Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeMier 13 Iul 2022, 17:51

Ăștia is că aia de pe vremea lui Ceaușescu când le raportau la partid mari realizări și depășiri a planului..
Cum să calculezi așa 40 de trenuri cu 15 vagoane când în primul rând nu toate au 15 vagoane și în al doilea rând garniturile alea mai formează și alte trenuri.Si ne mai miram de ce merge calea ferată așa bine când un ditamai directorul nu are habar și recita din ce tâmpenii ii spun alții..
Sus In jos
Ony_x




Numarul mesajelor : 297
Reputatie : 4500
Data de inscriere : 21/05/2013

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeMier 13 Iul 2022, 18:19

Articol din "https://www.monitoruldegalati.ro"

https://www.monitoruldegalati.ro/stirea-zilei/ultima-ora-a-fost-redeschisa-linia-ferata-cu-ecartament-larg-din-portul-galati-foto.html

Ma gandesc ca lucrarea asta a fost facuta pe foarte repede inainte. Bine ca macar a fost facuta.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeMier 13 Iul 2022, 18:40

Adrian78 a scris:
Ziariști de doi bani .Unde se mai fabrica locomotive de cale îngustă sa coste 283000 de lei?

https://2mnews.ro/jaf-dupa-ce-a-cumparat-cu-120-000-lei-o-locomotiva-defecta-ocolul-silvic-viseu-de-sus-mai-plateste-700-000-lei-sa-o-repare-una-noua-costa-283-000-lei/
Se compară mere cu pere. Într-adevăr, locomotiva celor de pe Valea Hârtibaciului a costat 237.900 lei + TVA, însă e vorba de o LDH pe 2 osii, puterea nominală 120 c.p., masa 14t, viteza maximă 17 km/h, fără frână penumatică.
Prin comparaţie, L45H e de 2 ori mai mare, de 2 ori mai greu, de 2 ori mai puternic şi are şi frână pneumatică.

Eu aş fi mai curios ce nevoie are Ocolul Silvic Vişeu de o locomotivă... vrea să meargă în control cu ea pe Valea Vasserului? O dă în folosinţă Poliţiei de Frontieră?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeMier 13 Iul 2022, 20:12

Și Spania ia măsuri de încurajare a transportului cu trenul

Revista presei - Pagina 19 Fb_im471
Revista presei - Pagina 19 Screen53
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2022, 17:06

Ionut-Cristian Savoiu
·
HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru ,,Achiziţie material rulant nou, rame electrice regionale RE-R şi rame electrice interregionale REIR"
Pentru ca parcul de material rulant utilizat pe reţeaua feroviară din România să asigure realizarea cererii de serviciu de transport public de călători la actualele standarde europene şi naţionale, este nevoie ca prezentul parc de material rulant deţinut de operatorii de serviciu public feroviar din România să fie înlocuit întrucât şi-a depăşit deja durata ciclului său de viaţă sau este aproape de finalul acestuia. Din cauza uzurii avansate, există riscul ca într-un timp foarte scurt, perioada 2020 - 2023, parcul de material rulant utilizat în prezent să nu mai poată asigura/satisface/răspunde obligaţiilor minime pentru serviciul public de transport feroviar de călători.
Pentru proiectul de investiţii ,,Achiziţie material rulant nou, rame electrice regionale RE-R şi rame electrice interregionale REIR" a fost necesară o nouă HOTĂRÂRE DE GUVERN. Astfel, astăzi, Guvernul a reaprobat Nota de fundamentare privind necesitatea şi oportunitatea efectuării cheltuielilor aferente achiziţiei de rame electrice noi.
Indicatorii tehnico-economici aprobați anterior trebuia să fie actualizați deoarece procedurile de achiziție publică au fost anulate, în urma unor contestații, iar între timp valorile estimate s-au schimbat. Proiectul de investiții se referă la achiziționare a 99 de rame electrice, are o valoare de peste 4,8 miliarde lei, iar finanțarea investiției se realizează din fonduri externe nerambursabile, în cadrul POIM 2014-2020, și de la bugetul de stat.
#materialrulant #rameelectrice
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2022, 21:40

Citez din articol

Potrivit informațiilor noastre, Sorin Gafițoi s-a pensionat la cerere, miercuri, în aceeași zi cu soția sa, care lucra și ea în Centralul Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA. Lui i s-a sugerat însă să recurgă la acest gest, pentru că a făcut parte din comisiile de anchetă internă care l-au anchetat atât pe actualul director general, cât și pe directorul general adjunct tehnic, Petru Ceșa.

Acesta din urmă a fost implicat în niște achiziții ilegale pe vremea când conducea Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj, așa cum a scris la vremea respectivă Club Feroviar. Din comisia de anchetă internă care a cercetat inițial faptele penale de la Cluj a făcut parte și Sorin Gafițoi, căruia ulterior i s-a cerut să ”pună batista pe țambal” și să refacă raportul de control.

În locul său va fi adusă o persoană de la Regionala Timișoara, de unde provine directorul general Ion Simu-Alexandru. Și tot din Timișoara provine și actualul ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu.

La ora publicării acestui articol, pe site-ul CNCF CFR SA figurează în continuare Sorin Gafițoi ca revizor general de siguranța circulației feroviare.
https://clubferoviar.ro/viorel-scurtu-ion-simu-alexandru-conducerea-cfr-sa/

Ce se mai mănâncă între ei. Hienele.
Băi eu când vă spun vouă că, calea ferată este un bisnis pentru ei voi nu și nu că nu este așa cum spui tu.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeJoi 14 Iul 2022, 23:09

Aia care vin de la Timișoara unde stau in București în chirie?Întreb pentru un prieten..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeVin 15 Iul 2022, 17:30

Reforma lui pește prăjit. Taie niște posturi care nu sunt ocupate.
https://clubferoviar.ro/atat-poate-si-stie-reforma-cfr-calatori-redusa-doar-la-desfiintari-de-posturi-inca-o-mie-desfiintate/

Citez din articol. Nu contează de cine sunt spuse, contează esența din ele.

Este inadmisibil faptul că Traian Preoteasa, directorul general al CFR CĂLĂTORI, alege în loc de schimbul real de generații angajare parțială la locurile vacante din exploatare și eliminarea celorlalte posturi. De exemplu la mecanicii de locomotivă de la CFR CĂLĂTORI unde există din punctul nostru de vedere o criză datorată pensionării a unei generații si angajări parțiale pe o parte din locurile vacante, in loc de înlocuire a lor cu altă generație.

În consecință CFR CĂLĂTORI își va micșora numărul de trenuri ceea ce va afecta mobilitatea românilor. Federația noastră a susținut tot timpul si sustine că CFR Călători nu are nevoie de directori generali care nu sunt în stare să păstreze cota de piață a societății și tot timpul a protestat împotriva unor astfel de directori generali cărora le-a solicitat demisia., Mai ales că în paralel in timpul conducerii lor s-a constatat că s-a micșorat materialul rulant si numărul de personal angajat din lipsa de strategii etc.

CFR Călători pierde cotă de piață și că un management adevărat al companiei ar trebui să asigure cel puțin menținerea cotei în condițiile în care se vorbește din ce în ce mai mult de dezvoltarea transportului feroviar.

Este inadmisibil ca societatea să înceapă anul cu o piedere asumată de 600 milioane lei. Limitarea posturilor va aduce economii poate de 100 milioane lei dar ce se va întâmpla cu restul pierderilor?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeVin 15 Iul 2022, 18:09

De pe linia Faurei - Urziceni n-au ce trenuri sa mai anuleze, au ras tot. Acum le vine randul altor sectii sa ramana fara trenuri... Si apoi, intra privatii ca doar asta se urmareste nu ? Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeVin 15 Iul 2022, 19:57

Mai ușor bre cu investițiile că devenim iara Tigrul Europei și depășim și China la naiba care deja gâfâie..

Sosit într-o vizită pe şantierul variantei ocolitoare a Bârladului, Cătălin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor, a dat peste o scenă demnă de Caragiale. Oficialul a constatat că mai mult se stă decât se munceşte, iar cele câteva persoane care îl însoţeau depăşeau ca număr muncitorii de pe şantier.

https://m.adevarul.ro/locale/vaslui/cum-munceste-varianta-ocolitoare-unui-oras-dinromania-erau-santier-cinci-muncitori-trei-sefi-1_62d17a9f5163ec4271a649b2/index.html

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeVin 15 Iul 2022, 20:39

Vitosa a scris:
Reforma lui pește prăjit. Taie niște posturi care nu sunt ocupate.  
https://clubferoviar.ro/atat-poate-si-stie-reforma-cfr-calatori-redusa-doar-la-desfiintari-de-posturi-inca-o-mie-desfiintate/
Taie posturile neocupate pentru că, altfel, nu poate acorda majorări salariale. Aşa... el nu are voie să depăşească bugetul de salarii, dacă îl împarte la mai puţine posturi, iese mai mult pe angajat.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeDum 17 Iul 2022, 12:00

Primarul atomic Boc au uitat să își facă propaganda pe Electric Castel?

https://www.monitorulcj.ro/actualitate/100724-iar-la-gara-din-bontida-alta-bataie-de-joc
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeDum 17 Iul 2022, 12:29

https://clubferoviar.ro/cfr-calatori-are-700-posturi-vacante-istoria-acestora/

Citez din articol

Consecințele lipsei de mecanici și de locomotive.
M. R. crede că se va micsora și numărul de trenuri ale CFR Călători ținând cont de faptul că la mecanicii de locomotivă există un minus mare de personal motiv pentru care se acumulează ore suplimentare lună de lună. Se va ajunge la situația când nu vor mai exista mecanici de locomotivă la CFR Călători pentru asigurarea trenurilor. Aceasta se va adăuga la lipsa de locomotive pentru asigurarea trenurilor.

În condițiile în care numărul locomotivelor apte drum și numărul mecanicilor de locomotivă de la CFR Călători vor continua să scadă din vina conducerii, mobilitatea românilor va fi afectată serios. CFR Călători va pierde o parte din prestatia pe care o are căci actuala conducere a companiei nu înțelege ,,ramura tracțiune,, si nu înțelege importanța șefilor de tren și a conductorilor de a fi în număr necesar pentru asigurarea reală a prestației existente. Conducerea companiei nu înțelege nici rolul casierilor, motiv pentru care elimină deseori serviciul in tură sau serviciul de noapte.



Notez eu acum.
Aviz amatorilor care tot cer introducerea de noi trenuri.
O să îmi dați exemplu că s-a putut pe M800, da dar habar nu aveți voi cu ce eforturi (pe latura de mecanici locomotive). Mai ales din partea depoului nr1 al țării.
Îmi închipui ce nebunie o să iasă când vor intra metropolitanele alea pe lângă București, sau cum se aude că pe linia 102 de la Progresu vor fi trenuri din oră în oră. Cu vine le ve-ți opera ?


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 17 Iul 2022, 13:29, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeDum 17 Iul 2022, 13:25

La privat se poate cu pensionari și suplimentare dar asta se dorește ciopârțirea mersului iar traseele bune s ajungă la smecherasi
Sus In jos
t1972




Numarul mesajelor : 380
Localizare : 01 08 1972
Reputatie : 2978
Data de inscriere : 22/10/2017

Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Mers   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitimeDum 17 Iul 2022, 14:26

O intrebare...De ce pe unele sectii unde opereaza cfr calatori si alti operatori privati cfr caltori nu au calatori iar ceilalți au calatori..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 19 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 19 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 19 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: