Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 18:19

Nu ne trebuie Stadler mai bine modernizăm LDHurile alea de 50 de ani
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 20:03

Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă.
Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor.
Dar nu s-a vrut. Deh, procedurile birocratice bată-le-ar vina.
Dar și în bătaie de joc se fac lucrurile. Parcă sau uneori și intenționat.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5496
Data de inscriere : 23/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 22:26

Vitosa a scris:
Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă.
Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor.
Dar nu s-a vrut. Deh, procedurile birocratice bată-le-ar vina.
Dar și în bătaie de joc se fac lucrurile. Parcă sau uneori și intenționat.
unde e mecanicul de rezerva? La depoul iasi suceava si selc bacau nu exista asa ceva de ani buni
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 22:32

La Craiova mai era sigur și la Dep BC
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20635
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25579
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 22:33

Vitosa a scris:
Dvs directore de mecanic de rezervă și locomotivă de rezervă ați auzit ? La fiecare punct de lucru există mecanic de rezervă. Prin unele locuri la 8 ore, la altele la 12h. Zi noapte ai mecanic de rezervă.
Deci dacă se vroia cu adevărat se găsea soluția cea mai bună și rapidă pentru a lua mai repede acel tren rămas defect la Dolhasca. Nu îl ți 96 minute până vine locomotiva de ajutor.
Eşti sigur că la momentul ăla era mecanicul de rezervă în depou? Că dacă nu era (plecat la alt eveniment sau, pur şi simplu, lipsă de personal în ziua aia)...
Apoi, câte locomotive de rezervă ar trebui? Una la fiecare depou? Una la 100 km? Una în fiecare staţie? Toate locomotivele alea de rezervă consumă bani şi nu produc nimic. Crezi că e rentabil să ţii 12h o locomotivă şi un mecanic pe loc că poate se strică altceva? Câte locomotive de rezervă au operatorii privaţi, de exemplu?
Aici se vede efectul lipsei mersului cadenţat. Dacă erau trenuri din oră în oră sau din două în două ore, nu mai conta o locomotivă defectă, mutai călătorii în următorul tren şi aia era.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 22:36

Și pentru mersul ăla cadențat la doua ore nu îți trebuie încă cel puțin 3-4 locomotive in plus?
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1423
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4074
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeLun 12 Dec 2022, 22:43

Dr2005 a scris:
IC-ul e tren de business, nu de navetă sau de turism. N-are de ce să oprească în Huedin şi nici de ce să ajungă la Satu Mare.

IC-urile noastre numa' trenuri de business nu sunt:
- ajung in miezul zilei;
- pleaca in miezul zilei;
- fac mult mai mult decat masina;
- au opriri prin vagauni gen Pascani;
- au vagoane vai de steaua lor;
Eu cand ma gandesc la vagon de business, ma gandesc la dintr-astea:
https://imhd.sk/transport/gallery-media/4361/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%A1-spolo%C4%8Dnos%C5%A5-Slovensko-SK-ZSSK/198370/Bmeer?ref=transport%2Fgallery%2F4361%2F%25C5%25BDelezni%25C4%258Dn%25C3%25A1-spolo%25C4%258Dnos%25C5%25A5-Slovensko-SK-ZSSK
asta ca sa ne raportam la alti saraci, nu la gunoaiele de 19-83. Nu pun poze cu AVE-le spaniol, ca dam in depresie.

Nu era mai normal ca intai sa avem vagoanele de business si abia apoi sa lansam serviciul IC?

Ca si eu pot sa pun anunt ca fac operatii chirurgicale, iar in 6 ani voi avea diploma de medic, ca trebuie sa dau admiterea.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 09:44

Ca tot vorbim de business IC si alte cele

O comparatie cu Maroc o tzara africana cu PIBul la jumatatea decat al nostru ca tot am vazut ca ne aburesc astia ca avem PIBul in primele zece tari din Europa
Bun in Maroc avem o calatorie de 322 km in doua ore la pretul de 40 de euro la cls1a
La CFR avem Bucuresti-Bacau 300km in 3h57min la 30 de euro la cls1a
Confortul e același pentru că și la noi pe 10-91 10-70-100 10-90-100 avem interior la fel


Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Mar 13 Dec 2022, 10:55, editata de 1 ori
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9108
Reputatie : 13017
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 10:48

Pe mine ma intereseaza cum reusesc ei in Maroc sa aiba TGV pe cînd la noi daca creste putin temperatura chiar sub aceea din Maroc, se introduc restrictii de viteza?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 10:59

dan tm a scris:
Pe mine ma intereseaza cum reusesc ei in Maroc sa aiba TGV pe cînd la noi daca creste putin temperatura chiar sub aceea din Maroc, se introduc restrictii de viteza?

Probabil ar trebui sa ne întrebăm și de Spania unde vara avem 44 de grade sau Turcia unde iar avem vara temperaturi extreme și iarna temperaturi la fel că la noi
Sau Norvegia și Finlanda unde calea ferată ajunge spre cercul polar
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 11:19

https://www.economica.net/italienii-care-s-au-batut-cu-austriecii-de-la-voestalpine-pe-contracte-de-sine-cu-cfr-anunta-intrarea-pe-piata-din-romania_633961.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 16:12

Alții care se plâng de lipsa personalului dar nu ar da salarii decente

https://www.gds.ro/Bani-afaceri/2022-12-12/reloc-sa-unul-dintre-cei-mai-mari-angajatori-din-oltenia-isi-extinde-echipa/
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3357
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeMar 13 Dec 2022, 23:37

Niște proiecte interesante:

https://clubferoviar.ro/proiectele-feroviare-fara-bani-in-bugetul-pe-2023/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 15 Dec 2022, 15:47

Stadler and Kazakhstan Railways (KTZ) signed three long-term contracts for the supply of 537 sleeper and couchette coaches, including a 20-year full service contract.

The total contract covers the manufacturing and service of the sleeper and couchette coaches, totalling EUR 2.3 billion. The delivery of all coaches will take place by 2030 and there is an option of additional orders to continue the modernisation of the KTZ fleet.

The delivery contract includes modern sleeping and couchette coaches of four different types. Stadler will deliver:

234 sleeper passenger carriages with 40 seats each
233 couchette sleeper passenger carriages with 58 seats each
35 passenger carriages, each with 18 seats, for staff and for people with limited mobility
35 generator passenger carriages.
The new rolling stock is designed to operate day and night on electrified and non-electrified 1,520 mm sections of domestic and international passenger lines in Kazakhstan and CIS states. The trains can reach a maximum speed of 160 km/h.

The standard composition consists of at least fifteen carriages. Trains can operate in the temperature range of -50 to 45°C. The train itself, as well as the maintenance schedule, have been designed to keep environmental impact to a minimum throughout the lifespan of the fleet.

The contract also includes the transfer of technology from Switzerland to Kazakhstan and the acquisition of a production facility in Astana with around 100 employees.

The gradual transfer of technology, the training of local personnel at other Stadler plants, as well as the cooperation with local suppliers and technical universities provide the foundation of this international collaboration.

“We are looking forward to this long-term cooperation with KTZ and delivering our state-of-the-art technologies and competences to the Kazakhstan railway. This project will see Stadler enter a new market and expand our geographical presence in the CIS states. Thanks to our innovative products and expertise, we believe that we can help take public transport in Kazakhstan to the next level”, Peter Spuhler, Executive Chairman of the Board of Directors of Stadler said.

https://www.railwaypro.com/wp/ktz-and-stadler-sign-eur-2-3-billion-contract/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18766
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24346
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitimeVin 16 Dec 2022, 17:34

Sa vedem cum se v-or descurca Alstom cu atâtea comenzi.Au probleme cu livrarea și trenurilor pentru Olanda plus că ieri au mai confirmat livrarea de 97 trenuri Coradia HC către Renfe

https://railcolornews.com/2022/12/16/de-alstom-coradia-stream-hc-for-lnvg-delivery-delayed/
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: