Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 18:19
Nu ne trebuie Stadler mai bine modernizăm LDHurile alea de 50 de ani
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 20:03
Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă. Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor. Dar nu s-a vrut. Deh, procedurile birocratice bată-le-ar vina. Dar și în bătaie de joc se fac lucrurile. Parcă sau uneori și intenționat.
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5496 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 22:26
Vitosa a scris:
Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă. Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor. Dar nu s-a vrut. Deh, procedurile birocratice bată-le-ar vina. Dar și în bătaie de joc se fac lucrurile. Parcă sau uneori și intenționat.
unde e mecanicul de rezerva? La depoul iasi suceava si selc bacau nu exista asa ceva de ani buni
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 22:32
La Craiova mai era sigur și la Dep BC
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 22:33
Vitosa a scris:
Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă. Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor.
Eşti sigur că la momentul ăla era mecanicul de rezervă în depou? Că dacă nu era (plecat la alt eveniment sau, pur şi simplu, lipsă de personal în ziua aia)... Apoi, câte locomotive de rezervă ar trebui? Una la fiecare depou? Una la 100 km? Una în fiecare staţie? Toate locomotivele alea de rezervă consumă bani şi nu produc nimic. Crezi că e rentabil să ţii 12h o locomotivă şi un mecanic pe loc că poate se strică altceva? Câte locomotive de rezervă au operatorii privaţi, de exemplu? Aici se vede efectul lipsei mersului cadenţat. Dacă erau trenuri din oră în oră sau din două în două ore, nu mai conta o locomotivă defectă, mutai călătorii în următorul tren şi aia era.
_________________ :TTT:
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 22:36
Și pentru mersul ăla cadențat la doua ore nu îți trebuie încă cel puțin 3-4 locomotive in plus?
Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1423 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4074 Data de inscriere : 24/08/2017
Subiect: Re: Revista presei Lun 12 Dec 2022, 22:43
Dr2005 a scris:
IC-ul e tren de business, nu de navetă sau de turism. N-are de ce să oprească în Huedin şi nici de ce să ajungă la Satu Mare.
IC-urile noastre numa' trenuri de business nu sunt: - ajung in miezul zilei; - pleaca in miezul zilei; - fac mult mai mult decat masina; - au opriri prin vagauni gen Pascani; - au vagoane vai de steaua lor; Eu cand ma gandesc la vagon de business, ma gandesc la dintr-astea: https://imhd.sk/transport/gallery-media/4361/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%A1-spolo%C4%8Dnos%C5%A5-Slovensko-SK-ZSSK/198370/Bmeer?ref=transport%2Fgallery%2F4361%2F%25C5%25BDelezni%25C4%258Dn%25C3%25A1-spolo%25C4%258Dnos%25C5%25A5-Slovensko-SK-ZSSK asta ca sa ne raportam la alti saraci, nu la gunoaiele de 19-83. Nu pun poze cu AVE-le spaniol, ca dam in depresie.
Nu era mai normal ca intai sa avem vagoanele de business si abia apoi sa lansam serviciul IC?
Ca si eu pot sa pun anunt ca fac operatii chirurgicale, iar in 6 ani voi avea diploma de medic, ca trebuie sa dau admiterea.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Dec 2022, 09:44
Ca tot vorbim de business IC si alte cele
O comparatie cu Maroc o tzara africana cu PIBul la jumatatea decat al nostru ca tot am vazut ca ne aburesc astia ca avem PIBul in primele zece tari din Europa Bun in Maroc avem o calatorie de 322 km in doua ore la pretul de 40 de euro la cls1a La CFR avem Bucuresti-Bacau 300km in 3h57min la 30 de euro la cls1a Confortul e același pentru că și la noi pe 10-91 10-70-100 10-90-100 avem interior la fel
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 13 Dec 2022, 10:55, editata de 1 ori
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13017 Data de inscriere : 16/07/2014
Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Dec 2022, 10:48
Pe mine ma intereseaza cum reusesc ei in Maroc sa aiba TGV pe cînd la noi daca creste putin temperatura chiar sub aceea din Maroc, se introduc restrictii de viteza?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Dec 2022, 10:59
dan tm a scris:
Pe mine ma intereseaza cum reusesc ei in Maroc sa aiba TGV pe cînd la noi daca creste putin temperatura chiar sub aceea din Maroc, se introduc restrictii de viteza?
Probabil ar trebui sa ne întrebăm și de Spania unde vara avem 44 de grade sau Turcia unde iar avem vara temperaturi extreme și iarna temperaturi la fel că la noi Sau Norvegia și Finlanda unde calea ferată ajunge spre cercul polar
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Mar 13 Dec 2022, 11:19
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Joi 15 Dec 2022, 15:47
Stadler and Kazakhstan Railways (KTZ) signed three long-term contracts for the supply of 537 sleeper and couchette coaches, including a 20-year full service contract.
The total contract covers the manufacturing and service of the sleeper and couchette coaches, totalling EUR 2.3 billion. The delivery of all coaches will take place by 2030 and there is an option of additional orders to continue the modernisation of the KTZ fleet.
The delivery contract includes modern sleeping and couchette coaches of four different types. Stadler will deliver:
234 sleeper passenger carriages with 40 seats each 233 couchette sleeper passenger carriages with 58 seats each 35 passenger carriages, each with 18 seats, for staff and for people with limited mobility 35 generator passenger carriages. The new rolling stock is designed to operate day and night on electrified and non-electrified 1,520 mm sections of domestic and international passenger lines in Kazakhstan and CIS states. The trains can reach a maximum speed of 160 km/h.
The standard composition consists of at least fifteen carriages. Trains can operate in the temperature range of -50 to 45°C. The train itself, as well as the maintenance schedule, have been designed to keep environmental impact to a minimum throughout the lifespan of the fleet.
The contract also includes the transfer of technology from Switzerland to Kazakhstan and the acquisition of a production facility in Astana with around 100 employees.
The gradual transfer of technology, the training of local personnel at other Stadler plants, as well as the cooperation with local suppliers and technical universities provide the foundation of this international collaboration.
“We are looking forward to this long-term cooperation with KTZ and delivering our state-of-the-art technologies and competences to the Kazakhstan railway. This project will see Stadler enter a new market and expand our geographical presence in the CIS states. Thanks to our innovative products and expertise, we believe that we can help take public transport in Kazakhstan to the next level”, Peter Spuhler, Executive Chairman of the Board of Directors of Stadler said.
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Revista presei Vin 16 Dec 2022, 17:34
Sa vedem cum se v-or descurca Alstom cu atâtea comenzi.Au probleme cu livrarea și trenurilor pentru Olanda plus că ieri au mai confirmat livrarea de 97 trenuri Coradia HC către Renfe