|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Sept 2022, 13:25 | |
| Daca nu îs saloane tot degeaba.
https://clubferoviar.ro/tren-intercity-lectia-data-de-polonezi-si-cehi/ |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Sept 2022, 14:40 | |
| Am mai spus si o repet, salonele m-au facut sa evit mersul cu trenul. NU mai merg cu trenul decat daca chiar am treaba si chiar e convenabil... nu mai "imi fac treaba" din cauza asta. Inainte am luat trenul si asa de dragul plimbarii, sau chiar daca mergea mai incet decat masina/autocarul si ma lasa la cuca macaii. Acum de cand cu saloanele, merg cu trenul doar in stricta necesitate. Deci mai rar, muult mai rar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Sept 2022, 22:57 | |
| - dan tm a scris:
- Ăștia de la cine încaseaza banii?
https://jurnalul.ro/bani-afaceri/economia/compania-de-stat-cu-cea-mai-mare-densitate-de-sefi-merge-din-pierdere-in-pierdere-909629.html?fbclid=IwAR22D8S8UQY8bf3a04FduR0-sthTPbUhswPHe5XpWeYCpf65xspsvNtGeLc De vreo 4 ani, SAAF a avut doar 5 angajaţi. Anul trecut unul a ieşit la pensie, anul ăsta încă unul şi au rămas doar 3. Din 3, unul are ceva probleme, deci probabil vor rămâne 2. 11 erau în buget, acum sunt 6 în buget, dar efectiv sunt 2 (+cel cu probleme). Încasările vin din chirii. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 22 Sept 2022, 23:02 | |
| - riciu a scris:
- Am mai spus si o repet, salonele m-au facut sa evit mersul cu trenul. NU mai merg cu trenul decat daca chiar am treaba si chiar e convenabil... nu mai "imi fac treaba" din cauza asta. Inainte am luat trenul si asa de dragul plimbarii, sau chiar daca mergea mai incet decat masina/autocarul si ma lasa la cuca macaii. Acum de cand cu saloanele, merg cu trenul doar in stricta necesitate. Deci mai rar, muult mai rar.
Din tot InnoTrans-ul, numai PKP a venit cu un vagon compartimentat. Un pic mai încolo era un vagon slovac, evident salon. În altă ordine de idei, am avut (ne)plăcerea să merg azi cu un IC PKP (sau EC), care venea de la Varşovia şi mergea la Berlin. La clasa I era un vagon compartimentat... estetic era superb, dar atât. Scaunele erau tari, prizele nu funcţionau, din 2 becuri se aprindea doar unul în compartiment când dădeai iluminatul pe minim, iar o uşă de la un capăt nu se deschidea. Să nu uit, WiFi-ul avea doar SIM de Polonia, deci pauză de la Frankfurt/Oder mai departe. Pentru comparaţie, pe ruta Frankfurt/Oder - Berlin, DB Regio Nordost oferă etajate cu spaţii de biciclete, prize, Wi-Fi, iar la clasa I ai scaune imitaţie de piele... totul la rang de regio, deci la preţ de tramvai (mă rog, la 10 euro, în vreme ce EC-ul de PKP e mai scump, nefiind inclus în transportul metropolitan), care face doar cu 10 minute mai mult decât EC-ul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Sept 2022, 08:23 | |
| Da e moda cu saloanele dar nu ne putem.compara cu ei adică aia merg 4 ore într-un salon dar fac 400-500 km pe când la.moi se trântesc pe toate trenurile și în special pe.cele.de.noapte.Da o sa aud placa aia că sunt mai ieftin de modernizat și întreținut că pot fi supravegheate video Totuși și în Germania pe ICE1 ICE 3 am văzut și pe Velaro mai sunt și câte 3 compartimente in unele unități |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Sept 2022, 14:38 | |
| Intotdeauna voi alege un vagon compartiment fata de unul salon, cand am de ales desigur. Mai ales daca are si geamuri care se pot deschide. Pot renunta si la aer conditionat vara. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 23 Sept 2022, 14:39 | |
| https://www.euronews.com/travel/2022/09/21/flight-free-travel-europes-new-long-distance-train-routes-for-2022
Iata cateva rute europene. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 02:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- Da e moda cu saloanele dar nu ne putem.compara cu ei adică aia merg 4 ore într-un salon dar fac 400-500 km pe când la.moi se trântesc pe toate trenurile și în special pe.cele.de.noapte.Da o sa aud placa aia că sunt mai ieftin de modernizat și întreținut că pot fi supravegheate video
Totuși și în Germania pe ICE1 ICE 3 am văzut și pe Velaro mai sunt și câte 3 compartimente in unele unități In fiecare an scot fip-ul si ma plimb in toata Europa, o luna e dedicata placerii de a merge cu trenuri curate, moderne, frumoase demne de o lume civilizata iar cel mai bine ma simt in Europa de Est in statele din fostul bloc comunist, Slovacia, Cehia, Polonia, au vagoane de nota 10+, in Ungaria le stie toata lumea cum arata, tot vagoane faine mai gasesti si in Slovenia, Croatia si Serbia/Muntenegru. Nu am fost si nici nu voi merge niciodata la InnoTrans, daca vreau sa vad trenuri faine ma plimb direct cu ele sa le simt si sa savurez calatoria nu sa le vad stand pe loc 5 minute in fiecare. Sa revenim la noi, aici de la cel mai mare la cel mai mic este o nepasare sa zic asa, produse de curatat cum e normal sa existe si sa se curete vagoanele la cap de sectie nu exista aceste produse, sunt cele mai ieftine si inca se face curat cu matura, strans gunoi si cel mult sters cu apa, in alte tari se face curatenie cum faci acasa, speli pe jos cu solutii speciale, stergi geamurile, aspiri mochetele ca in unele tari ai mocheta si in ramele de Regio, noi nu avem mocheta nici la IC in fine, plus gradul de civilizate al nostru e slab rau, nesimtirea din randul populatiei e la maxim, daca nu e lucrul lui de acasa te poti urca si incaltat. Confortul vagoanelor clasa de la noi la fel lasa de dorit, facem 20-68 care mai mult de Regio nu au ce cauta dar altele nu avem si nici statul nu se implica sa ofere ceva populatiei, nimic, pe toti din fruntea statului ii doare in .... de populatie. Pe alta parte daca ai pune compartimente atunci nu ai mai avea calatori la cuseta si dormit, asa ca le pui saloane ii obligi cumva sa plateasca ceva in plus si sa mearga noaptea fara lumina in ochi. in final, la noi nu va fii niciodata ca in vest, suntem departe cu mult. Parere personala, preferam sa merg cu vagoane Y dar sa fac 7 ore pana la Timisoara, asa merg cu niste saloane care au clima dar fac 10 ore. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 10:02 | |
| @Nesebar De ce accepta lumea sa faca 10 ore pana la Timisoara in conditiile descrise de tine, cand exista BlaBlaCar, care face 7 ore maxim la juma de pret fata de CFR ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 13:33 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- cand exista BlaBlaCar, care face 7 ore maxim la juma de pret fata de CFR ?
Poate lumea vrea să ajungă întreagă la destinaţie întreagă? Că ştim cu toţii cum se circulă pe drumurile de la noi, unde viteza legală e cel mult orientativă, şi cu ce maşini folosite de băbuţe din Germania se circulă. Plus că la BlaBla nici nu ai certitudinea că pleacă maşina... A, da, ultima dată când am verificat era ilegal să faci transport auto cotracost fără atestat de şofer profesionist şi licenţă de taxi sau de "ridesharing". _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 13:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- cand exista BlaBlaCar, care face 7 ore maxim la juma de pret fata de CFR ?
Poate lumea vrea să ajungă întreagă la destinaţie întreagă? Că ştim cu toţii cum se circulă pe drumurile de la noi, unde viteza legală e cel mult orientativă, şi cu ce maşini folosite de băbuţe din Germania se circulă. Plus că la BlaBla nici nu ai certitudinea că pleacă maşina... A, da, ultima dată când am verificat era ilegal să faci transport auto cotracost fără atestat de şofer profesionist şi licenţă de taxi sau de "ridesharing". Pai am văzut articol că nu știu ce firma de ridersharing avea 200 de șoferi fara contract și ne luam de niste oamenii care merg și împart o parte din costuri cu alta persoana.Boss la Blablacar e win-win pentru amândouă pârtiile. Hai sa ne uitam la Horeca câtă evaziune se face și nu se mișcă un deget.. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 13:59 | |
| În mod sigur sunt (şi) oameni care din asta trăiesc, nu ,,împart costurile". E varianta upgradată a celor care te abordau pe vremuri pe stradă că pleacă în diferite locuri. De exemplu rechinii de la Pod Înalt din Ploieşti care mergeau la Târgovişte, ori cei din Sibiu care plecau de la Cimitir la Răşinari şi piratau tramvaiul (evident, după ce tramvaiul a fost distrus, poliţia a început brusc să îşi facă treaba şi au dispărut aceşti rechini). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 14:30 | |
| - Dr2005 a scris:
- În mod sigur sunt (şi) oameni care din asta trăiesc, nu ,,împart costurile". E varianta upgradată a celor care te abordau pe vremuri pe stradă că pleacă în diferite locuri. De exemplu rechinii de la Pod Înalt din Ploieşti care mergeau la Târgovişte, ori cei din Sibiu care plecau de la Cimitir la Răşinari şi piratau tramvaiul (evident, după ce tramvaiul a fost distrus, poliţia a început brusc să îşi facă treaba şi au dispărut aceşti rechini).
Aia au dispărut demult și de aici deși își făcuseră PFA și semnai o hârtie că cica închiriezi mașină adică contract de comoditate pentru cursa de la Hunedoara la Deva dar i-au dat în gat șoferii de microbuze și i-au ars cu cate 50 de mil și acuma că au ramas BV Dasler singuri au monopol rup preturile adică 12 lei Hunedoara-Deva Bun și cu aia care fac transport extern fara acte adică cu microbuze 8+1 cum facem sau aia care circula cu platforme desi nu au licență de transport?
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 25 Sept 2022, 18:40, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 15:11 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- @Nesebar De ce accepta lumea sa faca 10 ore pana la Timisoara in conditiile descrise de tine, cand exista BlaBlaCar, care face 7 ore maxim la juma de pret fata de CFR ?
Nu sunt asa multi, daca vorbim strict de Timisoara-Bucuresti pret intreg nu sunt asa multi, cei ce merg cap-coada majoritatea au ceva reduceri, mai sunt categoria celor care stiu cand au nevoie sa mearga si aceea merg din start la avion, gasesti cu 100 de lei daca iei din timp, cu tot drumul la aeroport si de la ajungi la maxim 5 ore, nu se compara cu 10 cat face trenu. Apoi mai sunt cei ce urca din diverse statii deci nu merg de la TM la Bucuresti, urca din Lugoj, Caransebes, etc. Sa nu uitam ca trenul Astra merge mereu plin si multi care nu gasesc loc la Astra vin la CFR, nu exista drum la Timisoara sau de la Timisoara sa nu aud macar o discutie printre calatori care vorbesc de bine Astra si de rau CFR, "nu am gasit locuri la Astra ca daca gaseam nu veneam la CFR, uite domnule cum e aici si sa vedeti acolo ce lux si ce bine e" plus multe si multe discutii de bine pentru Astra. BlaBlaCar este o varianta chiar ok de luat in calcul, am mers si eu o data la Cluj si am impartit cursa, a venit un baiat pe la 24 de ani si il intreb pe drum de ce nu a mers la tren? Pai nu pot sa reproduc ce am putut sa aud de la acel baiat, nici nu vrea sa auda de tren, el a zis ca face periodic drumul Bucuresti-Cluj-Bucuresti dar mereu apeleaza la Bla BlaCar. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 25 Sept 2022, 18:35 | |
| - Nesebar a scris:
- Pe alta parte daca ai pune compartimente atunci nu ai mai avea calatori la cuseta si dormit, asa ca le pui saloane ii obligi cumva sa plateasca ceva in plus si sa mearga noaptea fara lumina in ochi.
Deci punem saloane sa mearga la C sau D... Bo$$, anul asta rar am prins loc la cuseta de 4 si in general vagonul in care mergeam era aproape plin mai mereu, in unele cazuri grad de ocupare 100%. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |