|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Iul 2022, 17:51 | |
| Ăștia is că aia de pe vremea lui Ceaușescu când le raportau la partid mari realizări și depășiri a planului.. Cum să calculezi așa 40 de trenuri cu 15 vagoane când în primul rând nu toate au 15 vagoane și în al doilea rând garniturile alea mai formează și alte trenuri.Si ne mai miram de ce merge calea ferată așa bine când un ditamai directorul nu are habar și recita din ce tâmpenii ii spun alții.. |
| | | Ony_x
Numarul mesajelor : 297 Reputatie : 4500 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Iul 2022, 18:19 | |
| Articol din "https://www.monitoruldegalati.ro"
https://www.monitoruldegalati.ro/stirea-zilei/ultima-ora-a-fost-redeschisa-linia-ferata-cu-ecartament-larg-din-portul-galati-foto.html
Ma gandesc ca lucrarea asta a fost facuta pe foarte repede inainte. Bine ca macar a fost facuta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 13 Iul 2022, 18:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ziariști de doi bani .Unde se mai fabrica locomotive de cale îngustă sa coste 283000 de lei?
https://2mnews.ro/jaf-dupa-ce-a-cumparat-cu-120-000-lei-o-locomotiva-defecta-ocolul-silvic-viseu-de-sus-mai-plateste-700-000-lei-sa-o-repare-una-noua-costa-283-000-lei/ Se compară mere cu pere. Într-adevăr, locomotiva celor de pe Valea Hârtibaciului a costat 237.900 lei + TVA, însă e vorba de o LDH pe 2 osii, puterea nominală 120 c.p., masa 14t, viteza maximă 17 km/h, fără frână penumatică. Prin comparaţie, L45H e de 2 ori mai mare, de 2 ori mai greu, de 2 ori mai puternic şi are şi frână pneumatică. Eu aş fi mai curios ce nevoie are Ocolul Silvic Vişeu de o locomotivă... vrea să meargă în control cu ea pe Valea Vasserului? O dă în folosinţă Poliţiei de Frontieră? _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2022, 17:06 | |
| Ionut-Cristian Savoiu · HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru ,,Achiziţie material rulant nou, rame electrice regionale RE-R şi rame electrice interregionale REIR" Pentru ca parcul de material rulant utilizat pe reţeaua feroviară din România să asigure realizarea cererii de serviciu de transport public de călători la actualele standarde europene şi naţionale, este nevoie ca prezentul parc de material rulant deţinut de operatorii de serviciu public feroviar din România să fie înlocuit întrucât şi-a depăşit deja durata ciclului său de viaţă sau este aproape de finalul acestuia. Din cauza uzurii avansate, există riscul ca într-un timp foarte scurt, perioada 2020 - 2023, parcul de material rulant utilizat în prezent să nu mai poată asigura/satisface/răspunde obligaţiilor minime pentru serviciul public de transport feroviar de călători. Pentru proiectul de investiţii ,,Achiziţie material rulant nou, rame electrice regionale RE-R şi rame electrice interregionale REIR" a fost necesară o nouă HOTĂRÂRE DE GUVERN. Astfel, astăzi, Guvernul a reaprobat Nota de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente achiziţiei de rame electrice noi. Indicatorii tehnico-economici aprobați anterior trebuia să fie actualizați deoarece procedurile de achiziție publică au fost anulate, în urma unor contestații, iar între timp valorile estimate s-au schimbat. Proiectul de investiții se referă la achiziționare a 99 de rame electrice, are o valoare de peste 4,8 miliarde lei, iar finanțarea investiției se realizează din fonduri externe nerambursabile, în cadrul POIM 2014-2020, și de la bugetul de stat. #materialrulant #rameelectrice |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2022, 21:40 | |
| Citez din articol
Potrivit informațiilor noastre, Sorin Gafițoi s-a pensionat la cerere, miercuri, în aceeași zi cu soția sa, care lucra și ea în Centralul Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA. Lui i s-a sugerat însă să recurgă la acest gest, pentru că a făcut parte din comisiile de anchetă internă care l-au anchetat atât pe actualul director general, cât și pe directorul general adjunct tehnic, Petru Ceșa.
Acesta din urmă a fost implicat în niște achiziții ilegale pe vremea când conducea Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj, așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar. Din comisia de anchetă internă care a cercetat inițial faptele penale de la Cluj a făcut parte și Sorin Gafițoi, căruia ulterior i s-a cerut să ”pună batista pe țambal” și să refacă raportul de control.
În locul său va fi adusă o persoană de la Regionala Timișoara, de unde provine directorul general Ion Simu-Alexandru. Și tot din Timișoara provine și actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu.
La ora publicării acestui articol, pe site-ul CNCF CFR SA figurează în continuare Sorin Gafițoi ca revizor general de siguranța circulației feroviare. https://clubferoviar.ro/viorel-scurtu-ion-simu-alexandru-conducerea-cfr-sa/
Ce se mai mănâncă între ei. Hienele. Băi eu când vă spun vouă că, calea ferată este un bisnis pentru ei voi nu și nu că nu este așa cum spui tu. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Joi 14 Iul 2022, 23:09 | |
| Aia care vin de la Timișoara unde stau in București în chirie?Întreb pentru un prieten.. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2022, 17:30 | |
| Reforma lui pește prăjit. Taie niște posturi care nu sunt ocupate. https://clubferoviar.ro/atat-poate-si-stie-reforma-cfr-calatori-redusa-doar-la-desfiintari-de-posturi-inca-o-mie-desfiintate/
Citez din articol. Nu contează de cine sunt spuse, contează esența din ele.
Este inadmisibil faptul că Traian Preoteasa, directorul general al CFR CĂLĂTORI, alege în loc de schimbul real de generații angajare parțială la locurile vacante din exploatare și eliminarea celorlalte posturi. De exemplu la mecanicii de locomotivă de la CFR CĂLĂTORI unde există din punctul nostru de vedere o criză datorată pensionării a unei generații si angajări parțiale pe o parte din locurile vacante, in loc de înlocuire a lor cu altă generație.
În consecință CFR CĂLĂTORI își va micșora numărul de trenuri ceea ce va afecta mobilitatea românilor. Federația noastră a susținut tot timpul si sustine că CFR Călători nu are nevoie de directori generali care nu sunt în stare să păstreze cota de piață a societății și tot timpul a protestat împotriva unor astfel de directori generali cărora le-a solicitat demisia., Mai ales că în paralel in timpul conducerii lor s-a constatat că s-a micșorat materialul rulant si numărul de personal angajat din lipsa de strategii etc.
CFR Călători pierde cotă de piață și că un management adevărat al companiei ar trebui să asigure cel puțin menținerea cotei în condițiile în care se vorbește din ce în ce mai mult de dezvoltarea transportului feroviar.
Este inadmisibil ca societatea să înceapă anul cu o piedere asumată de 600 milioane lei. Limitarea posturilor va aduce economii poate de 100 milioane lei dar ce se va întâmpla cu restul pierderilor? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2022, 18:09 | |
| De pe linia Faurei - Urziceni n-au ce trenuri sa mai anuleze, au ras tot. Acum le vine randul altor sectii sa ramana fara trenuri... Si apoi, intra privatii ca doar asta se urmareste nu ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2022, 19:57 | |
| Mai ușor bre cu investițiile că devenim iara Tigrul Europei și depășim și China la naiba care deja gâfâie..
Sosit într-o vizită pe şantierul variantei ocolitoare a Bârladului, Cătălin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor, a dat peste o scenă demnă de Caragiale. Oficialul a constatat că mai mult se stă decât se munceşte, iar cele câteva persoane care îl însoţeau depăşeau ca număr muncitorii de pe şantier.
https://m.adevarul.ro/locale/vaslui/cum-munceste-varianta-ocolitoare-unui-oras-dinromania-erau-santier-cinci-muncitori-trei-sefi-1_62d17a9f5163ec4271a649b2/index.html
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Vin 15 Iul 2022, 20:39 | |
| - Vitosa a scris:
- Reforma lui pește prăjit. Taie niște posturi care nu sunt ocupate.
https://clubferoviar.ro/atat-poate-si-stie-reforma-cfr-calatori-redusa-doar-la-desfiintari-de-posturi-inca-o-mie-desfiintate/ Taie posturile neocupate pentru că, altfel, nu poate acorda majorări salariale. Aşa... el nu are voie să depăşească bugetul de salarii, dacă îl împarte la mai puţine posturi, iese mai mult pe angajat. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2022, 12:00 | |
| Primarul atomic Boc au uitat să își facă propaganda pe Electric Castel?
https://www.monitorulcj.ro/actualitate/100724-iar-la-gara-din-bontida-alta-bataie-de-joc |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2022, 12:29 | |
| https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-are-700-posturi-vacante-istoria-acestora/
Citez din articol
Consecințele lipsei de mecanici și de locomotive. M. R. crede că se va micsora și numărul de trenuri ale CFR Călători ținând cont de faptul că la mecanicii de locomotivă există un minus mare de personal motiv pentru care se acumulează ore suplimentare lună de lună. Se va ajunge la situația când nu vor mai exista mecanici de locomotivă la CFR Călători pentru asigurarea trenurilor. Aceasta se va adăuga la lipsa de locomotive pentru asigurarea trenurilor.
În condițiile în care numărul locomotivelor apte drum și numărul mecanicilor de locomotivă de la CFR Călători vor continua să scadă din vina conducerii, mobilitatea românilor va fi afectată serios. CFR Călători va pierde o parte din prestatia pe care o are căci actuala conducere a companiei nu înțelege ,,ramura tracțiune,, si nu înțelege importanța șefilor de tren și a conductorilor de a fi în număr necesar pentru asigurarea reală a prestației existente. Conducerea companiei nu înțelege nici rolul casierilor, motiv pentru care elimină deseori serviciul in tură sau serviciul de noapte.
Notez eu acum. Aviz amatorilor care tot cer introducerea de noi trenuri. O să îmi dați exemplu că s-a putut pe M800, da dar habar nu aveți voi cu ce eforturi (pe latura de mecanici locomotive). Mai ales din partea depoului nr1 al țării. Îmi închipui ce nebunie o să iasă când vor intra metropolitanele alea pe lângă București, sau cum se aude că pe linia 102 de la Progresu vor fi trenuri din oră în oră. Cu vine le ve-ți opera ?
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 17 Iul 2022, 13:29, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 17 Iul 2022, 13:25 | |
| La privat se poate cu pensionari și suplimentare dar asta se dorește ciopârțirea mersului iar traseele bune s ajungă la smecherasi |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2978 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Mers Dum 17 Iul 2022, 14:26 | |
| O intrebare...De ce pe unele sectii unde opereaza cfr calatori si alti operatori privati cfr caltori nu au calatori iar ceilalți au calatori.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |