|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 18:24 | |
| - Costi a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- Citat:
"În august 2022, în mijlocul războiului, am finalizat cei 20 de kilometri de cale ferată necesari acestui traseu. Linia a fost închisă timp de 17 ani. Am făcut-o în 2 luni. Și apoi am așteptat încă 4 luni până când căile ferate românești și-au terminat partea lor de treabă. Cum i-or ieșit patru luni dacă ei zic că în august au încheiat lucrările, românii în octombrie și în noiembrie a trecut primul tren de probă.
La 27 august au încheiat lucrările ei și pe 9 noiembrie a trecut primul tren, două luni jumătate mai târziu.
https://en.interfax.com.ua/news/general/871000.html
Iar la 12 octombrie românii redeschideau punctul de trecere de la Valea Vișeului:
https://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2023/6730-17-ianuarie-2023-reluare-circulatie-trenuri-de-calatori-pe-relatia-rakhiv-ucraina-valea-viseului-romania-si-retur[/i] Linia aia nu a avut niciodată vreo utilitate pentru CFR, a fost folosită exclusiv de UZ şi, înainte, de Calea Ferată Sovietică. Trenul de acum e doar propagandă, lucrările făcute de ucraineni pe partea lor s-au făcut în grabă, în condiţii de război (deci fără studii, proiecte, autorizaţii şi cu material rechiziţionat de unde s-a putut), iar în Ucraina e în vigoarea Legea Marţială, deci bărbaţii nu au voie să iasă din ţară. Pun pariu şi că serviciile au grijă de familiile personalului UZ, nu care cumva vreunul să fugă din tren la Vişeu şi să ceară statut de refugiat la noi. _________________ :TTT:
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 18:26 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ce țară frumoasă păcat că e locuită cu tot felul de babuini
Mor 3 muncitori transportați într-o mașină fără RCA in cariera Jilț unde se mai transporta și două tuburi de acetilena dar bine că au patru Nissan Qashqai pentru boși și îi umple cu tot felul de.prime.pe mineri in loc să le creeze condiții de muncă și când vin aia de la.inspectia muncii le dau cizme noi sa nu se murdărească de noroi că și cu Ponta când îl.plimbau cu barca la inundatii
RCA e necesar doar pentru circulaţia pe drumurile publice. Drumurile din interiorul carierei sunt private, deci vehiculele care circulă acolo nu trebuie să aibă RCA şi nu trebuie să fie înmatriculate, câtă vreme nu ies din carieră. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 22:27 | |
| Și autoritățile române nu întreprind ceva în acest sens.
Deși mă repet, sunt necesare linii de cale ferată de mare viteză spre Budapesta, Constanța, Chișinău, eventual Istanbul, dacă traficul feroviar de călători se va majora de câteva ori spre metropola de 16 milioane de persoane. În caz contrar, numărul de călători pe distanțe lungi la trenuri va scădea mult. Se vor duce la aerian și rutier, dorințele clienților TREBUIE SATISFĂCUTE.
https://m.zf.ro/business-international/planuri-mari-pentru-constructia-de-cai-ferate-de-mare-viteza-in-21521498 |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 23:04 | |
| Toată lumea merge in Turcia cu avionul și mașina deci slabe șanse să se facă linie de mare viteză doar pentru câțiva rataciti cu InteRail Între Turcia și Bulgaria se va upgrada și moderniza linia pentru 200 km/h. Acuma cel mai mult se pierde la frontiera Bulgaro-turco unde în miezul nopții te coboară cu bagajele |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 23:24 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Cu 2 milioane de euro a reabilitat Drula 40 de km de linie simpla (fara catenara) intre Faurei si Buzau. Cu 10 milioane de euro construiesti 1 km de cale ferata dubla si catenara aferenta.
Ce fac astia cu 100 de milioane de euro pe 5 km? Shinkansen? Nu a reabilitat drulă nimic, că nu s-a dus el cu lopata pe şantier. CFR SA a contractat o lucrare de întreţinere (nu de modernzare), finanţată din Titlul 51. Iar ce s-a făcut acolo - înlocuirea unei părţi din traverse şi a unor cupoane de şină plus întreţinere mecanizată (ciuruire, profilare, burare) nu e în niciun caz o modernizare şi nici o construcţie nouă. Nu implică exproprieri, nu implică certificări şi puneri în funcţiune, nu implică semnalizare. Toate astea adaugă mult la preţ. Valoarea estimată a liniei spre Aeroportul Timişoara e 423 mil. lei, din care 330 mil. lei construcţii şi montaj. Fiind lucrare pe Reţeaua TEN-T, atât cei 5 km de linie nouă, cât şi cei 5 km de linie existentă trebuie aduse la standardele prevăzute în Regulamentul nr. 1315/2013. - razvan-trenuri a scris:
- Și autoritățile române nu întreprind ceva în acest sens.
Ce să întrerpindă autorităţile? Să intre în fiecare curte privată să vâneze autovehiculele fără RCA? Ce s-a întâmplat în carieră e accident de muncă, nu accident rutier. Societatea va fi verificată de ITM, va trebuie să prezinte registrul procedurilor şi registrul riscurilor. În plus, societatea trebuie să deţină asigurare de răspundere civilă pentru activitatea sa. - razvan-trenuri a scris:
- În caz contrar, numărul de călători pe distanțe lungi la trenuri va scădea mult. Se vor duce la aerian și rutier, dorințele clienților TREBUIE SATISFĂCUTE.
Adică vom ajunge şi noi ca în Europa, cu 90% din traficul feroviar la R şi doar 10% la lung parcurs? Aşa e în Austria şi Germania, de exemplu. Eventuala linie de mare viteză va fi spre Occident, nicidecum spre Orient. Doar că, acum, nu există o specificaţie tehnică de interoperabilitate. Avem Ungaria care se gândeşte la RailJet (care nu e chiar tren de mare viteză), Cehia visează TGV-uri, Polonia a cochetat puţin cu spaniolii, dar acum se jură că şi-a făcut propriul standard. În ritmul ăsta nu ajungem nicăieri, pentru că nici Ungaria, nici Cehia, nici Polonia şi, ca să fim cinstiţi cu noi, nici România nu au aglomerări urbane care să justifice trenuri de mare viteză între ele. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 23:30 | |
| https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/regiotrans-acuzata-ca-isi-bate-joc-de-calatori-reactia-companiei-1672418/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Sam 21 Ian 2023, 23:40 | |
| Polonia are potențial și nu și-au luat degeaba Pendolino ED250 probabil își vor upgrada CMKul la 250 km/h și urmează și trenurile convenționale.sa circule cu 200 km/h pe CMK Primele 5 orașe au 540000 loc 637000loc 696000 loc 765000 loc și Varșovia 1.75 mil de aia au și trafic de 300 de mil de pasageri din care 41 mil făcuți de trenurile PKP IC trenuri de parcurs |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 06:56 | |
| - Adrian78 a scris:
- Polonia are potențial și nu și-au luat degeaba Pendolino ED250 probabil își vor upgrada CMKul la 250 km/h și urmează și trenurile convenționale.sa circule cu 200 km/h pe CMK
Primele 5 orașe au 540000 loc 637000loc 696000 loc 765000 loc și Varșovia 1.75 mil de aia au și trafic de 300 de mil de pasageri din care 41 mil făcuți de trenurile PKP IC trenuri de parcurs Te agiti efectiv degeaba, nu vezi ca avem babuini cu late care habar nu au de viata lor dar de cum circula trenu! Noua nu ne trebuie nimic, pentru orice exista scuze/raspuns, oricine face ceva noi gasim o scuza, adica nu ne trebuie nimic, ramaneti asa prosti, statul te vrea prost si sarac! |
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 15:54 | |
| O infrastructura de transport performanta atrage cu siguranta si utilizatori. Daca ar fi magistralele feroviare modernizate macar de 160 km / h, trenurile IC sa scoata viteze comerciale de 110 - 120 km / h, orar atractiv, gari decente, ar fi calatori. Sa avem trenuri Bucuresti - Brasov 2 ore, Bucuresti - Craiova 1h 45, Bucuresti - Suceava 4 ore, etc. Imi aduc aminte cand s-a modernizat DN2 prin anii 2000 ( fiind intre primele 3-4 drumuri nationalizate modernizate ) dupa cativa ani era asa de aglomerat ca se intrebau toti de ce nu a fost gandita modernizarea la 4 benzi in loc de 2 benzi cu acostament consolidat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 17:23 | |
| - DAS 2011 a scris:
- O infrastructura de transport performanta atrage cu siguranta si utilizatori. Daca ar fi magistralele feroviare modernizate macar de 160 km / h, trenurile IC sa scoata viteze comerciale de 110 - 120 km / h, orar atractiv, gari decente, ar fi calatori. Sa avem trenuri Bucuresti - Brasov 2 ore, Bucuresti - Craiova 1h 45, Bucuresti - Suceava 4 ore, etc. Imi aduc aminte cand s-a modernizat DN2 prin anii 2000 ( fiind intre primele 3-4 drumuri nationalizate modernizate ) dupa cativa ani era asa de aglomerat ca se intrebau toti de ce nu a fost gandita modernizarea la 4 benzi in loc de 2 benzi cu acostament consolidat.
Si daca s-ar face la 120-140 km/h tot ar fi ceva Degeaba faci acuma infrastructura daca nu mai ai trenuri si legaturi. Numai din 2010 cate trenuri au disparut in regionala Timisoara trenuri care circulau destul de pline Craiova-Cluj Timisoara-Sighetul Marmatiei Timisoara-Iasi prin Lugoj Timisoara-Bucuresti si 1692 si 1622 Deva-Cluj Napoca si multe altele Timisoara-Targu Mures Timisoara-Sibiu |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 17:47 | |
| Hai să o lămurim odată cu Polonia asta pe care unii o văd ca model. Polonia are acelaşi partid de guvernământ din 2005, anume PiS (Prawo i Sprawiedliwość sau Lege şi Justiţie în română). PiS s-a remarcat print atitudinea sa ultra-conservatoare (de exemplu, în Polonia e interzis avortul), prin ingerinţa în Justiţiei şi prin procesul de ,,polonizare", adică naţionalizarea întreprinderilor private (cel mai bun exemplu pentru domeniul nostru e PESA), concomitent cu arătarea degetului mijlociu către UE, care UE de anul trecut le-a cam tăiat toate fondurile şi nici nu le-a aprobat PNRR-ul. Problema e că poporul de rând s-a cam săturat de PiS şi conservatorismul lui, aşa că mai toate oraşele mari sunt conduse de opoziţie, deci electoratul PiS e format în principal din persoane din mediul rural, care votează cum le zice popa (că PiS + Biserica Catolică = LOVE). Aşa că Guvernul a avut grijă să ia toate proiectele majore de la voievodate şi să iniţieze o serie de megaproiecte - care încă sunt doar pe hârtie - pentru care a fost înfiinţat CPK, care momentan doar se împrumută, că bugetul de stat nu e suficient şi fonduri europene nu se dau pentru ce vor ei, respectiv au aeroport nou, 2000 km de linie de mare viteză şi vreo 400 km de autostradă. Neoficial, ,,băgăm cât mai mult în CPK ca să nu ni-l desfiinţeze opoziţia dacă pierdem alegerile". Deci totul e un joc politic. Inevitabil CPK o să pice, neputând rambursa împrumuturile, iar Polonia se va alege cu o tentativă de linie de mare viteză făcută după un standard propriu ( https://www.cpk.pl/en/sth-railway-standards ), evident neinteroperabil cu vecinii şi cu o datorie de stat gigantică, pe care PiS o va arunca în spatele opoziţiei.
Care aveţi ocazia să participaţi la conferinţe sau întâlniri internaţionale, vă recomand să încercaţi să-i abordaţi pe polonezi, nu vor rata ocazia să se laude cu CPK-ul lor. După câteva pahare de vin, veţi afla multe lucruri neoficiale, presupunând că vă rezistă ficatul. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 18:05 | |
| Asa sa aratam doar partea intunecata ne pricepem toti Totusi Polonia dupa 2008 a fost singura tara din UE care nu a intrat in recesiune pentru ca au accesat fonduri europene Ei deja au construit 3000 de km de autostrada sa nu mai vorbim de cati km de cale ferata au modernizat
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 18:06 | |
| Pai daca nu rezista ficatul cum rezista mintea ca sa mai afli lucrurile alea interesante?
Adica multe chestii se fac la betie prin ministere? in Romania asta se si vede daca reusesc sa inceapa executia.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 18:28 | |
| Polonia a modificat din pix nişte legi, pentru a putea expropria forţat. Asta nu o să ţină o veşnicie. Plus că, după cum am spus, banii s-au terminat, fondurile UE s-au terminat, iar Guvernul se împrumută în draci. _________________ :TTT:
|
| | | DAS 2011
Numarul mesajelor : 385 Reputatie : 5203 Data de inscriere : 18/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 22 Ian 2023, 18:32 | |
| Suntem la un forum despre trenuri. Am mai auzit scuzele astea despre drepturile omului si politica cand a fost vorba despre dezvoltarea cailor ferate din CHINA. As fi foarte fericit sa participe si reprezentanti CFR la conferinte internationale, sa le termine toata bautura si sa dea din casa ce vor ei, dar in Romania sa parcurga trenul 300 km in 2h 20, sa ai gari ca in Varsovia sau Cracovia. Alta este explicatia Dragos .....afla cati bani au ascunsi in bancile elvetiene toti politicienii romani si apropiatii lor dupa 1990, versus polonezii. Atunci durere de cap, ficat, stomac .... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |