Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeVin 09 Dec 2022, 17:39

Ce înseamnă la alții noul mers ..Numai la.noi timpi de mers in plus, trenuri mai puține, material rulant care nu este reinoit..

Revista presei - Pagina 43 Screen67
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeVin 09 Dec 2022, 20:53

Da' ce vrei să insinuezi bre nea Adriane că la noi nu se vine cu îmbunătățire la timpii de mers?  Smile
Păi uită-te la mersul lui 1641 (secția Dej Călători - Baia Mare).
În mersul încă în vigoare (2021/2022) oprește la Cătcău h, Gîlgău Ileanda Răstoci Hm Letca Hm Jibou Benesat Hm Ulmeni Sălaj Satulung pe Someș Hm
Dej Călători 6.16 - 6.33 Baia Mare 9.17
De duminică intră în vigoare noul mers (2022/2023) de la Dej la Baia Mare va opri doar la Jibou și Ulmeni Sălaj. Oprirea tehnică de la Letca nu o mai pun la socoteală fiindcă  poate nu avea loc.
Și vom avea așa Dej Călători 6.16 - 6.26 Baia Mare 8.48
Deci va sosi la Baia Mare cu o juma de oră mai devreme.
Cred că asta era surpriza despre care ne spunea doctoru.

Dar totuși nu pot să nu remarc sezonierul 1942 căruia între Dej Călători și Baia Mare și în mersul următor i-au păstrat opririle de la Gîlgău Ileanda Letca Benesat, bașca s-a pricopsit și cu o oprire tehnică la Satulung pe Someș.
La ăsta de ce nu s-a ținut cont de uniformizarea opririlor conform rangului trenului ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeVin 09 Dec 2022, 21:52

Bre eu tot nu înțeleg .Am venit azi cu 9015 compunere 4 etajate și a ajuns timpuriu 3 min la Videle și la Roșiorii a ajuns 2 min și a ajuns la timp in Tg Jiu.In ultimele patru zile tot întârziat a ajuns De ce doar nu a avut 15 vagoane ?Chiar așa unii merg in dorul lelii cu trenul ?Că nu cred că au fost locomotive limitate la 100km/h..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeVin 09 Dec 2022, 23:07

Vitosa a scris:
Dar totuși nu pot să nu remarc sezonierul 1942 căruia între Dej Călători și Baia Mare și în mersul următor i-au păstrat opririle de la Gîlgău Ileanda Letca Benesat, bașca s-a pricopsit și cu o oprire tehnică la Satulung pe Someș.
La ăsta de ce nu s-a ținut cont de uniformizarea opririlor conform rangului trenului ?
Până la intrarea în circulaţie a sezonierelor mai e.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 11 Dec 2022, 17:23

https://clubferoviar.ro/locomotiva-defecta-tren-intercity/

Bun deci la 15% in plus la bilet si oferta de doua ore interzicere bonus
Acuma întreb și eu ce dispeceri are CFR Călători de i-a trebuit doua ore să trimită o locomotiva pentru 40 de km
Eu in cazul asta trimiteam grupa de la Iași cu totul la Dolhasca că îs 15 min timp de mers regaram peste 552 și scoteam aia defecta la Pașcani că sa nu o plimbe până la Bucuresti
Dar la noi nu se gândește cu capul mai bine cu fundul și ținem prostii doua ore in tren
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 11 Dec 2022, 21:25

Ăștia de la club feroviar nu au aflat și de GMul trenului 9251 ? Very Happy
A perturbat apoi și circulația trenurilor 9261/9266/9256. Practic ăsta e turnusul garniturii.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5493
Data de inscriere : 23/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 11 Dec 2022, 22:12

Adrian78 a scris:
https://clubferoviar.ro/locomotiva-defecta-tren-intercity/

Bun deci la 15% in plus la bilet si oferta de doua ore interzicere bonus
Acuma întreb și eu ce dispeceri are CFR Călători de i-a trebuit doua ore să trimită o locomotiva pentru 40 de km
Eu in cazul asta trimiteam grupa de la Iași cu totul la Dolhasca că îs 15 min timp de mers regaram peste 552 și scoteam aia defecta la Pașcani că sa nu o plimbe până la Bucuresti
Dar la noi nu se gândește cu capul mai bine cu fundul și ținem prostii doua ore in tren
una din cauze e faptul ca nu gasesti personal T ca sa iti duca locomotiva, dar iti dau dreptate cu grupa de iasi, lasa grupa in pascani si se ducea loc de ajutor, dar sunt altii platiti pentru astfel de gandiri. Cat priveste 15 % in plus ca si gluma ai platit in plus ca sa ai ocazia de a sta mai mult in tren
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeDum 11 Dec 2022, 22:21

Nu frate la noi CFR se trage pe fund să facă o trasa câteodată pentru 15-20 de km dar arunca banii pe cheltuieli inutile.Asta înseamnă respectul față de calator
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 08:19

Nu te orientezi tu dupa slovaci, avem mii de specilaisti la MT care stau sa fie platiti degeaba. La CFR orasele de langa granita cu Ungaria nu exista pe harta decat de 1 decembrie.

In mod normal era necesar reintroducerea unei curse IC care sa acopere toata tara avand si o grupa, cam asa :

IC 532 Satu Mare - Oradea - Huedin - Cluj - Teius - Sighisoara - Brasov - Bucuresti Nord - Constanta

IC 522 Timisoara - Aradu Nou - Deva - Alba Iulia - Teius

Compunerea : 21-76 - 21-90 - 10-91 - 89-76 cu spatiu ptr biciclete - 21-90 - 21-76 Satu Mare , 21-76 , 10-91 - 89-87 - 21-90, 84-96  Timisoara

Predealul il pune ca punct de oprire sezoniera in timpul sezonului de ski si vara la fel, din 1 mai pana pe 15 septembrie.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Revista presei - Pagina 43 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Revista presei - Pagina 43 Cats_zpsc4hgwatz

Revista presei - Pagina 43 Cats11
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 17:54

Zilnic sunt în circulaţie vreo 1200 trenuri de la CFR Călători. Cât înseamnă 5 trenuri raportat la 1200? Dar e mai uşor să arunci cu noroi...

IC-ul e tren de business, nu de navetă sau de turism. N-are de ce să oprească în Huedin şi nici de ce să ajungă la Satu Mare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:00

Tren de business cu vagoane 21-76-9xx.Ce business oferă vagoanele alea?
Macar de puneau niste 10-90 pe post de clasa a2a daca tot e mai scump biletul..
La clasa a1a de ce nu se oferă un serviciu de servire unde sta călător daca tot are vagon 89-87?la gălăgia aia de bani nici măcar o cafea un suc și o ciocolata nu se oferă..Halal management și marketing.Dar ce sa ceri la niste directori cu gândire de întreprindere de stat din anii 80
Și eu am întrebat de ce a durat doua ore până s-a mișcat roata că sa defectat o locomotiva la 40 de km de depou și putea să ducă grupa de Iași la Dolhasca și să îl cupleze acolo da cine să gândească operatorii aia de doi bani
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:12

Adrian78 a scris:
Tren de business cu vagoane 21-76-9xx.Ce business oferă vagoanele alea?
Preţul filtrează în mod natural anumite categorii de călători mai enervante în general.

Adrian78 a scris:
La clasa a1a de ce nu se oferă un serviciu de servire unde sta călător daca tot are vagon 89-87?la gălăgia aia de bani nici măcar o cafea un suc și o ciocolata nu se oferă..Halal management și marketing.Dar ce sa ceri la niste directori cu gândire de întreprindere de stat din anii 80
Sigur, nu vrei şi o maseuză inclusă în preţ?
Ştii care e diferenţa între un avion low-cost şi unul de la Tarom, Lufthansa sau KLM? Preţul şi orarul de zbor, atât. A, da, în avionul ,,de linie" primeşti şi un pahar cu apă din partea casei. Şi atât. Dacă vrei suc, cafea şi pateuri din partea casei la Tarom, mai pui 25 euro şi îţi iei acces la lounge pe aeroport, nu mai e nimic inclus în preţul biletului. Sau mai pui 100 de euro şi iei bilet la business class unde în loc de un pahar cu apă primeşti o sticlă de 0,5 litri de apă (şi atât). Şi avioanele alea sunt full oricum, pentru că vreo 75% din călători nu plătesc din banii lor biletul, deci li se rupe de preţ. De ce să nu copiem modelul ăsta şi la feroviar pentru câteva trenuri?

Citat :
Și eu am întrebat de ce a durat doua ore până s-a mișcat roata că sa defectat o locomotiva la 40 de km de depou și putea să ducă grupa de Iași la Dolhasca și să îl cupleze acolo da cine să gândească operatorii aia de doi bani
Locomotiva aia nu are alt program de făcut? Mecanicul nu are alt program?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:13

Da ia zi bre aseară 1822 +197 min la Deva defect LC
Ai la Simeria LDH la manevra care puteai sa îl tarai 10 km până la Deva sa tragi garnitura aia până la Simeria
Vezi de aia erau bune niste locomotive de manevra Stadler 923 2000kw electric 400cp diesel viteză de 120km/h dar na mai bine aruncam la EuroEst și Reloc tone de bani pe modernizări lamentabile
Apropo am auzit că deja este la modernizare la SCRL un EC cu motoare asincrone
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:17

Și în alte părți și alte dați s-a luat locomotiva de la tren Regio și s-a anulat trenul Regio și s-a dat la IR cum de s-a putut?Pai prioritate nu este să ajungă călătorii aia s-au prioritate este doar când se detectează in linie curentă și trebuie eliberată linia?
Tu vrei sa zici că o să rupă usiile businessmani la noile IC?


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 12 Dec 2022, 18:18, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:18

Adrian78 a scris:
Vezi de aia erau bune niste locomotive de manevra Stadler 923 2000kw electric 400cp diesel viteză de 120km/h dar na mai bine aruncam la EuroEst și Reloc tone de bani pe modernizări lamentabile
Hai că mă duc să dau telefon la Stadler să ne trimită şi nouă vreo 40 buc, că ştiu că stau pe stoc cu ele şi sigur ni le dau ieftin Laughing

[Acest mesaj este un pamflet]

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 43 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: