vazut asta si in alte regiuni ale tarii, nu-i ca si cum transportul rutier ar fi mai atractiv, tot masina e baza. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mar 04 Oct 2022, 20:30 | |
| Economie de motorina, aceasta este motivatia companiei de stat, mai apoi si lipsa calatorilor... Cind se anulau trenuri din motive economice,trenurile de Galati Urziceni Bucuresti, erau cap de lista... aceste trenuri erau suprimate, anulate, motivindu-se lipsa calatorilor, apoi gata, se reduceau cheltuielile, nu se facea niciodata o analiza sa caute solutii, sa le mute la ore cu calatori. Calatori sunt... ma uit ca se circula locomotiva cu un vagon... este deosebit de rentabila... de aceea o mentine in circulatie... mai bine pune un automotor Malaxa, Pe Buzau Galati circula locomotiva cu un vagon... sa puna o malaxa..la cit costa curenutul acum?? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 04 Oct 2022, 20:56 | |
| Pe Buzau - Galati circula EC + etajat de 120 locuri... Malaxa nu are ce sa caute sub catenara. Ar putea sa puna malaxe pe Faurei - Urziceni, asa cum au mai fost in trecut, dar ma tem ca depoul Buzau nu mai accepta malaxe acolo. Sunt alte interese la mijloc, care tin inchisa sectia Faurei-Urziceni... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 04 Oct 2022, 21:44 | |
| - t1972 a scris:
- Cind se anulau trenuri din motive economice,trenurile de Galati Urziceni Bucuresti, erau cap de lista... aceste trenuri erau suprimate, anulate, motivindu-se lipsa calatorilor, apoi gata, se reduceau cheltuielile, nu se facea niciodata o analiza sa caute solutii, sa le mute la ore cu calatori. Calatori sunt... ma uit ca se circula locomotiva cu un vagon... este deosebit de rentabila... de aceea o mentine in circulatie...
Analiza e simplă: pe Braşov - Bucureşti umpli 15 vagoane, pe Galaţi - Urziceni - Bucureşti umpleai 4 în cazul fericit (adică după Revelion şi după Paşte). _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mar 04 Oct 2022, 22:05 | |
| Cum le stii tu pe toate... din birou. Dar n-ai calcat o zi in trenurile de Galati via Urziceni. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Mier 05 Oct 2022, 00:42 | |
| Umpleti paginile cu discutii interminabile, nu intelegeti ca oamenii capabili au iesit la pensie? Au parut tot felul de gigei, care mai de care si "stie" el cand de fapt habar nu are, asta e, asta e viitorul, gigel a tot "stiutorul"! Oamenii vechi care erau capabili si care mai bagau ceva trenuri in urma cu 7-8 ani sunt la pensie, nu mai vorbim de acum 15 ani, aia deja unii sunt chiar istorie, cei capabili din tineret prefera sa plece in tari straine unde castiga 3000-4000 de euro pe luna, aici au mai ramas astia care doar distrug, si lasa sectii abandonate ca stie el din birou, stie fix ce ingroapa pisica, nici aia nu stie! Cate trenuri noi apar la schimbarea mersului de tren? In ultimii ani cate trenuri noi au aparut? 0 !!!! Pentru ca atat stiu ei, sa copieze acelasi mers plus ca de la an la altul dispar din trenuri! Ei nu stiu ca din A in B poti merge pe mai multe variante, ei nu stiu nimic, doar sa se creada ce nu e cazul "mari experti" si sa anuleze trenuri, baga 10000 de trenuri pe tigania buzoiana si pe ruta directa abandoneaza sectia, in ce tara ruta directa este abandonata? Doar in RO. Dar ce conteaza latele sa fluture in vant si sa fie pana la genunchi! |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Mier 05 Oct 2022, 14:47 | |
| Pe Brasov Buc Nord, unii circula cu diesel sub fir electric,asa ca cfr nu poate sa tina un malaxa pe Buzau Galati unde o locomotiva plimba 5 calatori cu un vagon....este de risu plansu..noi vb, degeaba.. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Joi 06 Oct 2022, 22:33 | |
| Legat si de aceasta magistrala 700 (intre Bucuresti- Urziceni- Faurei) si de magistrala 600 trebuie analizate intr-o discutie mult mai ampla, legata de finantarea infrastructurii (si feroviare si rutiere) in Romania!
In privinta cailor ferate, la nivel european, s-au stabilit asa-numitele "coridoare feroviare pan-europene TEN-T", care partial tranziteaza si Romania. Modul cum au fost stabilite traseele acestor coridoare feroviare pan-europene in Romania nu cred ca a depins de guvernul roman, indiferent ce partid politic era atunci la putere. Si UE a stabilit ca aloca fonduri europene numai pentru reconstructia/modernizarea cailor ferate care fac parte din traseele acestor coridoare pan-europene, lucru care nu poate fi schimbat de guvernul roman. Indiferent ce partid politic ar fi la putere in Romania (prin absurd nici chiar AUR sa fie la putere) nu cred ca ar reusi sa-i determine pe cei de la UE sa aloce fonduri europene pentru modernizarea sau reconstructia M700 si M600.
Insa, nimic nu opreste guvernul roman sa aloce fonduri din alte surse (bugetul de stat, imprmuturi bancare, etc) pentru reconstructia/modernizarea M700 si M600! Dar pentru aceasta trebuie sa se schimbe si mentalitatea celor care conduc Romania si trebuie plecat de la urmatorul principiu: este adevarat ca trebuie sa asiguram cofinantarea proiectelor derulate cu fonduri europene (reconstructia/modernizarea cailor ferate care fac parte din coridoarele pan-europene) insa la fel de important este si faptul ca trebuie reconstruite/modernizate si alte cai ferate, care nu fac parte din aceste coridoare pan-europene, dar care pot genera dezvoltarea zonelor repective!
Pentru ca aici ne invartim intr-un cerc vicios: "argumentul" principal pentru care nu se vrea modernizarea/reconstructia M700 si M600 este faptul ca traficul de marfa este foarte slab si nu ar fi "rentabile" astfel de investitii! Insa acest trafic de marfa este foarte slab in prezent pe M700 si M600 tocmai din cauza faptului ca aceste magistrale nu sunt modernizate si electrificate! Daca M700 ar fi electrificata , modernizata/reconstruita si adusa la o VS de 160 km/h intre Bucuresti- Urziceni- Faurei si mai departe la fel si M600 , cu siguranta o parte din traficul de marfa (si nu putin) care astazi merge prin Iasi- Pascani- Bacau- Buzau- Faurei (din singurul motiv ca linia este dubla si mai ales electrificata pe M500, desi ca viteza si suprastructura caii nu cred ca se afla intr-o stare mult mai buna decat M600) ar merge pe traseul mult mai scurt Iasi- Vaslui- Crasna- Barlad- Tecuci- Faurei!
Asadar sper ca vreoadata sa avem un guvern care s-si dea seama ca trebuie reconstruite/modernizate si caile ferate care nu fac parte din reteaua de coridoare feroviare pan-europene, dar care, daca ar fi modernizate, ar contribui la dezvoltarea economica a zonelor respective!
Intradevar, bugetul de stat este limitat (tot timpul nu vor fi bani destui la buget), dar ar fi foarte important de stabilit cateva prioritati absolute in care sa investeasca statul! Si eu cred ca acestea ar trebui sa fie: agricultura in primul rand (sisteme de irigatii, imbunatatiri funciare, subventionarea si sustinerea fermierilor romani asa cum sunt subventionati si sustinuti fermierii italieni, spanioli, francezi, etc de catre statele respective), infrastructura feroviara si rutiera si retelele edilitare din localitatile urbane si rurale! |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 382 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2985 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: M 700 Vin 07 Oct 2022, 08:06 | |
| M 700,M 600, sint trecute ca neinteroperabile..deci 0000 investitii..sint tinute in agonie, doar atit..se mai transporta din cind in cind cereale, dar costurile de depozitare sint ridicate si nu prea mai duce nimeni cereale la siloz...Statul roman cinta in struna la toti noi ne aliniem la tot felul de directive europene,iar vestul ne da un politicos sut in fund si ne tine la usa cind vine vorba de shenghen..cine se opune, se opune cei care ecporta cel mai mult la noi...asa ca UE cinta si noi o sa jucam..Aceste multtrimbitate coridoare primesc finantare,restul liniilor sint lasate in voia sortii...Soarta lor a fost pecetluita cred ca prin 2014 cind au fost trecute la ,,,,neinteroperabile,,,Cea mai buna solutie ,sa le scoata si sa le valorifice la fier vechi...pe aceste linii trenurile de calatori sint si vor fi istorie..amintiri..Nu acuz si nu defaimez pe nimeni dar asta este realitatea. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6897 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12299 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 07 Oct 2022, 10:08 | |
| Neinteroperabile sunt considerate cred doar liniile Tecuci- Faurei si Faurei- Urziceni! Desigur ca este o prostie sa consideri aceste linii (parte din magistrale feroviare) ca "neinteroperabile"! Ar fi intersant de aflat ce persoane din conducerea CFR-SA sau a Ministerului Transporturilor le-a "clasificat" in acest fel!
Dar chiar si asa ar trebui modernizate/reconstruite! |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 07 Oct 2022, 12:23 | |
| Miercuri seara am plecat cu 12576 si m-am intors azi dimineata cu 12571. Cu aceasta ocazie am descoperit ca trenurile astea au in componenta cate un vagon 84-83, vagoane pentru persoane cu dizabilitati si cu locuri de biciclete. Evident ca CFR nu vinde bilete de biciclete la aceste vagoane, ba, mai rau, nasu' de la 12576 a inceput sa urle la cativa pustani ce se urcasera cu bicicleta de la Galati la Braila, ca de ce n-au bilete de biciclete, ca sa mearga cu ele pe strada, ca morti in carca. Acum scriu reclamatia la cfr calatori, sa-l traga putin de urechi pe nesimtit, nu e vina copiilor ca CFR nu-i in stare sa vanda bilete de bicla si nici nu-s obligati la 16 ani sa-i asculte pe toti alcoolicii doar pentru ca are cfr monopol; ar fi fost frumos sa-l dea afara, sa mai urle si cand va scurma in tomberoane, dar n-am eu norocul asta. Colac peste pupaza, a mai facut scandal si la alt calator ca "de ce stati aici, mergeti unde aveti loc". La mine n-a mai ajuns sa ma intrebe, ca il puneam sa-mi arate in regulament unde scrie ca trebuie sa stau intr-un anume vagon. Asa-i cand angajezi controlori toti boschetarii.
Cat despre mine, am profitat de vagonul cu compartimente ca sa dorm ca boierul si nimeni sa nu ma deranjeze: m-am descaltat, m-am intins pe 3 scaune (oricum era destul de gol trenul azi dimineata) si m-am trezit de-abia cand se vedeau cosurile de fum de la Chiscani. E interesant cum, atunci cand cumpar bilet (online sau de la ATM, nu conteaza), CFR ma repartizeaza la mizeriile alea de vagoane 20-83 in timp ce in vagonul asta nu se vinde nici un bilet pana nu se umplu celelalte; ma rog, mai bine pentru mine, bine ca stiu. Probabil o fi setat de cineva ce considera saloanele 20-83 culmea confortului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 07 Oct 2022, 15:15 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Miercuri seara am plecat cu 12576 si m-am intors azi dimineata cu 12571. Cu aceasta ocazie am descoperit ca trenurile astea au in componenta cate un vagon 84-83, vagoane pentru persoane cu dizabilitati si cu locuri de biciclete. Evident ca CFR nu vinde bilete de biciclete la aceste vagoane, ba, mai rau, nasu' de la 12576 a inceput sa urle la cativa pustani ce se urcasera cu bicicleta de la Galati la Braila, ca de ce n-au bilete de biciclete, ca sa mearga cu ele pe strada, ca morti in carca.
Acum scriu reclamatia la cfr calatori, sa-l traga putin de urechi pe nesimtit, nu e vina copiilor ca CFR nu-i in stare sa vanda bilete de bicla si nici nu-s obligati la 16 ani sa-i asculte pe toti alcoolicii doar pentru ca are cfr monopol; ar fi fost frumos sa-l dea afara, sa mai urle si cand va scurma in tomberoane, dar n-am eu norocul asta. Colac peste pupaza, a mai facut scandal si la alt calator ca "de ce stati aici, mergeti unde aveti loc". La mine n-a mai ajuns sa ma intrebe, ca il puneam sa-mi arate in regulament unde scrie ca trebuie sa stau intr-un anume vagon. Asa-i cand angajezi controlori toti boschetarii.
Cat despre mine, am profitat de vagonul cu compartimente ca sa dorm ca boierul si nimeni sa nu ma deranjeze: m-am descaltat, m-am intins pe 3 scaune (oricum era destul de gol trenul azi dimineata) si m-am trezit de-abia cand se vedeau cosurile de fum de la Chiscani. E interesant cum, atunci cand cumpar bilet (online sau de la ATM, nu conteaza), CFR ma repartizeaza la mizeriile alea de vagoane 20-83 in timp ce in vagonul asta nu se vinde nici un bilet pana nu se umplu celelalte; ma rog, mai bine pentru mine, bine ca stiu. Probabil o fi setat de cineva ce considera saloanele 20-83 culmea confortului. Si pe 1836 era golut vagonul asta si debea asteptam sa ma duc la el si sa prind compartiment singur. Mi se pare cal mai modulabil vagon si daca schimbau si scaunele era best of the rest.Pacat ca nu amenajeaza si un compartiment pentru familie |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 07 Oct 2022, 16:10 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- CFR ma repartizeaza la mizeriile alea de vagoane 20-83 in timp ce in vagonul asta nu se vinde nici un bilet pana nu se umplu celelalte; ma rog, mai bine pentru mine, bine ca stiu. Probabil o fi setat de cineva ce considera saloanele 20-83 culmea confortului.
Ăla e vagon cu spaţii pentru PMR, cel puţin un compartiment (sau mai multe) e blocat permanent la vânzare şi se poate da doar pentru PMR sau dacă s-au dat toate locurile din tren. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4075 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) Vin 07 Oct 2022, 16:14 | |
| Si cand te gandesti ca era plina tara de 20-57-uri ce ofereau confortul asta...https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/RO/CFR_B-2057.php?lang=de (da, arata mizerabil, dar nici cu cele de acum nu mi-e rusine). Acu' sunt scaunele 2-2, doar un pitic mai incape sa doarma pe ele, basca sunt si profilate.
@DR2005, mersi de info, sa stiu de acum sa ma duc direct la el cu exceptia zilei de duminica seara pe sensul catre Bucuresti. Am vazut ca pe Galati sunt 2 vagoane, 84 83 001-2 mai ingrijit, cu care am mers miercuri seara si celalalt 84 83 002 mai nasol (se vede la toaleta) cu care am mers azi.
Oricum, mi-a prins foarte bine sa mai dorm 3 ore in tren dupa ce dormisem doar 4 ore azi-noapte. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
| |
| | | | M 700 : Bucuresti Nord - Urziceni - Faurei - Galati (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |