Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 12:43

Adică asta vrei să spui
https://spotmedia.ro/stiri/eveniment/prima-reactie-a-ucrainei-in-disputa-privind-lucrarile-de-dragare-pe-dunare
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 12:46

riciu a scris:
Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.

Am văzut și eu la tv pe RTV disperare că Ucraina ne ia Delta cum Ungaria ne ia Ardealul
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 15:31

Trenuri blocate din cauza aluviunilor, în Maramureş

https://www.antena3.ro/actualitate/locale/trenuri-blocate-din-cauza-aluviuni-maramures-666191.html

Nu stiam ca linia aia este o linie incalecata.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 21:38

riciu a scris:
Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.
Ia uite că ne-am plâns la Bruxelles, vezi scrisoarea
https://www.stiripesurse.ro/scrisoarea-de-protest-la-adresa-ucrainenilor-trimisa-de-romania-catre-comisia-europeana-in-scandalul-bastroe-document_2797930.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 22:09

Un articol care poate fi valabil și la angajații de la societățile CFR, de la ministerul de resort, dacă se vrea eficientizare:

https://m.ziare.com/salariul-minim/crestere-salariu-minim-consecinte-angajatorii-prefera-robotii-muncitorilor-necalificati-1789744

Citat:
”Sunt tot 8 ore de lucru, dar parcă îți convine mai mulți, să fie grupat, nu?””Sau se impun anumite target-uri, iar cel care este cel mai puțin eficient, pleacă. Prietenia și solidaritatea de grup sunt torpilate de astfel de reacții ale angajatorului, pentru că da, poți să forța un angajator să plătească pe cineva mai mult decât face, dar nu mult timp”, a mai spus Radu Nechita.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeDum 19 Feb 2023, 23:53

Adrian78 a scris:
riciu a scris:
Au uitat sa ne spuna si ca lucrarile au fost anuntate catre partea romana, inca din vara.... Si ca -s lucrari clasice de dragare. Restul e adevarat vorba bancului.

Am văzut și eu la tv pe RTV disperare că Ucraina ne ia Delta cum Ungaria ne ia Ardealul
Disperarea nu e de dragul mediului, e de dragul banilor. Adică navele ucrainene care pleacă de la Ismail nu vor mai plăti taxe către România.

---
Nu ai ce să robotizezi în calea ferată. Adică ai, da' a avut grijă UE să nu te lase când a scris STI-urile. Nu poţi să mergi cu trenuri automatizate, nu poţi să faci revizia căii cu maşini automatizate (că te costă certificarea mai mult decât maşina în sine)... numai vânzarea de bilete poţi să o automatizezi, ceea ce s-a şi făcut prin toate ţările mai la V de Ungaria.
Altfel, văd că profesorul de economie citat în articol are nişte viziuni... contrare cu întreaga politică europeană. Într-adevăr, salariul minim e stabilit politic, dar salariul ăla politic e singurul mod în care patronii pot fi obligaţi să dea nişte salarii cât de cât ok. Dacă patronii de la noi erau ca cei din Elveţia, nu ne trebuia salariu minim. Dar ai noştrii visează la SUA, unde nu există nici salariu minim, nici concediu plătit, nici libere de sărbători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 13:48

Dragoș Anastasiu vrea sa aiba curse de autocare si microbuze prin Romania, momentan are firma cu transport international.

Profita de faptul ca infrastructura feroviara NU este foarte dezvoltata, si cursele de microbuze, autocare circula cum si cat vor prin tara.

Oricum putin probabil sa inregistereze acelasi succes prin Romania cum are pe extern unde trenurile de calatori au un numar foarte mic de calatori, din cateva motive. Mai sunt si alte firme care vor sa puna curse rutiere pe unde vor, cand vor si la ce preturi (scazute) au chef.


https://www.contributors.ro/transportul-de-calatori-intre-dorinte-promisiuni-si-interese-politice/
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 14:07

Cand aparuse Memento Bus i-au sarit toti in cap ca vai ca nu plateste taxe, cand de fapt aducea mai multi bani la buget decat firmele traditionale prin faptul ca nu cerea nimanui nici o subventie sau mai stiu eu ce, doar platea motorina si taxele aferente unei firme pentru utilizarea unui autocar prin Ro.

De cand cu covidu s-a dus naibii si Memento Bus, e un chin sa planifici un tur al Romaniei daca nu ai masina. Nu mai zic de arogante gen transportat bicicleta in burta autocarului, cand am intrebat la firmele Cta-Buc daca ofera asa ceva, s-au facut ca ploua, iar CFR cere preturi nesimtite pe acolo.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 14:43

Memnto Bus nu aducea nimic, au fost nişte rechini şi atât. Nu există nicăieri în Europa transport auto ,,la liber" pe unde vrea firma. De exemplu, FlixBus - care a înlocuit Eurolines-ul în care era şi Anastasiu - în majoritatea ţărilor nu are voie să ia deloc călători în trafic intern. Pentru că traficul intern e gestionat de autorităţile naţionale, care stabilesc trasee, rute şi obligaţii de serviciu public. Dacă mâine se apucă autocarul de Istanbul să oprească pe Bucureşti - Giurgiu, înseamnă că cine are ruta aia pierde clienţi. Numai că autocarul de Istanbul nu pleacă de la Bucureşti dacă nu are clienţi, pe când cel de Giurgiu trebuie să meargă zilnic. Dacă cel cu autobuzul de Giurgiu dă faliment, ce fac călătorii? Fac mătănii să circule maşina de Istanbul şi să aibă loc în ea?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 15:47

Bucuresti-Istanbul sunt 4-5-6 curse pe zi de la diferite firme, dar un tren nu e bun. Avem si avioane pe aceasta ruta plus cativa care merg cu auto personal dar un tren nu se baga nici in ruptul capului, sa nu cumva sa existe ceva legaturi feroviare, lasa sa fie tot felul de curse auto. Mad

_________________
595423Revista presei - Pagina 58 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 58 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 58 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 16:03

Pai de ce sa fie la liber nu-i asa? Totul trebuie reglementat de voi cei din minister, chipurile in folosul comunitati... fix asta e scopul, nu cel de a jumulii operatorii de transport cu fel si fel de taxe, din care sa va asigurati salariile grase, rechizitele si restul beneficiilor de asistati social ai statului care nu produce nimic pentru cetatean, dar incaseaza taxe cu gramada pe spatele firmelor. Fix de asta se respecta toate graficele licitate, toate traseele, cad usile microbuzelor in timpul mersului sau ii transporta pe cetateni ca sardinele, ca va ocupati voi de tot acolo in minister... Li se rupe de voi, le e si frica la operatori de controalele voastre... tremura in fata voastra... Laughing
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 16:07

Nesebar a scris:
Bucuresti-Istanbul sunt 4-5-6 curse pe zi de la diferite firme, dar un tren nu e bun. Avem si avioane pe aceasta ruta plus cativa care merg cu auto personal dar un tren nu se baga nici in ruptul capului, sa nu cumva sa existe ceva legaturi feroviare, lasa sa fie tot felul de curse auto. Mad

Da cu autocarul faci 7 ore Bucuresti-Varna pe cand cu trenul?Sa nu mai vorbim de Istanbul 20 de ore
Noi nu am fost in stare sa tinem niste linii o medie de viteza de 70-80 km/h apai sa mai vorbim de linii de viteza medie de 100-120 km/h care gasim doar pe M800 si se degradeaza an de an
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 16:08

Dr2005 a scris:
Memnto Bus nu aducea nimic, au fost nişte rechini şi atât. Nu există nicăieri în Europa transport auto ,,la liber" pe unde vrea firma. De exemplu, FlixBus - care a înlocuit Eurolines-ul în care era şi Anastasiu - în majoritatea ţărilor nu are voie să ia deloc călători în trafic intern. Pentru că traficul intern e gestionat de autorităţile naţionale, care stabilesc trasee, rute şi obligaţii de serviciu public. Dacă mâine se apucă autocarul de Istanbul să oprească pe Bucureşti - Giurgiu, înseamnă că cine are ruta aia pierde clienţi. Numai că autocarul de Istanbul nu pleacă de la Bucureşti dacă nu are clienţi, pe când cel de Giurgiu trebuie să meargă zilnic. Dacă cel cu autobuzul de Giurgiu dă faliment, ce fac călătorii? Fac mătănii să circule maşina de Istanbul şi să aibă loc în ea?

Si daca, ipotetic, ultimul autobuz de Giurgiu trece la ora 18:00, iar autocarul de Istanbul trece pe la ora 20:00, iar un calator are nevoie de transport la ora 20:00 si ar lua autocarul de Istanbul, cam ce clienti pierde autobuzul de Giurgiu si da faliment?

Am mai avut discutia asta la cursele care pleaca de la Otopeni, ca-s ilegale, ca nustiuce. De exemplu, ultimul tren Buc-Galati e la 17:50, ultimul GSM Trans e la 17:30. Eu daca nu pot pleca din Bucuresti catre Galati inainte de ora 19:00 si aleg un autocar care pleaca de la Otopeni, cam cum dau faliment CFR/GSM Trans cand eu oricum nu puteam cumpara bilete de la ei?
E vina mea ca ei sunt imbecili si pun mijloace de transport la ore la care pe mine nu ma ajuta? Ce facem aici, nu functioneaza regula "clientul nostru, stapanul nostru?", eu trebuie sa fiu la dispozitia operatorului si sa ma invoiesc de la servici ca sa fiu la gara inainte de ora 18:00 pentru ca e CFR imbecil?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 20:21

IonutCFR2009 a scris:
Pai de ce sa fie la liber nu-i asa? Totul trebuie reglementat de voi cei din minister, chipurile in folosul comunitati... fix asta e scopul, nu cel de a jumulii operatorii de transport cu fel si fel de taxe, din care sa va asigurati salariile grase, rechizitele si restul beneficiilor de asistati social ai statului care nu produce nimic pentru cetatean, dar incaseaza taxe cu gramada pe spatele firmelor. Fix de asta se respecta toate graficele licitate, toate traseele, cad usile microbuzelor in timpul mersului sau ii transporta pe cetateni ca sardinele, ca va ocupati voi de tot acolo in minister... Li se rupe de voi, le e si frica la operatori de controalele voastre... tremura in fata voastra... Laughing
Şi dacă autobuzul afaceristului din articol oprea unde voia muşchiu' lui, tot voi aţi fi spus că face concurenţă neloială trenului. Am dreptate?
Mama ei de dublă măsură... în transportul terestru există 2 categorii de transport:
- serviciu public, adică ăla care se execută indiferent de numărul de călători, după un program pre-stabilit şi pe care autorităţile îl compensează pentru ca operatorul să facă un profit rezonabil
- serviciu comercial, adică ăla care se execută doar când e rentabil pentru operator.
Transportul INTERNAŢIONAL intră în a doua categorie. Iar dacă îi dai voie să oprească peste tot, o să ia toţi clienţii de la serviciul public, serviciul public o să se desfiinţeze (o să devină atât de scump, că autoritatea publică nu o să mai aibă bani să îl subvenţioneze), apoi o să vină comercialul peste tot. Asta e reţeta aplicată cu succes şi în multe oraşe de la noi, unde s-a permis curselor judeţene să facă toate staţiile din oraş, evident luând şi călătorii transportului local. Transportul local a falimentat sau s-a redus, după care judeţeanul s-a dus la CJ şi a cerut reducere de curse, că oricum nu era rentabil să plimbi microbuzul 20 km gol ca să aibă clienţi 5 km printr-un oraş şi intrase ISCTR în el şi-l lua la puricat la bilete emise. Cine a pierdut? Păi fix călătorul din oraş, ăla care se bucura că-l ia microbuzul din capul străzii şi-l duce la destinaţie cu un leu, faţă de rabla de Dac/Ikarus/altceva de la transportul local, care costa dublu, avea staţii fixe şi mergea cu 20 la oră. Pentru că cetăţeanul nu a realizat că autobuzul ăla, aşa vechi cum era, circula mereu după graficul ăla, nu doar când se umplea maşina.
Cum se face transportul judeţean la noi e, oarecum, ilogic, în sensul că se atribuie de CJ-uri, dar nu e serviciu public, deci e un transport comercial, da' i se impun curse, programe şi opriri. Numai că aici e fix treaba consiliilor judeţene să rezolve problema! Înţeleg că tu crezi că Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii e capul răutăţilor şi toţi ceilalţi sunt imaculaţi... asta e o opinie pe care n-am eu cum să ţi-o scot din cap (chiar dacă îţi garantez că nu ai dreptate), noi nu avem nici presă plătită, nu dăm nici găleţi cu ulei şi făină de alegeri, deci nu avem sprijinul opiniei publice, oricât ne-am chinui. Dacă îţi spun că mi-e jenă să spun public unde lucrez, mă crezi? Nu contează că stau la muncă şi 18 ore pe zi, nu contează că am lipsă de personal aproape 50%. Tu nu mă crezi, alţii nu mă cred... credeţi ce spune Drulă, ce spune Digi, ce spune G4Media.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitimeLun 20 Feb 2023, 20:23

Laurentiu Ciobanu a scris:
Am mai avut discutia asta la cursele care pleaca de la Otopeni, ca-s ilegale, ca nustiuce. De exemplu, ultimul tren Buc-Galati e la 17:50, ultimul GSM Trans e la 17:30. Eu daca nu pot pleca din Bucuresti catre Galati inainte de ora 19:00 si aleg un autocar care pleaca de la Otopeni, cam cum dau faliment CFR/GSM Trans cand eu oricum nu puteam cumpara bilete de la ei?
E vina mea ca ei sunt imbecili si pun mijloace de transport la ore la care pe mine nu ma ajuta? Ce facem aici, nu functioneaza regula "clientul nostru, stapanul nostru?", eu trebuie sa fiu la dispozitia operatorului si sa ma invoiesc de la servici ca sa fiu la gara inainte de ora 18:00 pentru ca e CFR imbecil?
Comanzi cursă ocazională. Adică ceri firmei X să te transporte de la A la B cu minim 24 ore în avans. Firma, dacă e serioasă, o să aibă diverse maşini pregătite, în funcţie de cerere. Dar e important ca aceste curse să nu ia decât călătorii înscrişi în foaia de parcurs cu minim 24h avans şi să factureze servicii de transport la cerere, nu să emită bilete.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: