|
| Revista presei | |
|
+29Dr2005 Adrian78 riciu Laurentiu Ciobanu Ony_x TVlad DAS 2011 Re6/6 92Dragos alinx3330 Adirmvl Johnny84 DUAL vlad237 AeroX CalinIonMihai aris86 MariusM Vitosa ldh80 Nesebar alexspn cardinal cfr500 Peter Fodor IonutCFR2009 cristi_tgv t1972 dan tm 33 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Vin 10 Iun 2022, 19:20 | |
| https://www.tion.ro/stirile-judetului-timis/cjt-vrea-sa-scoata-trenurile-de-marfa-din-centrul-timisoarei-se-fac-demersuri-pentru-centura-feroviara-1599965/ |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 17:40 | |
| - Adrian78 a scris:
- alexspn nu e chiar asa mare tragedie ca se introduc rame pentru ca se castiga timp la rebrusarea in Adjud , dispar manevrantii si manevrele la formare si sosire ,nu se mai face proba franei,plus avantajul ramelor la demarare si franare totul este sa fie mentenanta corecta la ele si sa ofere confort pentru 8 ore mers.Eu zic ca cu o rama electrica as scadea timpul de mers cu 40 de minute lejer
CFR-ul m-a cam pierdut de calator (cu bilet intreg, fara niciun neam de reducere). Privatii cu ramele lor la fel. De ce sa merg cu trenul daca tot ca in autocar ma simt (adica bou-vagon sau rama???). No way. Vagonul compartimentat facea diferenta intre tren si autocar/masina personala! Majoritatea prietenilor mei cand ma aud ca eu circul cu trenul se uita la mine ca la un ciudat.
Ultima editare efectuata de catre riciu in Dum 12 Iun 2022, 17:50, editata de 1 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 17:46 | |
| - riciu a scris:
- Adrian78 a scris:
- alexspn nu e chiar asa mare tragedie ca se introduc rame pentru ca se castiga timp la rebrusarea in Adjud , dispar manevrantii si manevrele la formare si sosire ,nu se mai face proba franei,plus avantajul ramelor la demarare si franare totul este sa fie mentenanta corecta la ele si sa ofere confort pentru 8 ore mers.Eu zic ca cu o rama electrica as scadea timpul de mers cu 40 de minute lejer
CFR-ul m-a cam pierdut de calator (cu bilet intreg, fara niciun neam de reducere). Privatii cu ramele lor la fel. De ce sa merg cu trenul daca tot ca in autocar ma simt (adica bou-vagon sau rama???). No way. Pai și dacă garnitura este EA 2x20-68 nu tot autocar este doar că o rama aici are multe avantaje . |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 17:53 | |
| Sa circule si altii si pentru mine. Si asa are destule dezavantaje trenul si am trecut peste ele de atatea ori (intarzieri peste intarzieri, pierderi de legaturi si multe altele, dar pana la bou-vagon (rama)). De aici chiar mi s-a luat. Si ganditi-va ca eu sunt pasionat. Daca nu eram, probabil ca nu mai puneam piciorul in tren din studentie!
Calatoria cu trenul pentru mine inseamna vagon compartimentat. Nu e asa, sa se duca cine o vrea cu ele. Eu strict de nevoie. Cred ca se vede din postarile mele pe youtube, cat de mult mi-am redus numarul de km facuti cu trenul in ultimii ani!
Trenurile se pot face rentabile daca sunt puse la ore cum trebuie, si mai ales daca circula cu o viteza comerciala (medie) de macar 70-80km/h. Nu conteaza ca-i da cu 140km/h dar din 10 in 10 km are restrictii 15-30km/ora. Prefer sa mearga doar cu 80-90Km/h, dar sa fie CONSTANTA. Constanta si mentenanta ne omoara pe noi romanii! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 19:49 | |
| Când ești prost de mic..
https://m.adevarul.ro/news/politica/gabriela-firea-anuntat-propune-revenirea-gratuitatii-biletelor-tren-studenti-1_62a5d9a95163ec4271804c54/index.html |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 20:06 | |
| Cu parere de rau, dar lumea pune botul la mocangeala... si rezultatele... se vad (in fine, cel putin unii le vad). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 20:34 | |
| Gratis adică tot noi plătim populism de doi bani Trebuia să facă 50% reducere la tinerii până în 26 de ani și cei peste 55 de ani |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 21:54 | |
| - Adrian78 a scris:
- Gratis adică tot noi plătim populism de doi bani
Trebuia să facă 50% reducere la tinerii până în 26 de ani și cei peste 55 de ani Peste 55 de ani in ce baza? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 22:30 | |
| - riciu a scris:
- Sa circule si altii si pentru mine. Si asa are destule dezavantaje trenul si am trecut peste ele de atatea ori (intarzieri peste intarzieri, pierderi de legaturi si multe altele, dar pana la bou-vagon (rama)). De aici chiar mi s-a luat. Si ganditi-va ca eu sunt pasionat. Daca nu eram, probabil ca nu mai puneam piciorul in tren din studentie!
Fiecare e liber să meargă cu ce vrea. Dacă îţi place să faci 3 ore pe DN1 sau pe Valea Oltului, poţi merge cu autocarul, că sunt destule pentru toţi. La fel şi cu mersul la mare, dacă vrei să faci 3 ore de la Constanţa la Mangalia (atât am făcut în 2019), poţi să mergi cu maşina sau cu maxi-taxi. - riciu a scris:
- Calatoria cu trenul pentru mine inseamna vagon compartimentat. Nu e asa, sa se duca cine o vrea cu ele. Eu strict de nevoie. Cred ca se vede din postarile mele pe youtube, cat de mult mi-am redus numarul de km facuti cu trenul in ultimii ani!
Vagoane compartimentate nu mai există de mult în lumea civilizată (iar unde mai există, nu mai au mult de trăit). Ungurii şi polonezii or să primească o mare lovitură când se vor interzice vagoanele compartimentate în trafic internaţional. Din păcate, asta o să ne omoare şi nouă trenul Dacia, că văd că CFR Călători nu se grăbeşte să facă un salon apt de trafic internaţional. - Adrian78 a scris:
- Când ești prost de mic..
https://m.adevarul.ro/news/politica/gabriela-firea-anuntat-propune-revenirea-gratuitatii-biletelor-tren-studenti-1_62a5d9a95163ec4271804c54/index.html Prost sau nu, înseamnă vreo 200 mil. lei pe an pentru CFR Călători, fără să facă nicio investiţie şi fără niciun soi de reclamă. Oricum nu e ideea ei originală, au mai avut-o şi alţii. Dacă Ministerul Educaţiei promovează o modificare la Legea 1/2011, îţi garantez că într-o săptămână iese modificarea la HG 42/2017 şi trecem la deconturi. Iar CFR Călători are nevoie ca de aer de banii ăştia. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 22:38 | |
| De ce să interzică compartimentele?Urmărește și tu niste review-uri sa vezi ce zic aia care merg cu trenul saloanele sunt pentru cei care vor sa lucreze pe un laptop iar compartimentele sunt pentru cei care vor intimitate pentru grupuri mici și pentru familii Or avut 200 de mil din 2017 încoace și tot pe pierdere or mers iar până atunci or avut profit și or platit și arierate și fără gratuitate daca așa se gândește la MT închideți șandramaua și gata.Gratuitatea aia este o subvenție mascată că să ascundă incompetenta manageriala doar niste bani mutați între niste conturi Vezi cat oferte comerciale au dispărut odată cu gratuitatea pacii
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Dum 12 Iun 2022, 23:17, editata de 2 ori |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei Dum 12 Iun 2022, 22:58 | |
| Ai văzut Dr2005 pe Facebook 10-91 la regio și fraierii înghesuiți la 20-68 că deh dă-i in plm de fraieri au bani de mare Vagon clasa 1. Curățenie, locuri confortabile + prize funcționale. R2447, Tg. Mureș - Teiuș |
| | | t1972
Numarul mesajelor : 380 Localizare : 01 08 1972 Reputatie : 2979 Data de inscriere : 22/10/2017
| Subiect: Vagon Lun 13 Iun 2022, 09:13 | |
| Normal ca circula gol...asemenea tipuri de vagoane trebuie sa le introduca pe interregio de lung parcurs dar la clasa 2..trebuiesc intrebuuntate noi modalitati de a atrage publicul calator catre transportul pe calea ferata..in birouri sint scaune mult mai comfortabile ca cele din tren...sint atit de multe regionale mai multe decit vagoane...din 8 regionale trebuiesc lasate doar 4..BUCURESTI CLUJ IASI TIMISOARA..circula locomotiva cu un vagon inchid linii si anuleaza trenuri pe motiv ca sa redus subventia si nu sint calatori dar culmea concurenta are calatori, motivul...Pretul biletului acolo unde cfr are interregio concurenta vine cu regioexpress,bilet mai ieftin..Au mutat trenurile de Galati din Urziceni prin Buzau spre Buc Nord asa a crescut distanta asa a crescut si pretul.. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6764 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Iun 2022, 09:13 | |
| De aia nu mai poate Dr2005. Rade cu gura pana la genunchi. Ii pare foarte bine. Acum a mai venit si Fiirea cu alte gogosi sa propuna reintroducerea pomenilor la studenti (care nu sunt pomeni) si evident ca isi freaca mainile de bucurie. O suma modica de alocat studentilor, nu? Insa cu niste consecinte severe in ocuparea locurilor din trenuri! Asa e bine! Asa trebuie! "Fiecare e liber sa mearga cu ce vrea". El nu pricepe si nu ii convine ca noi chiar vrem cu trenul si el nu stie cum sa ne zgorneasca mai tare, il bucura doar pomenile la tren, chiar si asa nu prea mai serveste tren fiindca miroase a fraier sa se mai urce in tren. Nu mai e validat de cineva. Acum isi strange banuti pentru o Tesla ceva. 🤪 in timp ce ne vrajeste ca prinde numai sosele aglomerate prin tara, la bafta lui tot se da de gol ca asta prefera...dar tangenta cu trenurile pe bune nu prea are decat de joi in pasti. Omul nostru e aici doar ca sa ne streseze, nu are niciun interes pentru buna stare a acestui sistem. Gaseste zeci de vinovati, mai putin ei insisi care au numai frustrari si propuneri demonice de reformat calea ferata pana nu mai ramane nimic din ea. Si o sa avem poate etajate la InterCity intr-o buna zi. Sa ne ajute Dumnezeu ca asa a vazut el intr-o tara cat patru judete de la noi. |
| | | Laurentiu Ciobanu
Numarul mesajelor : 1418 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4066 Data de inscriere : 24/08/2017
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Iun 2022, 09:54 | |
| - Dr2005 a scris:
Fiecare e liber să meargă cu ce vrea. Dacă îţi place să faci 3 ore pe DN1 sau pe Valea Oltului, poţi merge cu autocarul, că sunt destule pentru toţi.
Pe DN1 mai zic. Da' pe Valea Oltului e cam greu sa ajungi cu trenul din Bucuresti intr-un timp rezonabil fata de autocar. Si nici CFR nu se grabeste cu o legatura intre Ramnicu Valcea si Pitesti. Plus ca vine acus canicula si iar vom vedea viteza de 60 de km/h pe Bucuresti-Comarnic... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei Lun 13 Iun 2022, 18:22 | |
| - Adrian78 a scris:
- Ai văzut Dr2005 pe Facebook 10-91 la regio și fraierii înghesuiți la 20-68 că deh dă-i in plm de fraieri au bani de mare
Vagonul vine cu 1645 şi pleacă a doua zi cu 1646. Ori e turnusul lui să facă un R între 1645 şi 1646, ori a rămas la Tg. Mureş o vreme, că între 13 şi 22.06 se face transfer auto Sâncrăieni - Miercurea Ciuc şi a fost pus la muncă o perioadă, ca să nu stea degeaba. Pe de altă parte, dacă la un tren în loc de 10 20-68 pui 10 10-91 îţi rămân 180 călători pe peron. - Citat :
- Da' pe Valea Oltului e cam greu sa ajungi cu trenul din Bucuresti intr-un timp rezonabil fata de autocar. Si nici CFR nu se grabeste cu o legatura intre Ramnicu Valcea si Pitesti.
Păi nu te ajută geografia, pe şosea sunt 60 km, pe calea ferată sunt vreo 130. Nu ar merge nimeni ocolind atât. Dar poţi să vii de la Sibiu la Bucureşti cu trenul, de regulă faci mai puţin decât cu maşina pe Valea Oltului. - AeroX a scris:
- Si o sa avem poate etajate la InterCity intr-o buna zi.
Adică România o să fie ca Belgia, Olanda, Elveţia unde IC-urile sunt cu etajate? N-avem noi norocul ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei | |
| |
| | | | Revista presei | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |