Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeLun 17 Oct 2022, 20:30

https://jurnalul.ro/special-jurnalul/reportaje/sudul-salbatic-al-cfr-ului-912318.html

Cu astfel de specimene vrem să intrăm în Schengen? Nice
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeLun 17 Oct 2022, 22:18

Te referi la specimenele din presă? Că din 2 click-uri aflai că etajatele s-au livrat între 2006 şi 2008, ba chiar acum vreo câţiva ani a mai ieşit un lot suplimentar.
Tot din 2 click-uri aflau că dacă faci naveta îţi poţi face abonament, doar că la noi se merge pe ideea ,,iau bilet când vine civilu' să verifice", iar ziariştii au nimerit în ziua de supracontrol, pe care supracontrol oricum îl ştiau toţi din tren, că altfel nu ar fi atât de masochişti în loc să stea zilnic la coada aia.
În rest, ceva îmi spune că grosul călătorilor din trenul ăla n-a ajuns în viaţa lui mai departe de Craiova, asta ca să nu mai vorbesc de Occident. Cu ce-i ajută pe ei Schengen?
Din păcate, genul ăsta de articol (replicat de toată presa ,,quality" de la noi cu mici variaţiuni) e cel ce ţine departe de tren alte categorii de călători ceva mai înstăriţi... se acreditează ideea că trenul e doar pentru cei care nu-şi permit o maşină, de aia nu o să vezi corporat(r)işti prin astfel de trenuri.
La polul opus, în lipsa unei reclame negative, automotoarele de Otopeni sunt full cu toată Mogoşoaia şi Otopeniul care-şi lasă maşinile la Parc Mogoşoaia sau la Patinoar (că la Aeroport e 50 lei/zi parcarea), dacă treci la 9 dimineaţa pe străduţa ce duce în patinuar, sunt maşini parcate una după alta de la DN1 şi până unde se termină asfaltul.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeMier 19 Oct 2022, 17:04

https://www.forbes.ro/un-terminal-feroviar-intermodal-cu-capacitatea-de-transbordare-de-800-tone-ora-a-fost-inaugurat-in-ungaria-294087
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2022, 22:59

Doar una din multele situații:

https://m.monitorulsv.ro/Local/2022-10-18/CFR-Calatori-acuzata-ca-lasa-tronsoane-libere-transportului-rutier-pe-linia-Suceava-Putna
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2022, 23:10

Nu inteleg care e logica pentru care ultimul tren din A in B in Romania e pus la ore din ce in ce mai timpurii cand pe calatori nu-i deranjeaza sa ajunga mai tarziu.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 00:05

Logica e simplă: tot ce e după ora 22 şi depăşeşte 3 ore e considerat muncă de noapte şi necesită plata cu 25% în plus (Codul Muncii). Iar mecanicul şi restul angajaţilor (şef de tren, conductor, RTV-ist) nu sunt ca stewardesele să fie plătiţi doar cât se mişcă trenul, prezentarea o ai cu minim o oră înainte de a scoate locomotiva din depou şi vagonul din revizie (după caz) şi după cursă iar mai faci nişte operaţiuni, eventual după aia mai bagi şi dormitor pe undeva, deci alţi bani, altă distracţie.

Acelaşi principiu se aplică şi la transportul urban, de aia şi STB a început să pună ultimele curse în jur de 22 la autobuz, ca să ai intrarea în garaj, alimentarea şi predarea până în 1 noaptea, să nu treacă de 3 ore munca după 22 (la tramvai/troleu mai punem o oră în plus faţă de autobuz pentru ultima cursă, că ăla nu bagă motorină), iar la muncă de noapte să îţi intre doar şoferii de pe N-uri. Analog dimineaţa, primele curse nu mai sunt la 4, ci pe la 5 - 5:30, să nu ai prezentarea la garaj mai devreme de 3 decât pe unele regionale mai lungi, să nu intri la spor de noapte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 08:59

Si cine-i imbecilul care s-a gandit sa economiseasca fix din sporurile de noapte ale angajatilor? Ar trebui dat afara urgent, alaturi de cei care mai au mentalitati comuniste gen urlat in post, aici nu e rusia.

Adica nu avem o problema din a arde 250 de litri de motorina pe ora, dar avem o problema daca cheltuim cu un angajat 20 de euro in plus?
Pentru ca fix acesti 20 de euro duc la pierderea profitului pe aceasta sectie.

E exact ca si cum as avea un butic cu bautura, biscuiti, tigari, etc pe care decid sa il inchid la ora 17 in loc de ora 22 ca sa nu mai consum curent cu becul din butic cand se intuneca, in conditiile in care mai vand destula marfa dupa ora 17:00.
Diferenta dintre butic si CFR e ca la butic scoate patronul bani din buzunar ca sa nu dea faliment, CFR-ul este platit din impozitele mele, adica din mia de euro pe care o dau lunar la stat ca sa primesc vagoane 20-83 la IR cand ma duc la Bucuresti cu munca.

Idem si la STB, dar aici ar trebui sa i se explice acest lucru lui Nicusor Dan, sa intre peste ei; programul este 5-23, ultimul autobuz trebuie sa plece la ora 23 de la capete, respectiv la 5 dimineata din capat, asa cum face metroul, nu sa fie soferul deja in pat la ora aia. Cui nu-i convine...in Bucuresti sunt o groaza de job-uri pentru orice necalificat de peste 1000 de euro lunar, nu-i musai sa lucreze la STB.
Cu ani in urma stateam in Salajan la Postavarul, am avut nevoie sa plec cu trenul de 6 dimineata din gara Obor, asa ca m-am infiintat la 5 fara 5 in statia de acolo (unde e benzinaria Mol). Primul autobuz a trecut la 5:35, aproape sa pierd trenul.
Dup-aia dau vina pe traficul din Bucuresti pentru timpii de asteptare din statii, cand si neseriozitatea lor e o cauza.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 15:11

Cu ce se mai lauda unii și noi în 2030 tot cu cărucioare Malaxa

Wir haben die wichtigsten Infos unser heutigen Pressekonferenz zum #Fahrplanwechsel für euch zusammengefasst:

😍 Von Juni bis August hatten wir im Fernverkehr 17,7% mehr Fahrgäste gegenüber unserem Rekordjahr 2019 ➡ ein Jahrhundertsommer

😍 Auf historische Fahrgastzahlen antworten wir mit historischen Investitionen ➡ 4,1 Mrd. Euro für neue moderne Züge

😍 Wir freuen uns, dass immer mehr Menschen mit der Bahn fahren ➡ mehr Kapazitäten

😍 Der neue Fahrplan gilt ab ➡ 11. Dezember

Revista presei - Pagina 37 Fb_im563

Revista presei - Pagina 37 Fb_im562
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 16:11

Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant

Lansarea în SICAP a achiziției de rame electrice pe hidrogen (RE-H)

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) informează că astăzi, 21.10.2022, a transmis spre publicare în plaforma națională de achiziții publice, SICAP anunțul de participare aferent proiectului de investiții „Achiziție 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen”. Acesta va fi disponibil și în platforma europeană de licitații (TED).

Prin acest proiect de investiții, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență, ARF dorește să achiziționeze 12 automotoare în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, dar și serviciile de mentenanță și reparații necesare funcționării acestora, precum și serviciile de alimentare cu hidrogen. Durata serviciilor – atât mentenanță și reparații, cât și alimentarea cu hidrogen – prevăzută în contract este de 15 ani, cu posibilitatea suplimentării perioadei de mentenanță cu încă 15 ani, prin act adițional.

Menționăm că aceste automotoare vor fi utilizate pentru rutele aflate sub contracte de servicii publice, pe liniile neelectrificate (București – Pitești cu extindere până la Slatina și Craiova, București – Aeroportul Henri Coandă, București – Târgoviște, Pitești - Curtea de Argeș), atribuite unor operatori de transport feroviar, în conformitate cu prevederile Regulamentului 1370/2007/CE cu modificările ulterioare și potrivit legislației din România.

Valoarea achiziției este cuprinsă între 2.487.210.561 lei fără TVA și 4.249.858.243 lei fără TVA, în funcție de durata serviciilor conexe contractului – 15, respectiv 30 de ani.

Durata contractului este 213 luni, din care, livrarea tuturor celor 12 trenuri se încheie înainte de martie 2026, restul perioadei fiind necesară pentru realizarea serviciilor de reparații, întreținere și alimentare cu hidrogen.

Criteriul de atribuire este dat de cel mai bun raport calitate-cost. Factorii de evaluare şi ponderea acestora sunt:
• 70% – Componenta financiară;
• 30% – Componenta calitate, din care:
o 10% – disponibilitatea automotoarelor în tracțiune electrică pe bază de pile de combustie cu hidrogen, în perioada de garanție și în perioada de mentenanță;
o 12% – programul de livrare;
o 8% – plusvaloarea – se vor puncta ofertele ce cuprind un număr suplimentar de locuri peste cerința minimă de 160 locuri.

Procedura de atribuire este licitaţie deschisă, iar modalitatea de desfăşurare este online, pe site-ul www.e-licitatie.ro . Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant individual ori în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de licitaţie.

Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 05 decembrie 2022. Se pot solicita clarificări cu maxim 20 de zile înainte de termenul limită pentru depunerea ofertelor. Ofertele se transmit în limba română, iar moneda de referinţă este RON.

#PNRR #ARF #trenurihidogen
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 18:01

https://clubferoviar.ro/comisia-europeana-lanseaza-un-studiu-de-pre-fezabilitate-pentru-trecerea-liniilor-din-moldova-si-ucraina-la-ecartament-european/

O veste excelentă.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8739
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 18:13

e studiu de pre- fezabilitate Smile
dacă era de fezabilitate era altceva, erau ca și făcute liniile :p
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4066
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 19:53

Adrian78 a scris:
Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant

Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeVin 21 Oct 2022, 20:07

Laurentiu Ciobanu a scris:
Adrian78 a scris:
Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant

Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc.

Nu or sa ajunga la gard ca la cat costa mentenanta aia s-ar putea sa fie obligati sa cam circule toate sa zicem acolo la o rata de disponibilitate de peste 95% care ar insemna ca una sa ramana rezerva
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeSam 22 Oct 2022, 16:15

Laurentiu Ciobanu a scris:
Si cine-i imbecilul care s-a gandit sa economiseasca fix din sporurile de noapte ale angajatilor? Ar trebui dat afara urgent, alaturi de cei care mai au mentalitati comuniste gen urlat in post, aici nu e rusia.
Îl cheamă Adrian Câciu. E drept, nu a decis direct, dar a refuzat orice majorare de buget pe compensaţii. Cum compensaţia a rămas la fel, dar motorina s-a scumpit cu aproape 50% şi curentul electric cu peste 100%, a trebuit tăiat de undeva. Iar de la anul creşte şi salariul minim, deci iar vor mai trebui tăiate cheltuieli de undeva.

Citat :

Idem si la STB, dar aici ar trebui sa i se explice acest lucru lui Nicusor Dan, sa intre peste ei; programul este 5-23, ultimul autobuz trebuie sa plece la ora 23 de la capete, respectiv la 5 dimineata din capat, asa cum face metroul, nu sa fie soferul deja in pat la ora aia. Cui nu-i convine...in Bucuresti sunt o groaza de job-uri pentru orice necalificat de peste 1000 de euro lunar, nu-i musai sa lucreze la STB.
Cu ani in urma stateam in Salajan la Postavarul, am avut nevoie sa plec cu trenul de 6 dimineata din gara Obor, asa ca m-am infiintat la 5 fara 5 in statia de acolo (unde e benzinaria Mol). Primul autobuz a trecut la 5:35, aproape sa pierd trenul.
Dup-aia dau vina pe traficul din Bucuresti pentru timpii de asteptare din statii, cand si neseriozitatea lor e o cauza.
Eu stau în Drumul Taberei... până să înceapă nebunia cu Vasile Milea, aveam primul troleu spre gară la 4:10 de la Tricodava. Acum e primul 105 pe la 4:50, dar mai trebuie să merg o staţie pe jos până la Moghioroş pentru el. Evident, trenurile de la 5 fix nu le mai pot prinde. De luni revin troleibuzele, dar n-am speranţe că primul acces pe 62 va fi mai devreme de 5. Primul 93 oricum o să fie pe la 6, după ce se termină accesele pe 62.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitimeSam 22 Oct 2022, 16:16

Laurentiu Ciobanu a scris:
Adrian78 a scris:
Nu este cam.multisor pentru 12 automotoare?Știu tehnologie nou nepoluantă dar sunt multe.semne de întrebare cat de eficiente și sigure vor fi plus că nici extragerea hidrogenului nu e un proces chiar nepoluant

Mai avem suficiente garduri langa care sa tragem trenurile cu hidrogen dupa ce se strica prima oara si nu vom sti sa le reparam? Ca gardurile alea sunt ocupate de Desiro, vagoane compartimentate, EA-uri modernizate Siemens, etc.
Mentenanţa va fi în sarcina producătorului, nu a lui Dorel de la depou.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 37 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 37 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: