Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei

In jos 
+29
Dr2005
Adrian78
riciu
Laurentiu Ciobanu
Ony_x
TVlad
DAS 2011
Re6/6
92Dragos
alinx3330
Adirmvl
Johnny84
DUAL
vlad237
AeroX
CalinIonMihai
aris86
MariusM
Vitosa
ldh80
Nesebar
alexspn
cardinal
cfr500
Peter Fodor
IonutCFR2009
cristi_tgv
t1972
dan tm
33 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 25 Sept 2022, 18:42

Cu 20 de cusete 40-70 și 10 dormitoare 71-70 puțin mai aranjate ar rupe mai ales în sezon .
Bine că trimit DA de 50 de ani la suflat departe la Reloc si după două săptămâni le trimit înapoi de bune ce au ieșit..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 25 Sept 2022, 22:57

Constructorii de pe șantierul tunelului care va traversa Marea Baltică, între Danemarca și Germania, se confruntă cu dificultăți în aprovizionarea cu oțel și materiale necesare, din cauza scumpirii acestora. Proiectul are termen anul 2029 și va fi cel mai lung tunel rutier subacvatic din lume.

https://www.biziday.ro/226402-2/
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeLun 26 Sept 2022, 01:20

Adirmvl a scris:


Deci punem saloane sa mearga la C sau D... Bo$$, anul asta rar am prins loc la cuseta de 4 si in general vagonul in care mergeam era aproape plin mai mereu, in unele cazuri grad de ocupare 100%.

Trebuie sa fortezi cumva omu sa plateasca in plus! Ca nu ai prins la 4 luai la 6 nu prinzi la 6 mergi la dormit, dai un ban dar stai in fata nu la gramada cu toti tiganii! Si daca nu gasesti la casa mai incerci si la conductor ca raman locuri care le vinde si conductorul, invatati sa va descurcati! Pe vremuri daca nu stiai sa te descurci mureai de foame!

_________________
595423Revista presei - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 34 Bdeem_8496_aRevista presei - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeLun 26 Sept 2022, 21:51

https://clubferoviar.ro/piese-pentru-automotoarele-desiro-2/

Ca tot vorbim de Desiro azi am venit cu 9519/2186 de la Timisoara Nord la Margina
Din Timisoara a fost automotor cu 70 de locuri foarte confortabil pacat ca tapiteria e impregnata de jeg si a avut si doua geamuri sparte iar la baie nu mirosea chiar grozav dar macar functiona WCul
Grad de ocupare destul de bun 50 de calatori din care 80% erau adolescenti care au coborat la Uliuc vreo 20 de persoane si la Sinia
De la Lugoj s-a mai atasat un automotor in fata si seful de tren a zis sa ne mutam in primul ca la Margina al doilea ramane in boscheti
Din Lugoj s-au urcat destui calatori chiar si din Lugoj Nord vreo 10 persoane..
Multumim CFR Calatori pentru legaturile Timisoara Deva prin Lugoj
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeMar 27 Sept 2022, 20:08

https://economedia.ro/exclusiv-tramvaiele-pe-care-primaria-capitalei-le-a-cumparat-de-la-astra-arad-au-venit-cu-motoare-mai-mici-de-100-kw-desi-constructorul-a-specificat-o-putere-de-120kw-opt-tramvaie-noi-de-la-arad-inc.html#.YzMts8ZDNPw
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeVin 30 Sept 2022, 15:47

https://clubferoviar.ro/colaborare-feroviara-romania-lituania/
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeSam 01 Oct 2022, 21:00

https://www.facebook.com/PrimariaMunicipiuluiPitesti/posts/467962948691391

Aveau sigur si bilete/ abonamente... Very Happy
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 02 Oct 2022, 12:47

https://adevarul.ro/stiri-locale/pitesti/tren-cu-90-de-cersetori-oprit-de-politisti-la-2209508.html

la care gara spun ei Pitesti Sud?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 02 Oct 2022, 14:21

dan tm a scris:
https://adevarul.ro/stiri-locale/pitesti/tren-cu-90-de-cersetori-oprit-de-politisti-la-2209508.html

la care gara spun ei Pitesti Sud?

La gara Pitesti..Am vazut pe langa gara Autogara Pitesti Sud si Posta Gara Sud
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1417
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4064
Data de inscriere : 24/08/2017

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 02 Oct 2022, 16:38

In articol nu scrie daca aveau bilet sau faceau blatul.

Am mers odata cu Regio-ul de dimineata catre Pitesti cand avea compartimentate...bine ca nu eram singur, tiganimea pamantului.
Acu vreo 4 ani m-am intors cu Regio-ul de ora 18:00 tot asa cand avea compartimentate, eu, civilizat inclusiv cu bilet de bicle, cateva compartimente mai incolo, nasul si supracontrolul cu scandal, cu haules-baules, dat jos tiganii din tren pe la Golesti. amunca
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeDum 02 Oct 2022, 22:01

Cum să spună Pitesti Sud daca nu se cheama asa?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeMar 04 Oct 2022, 09:14

Lisbon - Porto high-speed project to begin in 2024
The line will be built to 1668mm gauge.

PORTUGUESE prime minister, Mr Antonio Costa, has released details of the new high-speed railway between Lisbon and Porto, that would eventually run to Vigo in Spain. Services on the double-track line built to the Iberian gauge of 1668mm could run at up to 300km/h, reducing travel times between the cities from 2h 49min to 1h 15min.

The project is expected to cost €4.9bn by 2030, including €1bn of EU funding. Construction is divided into three phases, with the first phase between Porto and Soure to be completed by 2028, reducing travel times by 40 minutes. The second phase will connect Soure and Carregado by 2030, while the third phase, between Carregado and Lisbon, will be built at a later date.

Capacity will be increased at Lisbon Oriente and Porto Campanhã stations, while high-speed trains will also serve upgraded intermediate stations in Leiria, Coimbra and Aveiro, as well as a new station at Gaia.

The details were announced during a ceremony at Campanhã station attended by the prime minister, the minister for infrastructure and housing, Mr Pedro Nuno Santos, and the chairman and vice-chairman of Infrastructure Portugal (IP), respectively Mr Miguel Cruz and Mr Carlos Fernandes.

Multiple connections are planned between the high-speed line and the rest of the Portuguese railway network. The line will eventually be extended to connect with the Spanish high-speed rail network in Vigo.

Portuguese Trains (CP) is finalising specifications for the purchase of high-speed trains, worth €650m, for the new line. This includes a base order for 12 trains, with an option for a further 14.

For detailed data on high-speed projects in Europe and around the world, subscribe to IRJ Pro.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeMar 04 Oct 2022, 09:14

Noi anul asta am platit 21 de miliarde de lei doar dobânzi pentru împrumuturi sa finanțăm deficitul că să ținem în spate un aparat bugetar impotent care ne oferă doar servicii de slabă calitate începând de la educație sănătate transport etc..

Lisbon - Porto high-speed project to begin in 2024
The line will be built to 1668mm gauge.

PORTUGUESE prime minister, Mr Antonio Costa, has released details of the new high-speed railway between Lisbon and Porto, that would eventually run to Vigo in Spain. Services on the double-track line built to the Iberian gauge of 1668mm could run at up to 300km/h, reducing travel times between the cities from 2h 49min to 1h 15min.

The project is expected to cost €4.9bn by 2030, including €1bn of EU funding. Construction is divided into three phases, with the first phase between Porto and Soure to be completed by 2028, reducing travel times by 40 minutes. The second phase will connect Soure and Carregado by 2030, while the third phase, between Carregado and Lisbon, will be built at a later date.

Capacity will be increased at Lisbon Oriente and Porto Campanhã stations, while high-speed trains will also serve upgraded intermediate stations in Leiria, Coimbra and Aveiro, as well as a new station at Gaia.

The details were announced during a ceremony at Campanhã station attended by the prime minister,  the minister for infrastructure and housing, Mr Pedro Nuno Santos, and the chairman and vice-chairman of Infrastructure Portugal (IP), respectively Mr Miguel Cruz and Mr Carlos Fernandes.

Multiple connections are planned between the high-speed line and the rest of the Portuguese railway network. The line will eventually be extended to connect with the Spanish high-speed rail network in Vigo.

Portuguese Trains (CP) is finalising specifications for the purchase of high-speed trains, worth €650m, for the new line. This includes a base order for 12 trains, with an option for a further 14.

For detailed data on high-speed projects in Europe and around the world, subscribe to IRJ Pro.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeMar 04 Oct 2022, 21:21

Iar vor să scumpeasca biletele:

https://m.ziare.com/scumpiri-bilete-trenuri/scumpiri-bilete-tren-cfr-calatori-1764637?utm_source=ZiareCom-https%3A%2F%2Fm.ziare.com%2F&utm_medium=BN-NW-1764637-Rom%C3%A2nii%2C+lovi%C8%9Bi+de+tot+mai+multe+scumpiri.+Anun%C8%9Bul+CFR+despre+pre%C8%9Bul+biletelor+de+tren&utm_campaign=BN-NW-ZiareCom-2022-10-04
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitimeMar 04 Oct 2022, 21:29

Pai și până acuma de ce nu au pus cate 2-3% anual că sa nu scumpească cu 20% dintro data..
Pai la un EA și un vagon cum sa nu aibă consumurile alea plus cata motorina se fura din depouri prin consumuri supraestimate la LDHuri Desiro GMuri
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei   Revista presei - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: