| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Oct 2022, 15:18 | |
| - Adrian78 a scris:
- Dr2005 cum doamne sfinte sa mai modernizezi B25500 din anii 1958 adica 60 de ani
La fel cum poţi să modernizezi EA din 1965, care e conceput oricum prin aceeaşi perioadă cu BB25500. - Adrian78 a scris:
- Parca din 2027 orice produs nou fabricat trebuie sa fie echipat cu ERTMS
Din 2016, nu din 2027. Dar încă se pot cere şi obţine derogări. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Oct 2022, 15:20 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce inseamna modernizarea a 108 vagoane de calatori?Ce serii de vagoane intra aici 21-90 si 20-76?
Probabil şi ce a mai rămas din 21-80, deşi s-ar putea să intre şi câteva 20-54/5 care mai au şasiurile intacte. Şi nişte vagoane intermediare de VT624 de la TFC, că altfel e ajutor de stat pentru CFR Călători. _________________ :TTT:
|
|
| |
Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Oct 2022, 15:30 | |
| Daca tot vorbim de modernizari, cu desiro ce planuri aveti ? Ca si alea sunt cam praf dupa 20 de ani de exploatare. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 08 Oct 2022, 16:24 | |
| Pai iara modernizam fara cap doar ca sa cheltuim niste bani?Avem destule 21-90 si 20-76 19-76 care stau la gard vagoane destul de confortabile.Vi greu sa treceti acolo un standard minim de 160km/h?Sau dam cu hate la compartimentate? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Oct 2022, 22:30 | |
| - Adrian78 a scris:
- Avem destule 21-90 si [...] 19-76 care stau la gard vagoane destul de confortabile.
Aceste vagoane au o singură unitate de reparaţii autorizată, care refuză să mai participe la licitaţii şi refuză să pună la dispoziţia altor reparatori documentaţia tehnică. Problema asta va dispărea la modernizare, care va include şi mentenanţa, deci dispare riscul ca reparatorul să nu mai fie interesat. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Oct 2022, 22:50 | |
| Pai și ce facem ne uitam la ele că la moaște? Oare CFR Călători de ce nu ia dat în judecată dacă nu vor sa de-a nici documentația tehnică?
Apropo au ieșit vagoane 10-91 21-76 21-86 cu RP la Remar Pașcani deci tot AVA
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 09 Oct 2022, 22:56, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Oct 2022, 22:54 | |
| Pe vremea războiului se manevră cu aburoase..
https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/poluare-in-zona-garii-din-iasi-din-cauza-locomotivelor-vechi-din-al-doilea-razboi-mondial-recomandarile-garzii-de-mediu.html |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Oct 2022, 23:08 | |
| In 1972 era al doilea razboi mondial ? Cam de atunci sunt acele LDH-uri |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 09 Oct 2022, 23:12 | |
| - Adrian78 a scris:
- Apropo au ieșit vagoane 10-91 21-76 21-86 cu RP la Remar Pașcani deci tot AVA
Da, dar nu 21-90. _________________ :TTT:
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mar 11 Oct 2022, 22:33 | |
| https://www.national.ro/social/cfr-calatori-la-un-pas-de-inchidere-ministerul-transporturilor-taraganeaza-salvarea-companiei-776922.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 13 Oct 2022, 15:36 | |
| CFR Marfă
CFR Marfă anunţă semnarea unui nou contract pentru transportul de carbune energetic cu Primaria Iasi
CFR Marfă a semnat cu Primăria Iasi contractul pentru transportul a cca.140.000 tone cărbune energetic pe relatia Depozit COMVEX Constanta Port- Statia Constanta Port Zona C- Municipiul Iasi - Centrala Termica si Electrica Holboca.
Transportul a fost câştigat în urma unei licitatii deschise organizată în data de 16.09.2022, la care au participat 2 operatori de transport feroviar.
Derularea acestui transport va consolida veniturile societăţii şi poziţia CFR Marfă pe piaţa transporturilor feroviare de marfă. Pe primele 8 luni 2022 societatea şi-a crescut cifra de afaceri cu aprox. 25% concomitent cu diminuarea cu 32,2% a pierderilor faţă de aceeasi perioadă a anului trecut, reuşind să valorifice oportunităţile de piaţă ce au apărut odată cu declanşarea conflictului din Ucraina. De asemenea, societatea a recuperat din cota de piaţă pierdută în favoarea altor operatori, astfel încât la nivelul semestrului I 2022 deţine o cotă de piaţă de 29,6% la mărfuri transportate, în creştere de la 27,4% cât avea în sem. I 2021.
CFR Marfa a realizat în anul 2021 cca. 90% din transporturile de carbune de pe calea ferată, deţinând astfel un rol strategic în asigurarea cărbunelui necesar funcţionării sistemului energetic naţional în contextul crizei energetice ce ameninţă Europa. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 14 Oct 2022, 19:17 | |
| Am auzit și din alte părți aceasta practică..
https://tirmagazin.ro/news/patronul-euroluc-trans-arestat-pentru-itp-urile-fictive-facute-camioanelor |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Oct 2022, 12:20 | |
| Ia uite Dr2005 ce oameni capabili aduce Grindeanu unu mai bun că altu, după specimenul ăla de la CFR SA
https://www.g4media.ro/prietenul-de-familie-al-lui-sorin-grindeanu-numit-definitiv-pentru-patru-ani-in-consiliul-de-administratie-al-autoritatii-aeronautice-civile-chiar-de-catre-ministrul-transporturilor.html
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Lun 17 Oct 2022, 15:20, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Oct 2022, 12:29 | |
| Dacă e numit în baza OUG 109/2011, nu-l mai dai afară de acolo până îi expiră mandatul, că altfel te dă în judecată şi câştigă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Oct 2022, 20:16 | |
| ProRail 'Een enorme impact, maar gelukkig geen zwaargewonden. Dat is best een wonder!’ Incidentenbestrijder Wilco was op de plek waar vanochtend een trein een stilstaande bus ramde. Van de bus is nog maar weinig over, de trein ontspoorde en het spoor liep veel schade op. Voor de buschauffeur en machinist is dit een heftige ervaring. Voor hen is slachtofferhulp ingeschakeld. Onze Incidentenbestrijders gingen meteen aan de slag. Wilco vertelt hoe dat gaat: ‘Na de melding maakt onze officier van dienst rail een inventarisatie van de situatie. Hoeveel reizigers zijn er? Hoe is het met de reizigers? Wat is de schade aan trein, spoor of bovenleiding? Op basis van die informatie bepaalt hij wat er moet gebeuren.’ In dit geval was dat: Geschrokken treinreizigers evacueren en weer op weg helpen De trein hersporen Het spoor weer berijdbaar maken Daarna kan het herstelwerk beginnen. Er moet bovendien uitvoerig onderzocht worden hoe dit kon gebeuren. Tot die tijd ligt het treinverkeer tussen Roosendaal en Kruiningen-Yrseke er zeker drie dagen uit. Check dus je reisplanner voor je vertrekt. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
|
| |
| Revista presei | |
|