|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 22:31 | |
| - Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/proiectele-noilor-legi-ale-educatiei/
@Dr2005 iar începeți cu pomenile ? Pai altceva mai știu partidele să facă? doar la.anul.is toate alegerile de.la europarlamentare prezidențiale locale parlament Vorba aia unde merg 5 MLD de euro în dobânzi și 2 .5 MLD de.euro.in pensii speciale.ce mai contează 330 mil de lei? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 22:49 | |
| - Vitosa a scris:
- Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/proiectele-noilor-legi-ale-educatiei/
@Dr2005 iar începeți cu pomenile ? Am devenit cumva parlamentar şi nu ştiu? Legile se dezbat şi votează în Parlament. Iar ce a prezentat ministrul educaţiei e în primă lectură. Oricum, dacă mi se va cere punct de vedere, n-am cum să fiu împotriva acestei prevederi. Însă sunt o groază de alte şopârle strecurate prin legile alea. Am luat Legea Învăţământului Preuniversitat la o citire sumară... de ex. art. 74 alin. (2): ,,Unitățile de învățământ liceal cu statut de Colegiu național pot organiza concurs de admitere în clasa a IX-a, pentru maximum 90% din numărul de locuri atribuite prin planul de școlarizare. Restul locurilor se ocupă prin repartiție computerizată,în urma susținerii evaluării naționale." Ştii ce înseamnă asta? Înseamnă meditaţii la preţ triplu şi şpăgi pentru admitere. Degeaba au pus alin. (6) ,,Desfășurarea concursului de admitere se va finaliza cu cel puțin 3 săptămâni înainte de prima probă a evaluării naționale. Probele scrise trebuie să respecte programa școlară. În elaborarea subiectelor sau organizarea concursului de admitere nu pot fi implicate persoane care au rude până lagradul al III-lea sau afini sau cadre didactice care desfășoară meditații cu elevii,care finalizează clasa a VIII-a la momentul derulării concursului." Nu ai cum să verifici asta. Şi mai sunt alte prevederi din astea prin lege, care vor separa elevii după bani şi influenţă (un elev de la Cuca Măcăii nu o să îşi permită în veci să vină să dea examenul la Sava sau Vianu, indiferent cât de bine pregătit e). Practic tot ce se scoate din sistemul computerizat e susceptibil la influenţe externe. Mai sunt prevederi cu separarea pe căprării în licee teoretice, profesionale şi vocaţionale, unde niciunul nu va avea voie să aibă decât clase teoretice, profesionale sau vocaţionale, după caz. Nu îndrăznesc să arunc o privire pe Legea Învăţământului Universitar... _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 09:26 | |
| https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-26110899-inca-incercare-fost-deschise-ofertele-licitatia-pentru-achizitia-20-trenuri-electrice-lung-parcurs.htm
,,Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că astăzi, 27 februarie 2023, a avut loc ședința Comisiei de evaluare, desemnată în cadrul licitației privind achiziția a 20 de rame electrice de lung parcurs (RE-IR2), în vederea deschiderii ofertelor depuse.
Astfel, societățile care au depus documentația sunt:
- POJAZDY SZYNOWE PESA BYDGOSZCZ SPOLKA AKCYJNA (POLONIA);
- S.C. ALSTOM TRANSPORT S.A. (ROMÂNIA).
Valoarea estimată este cuprinsă între 1.201.615.722 lei și 2.374.592.590 lei, fără TVA, inclusiv serviciile de mentenanţă și reparații necesare funcționării în condiții optime de siguranță și confort, instruire a personalului în ceea ce priveşte exploatarea, operarea trenurilor, transportul, asigurarea, punerea în funcţiune şi asistenţa tehnică în perioada de garanţie, conform Caietului de Sarcini.
De asemenea, precizăm că în contractul de achiziție este prevăzută o clauză de revizuire privind posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 15 ani și cantității cu 9 rame electrice inter-regionale.
Suplimentarea cantităților achizitionate va putea fi făcută fără organizarea unei proceduri competitive, prin încheierea unor acte adiționale la contractul de achiziție.
Ramele electrice inter-regionale vor fi utilizate pe următoarele rute: Cluj Napoca - Sighișoara - Brașov; Cluj Napoca - Alba lulia - Simeria- Târgu Jiu - Craiova; Brașov - Ploiești - Buzău - Focșani – Bacău- Pașcani-Iași/Suceava; Galați - Marășești - Bacău - Pașcani – lași/Suceava; Galați-Brăila - Făurei – Fetești - Constanța (Mangalia); (Mangalia) - Constanța - Fetești - Brăila – Mărășești - Bacău -Pașcani - Iași/Suceava; (Giurgiu) București - Ciulnița – Călărași.
Conform analizei de exploatare a liniilor în curs de electrificare, Cluj Napoca - Oradea și Craiova- Calafat, extinderea serviciilor, după finalizarea electrificării, trenurile vor fi operate și pe următoarele rute de circulație: Oradea - Cluj Napoca - Sighișoara - Brașov; Cluj Napoca - Alba lulia - Simeria- Târgu Jiu - Craiova – Calafat.
Finanţarea proiectului este asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență, „Componenta 4 – Transport durabil" și de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.
Ulterior deschiderii ofertelor, comisia va începe evaluarea acestora, în conformitate cu prevederile legale în vigoare și cerințele caietului de sarcini." _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 10:19 | |
| Poate vor achizitiona si locomotive electrice, diesel, vagoane de clasa, dormitor. Sunt si rute de zi cu durata mare, plus cele de noapte unde ramele si automotoarele NU sunt convenabile si comode iar unii clienti vor renunta sa calatoreasca, altii mai rar. Oricum, in urmatorii 10 ani nu se vor electrifica mai mult de 500 kilometri de cale ferata, si sunt necesare locomotive diesel pt. aceste linii. Sau vor fi inchise traficului de calatori? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 10:40 | |
| Deci ar putea să achiziționeze rame Pesa ELF2 și Asltom Stream cu interior de Regio pentru RE-IR că nu cred că o să fie altfel.de.interior? |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Mar 28 Feb 2023, 12:17 | |
| Dam de lucru la altii, Noi cumparam de afara tot cu costuri foarte mari, ne indatoram, iar noi stam fara locuri de munca, de ce? Operatorul de stat CFR calatori trebuia sa si faca o fabrica,, atelierele Grivita,,unde sa repare materialul rulant, locomotive automotoare vagoane..De ce nu se face asa ceva..Repara un automotor la jumatate din costurile cu care il repara acum..Logic..De ce nu se face asta?Ne mint cu tot felul de licitatii cu tot felul de gogosi, se facea la Craiova rame electrice, de ce nu se ia din romania sa dam la ai nostri de lucru... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 15:54 | |
| - t1972 a scris:
- Dam de lucru la altii, Noi cumparam de afara tot cu costuri foarte mari, ne indatoram, iar noi stam fara locuri de munca, de ce? Operatorul de stat CFR calatori trebuia sa si faca o fabrica,, atelierele Grivita,,unde sa repare materialul rulant, locomotive automotoare vagoane..De ce nu se face asa ceva..Repara un automotor la jumatate din costurile cu care il repara acum..Logic..De ce nu se face asta?Ne mint cu tot felul de licitatii cu tot felul de gogosi, se facea la Craiova rame electrice, de ce nu se ia din romania sa dam la ai nostri de lucru...
M-ai terminați odată cu retorica asta de doi bani.Daca a noștri nu sunt in stare sa fabrice ce sa facem sa stăm sa asteptam până se răzgândesc sau cum? Softronic Craiova are capacitatea de producție de maxim 3 rame.pe.an cu optimism.Blidar.de la Astra a ansamblat automotoare Desiro dar.nu mai are chef acuma sa mai fabrice vagoane sau sa le mai repare pentru că iasă bani frumoși din tramvaie.In rest nu avem tehnologie sa producem ceva modern iar mediu de afaceri nu este capitalizat.nu văd nici s-ar împrumută acuma.la.costurile actuale.sa.deschida o fabrică de material.rulant Și nu în ultimul rând tot ce a mai rămas reparator scot reparatii indoelnice.pentru că mai au nici oameni specializați iar operatorul.de stat plătește în bătaie de joc pentru aceste reparatii Și apropo acele.rame.care vor veni o sa.fie cu mentenanța inclusa care se va face la.noi in Romania deci presupun că nu o sa.mai stea pe.la.garduri
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 28 Feb 2023, 16:01, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 15:55 | |
| Nu există nicio fabrică din România cu produse certificate după toate STI-urile şi cu capacitatea de producţie de a livra măcar 20 rame pe an. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 16:06 | |
| Metrou pentru 250000 de locuitori Dar se construieste bloc langa bloc in loc să.se căuta soluții pentru fluidizarea traficului sau introducerea unor trenuri spre oraș Probabil.in Olanda.Belgia Austria Germania ar.circula tren suburban din 30 in 30 de min între Jucu și Cluj Napoca și tunel feroviar de vreo 10 km.intre Cluj și Floresti
https://observatornews.ro/economic/o-firma-turca-va-construi-metroul-de-la-cluj-constructorul-a-lucratin-dubai-si-in-varsovia-513291.html |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Economie Mar 28 Feb 2023, 17:10 | |
| Nu este retorica..Atunci sa asteptam sa avem bani ca sa putem cumpara de la altii..Atunci sa asteptam sa ne imprumute altii, sa le dam la altii de lucru.. |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Reparatii Mar 28 Feb 2023, 17:12 | |
| Reparatii se putea face la Atelierele Grivita.. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 17:16 | |
| Acuma e un scandal la Cluj Napoca pentru ca CFR solicita al III- lea fir Apahida- Cluj Napoca pentru tren metropolitan. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 17:37 | |
| - dan tm a scris:
- Acuma e un scandal la Cluj Napoca pentru ca CFR solicita al III- lea fir Apahida- Cluj Napoca pentru tren metropolitan.
Bani aruncați aiurea.Nu se justifică traficul.pentru al treilea.fir Se poate face un fir spre aeroport |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 17:38 | |
| - t1972 a scris:
- Nu este retorica..Atunci sa asteptam sa avem bani ca sa putem cumpara de la altii..Atunci sa asteptam sa ne imprumute altii, sa le dam la altii de lucru..
Bani avem.de mult din fonduri europene dar nu suntem în stare să-i atragem.in niciun fel plus că transportul feroviar trebuia sprijinit și de stat cum este in alte tari Cel.mai fezabil acuma ar fi achiziția de material.rulant in sistem de leasing unde ai și mentenanța inclusa |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 28 Feb 2023, 17:48 | |
| https://boardingpass.ro/firme-din-turcia-vor-construi-metroul-spre-aeroportul-henri-coanda/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |