Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 28 Feb 2023, 21:08

Adrian78 a scris:
dan tm a scris:
Acuma e un scandal la Cluj Napoca pentru ca CFR solicita al III- lea fir Apahida- Cluj Napoca pentru tren metropolitan.

Bani aruncați aiurea.Nu se justifică traficul.pentru al treilea.fir Se poate face un fir spre aeroport
Aeroportul din Cluj e la 150m de Cluj Est. Ce fir să mai faci acolo?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 28 Feb 2023, 22:19

Acolo mergea trotuarul ăla lung facut la peronu 1 in Bucuresti Nord.
O pasarela peste DN
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMar 28 Feb 2023, 23:35

https://arhiblog.ro/atunci-cand-iti-duci-pasiunea-la-limita-si-iti-iei-locomotiva/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 10:59

Ceva grav

https://edition.cnn.com/2023/02/28/europe/greece-train-crash-larissa-intl-hnk/index.html

Revista presei - Pagina 64 Fb_im608
Revista presei - Pagina 64 Fb_im609
Revista presei - Pagina 64 Fb_im610


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 01 Mar 2023, 12:55, editata de 1 ori
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 11:17

acelasi dezastru preluat si de "Al Jazeera": https://www.aljazeera.com/news/2023/3/1/at-least-16-killed-dozens-injured-in-greece-train-crash
pare a fi foarte grav, cel putin 36 de decese pana acum
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 13:12

Oare cate trenuri ar trebui downgradate?

Patru trenuri ilegale ale CFR Călători circulă în vestul țării. Operatorul feroviar de stat percepe tarif de Interregio, cu toate că nu asigură condițiile minimale de confort stabilite printr-un Ordin semnat de ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Autoritatea pentru Reformă Feroviară precizează că pasagerii pot cere restituirea diferenței de tarif și că va penaliza CFR Călători.

Am constatat că operatorul feroviar de stat folosește material rulant inadecvat la compunerea unor trenuri Interregio în urmă cu două săptămâni, mai exact luni, 13 februarie 2023, când trenul IR 1533, operat cu un automotor Siemens Desiro, a fost implicat într-un accident la Șimand, în județul Timiș. Automotoarele Siemens Desiro, cumpărate la începutul anilor 2000, nu sunt dotate cu prize pentru încărcarea telefoanelor mobile sau a laptopurilor.

Or, Ordinul nr. 134 din 9 februarie 2022 (semnat de actualul ministru Sorin Grindeanu) pentru modificarea anexei nr. 2 la Ordinul ministrului Transporturilor și Infrastructurii nr. 153/2011 privind modificarea și completarea Regulamentului pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare – nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului nr. 1.816/2005, și pentru definirea trenurilor de călători în funcție de serviciile oferite de operatorii de transport feroviar de călători prevede ca serviciu obligatoriu la bordul trenurilor IR existența de prize 230 V/50 Hz.

Trenuri ilegale ale CFR Călători, în vestul țării
În concluzie, perechea de trenuri IR 1532/1533 este operată de SNTFC CFR Călători pe ruta Satu Mare-Timișoara Nord și retur cu nerespectarea prevederilor legale în vigoare.

La fel se întâmpla și cu perechea de trenuri IR 1530/1531, Baia Mare-Timișoara Nord și retur, care în aceste zile apare ca nemafiind în circulație. Pasagerii plătesc bilet de Interregio, dar primesc condiții de Regio. Club Feroviar a cerut oficial, încă de acum două săptămâni, explicații în acest sens din partea conducerii operatorului feroviar de stat, însă până la ora publicării acestui articol nu am primit niciun răspuns.


ARF va penaliza CFR Călători. Pasagerii își pot cere banii înapoi
trenuri ilegale ale CFR Călători Locomotiva românească la Budapesta locomotive CFR Călători la BudapestaNe-a răspuns însă prompt Autoritatea pentru Reformă Feroviară, care ne-a dat dreptate și a precizat că în conformitate cu prevederite art. 5 pct.1 al Contractului de servicii publice (CSP), aflat în derutare, operatorul SNTFC CFR Călători SA are obligaţia ”de a respecta standardele şi cerinţele de siguranţă şi securitate prevăzute în prezentul Contract şi în legislaţia europeană şi naţională”. Aceste trenuri, precizează ARF, sunt operate de SNTFC CFR Călători SA şi fac parte din obligaţia de serviciu public OSP (ruta OSP nr. 45 Timişoara Nord – Baia Mare, respectiv ruta OSP nr.47 – Timişoara Nord – Satu Mare).

”În acest sens, vă informăm că SNTFC CFR Călători – S.A., la fel ca ceilalți operatori, are stabiliţi prin Anexa 6 a contractului anterior menţionat un număr de 17 indicatori de cantitate, calitate, performanţă, eficienţă şi investiţii, care fac parte din sistemul de premiere sau penalizare al CSP. Astfel, cu ocazia calculării compensaţiei finale cuvenite de la bugetut de stat, potrivit metodologiei aprobate, ARF va penaliza sau va premia, după caz, pe oricare din operatori pentru neîndeplinirea sau îndeplinirea, după caz, a indicatoritor aprobaţi. În acest sens, aspectul semnalat de dvs va fi analizat împreună cu celelalte elemente specifice indicatorilor aprobaţi pentru CFR Călători”, se arată în răspunsul primit de la ARF, sub semnătura președintelui Ștefan Roșeanu.

Autoritatea precizează faptul că pasagerii pot cere CFR Călători restituirea diferenței de tarif de la Interregio la Regio: ”În ceea ce priveşte restituirea contravalorii diferenţei de tarif, menţionăm că această solicitare se poate efectua, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind Transportul pe căile ferate din România, aprobat prin OG nr.7/2005, republicat”.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 15:49

https://ziare.com/litoral-romanesc/romani-calatori-avion-mare-preturi-bilete-transport-1791659


CITAT:

„În lipsa unei infrastructuri terestre, care să lege cele mai mari orașe din România, inițiativa AirConnect, de a deschide rute aeriene către Nordul și Vestul țării, este una extrem de binevenită”, a declarat Mihai Daraban, președintele CCINA Constanța și al Camerei de Comerț și Industrie a României".  [/i]


Nu trebuie ca un oficial al statului roman sa denigreze trasnsportul public si infrastructura feroviara si rutiera. In loc sa sustina dezvoltarea acesteia.

Chiar daca numarul celor care aleg calatoria cu trenul intre Cluj, Oradea, Arad, Timisoara, Satu Mare, Baia Mare si litoral a fost scazut in ultimele veri, totusi este mai mare decat al celor care au calatorit cu avionul. Majoritatea la tren au reduceri, gratuitati, sau sunt ca noi - pasionati.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 01 Mar 2023, 16:23, editata de 2 ori
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 15:56

Pai nu denigreaza, doar spune adevarul stiut de toata lumea Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 17:29

Pai nu a fost avion Cluj-Napoca -Timișoara și erau 25 de călători?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 20:31

Adrian78 a scris:
Oare cate trenuri ar trebui downgradate?

Patru trenuri ilegale ale CFR Călători circulă în vestul țării. Operatorul feroviar de stat percepe tarif de Interregio, cu toate că nu asigură condițiile minimale de confort stabilite printr-un Ordin semnat de ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Autoritatea pentru Reformă Feroviară precizează că pasagerii pot cere restituirea diferenței de tarif și că va penaliza CFR Călători.[...]

Autoritatea precizează faptul că pasagerii pot cere CFR Călători restituirea diferenței de tarif de la Interregio la Regio: ”În ceea ce priveşte restituirea contravalorii diferenţei de tarif, menţionăm că această solicitare se poate efectua, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind Transportul pe căile ferate din România, aprobat prin OG nr.7/2005, republicat”.

Ce articol de can-can...
Desiro e prevăzut cu prize în zona strapontinelor, unde e cutia pentru cuplă automată.
Restituiri în baza OG 7/2005 se fac pentru condiţii bine definite, gen tren anulat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 20:40

razvan - trenuri a scris:
https://ziare.com/litoral-romanesc/romani-calatori-avion-mare-preturi-bilete-transport-1791659


CITAT:

„În lipsa unei infrastructuri terestre, care să lege cele mai mari orașe din România, inițiativa AirConnect, de a deschide rute aeriene către Nordul și Vestul țării, este una extrem de binevenită”, a declarat Mihai Daraban, președintele CCINA Constanța și al Camerei de Comerț și Industrie a României".  [/i]


Nu trebuie ca un oficial al statului roman sa denigreze trasnsportul public si infrastructura feroviara si rutiera. In loc sa sustina dezvoltarea acesteia.

Chiar daca numarul celor care aleg calatoria cu trenul intre Cluj, Oradea, Arad, Timisoara, Satu Mare, Baia Mare si litoral a fost scazut in ultimele veri, totusi este mai mare decat al celor care au calatorit cu avionul. Majoritatea la tren au reduceri, gratuitati, sau sunt ca noi - pasionati.

,,Camerele de comerț sunt organizații autonome, neguvernamentale, apolitice, fără scop patrimonial, de utilitate publică, cu personalitate juridică, create în scopul de a reprezenta, apăra și susține interesele membrilor lor și ale comunității de afaceri în raport cu autoritățile publice și cu organismele din țară și din străinătate."
Aşa că şeful unei camere de comerţ nu e oficial al statului român, ci e un soi de şef de organizaţie patronală. Un Şeclăman mai mare.
Despre AirConnect umblă vorba prin târg că are în spate foştii patroni de la BlueAir, mai ales că, deşi nu a făcut niciun zbor, avea acord de code-share cu BlueAir. Nu m-aş mira să înceteze brusc operaţiunile şi firma asta, după modelul BlueAir, adică după ce vinde toate biletele posibile pe juma' de an.
Iar Aeroportul ,,Constanţa" e la mama cucului faţă de orice staţiune, cine alege avionul ălora, pe lângă faptul că va plăti cât nu face (deh, bagaje multe), va mai decarta bani buni şi pe taxi să ajungă în staţiuni, că doar nu o să schimbe 3 autobuze cu program incert să ajungă de la Aeroport la Eforie, de pildă.
Dacă AirConnect e membră a unei camere de comerţ, înseamnă că le plăteşte cotizaţie, aşa că ăia au toată voinţa să îi facă reclamă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 20:45

Dr2005 a scris:
Adrian78 a scris:
Oare cate trenuri ar trebui downgradate?

Patru trenuri ilegale ale CFR Călători circulă în vestul țării. Operatorul feroviar de stat percepe tarif de Interregio, cu toate că nu asigură condițiile minimale de confort stabilite printr-un Ordin semnat de ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Autoritatea pentru Reformă Feroviară precizează că pasagerii pot cere restituirea diferenței de tarif și că va penaliza CFR Călători.[...]

Autoritatea precizează faptul că pasagerii pot cere CFR Călători restituirea diferenței de tarif de la Interregio la Regio: ”În ceea ce priveşte restituirea contravalorii diferenţei de tarif, menţionăm că această solicitare se poate efectua, în conformitate cu prevederile Regulamentului privind Transportul pe căile ferate din România, aprobat prin OG nr.7/2005, republicat”.

Ce articol de can-can...
Desiro e prevăzut cu prize în zona strapontinelor, unde e cutia pentru cuplă automată.
Restituiri în baza OG 7/2005 se fac pentru condiţii bine definite, gen tren anulat.

Doar unele Desiro erau prevăzute cu o priza și aceea nu mai funcționează...
Acuma pe bune Desiro oferă condiții de IR când el toată ziua e tren regional
După capul la unii și Ramele Z6100 au fost băgate că tren R și Desiro că IC dar macar Desiro mers de IC și atat


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mier 01 Mar 2023, 22:10, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 20:53

Există şi Desiro cu fotolii.
Apoi, la vremea la care Desiro au intrat pe IC şi rapid, erau cele mai moderne trenuri din România. În 2002 nici nu ştiai cum arată aerul condiţionat, buda vaccumatică şi uşile automate. Aveai AVA200 pe internţional (eventual închise în trafic intern) şi în rest culmea confortului era 20-54/55, în care te sufla vântul ca în 20-47/57, da' stăteai pe nişte fotolii mai de Doamne ajută, dar care oricum n-au văzut în viaţa lor o curăţare cu abur. Desiro era navă spaţială pe lângă restul trenurilor.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 21:00

Dr2005 a scris:
Există şi Desiro cu fotolii.
Apoi, la vremea la care Desiro au intrat pe IC şi rapid, erau cele mai moderne trenuri din România. În 2002 nici nu ştiai cum arată aerul condiţionat, buda vaccumatică şi uşile automate. Aveai AVA200 pe internţional (eventual închise în trafic intern) şi în rest culmea confortului era 20-54/55, în care te sufla vântul ca în 20-47/57, da' stăteai pe nişte fotolii mai de Doamne ajută, dar care oricum n-au văzut în viaţa lor o curăţare cu abur. Desiro era navă spaţială pe lângă restul trenurilor.

Pai și nu exista ordinul ăla lui peste prajit că la IR trebuie sa fie obligatoriu cls1
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitimeMier 01 Mar 2023, 21:35

Din păcate automotoarele desiro au ajuns niște jafuri. Atât de mult s-au degradat la interior. Interior, motor = jaf.
Ce prize? Unele nu le mai au demult, iar care le mai au, nu funcționează.
Cine știe, cunoaște. Cine nu știe, vorbește din scripte.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 64 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: