|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 09:27 | |
| Tie ti se pare normal ca ultimul tren intre 2 resedinte de judet sa fie la 17:52 cand omu' iese de la servici la ora 18:00? Nu era normal sa fie pus mai tarziu acel tren? Mai ales ca nu e singurul din zi, mai sunt si altele mai in miezul zilei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 10:39 | |
| Depinde de nevoia de mobilitate din zona aia şi care sunt reşedinţele alea de judeţ. De la Constanţa la Tulcea mă îndoiesc că e acelaşi flux de călători ca de la Ploieşti la Buzău. De aia trebuie aplicat Modelul Naţional de Transport la întocmirea mersului de tren. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 11:41 | |
| Eu stiu, dar Buzoienii au si alte trenuri mai tarziu catre casa din Bucuresti, Braila/Galati nu.
Doar sa se duca la Otopeni si sa ia ceva de acolo, ceva de care recunosti si tu ca sunt ilegale. Eu sunt simplu cetatean, n-am de ales, merg cu ilegalistii, n-o sa raman peste noapte in Bucuresti, multumesc CFR pentru orele "bune". |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 11:51 | |
| Era 1775 la 19 dar niste "specialisti" au decis ca nu e nevoie. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 13:58 | |
| - Nesebar a scris:
- Era 1775 la 19 dar niste "specialisti" au decis ca nu e nevoie.
Chiar avea calatori cu abonamente pe distanta Bucuresti-Urziceni, care nu doreau sa stea dupa tr 7037, dar asta e... CFR Calatori refuza incasarile si din bilete si din abonamente, ca doar de asta e an de an pe pierdere... Aeroportul sa mearga, nu cumva sa vina gadele de la UE sa le ceara banii inapoi pe investitia fara sustenabilitate. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 15:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Depinde de nevoia de mobilitate din zona aia şi care sunt reşedinţele alea de judeţ. De la Constanţa la Tulcea mă îndoiesc că e acelaşi flux de călători ca de la Ploieşti la Buzău. De aia trebuie aplicat Modelul Naţional de Transport la întocmirea mersului de tren.
Partial ai dreptate, fluxul de calatori, in general, intre municipiile Constanta si Tulcea este important, doar ca NU se face cu trenul, ci pe soseaua 22 care este intr-o stare foarte buna, si sunt doar 132 kilometri - sunt parcursi in 1h si 20` - 2h cu masina si microbuzul (navetisti, turisti, calatori ocazionali). Cu trenul sunt 179 kilometri si se parcurg in cateva ore!!!!!!! Prea mult, si se pot numara pe degete numarul zilnic de calatori cu trenul intre cele doua orase si localitatile intermediare. Ar creste de cateva ori numarul de pasageri la tren daca s-ar construi o bucata de linie intre Palas si Nicolae Balcescu prin Ovidiu, Mihail Kogalniceanu (langa aeroport). Intre Buzau si Ploiesti traficul feroviar este mult mare pentru ca sunt situate langa capitala, in centrul Munteniei, pe magistrala 500, intre Moldova si Muntenia. Intotdeauna aceste municipii au fost AVANTAJATE de existenta caii ferate magistrale. Dar, strict calatorii care calatoresc doar intre Ploiesti si Buzau sau invers cu toate mijloacele de transport nu sunt cu mult mai numerosi fata de numarul de calatori care calatoresc intre Constanta si Tulcea.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 21 Feb 2023, 16:19, editata de 1 ori |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 16:14 | |
| https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26097685-seful-cailor-ferate-din-ucraina-isi-cere-scuze-pentru-10-dintre-trenuri-intarziat-din-cauza-vizitei-presedintelui-biden.htm
Se aude domnilor cu functii prin zona feroviara din Romania prezenti pe acest forum? Probabil ca nu. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 20:00 | |
| - razvan - trenuri a scris:
Cu trenul sunt 179 kilometri si se parcurg in cateva ore!!!!!!! Prea mult, si se pot numara pe degete numarul zilnic de calatori cu trenul intre cele doua orase si localitatile intermediare. Ar creste de cateva ori numarul de pasageri la tren daca s-ar construi o bucata de linie intre Palas si Nicolae Balcescu prin Ovidiu, Mihail Kogalniceanu (langa aeroport). Cu un tren IR/RE, cei 179 km dintre Tulcea si Constanta, s-ar face in cca 2h45min, fara oprire... dar ce sa-i faci, daca trebuie sa ia toate cotloanele de gari la rand... ca asa vor unii din minister... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 22:01 | |
| https://www.zf.ro/companii/ion-comusi-compania-de-transport-rutier-persoane-cdi-traficul-de-21627233
Traficul de pasageri între judeţe continuă să fie în scădere, anul acesta în ianuarie compania CDI a transportat mai puţini pasageri faţă de luna similară a anului trecut.
„Am avut o scădere cu 10% a traficului de pasageri în ianuarie anul acesta faţă de ianuarie anul trecut. Traficul între judeţe continuă să fie în scădere. Durata călătoriei a crescut. Pe Bucureşti-Târgu-Mureş am făcut şi 12 ore, timpul de deplasare este principala problemă, mai ales în zilele de vineri şi duminică pe Valea Prahovei“, a spus pentru ZF Ion Comuşi, proprietarul CDI transport Intern şi International. Anul trecut compania estima un trafic de 800.000 de pasageri, faţă de 1,5 milioane de pasageri pe rute interne cât avea înainte de pandemie.
O altă problemă cu care compania se confruntă este lipsa şoferilor. „Găsim tot mai greu şoferi, pleacă în străinătate“.
Compania a renunţat la cursele internaţionale în condiţiile în care concurenţa făcută de companiile aeriene pe rute externe este tot mai puternică. Operatorii low-cost acoperă cele mai importante destinaţii în care românii merg la muncă în străinătate.
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 23:10 | |
| Traficul de pasageri cu microbuzul e in scadere deoarece lumea se satura de conditiile mizere din microbuz si isi ia masina, la 2 persoane deja e mai ieftin. De asta se si plang de aglomeratie, numarul de masini aproape s-a dublat in ultimii 7-8 ani. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 23:15 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Traficul de pasageri cu microbuzul e in scadere deoarece lumea se satura de conditiile mizere din microbuz si isi ia masina, la 2 persoane deja e mai ieftin.
De asta se si plang de aglomeratie, numarul de masini aproape s-a dublat in ultimii 7-8 ani. Pai se vând 110000 de mașini noi plus 330000 second-hand și probabil se scot din circulație câteva zeci de mii că sa nu mai vorbim de cele.comerciale |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 21 Feb 2023, 23:30 | |
| Dar nentu Comuși de ce nu spune ce salarii oferă?! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2023, 01:37 | |
| - Adirmvl a scris:
- https://www.zf.ro/companii/ion-comusi-compania-de-transport-rutier-persoane-cdi-traficul-de-21627233
Traficul de pasageri între judeţe continuă să fie în scădere, anul acesta în ianuarie compania CDI a transportat mai puţini pasageri faţă de luna similară a anului trecut.
„Am avut o scădere cu 10% a traficului de pasageri în ianuarie anul acesta faţă de ianuarie anul trecut. Traficul între judeţe continuă să fie în scădere. Durata călătoriei a crescut. Pe Bucureşti-Târgu-Mureş am făcut şi 12 ore, timpul de deplasare este principala problemă, mai ales în zilele de vineri şi duminică pe Valea Prahovei“, a spus pentru ZF Ion Comuşi, proprietarul CDI transport Intern şi International. Anul trecut compania estima un trafic de 800.000 de pasageri, faţă de 1,5 milioane de pasageri pe rute interne cât avea înainte de pandemie.
O altă problemă cu care compania se confruntă este lipsa şoferilor. „Găsim tot mai greu şoferi, pleacă în străinătate“.
Compania a renunţat la cursele internaţionale în condiţiile în care concurenţa făcută de companiile aeriene pe rute externe este tot mai puternică. Operatorii low-cost acoperă cele mai importante destinaţii în care românii merg la muncă în străinătate.
Chiar nu e nevoie de CDI sa bage ei curse Bucuresti-Tg Mures, avem tren, sa scoata definitiv cursele care dubleaza rutele feroviare! Nu e nevoie nici de alte curse care dubleaza trenul! Transportul intre judete trebuie sa fie exclusiv feroviar pentru ca toate judetele sunt conectate feroviar cu judetul vecin cel putin, curse auto sa fie acolo unde nu este linie ferata. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2023, 01:45 | |
| Duba aia de Târgu Mureş mergea pe Braşov - Sighişoara - Tg. Mureş... dar a avut soarta tuturor curselor interjudeţene de pe DN1 Nu mai există nici măcar cursele Târgovişte - Braşov, că şi alea pierdeau juma' de zi de la Sinaia la Predeal. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 22 Feb 2023, 09:39 | |
| - Dr2005 a scris:
- Duba aia de Târgu Mureş mergea pe Braşov - Sighişoara - Tg. Mureş... dar a avut soarta tuturor curselor interjudeţene de pe DN1 Nu mai există nici măcar cursele Târgovişte - Braşov, că şi alea pierdeau juma' de zi de la Sinaia la Predeal.
Pe de-o parte ma bucur ca ei (aceste firme) pierd clienti si anuleaza cursele care tranziteaza Valea Prahovei. Macar pana se inaugureaza autostrada trenurile de calatori sa castige. Doar 1 ora fac microbuzele intre Targu Mures si Sighisoara, si 3 ore intre Targu Mures si Brasov. Trenurile fac mult mai mult timp si preturile sunt mai mari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |