|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 12:43 | |
| Adică asta vrei să spui https://spotmedia.ro/stiri/eveniment/prima-reactie-a-ucrainei-in-disputa-privind-lucrarile-de-dragare-pe-dunare |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 12:46 | |
| - riciu a scris:
- Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.
Am văzut și eu la tv pe RTV disperare că Ucraina ne ia Delta cum Ungaria ne ia Ardealul |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 15:31 | |
| Trenuri blocate din cauza aluviunilor, în Maramureş
https://www.antena3.ro/actualitate/locale/trenuri-blocate-din-cauza-aluviuni-maramures-666191.html
Nu stiam ca linia aia este o linie incalecata. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 21:38 | |
| - riciu a scris:
- Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.
Ia uite că ne-am plâns la Bruxelles, vezi scrisoarea https://www.stiripesurse.ro/scrisoarea-de-protest-la-adresa-ucrainenilor-trimisa-de-romania-catre-comisia-europeana-in-scandalul-bastroe-document_2797930.html |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 22:09 | |
| Un articol care poate fi valabil și la angajații de la societățile CFR, de la ministerul de resort, dacă se vrea eficientizare:
https://m.ziare.com/salariul-minim/crestere-salariu-minim-consecinte-angajatorii-prefera-robotii-muncitorilor-necalificati-1789744
Citat: ”Sunt tot 8 ore de lucru, dar parcă îți convine mai mulți, să fie grupat, nu?””Sau se impun anumite target-uri, iar cel care este cel mai puțin eficient, pleacă. Prietenia și solidaritatea de grup sunt torpilate de astfel de reacții ale angajatorului, pentru că da, poți să forța un angajator să plătească pe cineva mai mult decât face, dar nu mult timp”, a mai spus Radu Nechita. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 19 Feb 2023, 23:53 | |
| - Adrian78 a scris:
- riciu a scris:
- Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.
Am văzut și eu la tv pe RTV disperare că Ucraina ne ia Delta cum Ungaria ne ia Ardealul Disperarea nu e de dragul mediului, e de dragul banilor. Adică navele ucrainene care pleacă de la Ismail nu vor mai plăti taxe către România. --- Nu ai ce să robotizezi în calea ferată. Adică ai, da' a avut grijă UE să nu te lase când a scris STI-urile. Nu poţi să mergi cu trenuri automatizate, nu poţi să faci revizia căii cu maşini automatizate (că te costă certificarea mai mult decât maşina în sine)... numai vânzarea de bilete poţi să o automatizezi, ceea ce s-a şi făcut prin toate ţările mai la V de Ungaria. Altfel, văd că profesorul de economie citat în articol are nişte viziuni... contrare cu întreaga politică europeană. Într-adevăr, salariul minim e stabilit politic, dar salariul ăla politic e singurul mod în care patronii pot fi obligaţi să dea nişte salarii cât de cât ok. Dacă patronii de la noi erau ca cei din Elveţia, nu ne trebuia salariu minim. Dar ai noştrii visează la SUA, unde nu există nici salariu minim, nici concediu plătit, nici libere de sărbători. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 13:48 | |
| Dragoș Anastasiu vrea sa aiba curse de autocare si microbuze prin Romania, momentan are firma cu transport international.
Profita de faptul ca infrastructura feroviara NU este foarte dezvoltata, si cursele de microbuze, autocare circula cum si cat vor prin tara.
Oricum putin probabil sa inregistereze acelasi succes prin Romania cum are pe extern unde trenurile de calatori au un numar foarte mic de calatori, din cateva motive. Mai sunt si alte firme care vor sa puna curse rutiere pe unde vor, cand vor si la ce preturi (scazute) au chef.
https://www.contributors.ro/transportul-de-calatori-intre-dorinte-promisiuni-si-interese-politice/ |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 14:07 | |
| Cand aparuse Memento Bus i-au sarit toti in cap ca vai ca nu plateste taxe, cand de fapt aducea mai multi bani la buget decat firmele traditionale prin faptul ca nu cerea nimanui nici o subventie sau mai stiu eu ce, doar platea motorina si taxele aferente unei firme pentru utilizarea unui autocar prin Ro.
De cand cu covidu s-a dus naibii si Memento Bus, e un chin sa planifici un tur al Romaniei daca nu ai masina. Nu mai zic de arogante gen transportat bicicleta in burta autocarului, cand am intrebat la firmele Cta-Buc daca ofera asa ceva, s-au facut ca ploua, iar CFR cere preturi nesimtite pe acolo. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 14:43 | |
| Memnto Bus nu aducea nimic, au fost nişte rechini şi atât. Nu există nicăieri în Europa transport auto ,,la liber" pe unde vrea firma. De exemplu, FlixBus - care a înlocuit Eurolines-ul în care era şi Anastasiu - în majoritatea ţărilor nu are voie să ia deloc călători în trafic intern. Pentru că traficul intern e gestionat de autorităţile naţionale, care stabilesc trasee, rute şi obligaţii de serviciu public. Dacă mâine se apucă autocarul de Istanbul să oprească pe Bucureşti - Giurgiu, înseamnă că cine are ruta aia pierde clienţi. Numai că autocarul de Istanbul nu pleacă de la Bucureşti dacă nu are clienţi, pe când cel de Giurgiu trebuie să meargă zilnic. Dacă cel cu autobuzul de Giurgiu dă faliment, ce fac călătorii? Fac mătănii să circule maşina de Istanbul şi să aibă loc în ea? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 15:47 | |
| Bucuresti-Istanbul sunt 4-5-6 curse pe zi de la diferite firme, dar un tren nu e bun. Avem si avioane pe aceasta ruta plus cativa care merg cu auto personal dar un tren nu se baga nici in ruptul capului, sa nu cumva sa existe ceva legaturi feroviare, lasa sa fie tot felul de curse auto. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 16:03 | |
| Pai de ce sa fie la liber nu-i asa? Totul trebuie reglementat de voi cei din minister, chipurile in folosul comunitati... fix asta e scopul, nu cel de a jumulii operatorii de transport cu fel si fel de taxe, din care sa va asigurati salariile grase, rechizitele si restul beneficiilor de asistati social ai statului care nu produce nimic pentru cetatean, dar incaseaza taxe cu gramada pe spatele firmelor. Fix de asta se respecta toate graficele licitate, toate traseele, cad usile microbuzelor in timpul mersului sau ii transporta pe cetateni ca sardinele, ca va ocupati voi de tot acolo in minister... Li se rupe de voi, le e si frica la operatori de controalele voastre... tremura in fata voastra... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 16:07 | |
| - Nesebar a scris:
- Bucuresti-Istanbul sunt 4-5-6 curse pe zi de la diferite firme, dar un tren nu e bun. Avem si avioane pe aceasta ruta plus cativa care merg cu auto personal dar un tren nu se baga nici in ruptul capului, sa nu cumva sa existe ceva legaturi feroviare, lasa sa fie tot felul de curse auto.
Da cu autocarul faci 7 ore Bucuresti-Varna pe cand cu trenul?Sa nu mai vorbim de Istanbul 20 de ore Noi nu am fost in stare sa tinem niste linii o medie de viteza de 70-80 km/h apai sa mai vorbim de linii de viteza medie de 100-120 km/h care gasim doar pe M800 si se degradeaza an de an |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4065 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 16:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Memnto Bus nu aducea nimic, au fost nişte rechini şi atât. Nu există nicăieri în Europa transport auto ,,la liber" pe unde vrea firma. De exemplu, FlixBus - care a înlocuit Eurolines-ul în care era şi Anastasiu - în majoritatea ţărilor nu are voie să ia deloc călători în trafic intern. Pentru că traficul intern e gestionat de autorităţile naţionale, care stabilesc trasee, rute şi obligaţii de serviciu public. Dacă mâine se apucă autocarul de Istanbul să oprească pe Bucureşti - Giurgiu, înseamnă că cine are ruta aia pierde clienţi. Numai că autocarul de Istanbul nu pleacă de la Bucureşti dacă nu are clienţi, pe când cel de Giurgiu trebuie să meargă zilnic. Dacă cel cu autobuzul de Giurgiu dă faliment, ce fac călătorii? Fac mătănii să circule maşina de Istanbul şi să aibă loc în ea?
Si daca, ipotetic, ultimul autobuz de Giurgiu trece la ora 18:00, iar autocarul de Istanbul trece pe la ora 20:00, iar un calator are nevoie de transport la ora 20:00 si ar lua autocarul de Istanbul, cam ce clienti pierde autobuzul de Giurgiu si da faliment? Am mai avut discutia asta la cursele care pleaca de la Otopeni, ca-s ilegale, ca nustiuce. De exemplu, ultimul tren Buc-Galati e la 17:50, ultimul GSM Trans e la 17:30. Eu daca nu pot pleca din Bucuresti catre Galati inainte de ora 19:00 si aleg un autocar care pleaca de la Otopeni, cam cum dau faliment CFR/GSM Trans cand eu oricum nu puteam cumpara bilete de la ei? E vina mea ca ei sunt imbecili si pun mijloace de transport la ore la care pe mine nu ma ajuta? Ce facem aici, nu functioneaza regula "clientul nostru, stapanul nostru?", eu trebuie sa fiu la dispozitia operatorului si sa ma invoiesc de la servici ca sa fiu la gara inainte de ora 18:00 pentru ca e CFR imbecil? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 20:21 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Pai de ce sa fie la liber nu-i asa? Totul trebuie reglementat de voi cei din minister, chipurile in folosul comunitati... fix asta e scopul, nu cel de a jumulii operatorii de transport cu fel si fel de taxe, din care sa va asigurati salariile grase, rechizitele si restul beneficiilor de asistati social ai statului care nu produce nimic pentru cetatean, dar incaseaza taxe cu gramada pe spatele firmelor. Fix de asta se respecta toate graficele licitate, toate traseele, cad usile microbuzelor in timpul mersului sau ii transporta pe cetateni ca sardinele, ca va ocupati voi de tot acolo in minister... Li se rupe de voi, le e si frica la operatori de controalele voastre... tremura in fata voastra...
Şi dacă autobuzul afaceristului din articol oprea unde voia muşchiu' lui, tot voi aţi fi spus că face concurenţă neloială trenului. Am dreptate? Mama ei de dublă măsură... în transportul terestru există 2 categorii de transport: - serviciu public, adică ăla care se execută indiferent de numărul de călători, după un program pre-stabilit şi pe care autorităţile îl compensează pentru ca operatorul să facă un profit rezonabil - serviciu comercial, adică ăla care se execută doar când e rentabil pentru operator. Transportul INTERNAŢIONAL intră în a doua categorie. Iar dacă îi dai voie să oprească peste tot, o să ia toţi clienţii de la serviciul public, serviciul public o să se desfiinţeze (o să devină atât de scump, că autoritatea publică nu o să mai aibă bani să îl subvenţioneze), apoi o să vină comercialul peste tot. Asta e reţeta aplicată cu succes şi în multe oraşe de la noi, unde s-a permis curselor judeţene să facă toate staţiile din oraş, evident luând şi călătorii transportului local. Transportul local a falimentat sau s-a redus, după care judeţeanul s-a dus la CJ şi a cerut reducere de curse, că oricum nu era rentabil să plimbi microbuzul 20 km gol ca să aibă clienţi 5 km printr-un oraş şi intrase ISCTR în el şi-l lua la puricat la bilete emise. Cine a pierdut? Păi fix călătorul din oraş, ăla care se bucura că-l ia microbuzul din capul străzii şi-l duce la destinaţie cu un leu, faţă de rabla de Dac/Ikarus/altceva de la transportul local, care costa dublu, avea staţii fixe şi mergea cu 20 la oră. Pentru că cetăţeanul nu a realizat că autobuzul ăla, aşa vechi cum era, circula mereu după graficul ăla, nu doar când se umplea maşina. Cum se face transportul judeţean la noi e, oarecum, ilogic, în sensul că se atribuie de CJ-uri, dar nu e serviciu public, deci e un transport comercial, da' i se impun curse, programe şi opriri. Numai că aici e fix treaba consiliilor judeţene să rezolve problema! Înţeleg că tu crezi că Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii e capul răutăţilor şi toţi ceilalţi sunt imaculaţi... asta e o opinie pe care n-am eu cum să ţi-o scot din cap (chiar dacă îţi garantez că nu ai dreptate), noi nu avem nici presă plătită, nu dăm nici găleţi cu ulei şi făină de alegeri, deci nu avem sprijinul opiniei publice, oricât ne-am chinui. Dacă îţi spun că mi-e jenă să spun public unde lucrez, mă crezi? Nu contează că stau la muncă şi 18 ore pe zi, nu contează că am lipsă de personal aproape 50%. Tu nu mă crezi, alţii nu mă cred... credeţi ce spune Drulă, ce spune Digi, ce spune G4Media. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 20 Feb 2023, 20:23 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Am mai avut discutia asta la cursele care pleaca de la Otopeni, ca-s ilegale, ca nustiuce. De exemplu, ultimul tren Buc-Galati e la 17:50, ultimul GSM Trans e la 17:30. Eu daca nu pot pleca din Bucuresti catre Galati inainte de ora 19:00 si aleg un autocar care pleaca de la Otopeni, cam cum dau faliment CFR/GSM Trans cand eu oricum nu puteam cumpara bilete de la ei?
E vina mea ca ei sunt imbecili si pun mijloace de transport la ore la care pe mine nu ma ajuta? Ce facem aici, nu functioneaza regula "clientul nostru, stapanul nostru?", eu trebuie sa fiu la dispozitia operatorului si sa ma invoiesc de la servici ca sa fiu la gara inainte de ora 18:00 pentru ca e CFR imbecil? Comanzi cursă ocazională. Adică ceri firmei X să te transporte de la A la B cu minim 24 ore în avans. Firma, dacă e serioasă, o să aibă diverse maşini pregătite, în funcţie de cerere. Dar e important ca aceste curse să nu ia decât călătorii înscrişi în foaia de parcurs cu minim 24h avans şi să factureze servicii de transport la cerere, nu să emită bilete. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |