|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Feb 2023, 13:08 | |
| - t1972 a scris:
- Ma bag in discutie ca neicanimeni..Sint foarte multi profesionisti la stat, dar nu ei depinde soarta companiei x,Y,...Dar multi ii judeca gresit si ii baga in aceeiasi oala cu toti..Sint si oameni care nu au ce cauta acolo..Dar nu trebuuesc judecati toți la fel..
Da, asa este, sunt destui angajati performanti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 24 Feb 2023, 22:56 | |
| - Vitosa a scris:
- Lasă dragule că înființați Carpatica Feroviar și o lăsați pe cfr marfă să moartă de tot.
Astea și sunt interesele. Da, o înfiinţăm, ca să nu rămânem cu pantalonii în vine în caz de dazastru sau de război. Eu aş vrea să ştiu de ce nu dau cu subsemnatu' ăia care au aprobat ajutorul ăla de stat nelegal. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Feb 2023, 09:45 | |
| https://adevarul.ro/economie/franta-vrea-sa-investeasca-100-de-miliarde-de-euro-2245117.html
Între timp la noi in Romania https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/momentul-in-care-un-pod-este-furat-de-mai-multi-indivizi-in-suceava-localnicii-au-filmat-intreaga-actiune-video.html |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5204 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Feb 2023, 19:54 | |
| De ce nu se incearca trecerea unei parti din CFR Marfa sub tutela CFR SA ??? Fiecare Sucursala CFR SA are nevoie de 5-6 locomotive pentru transporturi tehnologice proprii ( piatra sparta, traverse, sina, utilaje Robel, multifunctionale, utilaje DESEC, utilaje Platov,vagoane MFSD, deservire pluguri zapada si multe altele ) si cateva vagoane platforma KS si RGS. La care s-ar adauga cateva locomotive pentru trenuri speciale. Ar fi suficient sa existe o remiza cu personal de deservire pe fiecare sucursala.Tocmai asa ar putea Statul Roman sa-si asigure propria companie in cazuri de necesitate. Daca Carpatica va intra pe piata libera, moare in cativa ani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 25 Feb 2023, 21:02 | |
| Pai nu trebuie sa își păstreze directorimea.si toată TESA aia posturile? Doar muta niste angajați dintr-o parte.in alta că doar nu se face reorganizare |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 00:35 | |
| - DAS 2011 a scris:
- De ce nu se incearca trecerea unei parti din CFR Marfa sub tutela CFR SA ??? Fiecare Sucursala CFR SA are nevoie de 5-6 locomotive pentru transporturi tehnologice proprii ( piatra sparta, traverse, sina, utilaje Robel, multifunctionale, utilaje DESEC, utilaje Platov,vagoane MFSD, deservire pluguri zapada si multe altele ) si cateva vagoane platforma KS si RGS. La care s-ar adauga cateva locomotive pentru trenuri speciale. Ar fi suficient sa existe o remiza cu personal de deservire pe fiecare sucursala.Tocmai asa ar putea Statul Roman sa-si asigure propria companie in cazuri de necesitate. Daca Carpatica va intra pe piata libera, moare in cativa ani.
S-a încercat asta, s-au identificat şi activele necesare (locomotive, vagoane, clădiri). Când a auzit DG Competition, ne-a ameninţat cu încă un proces, considerând că ar fi ajutor de stat mascat. Prin urmare, totul trebuie vândut pe piaţa liberă şi plătite datoriile CFR Marfă exclusiv cu banii încasaţi, nu prin schimburi în natură. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 16:49 | |
| In loc să caute vinovații,statul astupa.intotdeauna găurile de parcă pica miliarde de euro din cer.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 20:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vitosa a scris:
- Lasă dragule că înființați Carpatica Feroviar și o lăsați pe cfr marfă să moartă de tot.
Astea și sunt interesele. Da, o înfiinţăm, ca să nu rămânem cu pantalonii în vine în caz de dazastru sau de război. Eu aş vrea să ştiu de ce nu dau cu subsemnatu' ăia care au aprobat ajutorul ăla de stat nelegal. Deci GFR a tutuf contractul Conpet /CFR Marfă. Deci o să crească cota lor pe Sălaj Cluj Timiș și Buzău. Martie e ultima lună cu navete Suplacu - Brazi și retur ale Mărfii. Și deja și la ciment dă iama DB Cargo (Rupea - Hoghiz). Și mai au și ureea de la Azomureș. Ucraina a săpat 2.6 m albia canalului Bîstroe pentru a-și căra pe acolo cerealele cu navele lor. Ce ar mai căra Carpatica voastră? Și apropo, la Carpatica dați salarii mai bune comparativ cu CFR Marfă ? Și acuma serios... cu cât a licitat GFR mai puțin, cu 50 bani ?! Dapăi așa a făcut și la CEO parcă. Nu știu cum au desecretizat prețul și au ofertat mai puțin cu 1 milion lei. Deci mie îmi pare că tot cu pantalonii în vine rămâneți și după înființarea Carpatica Feroviar |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 21:26 | |
| Mai au navetele Rupea-Barsesti dar am.inteles că o sa intre Barsestiul in revizie Mai au ceva motorina și benzina pentru Arad Vest acolo aveau avantajul că duceau naveta de 2500t dintr-o bucata cu intercalata de la.Tg Jiu și dubla și impingatoare de ECuri de la.Petrosani dar când erau festive le.cam.lalaiau stăteau și în TG Jiu apoi în Petrosnai tot făceau SMR și rahaturi din astea..Mai au ceva cereale.cu contractul.cu Comcereal Da chiar pentru ce rămâne Carpatica daca și trenurile.cu indicativ militar le.duce DBul ? |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 21:43 | |
| GFR asta mai cara ceva de la Alesd la Orsova. Oare se exporta ciment pe Dunare? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 26 Feb 2023, 22:02 | |
| Acuma câțiva ani am.vazut la.Orsova că erau saci din aia mari de 1 tona da nu știu ce era în ei ciment ,îngrășăminte sau pulbere de.plastic |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 12:10 | |
| - Vitosa a scris:
- Ucraina a săpat 2.6 m albia canalului Bîstroe pentru a-și căra pe acolo cerealele cu navele lor.
Canalul ăla există de peste 100 de ani. S-a colmatat după ce am regularizat noi Sulina (acţiune mult mai destructivă pentru mediu decât ce fac ăia pe Bâstroe acum), dar cum în '58 Maica Rusie nu avea la suflet RSS Ucraineană, de atunci s-au trezit ucrainenii că trebui să ne plătească nouă taxă de trecere prin gurile Dunării. Şi acum tot de bani e chestia, nu de mediu sau de altceva. - Vitosa a scris:
- Ce ar mai căra Carpatica voastră? Și apropo, la Carpatica dați salarii mai bune comparativ cu CFR Marfă ?
Care ,,voastră"? Nu ,,dăm" noi nimic, o să dea CA-ul societăţii, selectat cf. OUG 109/2011. - Vitosa a scris:
- Și acuma serios... cu cât a licitat GFR mai puțin, cu 50 bani ?! Dapăi așa a făcut și la CEO parcă. Nu știu cum au desecretizat prețul și au ofertat mai puțin cu 1 milion lei.
Nu ştiu cu cât a licitat, de ce nu întrebi pe cineva de la CFR Marfă? Eu aş zice că a licitat la preţ de dumping, înţeleg că diferenţa a fost măricică. - Adrian78 a scris:
- daca și trenurile.cu indicativ militar le.duce DBul ?
DB le duce doar cu electrice şi doar când are locomotive. În rest, se subcontractează la CFR Marfă trenurile comandate de NATO. Cele comandate de Armata Română le duce CFR Marfă. Şi au mai fost nişte trenuri speciale de când e războiul, ,,prea speciale" ca să le facă altcineva. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 20:19 | |
| https://clubferoviar.ro/proiectele-noilor-legi-ale-educatiei/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 20:20 | |
| DB a dus trenuri cu indicator militar și de la Vințu la Avrig odată cu locomotiva LDE de la PSP Cargo |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 27 Feb 2023, 21:05 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/proiectele-noilor-legi-ale-educatiei/
@Dr2005 iar începeți cu pomenile ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |