Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1780
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 26 Iul 2022, 14:39

https://www.economica.net/ministrul-transporturilor-au-fost-depuse-6-oferte-pentru-reparatia-a-inca-64-de-linii-de-cale-ferata-in-portul-constanta_601341.html?fbclid=IwAR34HMCoL0zBEcdmqe7_y2YMm0Bt8psjFhtiHyeoc0NG9PDlZot7LrAh_tA
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 26 Iul 2022, 21:55

Laurentiu Ciobanu a scris:
Prinde mocanita aia mai mult de 15 km/h? Ca in Maramures nu merge cu mai mult de atat.

Sa faca mai putini copii ca sa scada riscul, ce sa zic...

Probabil erau parcate prea aproape de linie şi au fost agăţate. Chiar şi la 15 km/h, când vin 50t de fier pe linie, au inerţie suficientă să mute o maşină de 1 t.
Amintesc că e interzisă edificarea de construcţii în zona de siguranţă a infrastructurii - 20m de la axul căii - şi permisă doar în condiţii speciale în zona de protecţie - 100m de la axul căii. Acel ,,cartier" cu siguranţă e ilegal, câtă vreme calea ferată există acolo de pe vremea Austro-Ungariei, fiind înscrisă în Cartea Funciară CFR de la Cluj care a preluat Cartea Funciară MAV de la Cluj după 1918. De altfel, toate liniile construite de Imperiu au fost preluate cu cadastru şi carte funciară, documente care se utilizează şi azi pentru atestarea dreptului de proprietate al statului faţă de acestea. Evident, modificările de traseu făcute de români după 1918 nu au avut niciun soi de cadastru şi nici măcar acum nu au toate.
Acele terenuri adiacente liniei au fost ale statului încă dinainte să existe statul numit azi România... nu aveau cum să ajungă în proprietate privată pentru a fi naţionalizate şi apoi retrocedate. Întreaga zonă e un focar de infecţie care ar trebui ras cu tancul, dar pe a cărui asanare nimeni nu şi-o asumă, din motive politice. Câţiva km mai jos, la Abdrud, există numeroase blocuri P+4 construite în epoca de glorie a mineritului şi, probabil, în proprietatea primăriei sau a Cuprumin, care pot fi uşor renovate şi folosite ca locuinţe sociale... dar îşi asumă primarul din Abrud costul politic? Probabil că nu... ar însemna pierderea mandatului practic, pentru că acele persoane se vor civiliza mai greu, implicit va creşte infracţionalitatea în Abrud. Şi nici să îi păzeşti cu poliţie nu poţi, că imediat sar ONG-urile cu drepturile omului.

TVlad a scris:
Si ei sint tinuti special de primarie in conditii mizerabile pentru divertismentul calatorilor
Mă îndoiesc că primăria locală are vreun câştig... autorităţile de acolo erau mari susţinătoare ale proiectului minier din zonă, deci e clar că puţin le păsa de cetăţeni, mai ales de ăia fără acte care oricum nu pot vota. Mai degrabă primăria visează cumva la terenul aferent liniei pentru alte feluri de dezvoltări... că dacă mâine vine cine trebuie şi vrea să facă o pensiune acolo, să vedeţi cum vine primarul cu buldozerul şi nivelează tot în 2 zile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMar 26 Iul 2022, 22:46

Acum toate liniile se intabuleaza in carti funciare publice, preluind pe cit posibil vechile amplasamente MAV.

se pot vedea pe geoportal, din pacate nu gasesc linia Abrud.

aia n-au nici un fel de acte acolo, precis.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 10:17

Dr2005 a scris:
mai ales de ăia fără acte care oricum nu pot vota. Mai degrabă primăria visează cumva la terenul aferent liniei pentru alte feluri de dezvoltări... că dacă mâine vine cine trebuie şi vrea să facă o pensiune acolo, să vedeţi cum vine primarul cu buldozerul şi nivelează tot în 2 zile.

Am dubii ca mai sta cineva de acolo fara acte cat timp astea se fac usor acum, trebuie doar sa gasesti pe cineva sa te ia in spatiu pentru suma corecta. Plus ca fara acte nu ca nu poti vota, ca nu asta e problema, ci nu poti calatori prin UE. Ori respectivii cam sunt amatori de batut UE in lung si lat.
Sus In jos
Peter Fodor

Peter Fodor


Numarul mesajelor : 205
Varsta : 45
Reputatie : 3377
Data de inscriere : 22/03/2016

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 10:41

Am dubii ca mai sta cineva de acolo fara acte cat timp astea se fac usor acum, trebuie doar sa gasesti pe cineva sa te ia in spatiu pentru suma corecta. Plus ca fara acte nu ca nu poti vota, ca nu asta e problema, ci nu poti calatori prin UE. Ori respectivii cam sunt amatori de batut UE in lung si lat.[/quote]

Acolo e pur şi simplu o colonie de ţigani care s-a stabilit dealungul liniei; au început cu barăci, coşmelii dar în timp au ajuns să construiască şi case. Sunt în afara localităţii, între Abrud şi Roşia Montană, nu au adresă, stradă ... S-a ajuns aici pentru că nimeni nu s-a atins de ei în atâţia ani iar acum nici că nu mai poţi face ceva că s-au înmulţit ca şobolanii, e un focar de infecţie şi o pepinieră infracţională de prima mână. În mod normal acolo ar trebui băgat buldozerul în tot dar nici poliţia sau altcineva nu au curaj, e mai simplu aşa. În 2015 când am fost cu mocăniţa era chiar Hocevar pe locomotivă care, înainte de plecarea din Abrud a spus călătorilor "o să trecem pe la ţigani, nu vă speriaţi dar să nu faceţi poze". Trenul era deja aşteptat de un cârd de 20 - 30 de ciori care au început să sară în vagoanele acelea deschise tip gondolă, s-au aşezat lângă călători şi au început să ceară bani. Era o imagine din vestul sălbatic, ţin minte şi acum că o cioară ţinea un cuţit printre dinţi. Când trenul a ieşit din colonie, s-a oprit iar ciortanii s-au dat jos. Deci existat încă de atunci un fel de "înţelegere" cu Hocevar. Probabil, între timp, şatra s-a lăcomit iar neamţul se zgârceşte şi sşa s-a stricat treaba... nu ştiu, zic şi eu ...
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 12:35

Nu sunt fan tigani, dar inainte de a fi tigani, sunt oameni, si nu noi alegem ce sa ne nastem. Puteam sa ma nasc tigan, sau alta etnie care nu e la moda acum. NU alegem noi etnia.

Ca trebuie educati, si aliniati la reguli, de acord, dar insa hai sa ne punem putin in locul lor. Oare nu am face la fel daca nu am avea niciun acces la educatie... E usor sa fii moral cu stomacul plin, mai greu sa fii moral cu burta goala si fara casa.
La fel cu cersetorii... ca fura... si sunt nespalati.
Corect, dar le da cineva posibilitatea sa munceasca si sa se spele? Va spun ca nu.

Si daca cineva crede ca azilurile pentru oamenii strazii sunt o solutie va sugerez sa vizitati unul din asta. O sa constatati ca e preferabil sa stai in strada decat acolo - incepand cu mizeria si animalute mici (gandaci, paduchi, etc.) si mari (soareci si sobolani) si terminand cu mirosul pestilential chiar si pentru un om al strazii. Singurul lucru bun este iarna unde e ceva mai cald decat afara, adica temperaturile nu sunt negative!

Scuze de off-topic.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 12:48

riciu a scris:
fara casa.
Păi tocmai, că aveau case, lângă calea ferată...
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 15:12

Laurentiu Ciobanu a scris:
Dr2005 a scris:
mai ales de ăia fără acte care oricum nu pot vota. Mai degrabă primăria visează cumva la terenul aferent liniei pentru alte feluri de dezvoltări... că dacă mâine vine cine trebuie şi vrea să facă o pensiune acolo, să vedeţi cum vine primarul cu buldozerul şi nivelează tot în 2 zile.

Am dubii ca mai sta cineva de acolo fara acte cat timp astea se fac usor acum, trebuie doar sa gasesti pe cineva sa te ia in spatiu pentru suma corecta. Plus ca fara acte nu ca nu poti vota, ca nu asta e problema, ci nu poti calatori prin UE. Ori respectivii cam sunt amatori de batut UE in lung si lat.
La mine pe stradă (în Bucureşti) este o femeie care de cel puţin 30 de ani doarme pe bănci. Până acum vreo 25 de ani dormea prin scările de bloc, dar interfoanele nu prea îi mai permit acum. De cel puţin 30 de ani cerşeşte pe străduţele dintre blocuri (probabil şi prin alte zone). Când Poliţia Locală o duce la adăpost, stă maxim o noapte (de regulă când e foarte frig afară şi nu reuşeşte să intre prin blocuri) şi revine pe stradă. Toate colţurile de blocuri îi sunt WC, dacă îţi cade ceva pe geam şi te duci pe lângă bloc, rişti să dai de ea uşurându-se. De-a lungul anilor s-a iubit cu mai mulţi aurolaci, uneori direct în scările de bloc... să mai zic că, stând pe stradă non-stop, automat ştie când suntem plecaţi şi când nu? Dacă te vede că duci valiza la maşină îşi dă seama că pleci mai mult... noroc că am 2 încuietori ţepene şi uşă metalică. Dar cine nu are?
A, da, femeia respectivă ARE CARTE DE IDENTITATE şi adresă undeva prin Ilfov. ,,Dar eu am vrut mereu la Bucureşti" zicea când încă mai era sănătoasă la cap (mă rog, mai sănătoasă ca acum), acum vreo 10 ani a luat o cafteală serioasă de la alţi aurolaci aciuaţi prin zonă de a stat câteva luni prin spital.
E posibil ca şi cei aşezaţi pe linia mocăniţei să aibă adresă în acte prin alte sate, că fără carte de identitate nu poţi merge la furatmuncă în UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iul 2022, 16:52

Nu stiu cu cati cersetori ai stat de vorba in ultima vreme, dar cazurile sunt foarte diverse si dau doar cateva exemple:
-cei nesanatosi la cap
-cei cu dizabilitati
-cei care sunt pusi sa cerseasca si li se iau banii periodic (pot fi din orice categorie)
-cei care si-au pierdut casa din varii motive (din prostie, din lipsa de bani, etc.)
-cei care au fost dati afara de parinti/rude
-cei care consuma produse psihoactive
-cei certati cu legea (si nu ma refer la situatiile in care fura de foame, caci sunt si cazuri din astea)

O parte din ei sunt nascuti in strada si altfel nici nu stiu ca se poate trai.

Repet, am trimis pe cineva la un asemenea azil de noapte, si am fost sa vad si eu cum e. Din pacate e preferabil sa stai pe strada, asa de mizerie este. Iti sugerez sa te duci de pilda la asa zisul azil de noapte din Ferentari...

Eu am avut un soc urat sa vad un asemenea caz, chiar la piata Unirii, si persoana a si decedat anul asta: omul cu probleme la picioare... (rani si viermi!!!). M-a cucerit cu faptul ca mi-a cerut o carte... Si asa am intrat in vorba cu el. Am incercat sa-l duc la spital si ghice ce: a venit ambulanta, l-a luat... si dupa cateva zile il vad iar pe strada fara un picior, fara medicamente fara nimic. Vorbesc cu el si-mi spune ca la spital i-au retinut si buletinul si dupa operatie la 2 zile i-au dat un sut in *** .
L-au data afara din spital cu rana deschisa, si a si murit, probabil a facut septicemie.

Inainte de faza cu amputarea piciorului, cei la primarie, mi-au zis ca nu au ce face cu el, ca trebuie sa se duca in locul unde are buletin... La alte institutii mi-au dat cu flit, ba ca ii trebuie aia, ba ca cealalta. Morala povestii ca acum a trecut la cele vesnice si nimeni nu misca un deget pentru ei (si da sunt si unii carora chiar nu ai ce sa le faci!, mai ales cazurile unde exista retea de cersit in spate si sunt destule cazuri de acest gen), dar ne plangem ca de ce exista. Din cauza ca nu face nimeni nimic sa-i ajute. Iar daca incearca cineva sunt atatea piedici birocratice si e asa de mult de umblat incat o iei razna.

Deci atentie ca fie caz e diferit si nu-s doua la fel!



Sus In jos
CalinIonMihai




Numarul mesajelor : 421
Reputatie : 1780
Data de inscriere : 25/03/2021

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 07:12

https://ecopolitic.ro/trenurile-de-calatori-si-comerciantii-din-gara-de-nord-verificati-de-anpc-au-fost-gasite-ferestre-murdare-toalete-neigienizate/?fbclid=IwAR2NdaPOS0Y3GcWWd9IL8MMdtkjJMC81wOed5tp3EpW29RoZ5PXyIYqxHck
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:20

Să verifice și garnitura trenului 1641 care vine din Grivița în Gara de Nord, nesalubrizată. Nu doar o dată s-a plâns lumea pe seama acestui tren. Mizerie, coșuri pline, bude pline.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:30

Eu am zis de n ori ca nu se face salubrizarea garniturilor cu mai mult de un maturat si o carpa inmuiata in apa chioara... dar nu m-a crezut nimeni. Toti dau vina pe calatori... Ei si? Calatorii platesc un bilet... unde se duc banii? Chiar asa? Nici macar lunar sa nu spele geamurile alea jegoase ? Sa nu dea cu un aspirator pe husele scaunelor? Unde traim? In jungla?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:34

Banii ajung în buzunarele directorilor. Firmă de curățenie avea și Blăgăilă la Timișoara (pe numele soției), și știm bine cum se făcea curățenia în vagoane, și cu ce costuri.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 28 Iul 2022, 23:37

A principis dels 2000 van arribar a Espanya una quinzena de locomotores romaneses LDE-2100 per tal de participar en les obres de construcció de diverses línies d'alta velocitat. Ara, després d'anys realizant tasques secundàries per a Comsa i Captrain, cinc unitats han estat modernitzades per viatjar a Aràbia Saudí, on realitzaran serveis de rescat a la línia d'alta velocitat Medina-La Meca.
Els prototips del model LDE-2100, el més comú a Romania durant la segona meitat del segle XX, van ser desenvolupats l'any 1959 per Sulzer, SLM i Brown Bovery a Suïssa.
//
A principios de los 2000 llegaron a España una quincena de locomotoras rumanas LDE-2100 para participar en las obras de construcción de diversas líneas de alta velocidad. Ahora, después de años realizando tareas secundarias para Comsa y Captrain, cinco unidades han sido modernizadas para viajar a Arabia Saudí, donde realizarán servicios de rescate en la línea de alta velocidad Medina-La Meca.
Los prototipos del modelo LDE-2100, el más común en Rumanía durante la segunda mitad del siglo XX, fueron desarrollados en 1959 por Sulzer, SLM y Brown Bovery en Suiza.

Revista presei - Pagina 23 Fb_im491
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitimeVin 29 Iul 2022, 08:31

Le-or fi pus si aer conditionat? Ca de vopsit vad ca le-au vopsit cu cea mai proasta culoare posibila pentru clima din Arabia Saudita.
Oricum, nu ma mai satur sa le privesc. E atit de eleganta forma cutiei incit pur si simplu orice alta locomotiva mi se pare urita.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: