|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Oct 2022, 20:30 | |
| https://jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/sudul-salbatic-al-cfr-ului-912318.html
Cu astfel de specimene vrem să intrăm în Schengen? Nice |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 17 Oct 2022, 22:18 | |
| Te referi la specimenele din presă? Că din 2 click-uri aflai că etajatele s-au livrat între 2006 şi 2008, ba chiar acum vreo câţiva ani a mai ieşit un lot suplimentar. Tot din 2 click-uri aflau că dacă faci naveta îţi poţi face abonament, doar că la noi se merge pe ideea ,,iau bilet când vine civilu' să verifice", iar ziariştii au nimerit în ziua de supracontrol, pe care supracontrol oricum îl ştiau toţi din tren, că altfel nu ar fi atât de masochişti în loc să stea zilnic la coada aia. În rest, ceva îmi spune că grosul călătorilor din trenul ăla n-a ajuns în viaţa lui mai departe de Craiova, asta ca să nu mai vorbesc de Occident. Cu ce-i ajută pe ei Schengen? Din păcate, genul ăsta de articol (replicat de toată presa ,,quality" de la noi cu mici variaţiuni) e cel ce ţine departe de tren alte categorii de călători ceva mai înstăriţi... se acreditează ideea că trenul e doar pentru cei care nu-şi permit o maşină, de aia nu o să vezi corporat(r)işti prin astfel de trenuri. La polul opus, în lipsa unei reclame negative, automotoarele de Otopeni sunt full cu toată Mogoşoaia şi Otopeniul care-şi lasă maşinile la Parc Mogoşoaia sau la Patinoar (că la Aeroport e 50 lei/zi parcarea), dacă treci la 9 dimineaţa pe străduţa ce duce în patinuar, sunt maşini parcate una după alta de la DN1 şi până unde se termină asfaltul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 19 Oct 2022, 17:04 | |
| https://www.forbes.ro/un-terminal-feroviar-intermodal-cu-capacitatea-de-transbordare-de-800-tone-ora-a-fost-inaugurat-in-ungaria-294087 |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Oct 2022, 22:59 | |
| Doar una din multele situații:
https://m.monitorulsv.ro/Local/2022-10-18/CFR-Calatori-acuzata-ca-lasa-tronsoane-libere-transportului-rutier-pe-linia-Suceava-Putna |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Joi 20 Oct 2022, 23:10 | |
| Nu inteleg care e logica pentru care ultimul tren din A in B in Romania e pus la ore din ce in ce mai timpurii cand pe calatori nu-i deranjeaza sa ajunga mai tarziu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 00:05 | |
| Logica e simplă: tot ce e după ora 22 şi depăşeşte 3 ore e considerat muncă de noapte şi necesită plata cu 25% în plus (Codul Muncii). Iar mecanicul şi restul angajaţilor (şef de tren, conductor, RTV-ist) nu sunt ca stewardesele să fie plătiţi doar cât se mişcă trenul, prezentarea o ai cu minim o oră înainte de a scoate locomotiva din depou şi vagonul din revizie (după caz) şi după cursă iar mai faci nişte operaţiuni, eventual după aia mai bagi şi dormitor pe undeva, deci alţi bani, altă distracţie.
Acelaşi principiu se aplică şi la transportul urban, de aia şi STB a început să pună ultimele curse în jur de 22 la autobuz, ca să ai intrarea în garaj, alimentarea şi predarea până în 1 noaptea, să nu treacă de 3 ore munca după 22 (la tramvai/troleu mai punem o oră în plus faţă de autobuz pentru ultima cursă, că ăla nu bagă motorină), iar la muncă de noapte să îţi intre doar şoferii de pe N-uri. Analog dimineaţa, primele curse nu mai sunt la 4, ci pe la 5 - 5:30, să nu ai prezentarea la garaj mai devreme de 3 decât pe unele regionale mai lungi, să nu intri la spor de noapte. _________________ :TTT:
|
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 08:59 | |
| Si cine-i imbecilul care s-a gandit sa economiseasca fix din sporurile de noapte ale angajatilor? Ar trebui dat afara urgent, alaturi de cei care mai au mentalitati comuniste gen urlat in post, aici nu e rusia.
Adica nu avem o problema din a arde 250 de litri de motorina pe ora, dar avem o problema daca cheltuim cu un angajat 20 de euro in plus? Pentru ca fix acesti 20 de euro duc la pierderea profitului pe aceasta sectie.
E exact ca si cum as avea un butic cu bautura, biscuiti, tigari, etc pe care decid sa il inchid la ora 17 in loc de ora 22 ca sa nu mai consum curent cu becul din butic cand se intuneca, in conditiile in care mai vand destula marfa dupa ora 17:00. Diferenta dintre butic si CFR e ca la butic scoate patronul bani din buzunar ca sa nu dea faliment, CFR-ul este platit din impozitele mele, adica din mia de euro pe care o dau lunar la stat ca sa primesc vagoane 20-83 la IR cand ma duc la Bucuresti cu munca.
Idem si la STB, dar aici ar trebui sa i se explice acest lucru lui Nicusor Dan, sa intre peste ei; programul este 5-23, ultimul autobuz trebuie sa plece la ora 23 de la capete, respectiv la 5 dimineata din capat, asa cum face metroul, nu sa fie soferul deja in pat la ora aia. Cui nu-i convine...in Bucuresti sunt o groaza de job-uri pentru orice necalificat de peste 1000 de euro lunar, nu-i musai sa lucreze la STB. Cu ani in urma stateam in Salajan la Postavarul, am avut nevoie sa plec cu trenul de 6 dimineata din gara Obor, asa ca m-am infiintat la 5 fara 5 in statia de acolo (unde e benzinaria Mol). Primul autobuz a trecut la 5:35, aproape sa pierd trenul. Dup-aia dau vina pe traficul din Bucuresti pentru timpii de asteptare din statii, cand si neseriozitatea lor e o cauza. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 15:11 | |
| Cu ce se mai lauda unii și noi în 2030 tot cu cărucioare Malaxa Wir haben die wichtigsten Infos unser heutigen Pressekonferenz zum #Fahrplanwechsel für euch zusammengefasst: Von Juni bis August hatten wir im Fernverkehr 17,7% mehr Fahrgäste gegenüber unserem Rekordjahr 2019 ein Jahrhundertsommer Auf historische Fahrgastzahlen antworten wir mit historischen Investitionen 4,1 Mrd. Euro für neue moderne Züge Wir freuen uns, dass immer mehr Menschen mit der Bahn fahren mehr Kapazitäten Der neue Fahrplan gilt ab 11. Dezember |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 16:11 | |
| Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant
Lansarea în SICAP a achiziției de rame electrice pe hidrogen (RE-H)
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că astăzi, 21.10.2022, a transmis spre publicare în plaforma națională de achiziții publice, SICAP anunțul de participare aferent proiectului de investiții „Achiziție 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen”. Acesta va fi disponibil și în platforma europeană de licitații (TED).
Prin acest proiect de investiții, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, ARF dorește să achiziționeze 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, dar și serviciile de mentenanță și reparații necesare funcționării acestora, precum și serviciile de alimentare cu hidrogen. Durata serviciilor – atât mentenanță și reparații, cât și alimentarea cu hidrogen – prevăzută în contract este de 15 ani, cu posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 15 ani, prin act adițional.
Menționăm că aceste automotoare vor fi utilizate pentru rutele aflate sub contracte de servicii publice, pe liniile neelectrificate (București – Pitești cu extindere până la Slatina și Craiova, București – Aeroportul Henri Coandă, București – Târgoviște, Pitești - Curtea de Argeș), atribuite unor operatori de transport feroviar, în conformitate cu prevederile Regulamentului 1370/2007/CE cu modificările ulterioare și potrivit legislației din România.
Valoarea achiziției este cuprinsă între 2.487.210.561 lei fără TVA și 4.249.858.243 lei fără TVA, în funcție de durata serviciilor conexe contractului – 15, respectiv 30 de ani.
Durata contractului este 213 luni, din care, livrarea tuturor celor 12 trenuri se încheie înainte de martie 2026, restul perioadei fiind necesară pentru realizarea serviciilor de reparații, întreținere și alimentare cu hidrogen.
Criteriul de atribuire este dat de cel mai bun raport calitate-cost. Factorii de evaluare şi ponderea acestora sunt: • 70% – Componenta financiară; • 30% – Componenta calitate, din care: o 10% – disponibilitatea automotoarelor în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, în perioada de garanție și în perioada de mentenanță; o 12% – programul de livrare; o 8% – plusvaloarea – se vor puncta ofertele ce cuprind un număr suplimentar de locuri peste cerința minimă de 160 locuri.
Procedura de atribuire este licitaţie deschisă, iar modalitatea de desfăşurare este online, pe site-ul www.e-licitatie.ro . Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant individual ori în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de licitaţie.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 05 decembrie 2022. Se pot solicita clarificări cu maxim 20 de zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor. Ofertele se transmit în limba română, iar moneda de referinţă este RON.
#PNRR #ARF #trenurihidogen |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 18:01 | |
| https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-lanseaza-un-studiu-de-pre-fezabilitate-pentru-trecerea-liniilor-din-moldova-si-ucraina-la-ecartament-european/
O veste excelentă. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 18:13 | |
| e studiu de pre- fezabilitate dacă era de fezabilitate era altceva, erau ca și făcute liniile :p |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 19:53 | |
| - Adrian78 a scris:
- Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant
Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 21 Oct 2022, 20:07 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adrian78 a scris:
- Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant
Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc. Nu or sa ajunga la gard ca la cat costa mentenanta aia s-ar putea sa fie obligati sa cam circule toate sa zicem acolo la o rata de disponibilitate de peste 95% care ar insemna ca una sa ramana rezerva |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Oct 2022, 16:15 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Si cine-i imbecilul care s-a gandit sa economiseasca fix din sporurile de noapte ale angajatilor? Ar trebui dat afara urgent, alaturi de cei care mai au mentalitati comuniste gen urlat in post, aici nu e rusia.
Îl cheamă Adrian Câciu. E drept, nu a decis direct, dar a refuzat orice majorare de buget pe compensaţii. Cum compensaţia a rămas la fel, dar motorina s-a scumpit cu aproape 50% şi curentul electric cu peste 100%, a trebuit tăiat de undeva. Iar de la anul creşte şi salariul minim, deci iar vor mai trebui tăiate cheltuieli de undeva. - Citat :
Idem si la STB, dar aici ar trebui sa i se explice acest lucru lui Nicusor Dan, sa intre peste ei; programul este 5-23, ultimul autobuz trebuie sa plece la ora 23 de la capete, respectiv la 5 dimineata din capat, asa cum face metroul, nu sa fie soferul deja in pat la ora aia. Cui nu-i convine...in Bucuresti sunt o groaza de job-uri pentru orice necalificat de peste 1000 de euro lunar, nu-i musai sa lucreze la STB. Cu ani in urma stateam in Salajan la Postavarul, am avut nevoie sa plec cu trenul de 6 dimineata din gara Obor, asa ca m-am infiintat la 5 fara 5 in statia de acolo (unde e benzinaria Mol). Primul autobuz a trecut la 5:35, aproape sa pierd trenul. Dup-aia dau vina pe traficul din Bucuresti pentru timpii de asteptare din statii, cand si neseriozitatea lor e o cauza. Eu stau în Drumul Taberei... până să înceapă nebunia cu Vasile Milea, aveam primul troleu spre gară la 4:10 de la Tricodava. Acum e primul 105 pe la 4:50, dar mai trebuie să merg o staţie pe jos până la Moghioroş pentru el. Evident, trenurile de la 5 fix nu le mai pot prinde. De luni revin troleibuzele, dar n-am speranţe că primul acces pe 62 va fi mai devreme de 5. Primul 93 oricum o să fie pe la 6, după ce se termină accesele pe 62. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 22 Oct 2022, 16:16 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Adrian78 a scris:
- Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant
Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc. Mentenanţa va fi în sarcina producătorului, nu a lui Dorel de la depou. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |