| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Dec 2022, 17:39 | |
| Ce înseamnă la alții noul mers ..Numai la.noi timpi de mers in plus, trenuri mai puține, material rulant care nu este reinoit.. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Dec 2022, 20:53 | |
| Da' ce vrei să insinuezi bre nea Adriane că la noi nu se vine cu îmbunătățire la timpii de mers? Păi uită-te la mersul lui 1641 (secția Dej Călători - Baia Mare). În mersul încă în vigoare (2021/2022) oprește la Cătcău h, Gîlgău Ileanda Răstoci Hm Letca Hm Jibou Benesat Hm Ulmeni Sălaj Satulung pe Someș Hm Dej Călători 6.16 - 6.33 Baia Mare 9.17 De duminică intră în vigoare noul mers (2022/2023) de la Dej la Baia Mare va opri doar la Jibou și Ulmeni Sălaj. Oprirea tehnică de la Letca nu o mai pun la socoteală fiindcă poate nu avea loc. Și vom avea așa Dej Călători 6.16 - 6.26 Baia Mare 8.48 Deci va sosi la Baia Mare cu o juma de oră mai devreme. Cred că asta era surpriza despre care ne spunea doctoru. Dar totuși nu pot să nu remarc sezonierul 1942 căruia între Dej Călători și Baia Mare și în mersul următor i-au păstrat opririle de la Gîlgău Ileanda Letca Benesat, bașca s-a pricopsit și cu o oprire tehnică la Satulung pe Someș. La ăsta de ce nu s-a ținut cont de uniformizarea opririlor conform rangului trenului ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Dec 2022, 21:52 | |
| Bre eu tot nu înțeleg .Am venit azi cu 9015 compunere 4 etajate și a ajuns timpuriu 3 min la Videle și la Roșiorii a ajuns 2 min și a ajuns la timp in Tg Jiu.In ultimele patru zile tot întârziat a ajuns De ce doar nu a avut 15 vagoane ?Chiar așa unii merg in dorul lelii cu trenul ?Că nu cred că au fost locomotive limitate la 100km/h.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 09 Dec 2022, 23:07 | |
| - Vitosa a scris:
- Dar totuși nu pot să nu remarc sezonierul 1942 căruia între Dej Călători și Baia Mare și în mersul următor i-au păstrat opririle de la Gîlgău Ileanda Letca Benesat, bașca s-a pricopsit și cu o oprire tehnică la Satulung pe Someș.
La ăsta de ce nu s-a ținut cont de uniformizarea opririlor conform rangului trenului ? Până la intrarea în circulaţie a sezonierelor mai e. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Dec 2022, 17:23 | |
| https://clubferoviar.ro/locomotiva-defecta-tren-intercity/
Bun deci la 15% in plus la bilet si oferta de doua ore interzicere bonus Acuma întreb și eu ce dispeceri are CFR Călători de i-a trebuit doua ore să trimită o locomotiva pentru 40 de km Eu in cazul asta trimiteam grupa de la Iași cu totul la Dolhasca că îs 15 min timp de mers regaram peste 552 și scoteam aia defecta la Pașcani că sa nu o plimbe până la Bucuresti Dar la noi nu se gândește cu capul mai bine cu fundul și ținem prostii doua ore in tren |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Dec 2022, 21:25 | |
| Ăștia de la club feroviar nu au aflat și de GMul trenului 9251 ? A perturbat apoi și circulația trenurilor 9261/9266/9256. Practic ăsta e turnusul garniturii. |
|
| |
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Dec 2022, 22:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- https://clubferoviar.ro/locomotiva-defecta-tren-intercity/
Bun deci la 15% in plus la bilet si oferta de doua ore interzicere bonus Acuma întreb și eu ce dispeceri are CFR Călători de i-a trebuit doua ore să trimită o locomotiva pentru 40 de km Eu in cazul asta trimiteam grupa de la Iași cu totul la Dolhasca că îs 15 min timp de mers regaram peste 552 și scoteam aia defecta la Pașcani că sa nu o plimbe până la Bucuresti Dar la noi nu se gândește cu capul mai bine cu fundul și ținem prostii doua ore in tren una din cauze e faptul ca nu gasesti personal T ca sa iti duca locomotiva, dar iti dau dreptate cu grupa de iasi, lasa grupa in pascani si se ducea loc de ajutor, dar sunt altii platiti pentru astfel de gandiri. Cat priveste 15 % in plus ca si gluma ai platit in plus ca sa ai ocazia de a sta mai mult in tren |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 11 Dec 2022, 22:21 | |
| Nu frate la noi CFR se trage pe fund să facă o trasa câteodată pentru 15-20 de km dar arunca banii pe cheltuieli inutile.Asta înseamnă respectul față de calator |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 08:19 | |
| Nu te orientezi tu dupa slovaci, avem mii de specilaisti la MT care stau sa fie platiti degeaba. La CFR orasele de langa granita cu Ungaria nu exista pe harta decat de 1 decembrie.
In mod normal era necesar reintroducerea unei curse IC care sa acopere toata tara avand si o grupa, cam asa :
IC 532 Satu Mare - Oradea - Huedin - Cluj - Teius - Sighisoara - Brasov - Bucuresti Nord - Constanta
IC 522 Timisoara - Aradu Nou - Deva - Alba Iulia - Teius
Compunerea : 21-76 - 21-90 - 10-91 - 89-76 cu spatiu ptr biciclete - 21-90 - 21-76 Satu Mare , 21-76 , 10-91 - 89-87 - 21-90, 84-96 Timisoara
Predealul il pune ca punct de oprire sezoniera in timpul sezonului de ski si vara la fel, din 1 mai pana pe 15 septembrie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 17:54 | |
| Zilnic sunt în circulaţie vreo 1200 trenuri de la CFR Călători. Cât înseamnă 5 trenuri raportat la 1200? Dar e mai uşor să arunci cu noroi...
IC-ul e tren de business, nu de navetă sau de turism. N-are de ce să oprească în Huedin şi nici de ce să ajungă la Satu Mare. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:00 | |
| Tren de business cu vagoane 21-76-9xx.Ce business oferă vagoanele alea? Macar de puneau niste 10-90 pe post de clasa a2a daca tot e mai scump biletul.. La clasa a1a de ce nu se oferă un serviciu de servire unde sta călător daca tot are vagon 89-87?la gălăgia aia de bani nici măcar o cafea un suc și o ciocolata nu se oferă..Halal management și marketing.Dar ce sa ceri la niste directori cu gândire de întreprindere de stat din anii 80 Și eu am întrebat de ce a durat doua ore până s-a mișcat roata că sa defectat o locomotiva la 40 de km de depou și putea să ducă grupa de Iași la Dolhasca și să îl cupleze acolo da cine să gândească operatorii aia de doi bani |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- Tren de business cu vagoane 21-76-9xx.Ce business oferă vagoanele alea?
Preţul filtrează în mod natural anumite categorii de călători mai enervante în general. - Adrian78 a scris:
- La clasa a1a de ce nu se oferă un serviciu de servire unde sta călător daca tot are vagon 89-87?la gălăgia aia de bani nici măcar o cafea un suc și o ciocolata nu se oferă..Halal management și marketing.Dar ce sa ceri la niste directori cu gândire de întreprindere de stat din anii 80
Sigur, nu vrei şi o maseuză inclusă în preţ? Ştii care e diferenţa între un avion low-cost şi unul de la Tarom, Lufthansa sau KLM? Preţul şi orarul de zbor, atât. A, da, în avionul ,,de linie" primeşti şi un pahar cu apă din partea casei. Şi atât. Dacă vrei suc, cafea şi pateuri din partea casei la Tarom, mai pui 25 euro şi îţi iei acces la lounge pe aeroport, nu mai e nimic inclus în preţul biletului. Sau mai pui 100 de euro şi iei bilet la business class unde în loc de un pahar cu apă primeşti o sticlă de 0,5 litri de apă (şi atât). Şi avioanele alea sunt full oricum, pentru că vreo 75% din călători nu plătesc din banii lor biletul, deci li se rupe de preţ. De ce să nu copiem modelul ăsta şi la feroviar pentru câteva trenuri? - Citat :
- Și eu am întrebat de ce a durat doua ore până s-a mișcat roata că sa defectat o locomotiva la 40 de km de depou și putea să ducă grupa de Iași la Dolhasca și să îl cupleze acolo da cine să gândească operatorii aia de doi bani
Locomotiva aia nu are alt program de făcut? Mecanicul nu are alt program? _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:13 | |
| Da ia zi bre aseară 1822 +197 min la Deva defect LC Ai la Simeria LDH la manevra care puteai sa îl tarai 10 km până la Deva sa tragi garnitura aia până la Simeria Vezi de aia erau bune niste locomotive de manevra Stadler 923 2000kw electric 400cp diesel viteză de 120km/h dar na mai bine aruncam la EuroEst și Reloc tone de bani pe modernizări lamentabile Apropo am auzit că deja este la modernizare la SCRL un EC cu motoare asincrone |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:17 | |
| Și în alte părți și alte dați s-a luat locomotiva de la tren Regio și s-a anulat trenul Regio și s-a dat la IR cum de s-a putut?Pai prioritate nu este să ajungă călătorii aia s-au prioritate este doar când se detectează in linie curentă și trebuie eliberată linia? Tu vrei sa zici că o să rupă usiile businessmani la noile IC?
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 12 Dec 2022, 18:18, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- Vezi de aia erau bune niste locomotive de manevra Stadler 923 2000kw electric 400cp diesel viteză de 120km/h dar na mai bine aruncam la EuroEst și Reloc tone de bani pe modernizări lamentabile
Hai că mă duc să dau telefon la Stadler să ne trimită şi nouă vreo 40 buc, că ştiu că stau pe stoc cu ele şi sigur ni le dau ieftin [Acest mesaj este un pamflet] _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|